Köyhä pressaehdokas Mika Aaltola syö tölkkihernekeittoa!

Anonyymi-ap

Mies tienaa 12.500 eu/kk, asuu Etelä-Helsingissä (Eira tai Kaivopuisto), valittelee asuntolainaansa ja palkatonta virkavapaataan kampanjan ajaksi:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009879017.html

Äänestätkö hyväosaisen hernekeittomiehen pressaksi? Äänestätkö hyvätuloisen ruikuttajan maamme keulakuvaksi?

Niinistö sentään tinki ja leikkasi itse omasta palkkiostaan, Aaltola vaatisi varmaan korotuksen heti alkuunsa siihen että saisi maksettua velka-asuntonsa hienostoalueella loppuun pressanaolon aikana.

22

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asettuu köyhän tasolle kuin Maria O:,,,olen nähnyt sitä, olen kokenut sitä, olen tutkinut sitä...

• Anonyymi

SE ON HELPOMPI KAVALTAA IHMISTEN RAHAT JA JÄTTÄÄ VELAT.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Aika pitkältä vaikuttaa UPI:n maksama palkallinen vuosiloma, 3...4 kuukautta:

"UPI:N kirjaamosta kerrottiin IS:lle, että Aaltola on
      vuosilomalla 28. marraskuuta saakka, minkä jälkeen
      hän ”hakenee” virkavapaata."

Jos minä olen illalla töiden jälkeen oikeasti väsynyt, niin ei tosiaan tee mieli lähteä ravintolaan syömään. Söisin ennen vaikka lämmitetyn hernekeittopurkin himassa. Kampanjoiva Aaltola on näämnä eri lailla väsynyt, ja on erilaiset ravintolatottumukset.

"Kiusaus käydä illalla väsyneenä ulkona syömässä on suuri.
      Eilen ostimme tölkkihernekeittoa kaupasta ja säästimme
      siinä, Aaltola vastasi."

• Anonyymi

SANOKAA, ETTÄ LIDL KÄY KAURARYYNEJÄ JA OJASELTA VETTÄ.

• Anonyymi

Joku ihan oikeasti joutuu säästämään jopa tuon hernekeittopurkinkin verran, joten ei ollut ihan mukava lausunto. Ja tämä osa joillakin oli jo edellisen hallituksen aikana, ihan vaan lisähuomautuksena.

• Anonyymi

Tuo Aaltolan kampanjointiin käytetyt päivät ovat määrältääm varsin rajalliset. Hiukan vajaan 2 kk aikana Aaltola osallistuu haastattelut mukaan lukien 11 eri tilaisuuteen.

MIKA AALTOLA SYKSYN KAMPANJOINTI
      1. 27.9.2023 Kirkkonummen pääkirjasto Fyyri
      2. 28.9.2023 Nordic business forum
      3. 29.9-1.10.2023 Turun messukeskus
      4. 05.10.2023 Vantaa Lumo-keskus
      5. 14.10.2023 Sodankylän sotilaskoti
      6. 27.10.2023 Helsingin kirjamessut
      7. 31.10.2023 EVAn presidenttiforum
      8. 17.11.2023 Kulttuuritalo Orrela
      9. 18.11.2023 Vaasa littfest
      10. 29.11.2023Helsinki, Messukeskus
      11. 11.12.2023 SYK:n presidentinvaalipaneeli
      https://www.aaltola2024.fi/tapahtumat

Tuossa olisi aivan hitonmoinen apu, kun olisi jonkin puolueen puolueorganisaatio (ja rahat) taustalla tukemassa.

Aaltola sanoi torjuneensa Kokoomukselta kesällä tulleen pyynnön presidenttiehdokkuudesta. Kun tuon kuulin, olin lentää peffalleni. Sillä kieltäytymisellä sulkeutui samalla Aaltolan mahdollisuudet presidenttiyteen.

• Anonyymi

Nyt sitten Allu Stubb korjaa koko potin,,,,

• Anonyymi

Aaltola maksaa lainankoroissa sen, minkä itse on suuta soittamalla aiheuttanut.

• No, onneksi Venäjän talous on romahtanut, kuten Mika yli vuosi sitten kertoi ja lupasi. Ainoastaan öljyn vienti tuplaantunut.

• Anonyymi

Tuollaiset jutut menee kansaan.

• Anonyymi

Mistähän se(kin) vinokaula paskakokkarepelle on tupsahtanut esiin?

• Anonyymi

>>Hiukan vajaan 2 kk aikana Aaltola osallistuu haastattelut mukaan lukien 11 eri tilaisuuteen.>>

Muistuu mieleen 1994 vaalit, jolloin politiikan ulkopuolelta tullut Martti Ahtisaari aloitti oman kampanjakiertueensa.

Ahtisaarelle oli sovittuna käynti 300 eri tilaisuudessa. Ahtisaari kulki omassa kampanjabussissa. Kiertuieen aikana bussin mittariin kertyi 15.000 km. Etukäteen epäilijät nauroivat, ja sanoivat että pyyleä Ahtisaari ei moista rääkkiä jaksa mitenkään.

Mutta kyllä se ne 300 puhumis/esiintymispaikkaaa kiersi syksyn aikana, Ja nousi sitten presidentiksi.

Siinä mielessä Aaltolan 11 paikan kiertue vaikuttaa jopa puolittaisella harrastajatasollakin siellä ihan alapäässä olevalta suoritukselta.

• Anonyymi
    • No jos Mika Aaltola ei jaksa laittaa illalla ruokaa eikä lähteä syömään ravintolaan, niin miksei voisi syödä jotain helppoa ja nopeaa? Tosin kyllä hänellä olisi varaa ostaa muutakin kuin hernekeittoa hänen palkallaan. Mutta jokainen saa ostaa mitä haluaa ja kyllä se Roope Ankkakin on aika kitupiikki, vaikka on Ankkalinnan rikkain asukas ja rahaa on koko säiliö täynnä.

• Anonyymi

Mika ei muuta ku syömään joka päivä vaikkapa Savoy ja Sea Horse, laatusapuskaa kunnon johtajalle eikä mitään hernekeittoja eli raavaan köyhän ryysyläisen ruokaa.

• Anonyymi

Millä perusteilla pankki on myöntänyt virkamiehelle ansiotasoon nähden kohtuuttomasti asuntolainaa?

• Anonyymi

Halvemmaksi tulisi keittää alusta alkaen iso kattilallinen hernekeittoa. Osan voi pakastaa jos ei ihan joka päivä jaksa hernekeittoa syödä.

• Anonyymi

Taitaa olla yhtä vajakki kuin nuoriso, ei osaa tehdä itse hernekeittoa.

• Anonyymi

Mitähän se vaimo tienaa

• Anonyymi

Eikö Amerikan CIA maksa tarpeeksi😂🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe