Kuinkahan yleinen ongelma katsastuksessa ?

Anonyymi-ap

Omistajansa mielestä uuden veroinen ja huolella hitsattu Toyota herättää kateutta länsiautojen omistajista. Sitten kun katsastusmies koputtaa ja meisseli menee läpi niin alkaa kova poru siitä että täysin ehjään koriin on paineltua reikiä ja dynamoetrikoneessakin väärin jatrutettiin...pahimmassa tapauksessa hönö käy inssiin kiinni.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/c4ee6d4a-cd90-48c5-9f0e-bb67f074fe35

8

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Provokaattorit ovat tahallaan ruostuttaneet Corollan ja tehneet siitä jutun pilatakseen Toyotan maineen.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­N­y­­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18028549A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      On nämä Toyotan setämiehet hauskoja kun eivät millään myönnä ja ymmärrä kun omaa kultaa koputellaan siitä kohtaa jota on massalla peitelty ja viritelty. Kyllä ammattimies huomaa pienellä koputtelulla sen mitä siellä massan alla on ja eihän kukaan vedä terveen pellin päälle tuollaista kökköistä massakerrosta.

    • Anonyymi

      Muistan kun 1970 luvulla käytiin Hakuninmaalla katsastamassa Kartsan vm. 1967 Toyotaa. Olin katsastusmiehen kanssa nosturin juuressa kun itäauto nostetttiin ylös. Inssi koputteli katsastusvasaran kanssa Toyotan pohjaa ja joutui aina nykäisemään vasaran irti Toyotan mädästä pohjasta. Kartsa kuikuili ns. autonsa ikkunasta sieltä ylhäältä käsin ja kysyi menikö läpi? Inssi siihen että sinä voit sillä aikaa irroitella kilpiä, kun minä kirjoitan papereita. Mentiin sitten Kartsan kanssa bussilla takaisin Kontulaan.

      • Anonyymi

        Tämä samainen Hakuninmaan konttori hylkäsi minun vuosimalli 1975 Plymouth Furyn rekisterikilven valon himmeyden takia. Pellit siinä sentään olivat paksuja toisin kuin Kartsan vihreässä Toyotassa.


    • Anonyymi

      3 mas hybriid moottor menossa edelliset hajonneet loppuunpalaneet

    • Anonyymi

      Onhan noi pellit vähän ohuet vaikkei läpiruostuneet oliskaan, varmaan uudestakin menis meisseli läpi melko helpolla.

      • Anonyymi

        Niin ja lisäksi ne on poikkeuksetta ruostuneet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe