... alueella. Melko varmasti jo muuallakin. Pitäkäähän silmät ja korvat auki. Ilmoittakaa asiattomista liikkujista ja painakaa tuntomerkkejä mieleen. Hämäräauton rekisteritunnus on erinomainen tuntomerkki.
Mahtaakohan se kuvaaminen olla laitonta, en tiedä, mutta en minä tietenkään voi kieltää, jos joku nappaa kännykällä kuvan.
Rosvot liikkeellä Oku-Polvijärvi...
5
1449
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle ilmoitamme tuntemattomista liikkujista?Sinulleko? Minä näin eilen useita ihmisiä, joita en tuntenut. Täten ilmoitan.
- Anonyymi
Ka perhana sentää
minnuuko työ tarkotatta ? Mie kyllä liiku yölä mutta ylleesä kahtelen ikkonoihen alla immeisii jotka nukkuu, joskus niän heijän naivannii.. Sillo o mukavoo vettee näppii, suap kunnon orkun...- Anonyymi
määkin olen yöllä ikkunoissa olut siellä ihmiset tekee kaikkee kotiilta asioita oon nättejä alastomia nähnyt välillä. ens yönä taas kahtelemaan mitä tekevätkään
- Anonyymi
Eikö se Outokumpu jo varasteltu tyhjiin. Katsokaa Tavarat kiertoo Polvijärvi ja siellähän niitä myynnissä on TN .ltä yllätävän paljon omiani löysin. Kontiolahden, Juuan, Joensuun myös
Kannattaa katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem582885HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat442182- 211873
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3831398- 661323
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301309- 561079
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201059- 47953
Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?68910