vaikkei sitä sille kertoiskaan?
Vastaukset 16
- Anonyymi
Ei välttämättä, joskus voi luulla että kyse on just päinvastoin.
Joskus voi vaistota jotain..- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180298649
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Riippuu naisesta ja naisen omasta kommunikointityylistä. Toiset lukee rivienvälejä, toiset ei. Itse olen suorapuheisuuden kannalla.
Tällain sivust vaa - Anonyymi
En usko, koska ei nuo näytä tajuavan sitä edes kerrottaessa tai näyttämisellä.
- Anonyymi
Tuskinpa. En ainakaan itse ole uskonut heti kun joku sanonut rakastavansa.
- Anonyymi
Kyllä sen näen hänestä että rakastaa minua. Luulen että hän myös näkee sen minusta.
Toki naiset usein miten haluavat kuulla sen. - Anonyymi
Nainen aavistaa mädän omenankin.
- Anonyymi
Kyllä aavistaa. Silmistä voi myös lukea rakkauden, jos katsoo läheltä ja pitkään.
- Anonyymi
Monet parisuhteet ovat päättyneet tuolla tavalla.
- Anonyymi
En minä ainakaan aavista. En edes uskoisi sitä vaikka se sanottaisiin päin naamaa...
- Anonyymi
En ilmeisesti. Kuvittelin, että hänellä oli tunteita minua kohtaan, mutta olin selvästi väärässä. Enää ei ole mitään toiveita siitä, että meistä tulisi me.
- Anonyymi
Kyllä aikuinen nainen vaistoaa jos on itsekin rakastunut tähän kyseiseen henkilöön.
- Anonyymi
Aikuinen nainen ei vaistoa, jos toinen ei näytä rakkauttaan sanoilla.
Ei riitä teot, tarvitaan sanoja.
- Anonyymi
Aavistaa...ainakin minä. T: Mn
Naisen vaisto aavistaa kaiken.
- Anonyymi
Ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483