Äitini oli kimppa nainen

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui -80 luvun loppupulella. Meillä oli mökki saatessa, jossa vietimme kesäisin paljon aikaa. Yleensä mökillä oli myös isäni veli viettämässä aikaa. Minua alkoi jossain kohtaa teini-iässä kiinnostamaan tytöt ja kävinkin mökillä usein vilkuilemassa äitiäni saunan ikkunasta. Oli taas saunapäivä ja vanhempani menivät saunaan. Isäni veli jäi mökkiin. Minä hiippailin saunan ikkunan taakse vilkuilemaan äitiä. Äiti oli peppu pystyssä ja nojasi käsillään pesuhuoneen jakkaraan. Näin selvästi avonaisen pillun joka kiilteli märkänä. Hämmästyin, kun isän veli tuli äitini taakse kulli kovana ja työnsi sen äitini pilluun. Alkoi naimaan äitiä rytmikkäästi. Hetken päästä äidin eteen käveli isäni ja työnsi kullinsa äidin suuhun. Tämä näky oli kiihottava ja kaunis. Hetken päästä miehet vaihtoivat paikkoja. Lopuksi äitini sai molemmilta spermat rinnoilleen. Äitini oli kimppa nainen.

19

5486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostavaa. Aikoinaan epäilin myös, että meillä isän veli pani äitiäni. Koskaan en sitä itse nähnyt.

      • Anonyymi

        Meillä ei ollut isän veli vaan äidin oma veli. Sen näin ja silloin ihmettelin mutta en vielä tajunnut että mitä siinä tapahtui muuta kuin että he harrastivat seksiä ja isä runkkasi.


      • Anonyymi

        Sinun viestit on ilmoitettu poistettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun viestit on ilmoitettu poistettavaksi.

        Ennenkuin joku ihmettelee miksi tuollainen viesti, niin tuosta välistä on poistettu palstahäirikön solvaukset ja tuo kommentti oli tarkoitettu palstahäirikölle.


    • Anonyymi

      minä kans nuorena serkku tytön kanssa katsoimme mökin ikkunasta kun äiti harrasti kerros voileipä seksiä isän ja setäni kanssa siitä alkoi serkun kanssa anaali-seksi kokeilut kun ei kortsuja ollut

      • Anonyymi

        90 luvun alussa tuli lehti jossa oli seksivalistusta ja kortsu välissä. Siitä tuli tietysti äidin kanssa puhe ja äiti ihmetteli miksi siellä oli vain yksi kortsu ja osti paketillisen niitä. Äidin neuvo oli että jos kortsut jostain syystä on unohtunut, niin suu- ja peppuseksistä ei ainakaan tule raskaaksi mutta että pitää olla sitten aina hellä.


    • Anonyymi

      Meillä aikoinaan äitini nussi myös veljensä kanssa ja isä oli myös mukana. Muutaman kerran yllätin kolmikon tosi touhuissa.

      • Anonyymi

        Minä näin tuon kolmikon touhuissa kun syksyllä kävelin koulukaverin luota kotiin takapihan metsän kautta. Takapihan ikkunasta näkyi kuinka äitiä vedettiin takaapäin sedän voimin ja isä runkkasi vieressä. Tottakai tiesin jo silloin mitä seksi oli mutta en ajatellut että äidin veli veti äitiä ja laukesi ihan horkassa pilluun. Minä ajattelin että siinä on vain aikuiset hommissa. Myöhemmin sitten tuli tietoakin lisää. Kiersin talon ja äiti tuli alusvaatteet päällä avaamaan ulko-oven ja olohuoneen ovi oli kiinni ja siellä miehet ilmeisesti pukivat päälleen ja äiti meni vessaan ja setä häipyi. Tuon jälkeen äiti ja isä alkoivat tekemään sitä että he lähtivät aikuisten paikkaan, missä lapsilla olisi kuulemma ollut vain tylsää.


      • Anonyymi

        Tuntui pirun tuskalliselta, vaikeelta,olin 15v siis kyllä mulukku seiso ihan mielettömästi.
        Meillä kävi aika usseikki,naapuri kyläkunnalta ukkoja,puhuvat että äiti sukulais miehiä ovat, sillo ottivat viinaki aika runsaasti 2-3pv aikana,siinä juotettii isä ukkooki,tolokuttomaa humalaa.
        Ei sitä varmasti,osanna muuta halutakkaa,että äitiki tuli humalaa niin silloi ukot mirhet alako käymää äitii käsiksi,puristelemaa äitiä tissistä perseestä.Meko alta persettä tätä ootetti tosi mielellää.
        Maalla kun asuttii,vielä 70v luvullaki ei ollu sisä wc,ei ollu vaa ulko hyyssi mikä oli naveta yhteyvessä.
        Niin kesällä meilläki ulkona kun jupottelivat,saunaa lämmittäessä,äitiki kusta roilotti humalassa niin perse levällää että kokovittu vituhaarat nähtii pirun hyvin mitkä roikottavat vitun huulet lihat äitilläki oli.
        Tätä vahattii kytättii,ja mulukku seiso.
        Voipi varmasti sen nytki totee että se oli tarpee, oli
        niitä elämä täyttymyksiä elämä opetti tätä kaikkee,
        mitä saunalla tehtii äitille mittää säälimättä kuinka ukot nussi äitiä ,ölinä ja huuto noitumine kuulu.
        Nämä yöt meillä äiti laitto lattialle tuppaa makkuu paikkoja,ne yöt ei ikkää lähr mielestä kui mahottomalta tuntu näytti se humalaiste ukkoje työt touhut mitä äitille pitkät yöt tekivät ,äiti öllisi huuti ukkoi käsittelyssä kuinkaa äitiltä vittua hakattii käsiteltii revittii , kaikesta huolimatta ,sillo pelekäsi jännitti,mutta kaikkee tätä halusi päästä näkemää äitiltä vittua, ja sitä kuin äitiä nussittii elämä tärkeimpiä asioita ovat ollu elämä varrella,se on pakko totee mulukku seiso milettömät määrät äitin vitulle mitä nähnyt kuullut , ja limat lenti mulukusta, tämä kaiken olen saanut kokee,ja enempiki mutta niistä joskus lizää.
        Hyvää joulu oottamista kaikille.


    • Anonyymi

      Meillä kävi aikoinaan naapurin mies äitiä naimassa yhdessä isäni kanssa. Muutaman kerran yllätin kolmikon nussimassa. Monesti myös salaa seurasin, kun äiti otti kyrpää molempiin reikiin.

      • Anonyymi

        On muuten kumma kun kuuntelee noita amerikkalaisia, niin he saavat aivan järkyttäviä traumoja ja elämä pilalla lopullisesti jos edes kuulevat että heidän vanhemmat nai. Ei minulla ainakaan tullut mitään traumoja tai kieroutumia seksuaalisuuteen kun näin vanhemmat ja sedän nussimassa.


      • Anonyymi

        Olin kasitoista vakoilin kaikkea se oli kivaa. kesällä oli neljä poikaa heinätöissä kaksi ladossa kaksi isän kanssa trattorilla hakivat heiniä vuokra pellolta ajo kesti noin tunnin kun lähtivät.
        Näin äidin vievän isolla astialla simaa latoon kierrin navetan vintin kautta katsomaan pojat härnäsi äitiä, koskettelvat ja houkutteliva heinä kasaan. Isän trattorin ääni kuului äiti poistui, kuorma puretiin narulla, narut kiinni ja ajamalla heinät lattialle. Olin lähdössä kun äiti huutrli tarviiko lisää, huusivat tarvii kun äiti tuli ovet kiinni, hieroivat äidin rintoja ja kohta oli paljaana äiti esteli olin huutaa mutta estely loppui nurkasta viltti heinäkasaan ja helmat ylös äiti ei huutanut jalat nousi ylös kun toinen nai ja imi rintoja kuului huokaus ja poika nousi äiti kokeili pillua kuulin kun sanoi kunnon annos toinen meni päälle nyt äiti kiljahteli ja halasi en tiennyt silloin että sai itse orgasmin poka nai voimalla loppuun, äti nousi ja pyyhkivät heiniä vaatteista äiti survoi rintoja piiloon ja lähti. Isä toi kaksi kuormaa.
        Sitten taas äiti tuli nyt panivat takaapäin olin nähnyt astutusta tiesin että tekee hyvää, kaivoin kalun ja katselin äidin pillu piti litisevää ääntä koko ajan taas äiti lähti ei kä tullut.
        Syönnillä kyseli missä olin sanoi lampolassa siellä metsän reunassa.
        Seurravana päivänä oli toiset pojat, ensimmäinen ja toinen kuorma meni normaalisti kolmas kuorma purettu ja isä lähti, äiti tuli latoon ovi kiinni nyt oli parempi alusta poika nai seisoltaan toinen imi rintoja jasuuteli äidin kanssa kerkisivät panna kahdesti molemmat. äiti nauroi panetta minut vielä tiineeksi.
        Laskin että naivat äitiä noin kasitoista kertaa. Äiti hyräili sisällä virsiä kun laitteli ruokaa sunnuntaina menivät seuroihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kasitoista vakoilin kaikkea se oli kivaa. kesällä oli neljä poikaa heinätöissä kaksi ladossa kaksi isän kanssa trattorilla hakivat heiniä vuokra pellolta ajo kesti noin tunnin kun lähtivät.
        Näin äidin vievän isolla astialla simaa latoon kierrin navetan vintin kautta katsomaan pojat härnäsi äitiä, koskettelvat ja houkutteliva heinä kasaan. Isän trattorin ääni kuului äiti poistui, kuorma puretiin narulla, narut kiinni ja ajamalla heinät lattialle. Olin lähdössä kun äiti huutrli tarviiko lisää, huusivat tarvii kun äiti tuli ovet kiinni, hieroivat äidin rintoja ja kohta oli paljaana äiti esteli olin huutaa mutta estely loppui nurkasta viltti heinäkasaan ja helmat ylös äiti ei huutanut jalat nousi ylös kun toinen nai ja imi rintoja kuului huokaus ja poika nousi äiti kokeili pillua kuulin kun sanoi kunnon annos toinen meni päälle nyt äiti kiljahteli ja halasi en tiennyt silloin että sai itse orgasmin poka nai voimalla loppuun, äti nousi ja pyyhkivät heiniä vaatteista äiti survoi rintoja piiloon ja lähti. Isä toi kaksi kuormaa.
        Sitten taas äiti tuli nyt panivat takaapäin olin nähnyt astutusta tiesin että tekee hyvää, kaivoin kalun ja katselin äidin pillu piti litisevää ääntä koko ajan taas äiti lähti ei kä tullut.
        Syönnillä kyseli missä olin sanoi lampolassa siellä metsän reunassa.
        Seurravana päivänä oli toiset pojat, ensimmäinen ja toinen kuorma meni normaalisti kolmas kuorma purettu ja isä lähti, äiti tuli latoon ovi kiinni nyt oli parempi alusta poika nai seisoltaan toinen imi rintoja jasuuteli äidin kanssa kerkisivät panna kahdesti molemmat. äiti nauroi panetta minut vielä tiineeksi.
        Laskin että naivat äitiä noin kasitoista kertaa. Äiti hyräili sisällä virsiä kun laitteli ruokaa sunnuntaina menivät seuroihin.

        Sinulle on monta kertaa sanottu että opettele sitä helvetin suomenkieltä.
        Googlaa "Suomenkielen kielioppi" niin saat ohjeet miten käytetään esimerkiksi pisteitä ja pilkkuja!


    • Anonyymi

      En tiedä mahtoiko äiti olla kimppa nainen, mutta naapurin ukko kävi usein kylässä, kun isä oli poissa. Aina menivät kellariin ja sieltä kuului jetken päästä ähinää...

    • Anonyymi

      En tiedä oliko mun äiti kimppa nainen, mutta kyllä monta eri miestä kävi sitä välillä jyystämässä.

      • Anonyymi

        Mikäs se sitten sinä olet. Pikku paskiainenko.


    • Anonyymi

      Minun kotona oli tosi avointa alastomuus. Sekä isäni että äitini saunoivat yhdessä kummankin kaverien kanssa. Myös pariskuntien kanssa yhteissaunominen oli normaalia.
      Myös minä teininäkin pääsin mukaan saunomaan kun se oli meillä normaali juttu. Usein sitä pääsi näkemään tosi kiihottavia tissejä ja pilluja.

      • Anonyymi

        Se on muuten kumma kuinka tuollainen rento avoimuus ei ollut niin kiihottavaa. Minun serkkutyttö oli kiimaisena kertonut että oli harrastanut erään samalla luokalla olleen pojan kanssa seksiä eräissä bileissä. Se nuorten viattomuus kaikkosi sillä ja tuli astuttua aikuisten maailmaan. Seuraavan kerran kun oltiin saunassa, kyrpä seisoi aivan koko ajan ja kyllä serkku tykkäsi siitäkin.


    • Anonyymi

      Meidän naapurissa asui kaksi vanhaa poikaa jotka kävivät meillä yökylässä vuoron perään. Monena aamuna jompi kumpi miehistä heräsi äidin vierestä, olivat ilkosillaan. Niin vanhempani olivat eronneet.

    Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe