Otsikon väittämää tuskin tarttee sen paremmin perustella, sen kaiketikin jokainen tervejärkinen tajuaa.
Kyllä Suomessa oli paska hallitus
20
470
Vastaukset
- Anonyymi
Kun et osaa perustella, niin voit sanoa sen suoraan.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hallituksen säästöt.
Suomen historian oikeistolaisen hallitus tekee juuri itsensä näköistä politiikkaan. Valtion velkaantumisen perusteella ajetaan Suomeen ennenäkemättömän kovat leikkaukset heikoimmassa asemassa olevien tukiin.
Samaan aikaa kuitenkin kevennetään suurituloisten verotusta saman verran mitä saatiin leikattua köyhiltä pois. Eli velkaantuminen jatkuu edelleen, saadaan vain rikkaille lisää rahaa, näillä leikkauksilla.
Tämä tulee kutistamaan Suomen taloutta, koska köyhien raha, menee arjen elämän rahoittamiseen, niihin heitä lähellä oleviin liikkeisiin. Rikkaat taas laittavat tulevat veronkevennykset pörssiin ja ulkomaan matkoihin, tämä ei auta Suomen taloutta millään tavalla.
Näkisin, että parasta olisi mennä yleislakkoon, kunnes hallitus eroaa ja Riikka "ei leikata köyhiltä" poistuu politiikasta kokonaan.- Anonyymi
Kusessa ollaan, kun lähes kuutta miljoonaa nahjusta oikea nahjus (Stubb, Orpo) johtaa.
https://www.youtube.com/watch?v=0aAaeubzb78
Urkki oli oikea johtaja, ei nahjus. - Anonyymi
Köyhät kyykkyyn on Purran ja Orpon tavoite.
Hallitus leikkaa juuri huono osaisilta kovalla kädellä. Nämä hallitus ääliöt eivät vain oman narsismin takaa näe totuutta. Asiat ajetaan väkisin läpi. Toivottavasti kansa muistaa seuraavien vaalien kohdalla nämä asiat eivätkä äänestä uudestaan näitä samoja suomen hallitukseen.
Tässä muutamia kohokohtia joista hallitus leikkasi
-Sairaalahenkilö kunnan maitokahvit, näihin ei ollut varaa, mutta pomoille bonuksia useita miljoonia valition oakeomistusyhtiöissä.
-Toimeentulotukia ei maksettu tarvitsevalle kahteen kuukauteen vaikka lain mukaan siihen oikeutettu ja kela tehnyt myönteisen päätöksen maksun. Syynä kuulemma kun henkilö ei ole käynyt kelassa, vaikka hän ei koskaan ole saanut kutsua. Tällä verukkeella maksu seisoo.
Tämä henkilö elää pyhällä hengellä ilman maitoa ja leipää.
- Hallitus vie meidän rahoja joita lakisääteisesti kansa maksaa jokaisesta ansiotulostaan veroina ja lakisääteisinä maksuina. Näitä jaetaan mailmalle, herrojen boonuksiin, kriisiapuun
ym. mutta oma kansa kärsii vaikka rahat kuuluisi käyttää meidän hyvinvointiin.
- Hallitus leikkasi
-Nuorten puheterapiasta
-Lasten päiväkodeilta
-Lasten koulutuksesta
-Lasten ja nuorten mielenterveyspalveluita
- Hammashuollosta ja terveyspalveluista
-Nuorten päihdekuntoutuksesta
- Vammaispalveluita
- Vanhusten hoivasta ja omaishoidosta
- Omakotitaloa asuva ei saa Asumistukea ( tässä rikotaan tasoarvoa röyhkeästi.)
Nämä ääliöt hallituksessa eivät vain ymmärrä että vanhusten laitoshoitoon sijoittaminen maksaa noin 300€ vuorokausi. Omassa kodissa asuva maksaa kaikkine kuluineen noin 500-700e /kk.
Et sit tälleen meitin hallitus räpeltää kansan hyväksi.
- Anonyymi
Niinhän se Kaurismäkikin sanoi "paskin hallitus ikinä"
- Anonyymi
Köyhät ja laiskat haukkuu hallitusta, Suomessa on saanut elää kaikki luuseri, homot ja kaikki laiskat jotka ei viitsi tehdä töitä. Kaikki vaan töihin ja tuet pois niin alkaa kannustaa ihmiset töihin, nykyisin on niin paljon ns mielenterveys ongelmia, sanon saatana! Töitä tekemällä ne paranee
- Anonyymi
Pasaka hallitus tekee lisää työttömiä jos et ole huomannut
- Anonyymi
Ääliö ei taida ymmärtää jos on sairas ei kykene työhön. Kuinka kehtaat täällä edes kirjoittaa.
Missä on ne hallitksen lupaamat 60 tuhatta uutta työpaikkaa ????? Nythän niitä tyttömiä on tullut noin 64 tuhatta lisää. Kusipäät aukoo päätään mitää asioista ymmärtämättä.
- Anonyymi
Aloittaja on sitä, mitä väittää hallituksen olevan.
- Anonyymi
Oli.
Onneksi ei ole enää. - Anonyymi
Ehkä paskin kautta aikojen, vain Sipilän hallitus kisaa vielä tittelistä.
- Anonyymi
Niin oli paskin hallitus.
Onneksi ei ole enää.
- Anonyymi
Koko maan historia paskin hallitus.
Saunan taa koko paskasakki! - Anonyymi
Suomessa on Wikipedian mukaan alle prosentti islamisteja ja Suomen yhteiskunta käyttäytyy niinkuin he olisivat enemmistö. Missä muussa saa korvauksia siitä, että joutuu vahingossa kuulemaan muun uskontokunnan kuin omansa virsiä. Oi tapoja, onkohan taas menty liiallisuuksiin uskonnon kieltämisessä. Nyt kun on kokoomus vallassa, luulisi heitäkin kiinnostavan. Uskonto on vahvasti kansakuntaa yhdistävä voima, vaikka ei himouskovainen olisikaan.
- Anonyymi
Mäkin muistan vielä elävästi kun olin murkkuikäinen ja jos vanhemmat eivät suostuneet antamaan rahaa ilman vastiketta (jotain kotityötä) niin mähän olin ihan samaa mieltä mun vanhemmista!
Pidin myös itseäni silloin ihan tervejärkisenä, ja varmaan olinkin. Käsityskykyni asioista ja itse elämästä vaan oli tuolloin vielä aika rajallinen, nykyään se on paljon kehittyneempi niin kuin useimmilla muillakin aikuisilla! - Anonyymi
Mellakka pitas vittu aloittaa tässä paskalandiassa. Tehdään Petteri Orpopojalle Ranskat ja laitetaa tää paska kaaokseen kunnes Orpo lähtee vittuun virastaan.
- Anonyymi
Satojen miljardien velat ja jatkuvasti summa kasvaa
velkojen korot päätä huimaavat
konkursseja aina vaan lisää
työttömyys kasvaa kaikilla aloilla
tavallisten työtätekevien, jotka vielä työelämässä ,paineet kasvaa
paljon nuorempia ihmisiä jotka pudonneet kelkasta , elämänhallinta kadokoksissa
henkilökohtaiset rahaongelmat
ylivelkaantuneita
mielenterveysongelmia;
lääkkeiden ja huumeiden käyttöä ja alkoholi lisänä
perheiden pahoinvointi ja väkivaltaa toiseksi eniten euroopassa
paino-ongelmat
identettiongelmat
maahanmuutajien ongelmat:
kouluissa oppimisongelmat ja asenneongelmat kielen opiminen ei kiinnosta ja suomen lakien mukaan eläminen ei kiinnosta
katujengit ja heidän väliset jengisodat ja ryöstely, ja huumekauppa
matujen elättäminen maksaa suomelle miljardeja ja hintalappu kasvaa kun taas syksyllä nostettiin tukirahat heille
soteuudistus pielessä
toimintaa supistettu perusterveyden huollossa, omalääkäri toimi 90 luvulla
mutta se ajettiin alas
keikkalääkäreitä jotka tuottavat moninkertaiset menot sotelle ja sen lisäksi hoidon taso heikentynytkun ei ole jatkuvuutta
vastaanotoille on vaikea päästä , sairaudet pääsee pahentumaan ja erikos sairaanhoidon hintalappu korkea
nuorten mielenterveys ihan valtava ongelma
ja kuolemia nuorilla paljon välinpitämättömyys omasta ja toisen hengestä
itsemurhia, tappoja,ja murhia
vanhukset heitteillä, monet menettäneet jo olleet palvelut
omaishoitajien korvaus on ollut aina pieni nyt vähennetty jo niitä saaneilta ja uusia ei myönnetä
vanhuksien elämää ei kunnioiteta , ei turvaa, kokopäivälaitokset lopetetaan
jatkuvia isoja rakentamisia julkisiin sairaaloihin ja lisäksi yksityiset laitokset vanhuksille ja vammaisille
Mehiläiset , pihlajalinnat ja attendot toimivat vajaalla kun ei saa maksusitoumuksia julkiselta.
Tyhjiä huoneita ja kalliita kuutioita tyhjäkäynnillä ja henkilökuntia lomautetaan ja irtisanotaan.
KAIIKI MUUT VOIVATHUONOSTI PAITSI ISOKENKÄISET
TEHTAIDEN JA FIRMOJEN ja SOTE JOHTAJAT JOITA SATOJA sekä EDUSKUNNAN MINISTERIT VETÄVÄT KAIKKI MAKSIMAALISIA PALKKOJA JA SEN LISÄKSI ETUJA, Puhelin, matkustus, ravinto,palkkiot, optiot.
joka vuosi nostetaan kaikkia näitä edellämainittuja vaikka julkinen talous kuralla
Kaikilta vähävaraisilta ja heikko osaisilta viedään vähätkin. - Anonyymi
Eikö Kaurismäki tule toimeen ilman valtion apurahaa , lopettais elokuvien
tekemisen ja menis töihin eikä ruikuttais. - Anonyymi
Mun vanhemmatkin on ihan paskoja kun ei ne luvannu antaa mulle massii vaiks mä olisin tarvinnu röökii ja pari kaljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 921307
- 541164
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231010Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926