Etsin susta tietoa mutten tiedä nimeäsi. Olen se ketä näki sut Halisten bussipysäkillä kun olin tuttuni kanssa menossa oikeastaan Kaarinaan päin olin juuri muuttanut katteluksenkadulle 9kerrokseen muistatko edes mikä on sukunimeni? Jos muistat olen facebookissa ja mulla on Soneran numero. Multa vietiin sun puhelinnumero. Sitä mä jäin kaipaamaan eli sua jooh. :) Oon vähän paremmin voinut nyt 3vuoden jälkeen ja terveyttänyt itseäni. Nykyään blondimpi tukka vähän oranssi keltainen ja oma väri kasvaa aika hyvin joten kasvatan kasvatan tukkaa. Ota pliis kontaktii. Mul on niin ikävä ja sun räppi on ihan niin kaunis&&älä menetä mitään
Hei sä punaisen TALVITAKIN omistanut 2020 nähty mies
5
308
Vastaukset
- Anonyymi
Joo muistan! Jotain jäi kesken...
Joo jäi munkin mielestä, en saa sua kiinni vaikka
Annoit numerosi lapuille, multa joku vaan on ottanut numeron pois eikä se ollut reilua ottaa pois.
Olisin muuten lähettänyt viestiä tai jotain, mutten voi enää.
- Anonyymi
You a straight up hoe nigga Aint nobody gon love u
- Anonyymi
Kody ja minä olemme syvästi surullisia, kun ilmoitamme kauniin poikamme Robert Garrison Brownin menetyksestä. Hän oli valopilkku kaikkien hänen tunteneidensa elämässä. Hänen menetyksensä jättää elämäämme niin ison aukon, että se salpaa hengityksemme. Pyydämme teitä kunnioittamaan yksityisyyttämme ja liittymään kanssamme kunnioittamaan hänen muistoaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076