@ToivojaTeemu: Lastensuojelu ei kysy lapselta ovatko sosiaalityöntekijät oikeassa, koska kyse on vallasta vanhempaa vastaan eikä lapsen edusta
https://vm.tiktok.com/ZGJvrDyMR/
Lapsen vointia ei vahvisteta lapselta vaan vallankäyttö
6
275
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko se alkaa?
- Anonyymi
Toivottavasti ei lopu koskaan nämä aloitukset. On sen verran painavaa asiaa!
Et voi tietää, jos et ole ollut miehenä sossuloiden kanssa tekemisissä!
Täälläkin sossut kidutti lähes lapsen hengiltä, kun ne maalitti miestä ja käytti lyömäaseena lasta. Täällä kun on hoitokäytäntönä vieraannuttaa lapset isästään..
Semmosta se vaan on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei lopu koskaan nämä aloitukset. On sen verran painavaa asiaa!
Et voi tietää, jos et ole ollut miehenä sossuloiden kanssa tekemisissä!
Täälläkin sossut kidutti lähes lapsen hengiltä, kun ne maalitti miestä ja käytti lyömäaseena lasta. Täällä kun on hoitokäytäntönä vieraannuttaa lapset isästään..
Semmosta se vaan on.Teemu on oikeassa, mutta hysteerinen. Hän on ollut hysterian vallassa jo pitkään. En tiedä tiedostaako hän itsekään kiihtymystilaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu on oikeassa, mutta hysteerinen. Hän on ollut hysterian vallassa jo pitkään. En tiedä tiedostaako hän itsekään kiihtymystilaansa.
voi olla. mutta ei ole mikään ihme vaan tarkotus
- Anonyymi
tasarvo on semmosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253933Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362719- 692663
- 1602526
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.582337Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562335Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362257- 351852
- 521844
- 1291520