Mitä haluat minusta?😊
Voisitko mies kertoa
110
2194
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimon
- Anonyymi
Sitten sinun pitää alkaa toimia naisesi suhteen😊
- Anonyymi
Olen jo sinun. Vain papin aamen puuttuu rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vauhtia sitten hommaan 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vauhtia sitten hommaan 😊
Se kommentti oli tuolle miehelle eikä sinulle! Katso tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen,
N
;)
=) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen,
N
;)
=)Kauniit farkut.... huuuh!
- Anonyymi
En mitään? Kuis?
- Anonyymi
Pillua , pillua
- Anonyymi
Ainoa rehellinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa rehellinen!
Eipäs ole, sillä tässä tulee toinen rehellinen vastaus: selityksen ja anteeksipyynnön. Sitä pildee en tartte. Vain sit tartteisin, jos meillä olisi suhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs ole, sillä tässä tulee toinen rehellinen vastaus: selityksen ja anteeksipyynnön. Sitä pildee en tartte. Vain sit tartteisin, jos meillä olisi suhde.
Mikäs marttyyri se sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs marttyyri se sinä olet?
Hah. Mistäs toi tollanen kunnianimi? Näyttääkö tuo jotenkin marttyyrin kirjoittamalta? Ja sä oot tuomari? Se, joka syyttää syyttömällä sormellaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Mistäs toi tollanen kunnianimi? Näyttääkö tuo jotenkin marttyyrin kirjoittamalta? Ja sä oot tuomari? Se, joka syyttää syyttömällä sormellaan?
Vingut jotain anteeksipyyntöä? Naiselta? Kuulostat uhriutuvalta marttyyrilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tapana vinkua. Ei uhriutua. Ei myöskään taipuvuutta marttyyriyteen. Johtopäätelmä: oot enemmän pihalla kuin lumiukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan mulle ollu, mutta oon koittanut muutamankin kerran antaa selityksen, ja livenä saat anteeks pyynnön. Kuten selityksenkin suoraan.
Ja samaa pyydän itekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräällä miehellä on oikeus pyytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan mulle ollu, mutta oon koittanut muutamankin kerran antaa selityksen, ja livenä saat anteeks pyynnön. Kuten selityksenkin suoraan.
Ja samaa pyydän itekin.Kun vaan joskus näkisi livenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vaan joskus näkisi livenä.
No voisitko ottaa ensi askeleen yhteyteen?
En tosin tiedä oletko hän jonka toivoisin. Että saisi selvitettyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voisitko ottaa ensi askeleen yhteyteen?
En tosin tiedä oletko hän jonka toivoisin. Että saisi selvitettyä.Miten sen sitten saa selville? Kerro jotain, mistä voi tietää, ketä tarkoitat ja itsestäsi. Jotain pientä sellaista, millä ei kukaan pääse trollaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä otat yhteyttä, jos joku asia vaivaa. Selvitellään sitten asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä otat yhteyttä, jos joku asia vaivaa. Selvitellään sitten asiat.
Laita jotain tunnistamista varten, ettei kukaan lähde ottamaan yhteyttä väärään ihmiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä menet nyt tämän vääryyden korjaamaan ja kirjoitat lehden palstalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä menet nyt tämän vääryyden korjaamaan ja kirjoitat lehden palstalle
Minkä lehden? Ei näitä vääryyksiä korjata minkään lehden palstalla. Sivulainen
- Anonyymi
En halua sinusta mitään.
Olen kiusaaja ja se on nyt todistettu.- Anonyymi
Sellaista kukaan nainen ei varmaan halua...
- Anonyymi
Oletko kiusaaja?
Miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kiusaaja?
Miksi?Olen vaan. Siksi tämän aloituksenkin laitoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista kukaan nainen ei varmaan halua...
Olen aloittaja ja nainen, en mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vaan. Siksi tämän aloituksenkin laitoin.
No eipä ollut sun aloitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja ja nainen, en mies.
Kyllä me tiedetään että olet aloittaja mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vaan. Siksi tämän aloituksenkin laitoin.
Ei yhtään kyllä huomaa että ladot näitä älyvapaita aloituksia kiusaamistarkoituksessa mies🥱
- Anonyymi
Voisin kysyy sulta samaa
- Anonyymi
Hänet naisen jos saisin olisin onnellinen mies. :)
- Anonyymi
Voisitko viedä hänet kahville?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko viedä hänet kahville?
Hän on sellainen herkku kahviper..suu joo miksei.
- Anonyymi
emt
- Anonyymi
Älä sitten. Ap
- Anonyymi
Haluaisin tutustua siihen omaan kiinnostuksen kohteeseen ja katsoa olisiko siitä niin pitkäaikaiseksi kumppaniksi että sen kanssa voisi lapset tehdä.
Ei jaksa kiinnostaa mitkään parin vuoden säädöt, tai satunnaiset panot, ei oo aikaa ja mielenkiintoa sellaisiin.- Anonyymi
Toivottavasti saat kerrottua naisellesi tämän,että asiat etenisi.❣️
- Anonyymi
Ei minulta. Luulen tietäväni jo, että et mitään.
- Anonyymi
Mikäli aloittaja olisit nykyinen naisystäväni, niin tahtoisin sinut loppuelämän kestävään, hyvään ja tasapainoiseen ja -arvoiseen rakkaus-parisuhteeseen. Olet täydellinen tuollaisena kuin olet ja sinä todellakin riität. Rakastan sinua.
- Anonyymi
Miksi kirjoitat nykyiselle naisystävällesi täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitat nykyiselle naisystävällesi täällä?
Koska hän on se naisystävä itse.
- Anonyymi
Sun jakamattoman huomion ja patentin hymyys 😊
- Anonyymi
Ja sielun..unohtu laittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sielun..unohtu laittaa
...täydellisen omistautumisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...täydellisen omistautumisen?
No sinne päin
- Anonyymi
Brööööööööööööööö
- Anonyymi
Miksi sinä emojiperse esität täällä miehiä välillä ja kiusaat muita naisia siten?
- Anonyymi
Sulla ei taida olla psyykkinen terveys kovin häävi…
- Anonyymi
Miksi sinä koko ajan kerjäät huomiota ja kehuja? AIto ihminen kertoisi itse mitä haluaa toisesta eikä kyselisi joka päivä "mikä minussa on haluttavaa". Sinussa ei ole mitään aitoa tai rehellistä. Olet vastemielinen ihminen!
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂 voi miten valheellinen ihminen olet tsemppiä, ainiin, kun tänä maailma on tehty vapaaksi sinunlaisille ihmisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂 voi miten valheellinen ihminen olet tsemppiä, ainiin, kun tänä maailma on tehty vapaaksi sinunlaisille ihmisille
Et sinäkään täysin rehellinen ole ollut jos olet hän. m>n -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinäkään täysin rehellinen ole ollut jos olet hän. m>n -sivusta
Mitä ihmettä oikein kehtaat selittää? Oletko typerä? Moraaliton ainakin olet. Et osaa välittää toisesta ihmisestä ja tämän oikeuksista tippaakaan. Olet pelottavan tietämätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä oikein kehtaat selittää? Oletko typerä? Moraaliton ainakin olet. Et osaa välittää toisesta ihmisestä ja tämän oikeuksista tippaakaan. Olet pelottavan tietämätön.
Samaa voisi kysyä ja todeta hänestäkin myös. m-n
- Anonyymi
Sinä olet vastenmielinen kun kuvittelet että sinun makaaberilla mustamaalauksella on jotain merkitystä. Harva ihminen triggeröityy naista esittävän miehen juttujen takia ja yrittää alistaa ksikki samalle henkiselle tasolle🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet vastenmielinen kun kuvittelet että sinun makaaberilla mustamaalauksella on jotain merkitystä. Harva ihminen triggeröityy naista esittävän miehen juttujen takia ja yrittää alistaa ksikki samalle henkiselle tasolle🤭
Turhaan intät ja väität anonyymiä naista esittäväksi mieheksi ja mustamaalaajaksi. Lähinnä ennemmin tuo sinun kommenttisi tarkoitus jos mikä oli mustamaalata miestä. Hän ei maininnut mitään sukupuolista, kuten sinä.-sivusta
- Anonyymi
Ihanan M naisen kanssa tahtoisin kaiken
- Anonyymi
Miksi kirjoitat täällä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitat täällä??
Koska en uskalla IRL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en uskalla IRL
Mikä estää?Mikä siinä naisessa on niin pelottavaa?❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en uskalla IRL
Rakas meetkö lukkoon jos seuraavan kerran ku nähdään.. ni tuun lähelle ja kosken sun kasvoihin/partaas❤ M-nainen
- Anonyymi
Hyvän suihinoton loppunasti!
- Anonyymi
Siinäkin vasta toinen rehellinen!
- Anonyymi
Puuttuvan palasen
- Anonyymi
No pitipä tämäkin tulla vastaan. Täälläkin puuttuu pala.
- Anonyymi
En niin yhtään mitään
- Anonyymi
Turvallisen miehen
Jotta voisin luottaa häneen
Hellän kumppanin
Hän olisi lähin ihminen elämässäni
Loppuelämäksi
- Anonyymi
Eikö se nyt luulisi olevan selvää? Mitä miehet yleensä haluaa? Naisia ympärilleen pyörimään ja ihastelemaan. Sitte n voi käyttää miten haluaa...
- Anonyymi
Herkkutatti herkkuja
Maistuisi varmaan sulleki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkkutatti herkkuja
Maistuisi varmaan sullekiOletko rikollinen
Ei käy
- Anonyymi
No,, kun nyt itse otit asian esille, niin en kyllä tiedä sitä itsekään, ehkä siitä miehille luonteenomaisesta, selkäytimestä lähtöisin olevasta saalistamisvietistä ja mitä houkuttelevampi pyydys sen innokkaampi pyydystäjä, sanktioista viis.
Siis lähinnä saalistusvietti vie miestä, ehkä joskus ojasta allikkoonkin.- Anonyymi
Voisko sieltä allikosta ja ojasta nousta ja pysyä pois.
Ja pysähtyä lopullisesti yhden kanssa.
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=-pIRNx6Q3aE
Tuo mies on vastustamaton - Anonyymi
Jos vastaus on hyötyä minulle tärkeille ihmisille, antaa opetus ja tuoda kurjuutta elämääsi. Nostaa muita ja alistaa sinua. Niin voit hävitä elämästäni.
- Anonyymi
Kauniisti sanottu jolleen. 😻💗
- Anonyymi
En nyt oikeastaan
- Anonyymi
Tiiän minä ihankii varmaa , mitä minä sinusta nainen Rva vaikka ootkii toise akka niin halluun päästä semmosee paikkaa,että et akka pääse lähtee mihkää karkuun,mekkos alta perseesi taatusti paljastuu,kuinka halluun repiä alushoususi reisii,vittusi lihavat reidet levittää halluun jumalattomasti sitä kiimasta vittuasi ottaa tosi kiihkolla mittää säälimättä.Oot niin vittumaise kiihottava tuosta pyöriästä takaperseestäsi,et tule pääsee kurkkuun ennen kuin kuritan sinut,akka aivan varmaan.Tiijän varmaan sitä vailla oot , oot vaan niin vittumaise sala kiimane mieste huorava huora salaisesti. Tämä tosi on. Pian nähdään.
- Anonyymi
No nyt on vauhtia kaverilla. Varmasti moni nainen haluaisi päästä tuollaiseen käsittelyyn.
*sarkasmi* - Anonyymi
Odotas hetkinen…
🏃🏻♀️🤮🤮
kävin oksentamassa välillä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotas hetkinen…
🏃🏻♀️🤮🤮
kävin oksentamassa välilläÄlä ny. Toinen päästeli hempeimmät sanansa ja sä meet okselle. Oli vissiin liian imelää tekstiä sulle? Tykkäät vähän rajummista? 🙄😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ny. Toinen päästeli hempeimmät sanansa ja sä meet okselle. Oli vissiin liian imelää tekstiä sulle? Tykkäät vähän rajummista? 🙄😘
Oitko beavis vai butthead? Sivusta
- Anonyymi
Kaksi varista istui aidalla, silipati seilaa silipati seilaa yksi lensi pois. Kaksi varista istui aidalla silipati seilaa silipati seilaa yksi lensi pois.
- Anonyymi
Hahhaa
- Anonyymi
Työnnä kännykkä hanuriin ja pimputa Mua tässä kuviossa tahdot sä onnistua...
- Anonyymi
Aaveet haltuun.... niitä uinumaan et saa, aaveet haltuun.... niitä paljon tahdot sua .... aaveet kaatuu... ne nousee uudestaan
- Anonyymi
Niinpä tietysti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietysti..
Mun mielestä aapeemiehen vääntämä värssymuunnos on aika boring, miks susta ei?
- Anonyymi
Sun pillua
- Anonyymi
Luulitko oikeasti että kukaan jota on syyttömänä ollut vuosia teidän hakattavana olisi vaan yhtäkkiä teidän ystävä. Teen teille kaiken saman pasksn, toivottavasti kärsitte 🤫 ja hei turpa kiinni, 🤐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulitko oikeasti että kukaan jota on syyttömänä ollut vuosia teidän hakattavana olisi vaan yhtäkkiä teidän ystävä. Teen teille kaiken saman pasksn, toivottavasti kärsitte 🤫 ja hei turpa kiinni, 🤐
Sulla on taas mies härö keskustelu itsesi kanssa menossa. Ei se sun paranoiaa helpota että esiinnyt naisena. Koet että juttus on totta esim tämä höyrähtäneitä provosoiva energiahakkaus ym minkä ei pitäis keneenkään resonoida
- Anonyymi
Kutsu minut face kaveriksi niin saatan kertoa
- Anonyymi
Kenelle kutsu laitetaan? Nimikirjaimia kehiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kutsu laitetaan? Nimikirjaimia kehiin.
Aloita aakkosten ekasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloita aakkosten ekasta
No onko se toinenkin aakkosten eka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli siis sivusta, ei aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun tusinan verran aakkosissa
- Anonyymi
Kaiken
- Anonyymi
Tutustua ensin perusteellisesti... Mahdollisesti hyvää seksiä ja toivottavasti vaimon
vierelläni kulkemaan... Siinä koko setti- Anonyymi
Ei se käy.
- Anonyymi
Toivon, ettet moikkaa, jos tulet vastaan.
Et kiinnosta, vaikka olisit vika nainen tässä maailmassa, koita jo se vihdoinkin ymmärtää.
-A- Anonyymi
Tyhmästi kirjoitettu narsku mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmästi kirjoitettu narsku mies.
Se on totuus.Voi voi, jos satuttaa, mutta sellaista se elämä on.
- Anonyymi
Ei se tajua ikinä.
-sivusta vaan - Anonyymi
No en ylläty jos hän näin miettisi. Olin varmaan joskus vähän tyly. Pahoittelut siitä. Älä kuitenkaan huoli, en moikkaa.
- Anonyymi
En mitään.
- Anonyymi
Hiphei huraa, tämä selvä.
- Anonyymi
Eei, olen mes mutta mulla on ostotlssi, miten saan tissini uototamaam maitoa????
- Anonyymi
Ei olut kellekään teistä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1882044Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1771301Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631058- 701053
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06151944Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50845- 101795
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi139791- 45780
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9728