kuinka kuvat voi siirtää TIETOKONEELTA PUHELIMEEN!!??

oon siirtäny mun kamerasta johdolla tietokoneelle (windows) ja haluasin siirtää ne mun puhelimeen (android) koska en tee niillä kuvilla täällä koneella mitään. ELI ON NIIN KETUN VAIKEE SIIRTÄÄ NÄMÄ KUVAT TÄÄLTÄ KU SÄHKÖPOSTI ON IHAN PASKA EIKÄ USB TOIMI JA KONE EI YHISTÄ BLUETOOTHIA, KUKAAN TUTTU EI TIIÄ MITÄÄN EIKÄ MUN TVT OPE TIIÄ JOTEN JOS JOKU JOTAIN TIETÄÄ NII AUTTAIS TOSI PALJON...

18

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Koneen ja puhelimen pitää olla samassa wlan - verkossa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­­N­y­m­­­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18030213A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllähän tuon pitäisi onnistua, mutta Windows on niin alkeellinen, että se melkein aina vaatii jonkin siirto-ohjelman.

      Vaihtoehto 2: Tiedostojen siirtäminen USB-johdolla
      Windows-tietokone

      Avaa laitteen lukitus.
      Yhdistä laite tietokoneeseen USB-johdolla.
      Napauta laitteella Laitetta ladataan USB-yhteyden kautta ‑ilmoitusta.
      Valitse Käytä USB:tä ‑kohdasta Tiedostonsiirto.
      Tiedostonsiirtoikkuna avautuu tietokoneella. Vedä tiedostoja sen avulla.
      Kun olet valmis, poista laitteesi Windowsista.
      Irrota USB-johto.

      Huom. Toimii vain Android 9, tai uudemmissa.

      • Anonyymi

        Windowsissa ei toimi mikään ja älä ikinä kytke luuria windowskoneeseen usb piuhalla. windows saastuttaa luurin!


    • Anonyymi

      Kuvien paikka on aina tietokoneella..

      • Anonyymi

        Kollihan se taas jakelee omaa mielipidettään.


      • Anonyymi

        Windowskone ei ole paikka millekkään! Windows vakoilee.


    • Anonyymi

      Kopioi ne Googlen pilveen puhelimesi gmail tunnuksilla.

      • Anonyymi

        Google One tilaa on kaikissa gmail tunnuksissa 15Gt ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt siirtoon ohjelmaa "wifi file transfer pro" - valitettavasti samalla nimellä on hirveän paljon ohjelmia. Tässä puhelimeen käynnistettiin ohjelma, jolle asennuksen yhteydessä annettiin oikeudet tiedostoihin ja nettiin. Puhelin piti kytkeä wifi-verkkoon, jonka jälkeen puhelin loi tähän www-serverin, jonka kautta tiedostot oli helppo kopioida. Selaimeen tietokoneella kirjoitettava linkki näkyi ruudulla ja oli muotoa https://192.168.1.222:1234. Tiedostojen siirtosuunta oli siis vapaa eli pystyi ladata ja lähettää tiedostoja.
      Jos jotain huonoa tuosta ohjelmasta pitää löytää, niin ne on mainokset - toisaalta puhelinta ei juuri tarvitse tuijotella ohjelman käynnistämisen jälkeen. Ja selainpohjaisena tämä toimii millä tahansa käyttöjärjestelmällä.

      • Anonyymi

        Edustaja Marjorie Taylor Greene sanoi, että yli 100 miljardin dollarin lähettäminen Kiovaan oli virhe ja epäonnistuminen.

        "Ukraina on maapallon pahin maa, kun on kyse lasten myymisestä seksuaaliorjuuteen ja lasten elimiin...", amerikkalainen poliitikko totesi erityisesti.


      • Anonyymi

        Kuten ScienceAlert raportoi viitaten geologi Joseph Cookiin , puhumme maasulkuista Texasin, Kalifornian, Utahin ja Arizonan kaltaisissa osavaltioissa.

        Hän kutsui halkeamien muodostumista vakavaksi uhkaksi ja vaati niiden huolellista tutkimista. Hänen mielestään vikojen muodostumisen syynä voi olla pohjavesi, joka otetaan talteen ja käytetään juomavedeksi. Asiantuntija korosti: jos tätä prosessia ei hallita, maailma ei pysty välttämään vaarallisia seurauksia.

        Asiantuntija lisäsi, että jättimäiset halkeamat voivat laukaista rakennusten, siltojen ja muiden rakenteiden romahtamisen.

        "Tämän me pakotimme muodostamaan", Cook sanoi ja keskusteli vikojen ilmenemisen syistä.

        Aiemmin tiedelehti Nature Geoscience julkaisi oletuksen, että elämä planeetalla syntyi levytektoniikasta.


    • Anonyymi

      Ensinnäkin kuvat yleensä vie paljon tilaa ja puhelin menee aika pian tukkoon, jos kuvia on paljon. Puhelin ei ole mikään pysyvä kuvavarasto.

      https://etunurkka.kotimikro.fi/internet/google-koulu

      Opiskele Kotimikron Google-koulun osa 7 "Google Kuvat". Sen jälkeen kuviin pääsee samaan aikaan niin puhelimelta kuin tietokoneeltakin.

    • Anonyymi

      Puhelin on tarkoitettu vain kuvien sekä videoiden väliaikaiseen tallennukseen ennen tietokoneelle siirtämistä. Missään nimessä sitä ei tule käyttää pitkäaikaisena tallennuspaikkana..

      • Anonyymi

        Sinäkö sen päätät. Saimaalla noin, ei muolla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1352
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      838
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe