Jos tykkäisin katsella muiden runkkaamista mutta en esiintyä itse, niin onnistuuko se? Onko siellä jotain kanavia/huoneita tms. jossa tällainen yksipuolinen katselu olisi mahdollista?
Miten tuo Whereby toimii?
15
2743
Vastaukset
Mua ainakin vituttaa noi katselijat
- Anonyymi
Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki
- Anonyymi
voit sulkea oman kameran ja kun et näytä omaa naamaa, minusta toimii ihan hyvin
- Anonyymi
Kyllä siellä voi olla kurkkimassa, mutta mikset avaa kameraa sillain että vaan kullis näkyy. Siitä kukaan sua tunnista.
- Anonyymi
Samaa mieltä. On paljon kiihottavampaa runkkailla ku näkee muidenkin kyrvät.
- Anonyymi
Voisiko joku perustaa huoneen, joka avoinna koko ajan? Harmittaa, kun joutuu odottamaan koputusta, eikä tiedä onko huoneen omistaja paikalla. Kimpparunk ja runkut2 olvat erinomaisia, toki pieniä . Olen ymmärtänyt, että avoimia voisi olla isommallakin vierailijamäärällä.
- Anonyymi
Tänään illalla klo 21 jälkeen takuu varmasti runkkuseuraa https://whereby.com/paljastajat
huonosti löytyy
- Anonyymi
Whereby.com/runkut2 ja kimpparunk on nyt jossain hybridi moodissa eikä ne avaudu! Vinkkejä missä porukat nyt tunkkainen?
- Anonyymi
Dirty roulette
- Anonyymi
https://whereby.com/paljastajat pian tuolla olisi mahdollisuus katsella ja näyttää
- Anonyymi
Onko whebyssä suomenkielistä ohjetta. Pelkään, kun en osaa Englantia että laitan vahingossa nimeni sellaiseen ruutuun että kaikki näkevät?
- Anonyymi
Ei sun tarvi lattaa nimeäsi minnekkään. Hyppäät vain mukaan guestinä. Jos teet itsellesi huoneen niin tee se siten ettei nimesi tule esiin missään (esim. joulupukki@jotain...)
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336