Oletko Miettinyt?
Jos asiat Olisikin Menneet Toisin?
42
824
Vastaukset
- Anonyymi
Miten toisin? Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18030036t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Muuta en oo tehny kun miettinyt kuin typerä voi ihminen olla
- Anonyymi
Aina voi ottaa opiksi jos jokin ei mennyt ns. putkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi ottaa opiksi jos jokin ei mennyt ns. putkeen.
Ei mennyt ns tuubaan.
- Anonyymi
En enkä välitä.
- Anonyymi
En ole miettinyt. Miksi tuhlata aikaa jossitteluun?
Enpä ole moisia miettinyt sitten teinivuosien enkä ajatellut aloittaa uudelleenkaan, historiaa on pirun paljon vaikeampi muuttaa kuin tulevaisuutta...
Onhan sitä tullut mietittyä, mihin suuntaan tämä elämä olisi mahdollisesti voinut mennä. Voisin olla vakavasti mieleltäni sairas, tai päihdeongelmainen. Tai sitten voisin olla pian valmistuva lääkäri.
Elämä on hyvässä suunnassa kuitenkin ✌🏻- Anonyymi
Joidenkin asioiden kohdalla kyllä.
- Anonyymi
Ootko tyhmä mies? Oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko tyhmä mies? Oot.
Oon nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nainen
Hehheh
- Anonyymi
Tässä olisi hyvä tietää, mitä ajanjaksoa tarkoitetaan. Tottakai joidenkin asioiden kohdalla on tullut ajateltua, mitä jos. Joidenkin kohdalla ei tule ajateltua mitään. Ihan normaalia on ajatella toisinaan, sanotaan nyt vaikka että kaveriporukassa sillai puolihuumorilla, että jos olis tehnyt silloin sitä ja tuolloin tuota, niin missä sitä nyt olisi jne.
- Anonyymi
Ei entisiä kannata vatvoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei entisiä kannata vatvoa
Ei se ole vatvomista vaan pelkkää ajanvietettä, leikitelty ajatuksilla mitä jos olisi silloin ja silloin tehnyt näin eikä noin. Ei ole jääty vatvomaan tosiaankaan.
Kukapa ei olisi, tunnettu maailmankaikkeus ei kylläkään tarjoa aina kuin yhtä vaihtoehtoa ja se on eteenpäin...
- Anonyymi
Välillä tulee mietittyä, mutta tämän on kuulunut mennä näin. Olen oppinut virheistäni ja kasvanut niiden myötä. Olen ollut välillä pohjassa. Kun sieltä on kivunnut ylöspäin, on voittaja fiilis. Vielä en ihan pinnalla ole, mutta aika lähellä on käyty. Jos taas uppoan, niin osaan jo sukeltaa pintaan päin.
- Anonyymi
Olen miettinyt. Penskojakin olisi jo ainakin kaksin kappalein. Voi hyvin!
- Anonyymi
Miksi kirjoitat tällaisia viestejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ei tuo nyt niin kovin pahalta viestiltä tuntunut. Saahan sitä miettiä ja haaveilla. Purkupaikkahan tämä onkin vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni vielä perheetön voi tällaisia asioita miettiä.
- Anonyymi
Turhaa ja tarpeetonta miettiä. Kuka estäisi senkään, jos olisin valinnut toisin. Olisinko silloinkin miettinyt "mitä jos olisin tehnyt toisin". Vaikka olisi mahdollisuus elää sadoin/tuhansin eri tavoin, miettisikö jokaisen "elämän" kohdalla samoin. Joten tarpeetonta miettiä tuollaisia.
- Anonyymi
Olen. Niin paljon mahdollisia tapahtumia, mitä jos. Hetkiä historiassa, jolloin yksi pienen pieni muutos olisi voinut johtaa uuteen ja käsittämättömään tulevaisuuteen. Se on kuin shakki, niin monia permutaatioita, todennäköisyyksiä, valintoja, risteyksiä... Ajattelen paljon tulevaisuutta, tulevaisuuttamme. Ja näen epävarmuutta. Se halvaannuttaa.
- Anonyymi
Kuinka moni tietää mitään toisen todellisesta historiasta tai toiveista. Todella tietää, ettei vain epäile. Elämäni johtolanka on ollut virheellinen käsitykseni ihmisistä ja itsestäni. Ja kuinka vaikea olisi luoda juuri se mosaiikki joka antaisi kaiken, mitä haluaisi kokea elämäni aikana, tuntea, nauttia. Kun ei ollut koskaan tullut mieleen vaatia keneltäkään nimenomaisesti kaikkia niitä asioita, joita mieli ja ruumis kaipasivat. Ja he eivät ehkä olisi olleet halukkaita tai kyllin onnellisiakaan antamaan niitä minulle. Elämän pitäisi olla täynnä outoja, ennen tuntemattomia jännityksiä ja tuntemattomia nautintoja. Aina uutta ja vähän vaarallinen.
- Anonyymi
Miksi kirjoitat osat sanoista isolla? Onko se joku tunniste vai?
- Anonyymi
Ei olis voitu nuorena tavata, kun asuttiin eri puolilla Suomea. ja sit kun tulin samoille huudeille niin oli opiskelut ja työkiireet. Erehdyin väärän kanssa naimisiin. Kun hänen kanssaan vihdoin tavattiin, olin vapaa, mutta hän ei. Sen verran ihastusta näytin kun uskalsin. En kai mitään olisi voinut tehdä toisin.
- Anonyymi
Erottu ois kuitenkin. Eli en.
- Anonyymi
Niin et tainnutkaan olla yksin joten tein varmaan sitten oikean valinnan kun torjuin.
- Anonyymi
Yksin Yksittäistä yhyttää Yritin yksi näistä yllättävään yhteyteen meidän teistä risteävän tiettyylaajaxkaistaliikenneympyrän suuntaisuus yhteen menevästä kahteen tulevasta elämästä yksittäisiä hetkiä enemmän yksinnäistäkin yhteys kaikkinaikuisuuden ovella lohduttava oleva tokkopattootatuokaa rakkaus elämännälkää yllätyskyllästäväksi
- Anonyymi
Olen. Monesti.
Mutta vielä pystyy vaikuttaa tulevaan. - Anonyymi
Miten ne toisin olis voinu mennä
- Anonyymi
Hyvä kysymys
- Anonyymi
Olis voitu vaikka kerran tavata..
- Anonyymi
Haastavaa jollei ole muuta yhteyttä.
- Anonyymi
Rehellisyys alusta asti olisi toiminut.
- Anonyymi
Olen. Ainakin olisin jättänyt kaikki tarot tulkitsijat sekä henkisenpolun kulkijat väliin nykyisen tietämyksen perusteella.
- Anonyymi
En ole ikinä kuullut mitään näin typerää
- Anonyymi
Luultavasti toisin valinneensa en olisi enään pitkään aikaan ollut hengissä.
Lähtö nuorena aikuisena maailmalle, ulkomaille seikkaileen, tekeen työtä onneksi peruuntui sairauden vuoksi. Kiitän sairauttani, niinkin voi joskus käy,kaikella on tarkoitus. - Anonyymi
Olen miettinyt. Mutta paluuta enää ole, olen ymmärtänyt. - 💔 sivusta
- Anonyymi
Ja varmasti ymmärsit oikein? Itse miettimällä vai kysymällä?
- Anonyymi
Mitä se nyt tässä enään auttaa valintasi olet tehnyt minunnsuhteen jo monta kertaa nyt riitti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201