🥰🐈🥩 kun ne on duunattu mun ulkorakennuksen vintillä saunan savupiipun vieressä. Se vanhin emokissa on kivan näköinen, aina kun mennään koiran kanssa ohi. Voiko kissa sen vihaisemmalta näyttääkään. Mielipide kyllä tulee selväksi. Ei sentään suhise. Ei se älynnyt eilenkään, että vein sille herkkuja. Koiran luomukalkkunapatee ei käynyt neidin vatsalle. Siitä seurasi sellainen souvi, etten jaksanut alkaa totuttelemaan sen suolistoa uuteen ruokaan vaan vein loput purkit kissoille. Olihan tuo kalkkuna meille tilapäinen ratkaisu, kun kanapatee oli kaupasta loppunut. Koira ei itse kyllä hienostele ruokiensa suhteen. Kaikki menee alas mitä lähistöllä näkyy. Kun on lounasaika, niin en kerro mitä kaikkea se ehti kissojen jäljiltä heinikosta ahmimaan ennenkuin ehdin hätiin juoruillessani naapurin kanssa😳
Mulla on itsellä tänään lounaana sienikastiketta lähimetsän antimista (karvalaukkuja). Lisukkeena naapurin tomaattia, kurkkua ja kesäkurpitsaa. Ruokamaku on yksilöllinen, joten samoja ruokia mun kanssa ei tarvitse syödä. Tuo sienikastike tosin tuoksuu kovasti sieniltä ja kaaliloota kaalilta.
Naapurin kissalaumasta neljä on vähän niinkuin mun
3
210
Vastaukset 3
Siihen edelliseen käsilaukkujuttuuni jatkoksi. Kannattaa pitää kaikenlaista käsilaukussa, kun ei koskaan tiedä milloin sitä tarvitsee. Mulla on vieläkin laukussa useampia maskeja, ettei maskisuositusten aikana tarvitsisi turvautua tälläisiin virityksiin mitä näillä jenkkileideillä oli.
https://befashionly.com/wp-content/uploads/2023/08/02-2_img_64ec9e690f904.jpg- Anonyymi
Huh, mikä näky. Tuossa pitää jo ihan tosissaan pelätä henkensä edestä kun noin häpäisee ittensä.
Anonyymi kirjoitti:
Huh, mikä näky. Tuossa pitää jo ihan tosissaan pelätä henkensä edestä kun noin häpäisee ittensä.
No mut minkäs teet jos kaupassa on maskipakko ja ruokaa pitää saada. Meillä kivasti niitä yksittäisiä maskeja oli kaupan ovensuussa tarjolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?114449Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het30419- 52403
- 42400