Miten tuo Whereby toimii?

Anonyymi-ap

Jos tykkäisin katsella muiden runkkaamista mutta en esiintyä itse, niin onnistuuko se? Onko siellä jotain kanavia/huoneita tms. jossa tällainen yksipuolinen katselu olisi mahdollista?

16

5270

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mua ainakin vituttaa noi katselijat

• Anonyymi

Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki

• Anonyymi

voit sulkea oman kameran ja kun et näytä omaa naamaa, minusta toimii ihan hyvin

• Anonyymi

Kyllä siellä voi olla kurkkimassa, mutta mikset avaa kameraa sillain että vaan kullis näkyy. Siitä kukaan sua tunnista.

• Anonyymi

Samaa mieltä. On paljon kiihottavampaa runkkailla ku näkee muidenkin kyrvät.

• Anonyymi

Voisiko joku perustaa huoneen, joka avoinna koko ajan? Harmittaa, kun joutuu odottamaan koputusta, eikä tiedä onko huoneen omistaja paikalla. Kimpparunk ja runkut2 olvat erinomaisia, toki pieniä . Olen ymmärtänyt, että avoimia voisi olla isommallakin vierailijamäärällä.

• Mikset itse avaa sellaista huonetta

• Anonyymi
    • huonosti löytyy

• Anonyymi

Whereby.com/runkut2 ja kimpparunk on nyt jossain hybridi moodissa eikä ne avaudu! Vinkkejä missä porukat nyt tunkkainen?

• ei wherebyssä kait enää

• Anonyymi

Dirty roulette

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onko whebyssä suomenkielistä ohjetta. Pelkään, kun en osaa Englantia että laitan vahingossa nimeni sellaiseen ruutuun että kaikki näkevät?

• Anonyymi

Ei sun tarvi lattaa nimeäsi minnekkään. Hyppäät vain mukaan guestinä. Jos teet itsellesi huoneen niin tee se siten ettei nimesi tule esiin missään (esim. joulupukki@jotain...)

• Anonyymi

Nupinkiillotus auki

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1822
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1199
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      973
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      881
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      82
      655
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      99
      611
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      538
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      54
      518
    Aihe