Susi käyny kuulema haistelemassa koulubussia ootellutta 11v. pikkutyttöö bussipysäkillä tänä aamuna Loimaalla.Mieleeni muistuu TV-haastattelu 10 vuoden takaa,jossa Greenpeacen METSÄASIANTUNTIJA hehkutti PYÖREITTEN SILMÄLASIEN takaa,että susi on niin arka eläin,että ei tartte ku sormia napsauttaa,niin susi säikähtää,ja juoksee pakoon. Joten tytöllä ei ole ollut mitään hätää,vaikka susi onkin siinä parin metrin päässä käynu haistelemassa. Ei muuta kuin sormia napsauttaa,niin susi säikähtää. Näin se pitkätukka ASIANTUNTIJA totisesta naamasta höpötti YLE:n A-studiossa v.2016.
Susi bussipysäkillä
14
603
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko susi vai koira?
- Anonyymi
Ei syytä paniikkiin. Yksittäistapaus.
- Anonyymi
Ei kai vaan Tammelan Torronsuon susi ole jolkotellut Loimaan suuntaan?
Se susi oli myös liian "tuttavallinen" ihmistä kohtaan. Ja liikkui yksin. - Anonyymi
Susista on tullut aika rohkeita. Isä kertoi et on myös metsän puolella nähnyt susia. Ja ehkä ne tulee sieltä yläneeltä päin missä on paljon susia. Mut kyl susi ennen on lähtenyt ihmistä karkuun. Taitavat sudet olla jotenkin luonnevikaisia kun ovat noin rohkeita
- Anonyymi
Missä pysäkillä susi on tarkalleen ollut?
- Anonyymi
Loimaan Lehden nettijutussa https://www.loimaanlehti.fi/2023/09/susi-lahestyi-koulukyytia-odottanutta-lasta-poliisi-antoi-heti-karkotusmaarayksen/
jututettu perheen isää Mikko Mäkimattilaa. Oliskohan tämä paikka Mälläistentien varrella tai sitten Vänniläntien?
Muuten onko tämä jotain Katin tuttuja vai muuten vain ns. parempi väki saa palstatilaa...
lajijasuris
- Anonyymi
No se susi voi olla jo vaikka missä vaikka Loimaalla kartanonmäessä
- Anonyymi
Tytöllä oli tuuria matkassa,että pääsi koulutaxin kyytiin. Venäjällä on lukuisia esimerkkejä,kuinka susi ottaa tuonikäistä tenavaa kurkusta kiinni,ja raahaa sen metsään. Eikä jää kuin riekaleet jäljelle. Siinä oli tytöllä noutaja liian lähellä. Mietippä omalle kohalle.Tulla elävältä syödyksi. Ja Susihan repii ensin mahan auki. Sen jälkeen syö jalat.
- Anonyymi
Lehtijutun perusteella Mäkimattila ei taida ymmärtää ,että joku kaunis päivä sudet tulevat metsästä hänen pihalleen ja repivät hänen lapsensa riekaleiksi.
- Anonyymi
Eiköhän se käy kurkkuun kiinni ja tapa. Kyl se voi aikuisenkin päälle tulla jos se häiriköitynyt susi.
- Anonyymi
Käsittääkseni ne on siinä aika lähellä pihaa pyörineet. Saa olla aika ja varovainen ainakin pimeellä
- Anonyymi
Jotain järkeä lainsäädäntöön nyt, puolet susista ammuttava välittömästi. Miksi annatte susiensuojelioitten sanella ehdot?
- Anonyymi
Susi hukka mummon mekossa ja mökissä?😅😂🤣
- Anonyymi
Runotyttö Jenni Haukio vois kirjoittaa jonku kivan Susi-Hukka runon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569