Hilla Groupilla taitaa mennä tosi heikosti

Anonyymi-ap

Keskustellaan Kalajoesta facebookissa kyseltiin siitä Sautinkarin tontinosan lunastuksesta, josta on sitten joku päätös tehty. Siitä tämä meidän Kalajokiseutu oli jutun tehnyt ja siitä selviää mitä on tapahtunut. Mutta kaikki eivät pysty kallista lehteä tilaamaan ja siksi kyselivät asiasta. Siellä yksi keskustelija oli lehden jutun sinne osin kopsannut, että vähätuloisemmatkin saavat tietoa. Mutta hetipä oli Kalajokiseutu lehden päätoimittaja sinne kirjoittanut, että sellainen on laitonta. Ja nyt se on sieltä poistettu.

Kyllä on mennyt tämä Hilla Groupin toiminta omituiseksi. Tietoa salataan aktiivisesti. Ja missä viipyy se luvattu asia, että digilehden lukijat voivat kommentoida noita toimittajien tekemiä kirjoitelmia? Luvattu on, mutta taisi olla pelkkää huuhaata. Hilla Group ilmoittaa nyt sivuillaan: ”Kuuden kuukauden jälkeen liikevoitto oli -1,61 milj. euroa”. Minä tyhmänä maallikkona ymmärtäisin, että tuo on peräti 1,61 miljoonaan euroa tappiota. Vai mitä tuo tarkoittaa?

18

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KEPU-Landiassa Vasemmisto toimittajien juttuja EI SAA arvostella.Eikä kommentoida. On vain yksi totuus. Sosialismi.

      • Anonyymi

        Olet melkein oikeassa. Todellakin on niin, että näiden vasemmistolaisten toimittajien juttuja ei saa arvostella. Mutta myöskään Vihreitten toimittajien jutuja ei saa arvostella. Heillä molemmilla on pesunkestävä suojaväri kaikkea arvostelua kohtaan. Eikä nykyisin taida muunlaisia toimittajia enää ollakaan.


    • Anonyymi

      Eihä lehteä ole pakko tilata. Pullopanteilla voi ostaa irtonumeron.
      Ostakaa lehti naapurin kanssa kahtia niin halpenee puolella.
      Viikon saunaoluet niin rahaa vielä jääkin.

      • Anonyymi

        On sulla pikkusen outoo ajatteluu. Pullopanteista on maksu jo maksettu ja se on ommaa rahhaa, kun sen saa takas eikä se mitää ylimäärästä ole. Saattaa se olla niinki että monen mielestä se saunaolut on paljo tärkeempi kun tuommonen pääosin hömppäjuttuja kirjottleva lehti. Tokkiisa joku oikeekin juttu lehteen välilä eksyy niin kun tuo Sautinkarinki juttu.


    • Anonyymi

      Kuinka kallis se Kalajokiseutu-lehti on.

    • Anonyymi

      Toihan on mainiota että päätoimittajalla on aikaa seurata noita naamakirjasivuja ja tarkistella jotta ei kirjotuksii maksamata lueskella. Mut nyt minuu rupes huolettaan. Minulle tulee tuo lehti ja oon kyllä varmasti sen maksanu. Mut yks naapuri on niin nuuka että ei raski sitä tilata. Minä oon sitte jo monesti antanu sen lehden hänelle luettavaksi, kun sitä pyytelee ja se on vielä tehny niinki että on antanu sen lehden toiselle naapurile. Että lukeevat lehteä maksamata. Voisko nyt päätoimittaja ystävällisesti tällä palstalla kertoo että olenkos minä syyllistyny kuinka suureen rikokseen.

      • Anonyymi

        En ole päätoimittaja, mutta mielestäni et ole syyllistynyt rikokseen. Tietohan pitää jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole päätoimittaja, mutta mielestäni et ole syyllistynyt rikokseen. Tietohan pitää jakaa.

        Mutta siellä facebookissa päätoimittaja kirjotti "Jutun jakaminen tällä tavoin on laitonta." Siellä joku oli pääpiirtein sen jutun sinne kopioinu. Siis tällä tavalla, siis millä tavalla? Onko se vain se facebookki vai miten? Sekavaa on. Tässäpä olisi sille päätoimittajalle oikea jutun aihe. Että seikkaperäisesti selittäsi mikä on luvallista, mikä ei. Riippuuko ja roikkuuko se siitä, että tekeekö sen täysin ilmaiseksi vai saako sitä itelle jotain korvausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siellä facebookissa päätoimittaja kirjotti "Jutun jakaminen tällä tavoin on laitonta." Siellä joku oli pääpiirtein sen jutun sinne kopioinu. Siis tällä tavalla, siis millä tavalla? Onko se vain se facebookki vai miten? Sekavaa on. Tässäpä olisi sille päätoimittajalle oikea jutun aihe. Että seikkaperäisesti selittäsi mikä on luvallista, mikä ei. Riippuuko ja roikkuuko se siitä, että tekeekö sen täysin ilmaiseksi vai saako sitä itelle jotain korvausta.

        Tule tekemään minulle töitä. Voit tehdä töitä myös muualle, mutta sopiihan että minä otan palkkasi?


    • Anonyymi

      Tosi huonoksi ja pieneksi on kutistunut Keskipohjanmaa lehti. Ei taida rahat riittää asiallisen sanomalehden tekemiseen. Me jo vuosia sitten ruvettiin tutustelemaan vaihtoehtoiseen Kalevaan ja on nyt jo vuoden verran sitä lueskeltu. On se selvästi isompi ja parempi kuin tuo Kokkolan lehti, mutta aika huonoksi sekin on mennyt entisajan lehtiin verrattuna.

    • Anonyymi

      -5,3 miljoonaa konsernin tappio!

      • Anonyymi

        Keskipohjanmaa lehtykäinen näkys maksavan pelkkänä diginä peräti 18,58 euroo kuukausi. Sehän ei ole monellekaa iso raha mutta aika harva taitaa sitä tollasesta maksaa. Eipä ihme että pientä tapioita pukkaa. Liekö niin että muutki bisnekset firmassa hoidellaan sillä vasemala kädelä.


    • Anonyymi

      Rakisteröitymiset ja maksumuuri kaikissa jutuissa ampuu omaan jalkaan. Kannattas ostaa mainoksilla suoraan joitain juttuja auki, että alkais tuleen kävijöitä digipuolella. Mitä enemmän kävijöitä, sitä enemmän mainostajat kiinnostuvat..

      Kantsis myös ottaa lukijoiden kanssa vuorovaikutusta, myös niiden kanssa jotka eivät maksa.

    • Anonyymi

      No joka tapauksessa se Sautinkarin laituriasia oli lehdessä väärin kirjoitettu. Ne läpimädät ja käyttökelvottomat laiturit siinä Sautinkarin rannassa kuuluvat kaupungin vastuulle, eivät Kannuskylän yhteisalueiden jakokunnan vastuulle. Eli Kalajoen kaupunki joutuu ne omaan piikkiin uudistamaan, jos aikoo siinä venepaikkoja vuokrata.

      • Anonyymi

        Ettäkö se päätoimittaja kirjottaa vielä väärää tietoa? Sellasta saattaa sattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettäkö se päätoimittaja kirjottaa vielä väärää tietoa? Sellasta saattaa sattua.

        Ei se väärää tietoa välttämättä kirjoita, vaan sellaisista aiheista, mistä ei saisi kirjoittaa vaan hyssytellä ja olla hiljaa. Toimittajilla on väärä mielipide, näkökulma ja agenda. Ja noista tappioista, se on nykyään aika monen lehden ongelma. En minäkään ole koskaan tilannut mitään lehteä, enkä maksanut tv-lupaa, silloin kun sitä olisi pitänyt maksaa.


    • Anonyymi

      Maksatko nyt yle-veroa, vai onko niin pienet tulot ettei tarvitse maksaa.

      • Anonyymi

        Ajatella, melkein kaikki joutuvat maksamaan ylen kurasisällöstä. Mutta onhan niitä vapaamatkustajiakin, köyhiä ruttunaamoja, jotka saavat ylenannon ilmaiseksi. Saavat nauttia mm. Radion Sinfoniaorkesterista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe