En minä ole syypää

Anonyymi-ap

sinun elämäsi ongelmiin..turhaan minun päälleni pahaa oloasi kaadat. Ota vastuu.

12

374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otan vastuun. Mutta se kaikki mitä olet minulle tehnyt ja sanonut, siinä on sinun vastuusi. Et vain ymmärrä, koska et ole koskaan miehistynyt.

• Anonyymi

Otan vastuun. Ei mulla ole edes ongelmia, joutaa kaataa kenellekään. Ota sinä vastuu siitä, mitä tapahtui. Oma osasi. Ei sen enempää.

• Anonyymi

Olipas taas aloitus joka selkeästi jollekin mutta kenelle?
      En kaada kenenkään syyttömän päälle pahaa oloa.
      Ja vastuun otan omista teostani.
      Mutta en muiden.
      Jännästi tämä tuli yhden tietyn kommentin jälkeen.

• Anonyymi

Ota vastuu itsehän sinä pelleilet kanssani millä siinä vastuun ottaa olisit normaali niin voitaisiin olla ystäviä en usko enään että muutut mua kohtaan paremmaksi hyvästi nyt

• Anonyymi

Et edes tiedä minun ongelmista. Olisit viimeinen ihminen johon luottaisin ongelmani kerrottavaksi. Täältä saisi ne vitsinä lukea kuitenkin myöhemmin.

• Anonyymi

Vastuuko se onkin syyllinen ongelmiini, ja ratkaisee kaiken?

Kuule, on olemassa ongelmia, joihin ei ole ratkaisuja.

• Anonyymi

Miksi niin olisi ettei ongelmaan voisi löytyä ratkaisua.

• Anonyymi

Oletpas syyllinen mies. Minun ongelma kun sattuu olemaan se, että rakastan sinua etkä sinä paljasta mitä mieltä olet siitä. Vaikka varmasti sen jo arvaat! Olet syyllinen ihan kaikkeen!

• Anonyymi

Sinä olet syyllinen moniin rikollisiin toimiin, että sillai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet syyllinen moniin rikollisiin toimiin, että sillai.

No kun en ole!

• Anonyymi

Ainahan se on mun syytä kaikki, mutta tiiätkö, että sussakin on vikaa.... nimittäin se, ettei sulla oo sitä oikeeta arvausta mun tunteisiin. Kokeile vaikka arvata, niin katsotaan, arvaatko lähellekään. Sivusta mies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      151
      6543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      3908
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3066
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3034
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2806
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2176
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1968
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1908
    9. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      36
      1803
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1746
    Aihe