olla jollainlailla tekemisissä vai miks kyselit ? Olisitko halunnut vain sotkea päätäni enemmän kun se on jo muutenkin sekaisin susta
Uskon että tiedät etten oikein luota ihmisiin ja vaikuttaa et molemmat oomme samanlaisia
Pelkäämme päästää muita lähelle
ja harva pääsee sisimpäämme
Olisitko nainen halunnut oikeasti
62
1378
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kyllä kuka olet, mutta eräässä puhelussa hän kerran lipsautti, että ei luota minuun.
- Anonyymi
Kyllä halusin ja haluaisin olla, mutta eihän tämä minulle ollut.
- Yxvaa - Anonyymi
Tietysti halusn olla tekemisissä, jos yhteyttä otan.
- Anonyymi
Kyllä jos oisit hän.Vastaat milloin näit minut 2 viimeisellä kerralla?Kuvaile se tilanne.
- Anonyymi
Minusta tuntuu että koitat sotkea minun päätäni...
- Anonyymi
Millä lailla sotkea ? Ei täällä kaikki tekstit ole minulta ihan aidosti oon häntä ikävöinyt jopa epätoivoisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä lailla sotkea ? Ei täällä kaikki tekstit ole minulta ihan aidosti oon häntä ikävöinyt jopa epätoivoisesti
Olemalla vaikea selkoinen ja ristriitainen
- Anonyymi
Lenkillä
- Anonyymi
No, ihmiset lenkkeilee yleisesti. Tais olla trölli.
- Anonyymi
Tunniste siitä hetkestä please?
- Anonyymi
Tottakai haluan olla tekemisissä jollain tapaa. Tiedät etten luota keneenkään, tiedän ettet sinäkään. En odottanut mitään mutta jotain sait sisälläni tapahtumaan :)
- Anonyymi
Näen sinussa mies itseäni paljon.
- Anonyymi
🥱 kannattaa nauttia vapaudesta, asia jota arvostaa sitten kun sitä ei ole
- Anonyymi
Niinhän se on joissain asioissa. Mutta...
- Anonyymi
No enpä muuten olisi kai täällä.
En vaan usko että merkkaan enää mitään, joten en paljon toiveita elättele myöskään, joten aika hissukseen taustalla välillä ollut.
Lukenut niin ristiriitaisia juttuja täältä vaikka tiedän ettei ehkä minua koske, silti pistää miettimään..
Samanlainen olen kyllä, en hevillä luota jos en tunne.
☀️ - Anonyymi
Tietysti halusin olla. Nyt ymmärrän, että oltiin liian erilaisia. Mä luotin, enkä pelkää.
- Anonyymi
Ei sun pää musta ole sekaisin. Mutta oisin halunnut. Oikeesti.
- Anonyymi
Ei hän oo täällä ja parempi niin typerä oon kun ajattelen edes sitä ihmistä t. Aloittaja
- Anonyymi
Et ole typerä. Vaikka hän ei olisi täällä niin voi silti olla rakastunut sinuun. Unohda tuo epävarmuus. Hän kyseli joten hän haluaa olla tekemisissä. Älä muuta väitä!
- Anonyymi
Täällä ollaan.
Olisin jonkun kanssa.
- Anonyymi
Tämä niin turhaa tänne mitään kirjoittaa. Asiat ei selviä.
- Anonyymi
Ehkä taivaassa joskus voidaan selvittää.
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Miksei sitä ennen?
Miksi vastailet naisille täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastailet naisille täällä?
Koska se on oikeesti mies!
Anonyymi kirjoitti:
Koska se on oikeesti mies!
Ketut oo!!!
Älä jauha sontaas jos et tiedä mistään mitään.
- Anonyymi
18 kommenttia jo nyt. Mitä mieltä olet ap, onko hyvä tunniste tuo? Kaikki suomalaiset naiset tunnistaa itsensä siitä.
En mä kyllä kuvittele et tunnistaisin itseeni tähän.
Ei jaksa enää, mut kunhan vastailen.
- Anonyymi
Vähän vaikeaa yksin.
- Anonyymi
Mä oon ollu yksin niin kauan et siihen tottunu jo t. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ollu yksin niin kauan et siihen tottunu jo t. Aloittaja
Etkä toivokkaan ketään rinnallesi, edes hetkellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä toivokkaan ketään rinnallesi, edes hetkellisesti.
Haluisin vain hänet ja ihan aidostitaijan olla ihan hiton tyhmä ja käyttäydyn typerästi kun haaveilen tällä sekosivustolla ihmisestä joka varmaan vähät välittää olemassaolostani enää t. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin vain hänet ja ihan aidostitaijan olla ihan hiton tyhmä ja käyttäydyn typerästi kun haaveilen tällä sekosivustolla ihmisestä joka varmaan vähät välittää olemassaolostani enää t. Aloittaja
Monilla on samanlaisia tilanteita. Ota se huomioon ja keskustele oikean henkilön kanssa muualla kuin palstalla, esim. mesessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin on välirikko tullut?
- Anonyymi
Mitä kyselin ja missä?
- Anonyymi
En muista enää iski amnesia 🧐🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista enää iski amnesia 🧐🧐
Eikse ollutkaan se orkidea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatketaan peliä niinkö.. eiks ala jo kyllästyttää siinä päässä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatketaan peliä niinkö.. eiks ala jo kyllästyttää siinä päässä??
Mistä pelistä on kyse? Kerro tännekin, että ois tietoa pelin nimestä. Jos mä heitän vitsin jonnekin, muutkin tekee niin, niin miksi tuut just mulle sanomaan? Mikä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veitkö sen suihkuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veitkö sen suihkuun?
En tiedä, minne se hävisi, mutten myöskään ymmärrä, mitä naapurin Orvokki tekee tuolla suihkussa. Jotain mennyt sekaisin?
- Anonyymi
Vähän vaikeaa yksin selvittää.
- Anonyymi
Olisin joo. En jaksa enempää selittää. En halunnut pelata mitään.
- Anonyymi
Olisin, mut aika pian kävi selväks ettei merkinnyt sulle samaa.
- Anonyymi
Kyllä merkitset! Tunniste, vaalea patja näytti kevyeltä.
- Anonyymi
Olin aidosti kiinnostunut s.s miehestä joka sai jalat alta yksinkertasesti 🙃
- Anonyymi
Taasko se trolli ikävöi itseään 🤣
- Anonyymi
Siis missä kyseli? Täälläkö vai jossain muualla? Kyllähän nyt joku muualla lähestyy niin jotain kielii.
- Anonyymi
Tunniste toissa iltapäivänä mahdollisuus kusi reisille.
- Anonyymi
Miksi? Lopullisestiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Lopullisestiko?
Ei kun juttelu livenä.
- Anonyymi
Up, up
- Anonyymi
Up, up
- Anonyymi
Suihin!
- Anonyymi
Olisin halunnut hänen kanssaan. Käsitin lopulta, että häntä ei kiinnosta esimerkiksi kun ei viimeiseen viestiin tullut vastausta. Turha se on yksin haluta kun homma ei etene.
- Anonyymi
Tottakai haluaisin viettää aikaa kaivattuni kanssa.
Sitä häneltä kyselin. Mutta, koska hänellä tuntuu aina olevan kiireistä ja muuta, en tungettele, enkä myöskään anele.
Ei on ei. Harmi. - Anonyymi
Totta helvetissä olisin halunnut olla hänen kanssa tekemisissä.
Mä kyllä luotan ensisijaisesti ihmisiin kunnes toisin todistetaan. En mä pelkää lähelle päästämistä mut sinne pääsee vaan harvat ja valitut. - Anonyymi
Ensisijaisesti tämä on tiedon omaksumisen, ei selkään puukotuksen, aika. Saimme läksyn, sinä ja minä. Kasvoimme henkilökohtaisesti. Kiitollisuus tästä kasvusta on oikea vastaus. Kiitollisuus ja varovaisuus, ettei koskaan tee samaa virhettä kahdesti.
- Anonyymi
En ole paha. Aina ei pysty vastaamaan itsestään. Kunpa voisin lakata toivomasta. Kunpa voisin sanoa sydämelleni: Luovu. Ole yksin ikuisesti. On aina musiikkia, omenakakkua ja naapuruston lapsia riemuissaan ja syksyn lehtipeite märällä katolla. Mutta ei. Sydämeni on jonkinlainen kahjo kalastaja.
- Anonyymi
Tein virheen kun näin sinut kiinteänä ja vakaana ja laskin tuon varaan ottaessani tuon askeleen. Olit ohimenevä energiapurkaus. Ja minä jolla kaikki syyt maailmassa tietääkin tämä. Luodun hetkestä toiseen yhä uudelleen. Tulit tyhjästä ottaen rakastetun muodon, ja pakotettu palasit tyhjyyteen. En vain uskonut, että se olisi niin pian. Tai että se olisi edeltänyt meitä. Ei sitä koskaan usko. Kaksi ohimenevää tilapäisyyttä luomassa tunteita toisiaan kohtaan. Kaksi savun kiehkuraa ihastumassa toisiinsa. Pidin sitä vakautena, ja nyt minun on maksettava.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1667707Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk412284- 1402259
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1302088Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621588- 621282
- 621263
Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1281232Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91202Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.1561171