Mitä jätit kertomatta viimeisessä tilanteessa, kun kohtasit kaivattusi?
Itse vastaan, että paljonkin. Hän ei ollut vastaanottavaisella tuulella.
🖤
G: Paljon sanomatta jäi?
108
2247
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon. Todella paljon jätin sanomatta. Siksi, että näin hänen olemuksesta ja välttelevästä katseesta sekä jonkin verran kireähkön kuuloisesta äänensävystä, ettei minun tarvitse sanoa mitään. Ymmärsin sillä hetkellä kaiken ja sanoin vain ne muutamat sanat, mitkä sanoin. "Tiedän, ettet tule enää takaisin".
💔💔💔💔- Anonyymi
Lainaan tätä, sama n>m
- Anonyymi
Tuli ihan tippa linssiin tarinasi johdosta. Toivon Sinulle voimia tilanteeseen. ❤️
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli ihan tippa linssiin tarinasi johdosta. Toivon Sinulle voimia tilanteeseen. ❤️
Ap.Kiitos. Monet kerrat on tullut tipat asian takia.
💔💔💔💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainaan tätä, sama n>m
Niin sama kuin yllä mut vastasin ok
- Anonyymi
En halua muistella sitä. Käyttäydyin naivisti ja typerästi. Hävettää.
- Anonyymi
No kai asiat voi yrittää korjata vai onko liian myöhäistä?
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kai asiat voi yrittää korjata vai onko liian myöhäistä?
Ap.Ei korjattavaa. Olen naiivi ja typerä, parempi vain, että hän tietää sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei korjattavaa. Olen naiivi ja typerä, parempi vain, että hän tietää sen.
Ok, se on sinun päätöksesi.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei korjattavaa. Olen naiivi ja typerä, parempi vain, että hän tietää sen.
Sanoitko tuon hänelle? Sivusta mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä tarvitse erikseen kertoa, kyllähän sen käytöksestä näkee millainen joku on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hittoa minä just luin- ettäkö trollaavan äijän tekstin perusteella ns hätistelet jotakuta avautumaan vajavaisuudestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hittoa minä just luin- ettäkö trollaavan äijän tekstin perusteella ns hätistelet jotakuta avautumaan vajavaisuudestaan
Kai se on uskottava kun se kerran netissä lukkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet pskanokkaisin pskanokka koko palstalla. Painu sinne minne aurinko ei paista.
- Anonyymi
Hän ei vaikuta enää kiinnostuneelta. En sanonut mitään taaskaan. Nuolen haavojani nyt rauhassa.
- Anonyymi
Itsehän osoitan mielenkiintoa vain jos mulle osoitetaan mielenkiintoa, eikä vaan vältellä katsetta ja muutenkin ujostella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän osoitan mielenkiintoa vain jos mulle osoitetaan mielenkiintoa, eikä vaan vältellä katsetta ja muutenkin ujostella.
Eikö ujostelu ole nimenomaan merkki suurista tunteista? Kirjotin miehelle, en sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ujostelu ole nimenomaan merkki suurista tunteista? Kirjotin miehelle, en sulle.
No minä oon mies ja yks nainen käyttäytyy todella ujosti minua kohtaan. Kysyin häneltä vaan "ootko sinkku", johon vastasi "en ole" ja sen jälkeen alkanut ujostelemaan aivan älyttömästi.
Mutta varattuja/ei sinkkuja en jahtaa, se on vain ajantuhlausta ja en vois luottaa naiseen joka vaihtaa nykyisestä kumppanista minuun, sillä vaadin absoluuttista luottamusta ja kumppanin vaihtaminen ei luo luottamusta minulle etteikö nainen vaihtaisi minusta sitten pois keskenkaiken, jos saa tunteita toista miestä kohtaan jälleen kerran. - Anonyymi
Voitko avata yhtään enempää? Ei kannata luovuttaa ennen kuin toinen sanoo sen ihan oikeasti, että ei kiinnosta. ❤️
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä oon mies ja yks nainen käyttäytyy todella ujosti minua kohtaan. Kysyin häneltä vaan "ootko sinkku", johon vastasi "en ole" ja sen jälkeen alkanut ujostelemaan aivan älyttömästi.
Mutta varattuja/ei sinkkuja en jahtaa, se on vain ajantuhlausta ja en vois luottaa naiseen joka vaihtaa nykyisestä kumppanista minuun, sillä vaadin absoluuttista luottamusta ja kumppanin vaihtaminen ei luo luottamusta minulle etteikö nainen vaihtaisi minusta sitten pois keskenkaiken, jos saa tunteita toista miestä kohtaan jälleen kerran.Ja sinä oot sitte sinkku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä oot sitte sinkku?
Juu, en minä varattuna osoita mitään mielenkiintoa toisia naisia kohtaan, tai menis kysymään toiselta onko hän sinkku jos ei olis mielenkiintoa alkaa tutustumaan.
Kavereita en tarvitse ja jos toinen ei ole sinkku, niin ei sellaiseen kannata aikaansa käyttää kun ei tarpeet kohtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko avata yhtään enempää? Ei kannata luovuttaa ennen kuin toinen sanoo sen ihan oikeasti, että ei kiinnosta. ❤️
Ap.En halua avata enempää. Hän ei vaan vaikuta kiinnostuneelta. Tänään näin viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, en minä varattuna osoita mitään mielenkiintoa toisia naisia kohtaan, tai menis kysymään toiselta onko hän sinkku jos ei olis mielenkiintoa alkaa tutustumaan.
Kavereita en tarvitse ja jos toinen ei ole sinkku, niin ei sellaiseen kannata aikaansa käyttää kun ei tarpeet kohtaa.Kuitenkin olet kirjoitellut hänestä täällä viikkokaupalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta varattuja/ei sinkkuja en jahtaa, se on vain ajantuhlausta ja en vois luottaa naiseen joka vaihtaa nykyisestä kumppanista minuun, sillä vaadin absoluuttista luottamusta ja kumppanin vaihtaminen ei luo luottamusta minulle etteikö nainen vaihtaisi minusta sitten pois keskenkaiken, jos saa tunteita toista miestä kohtaan jälleen kerran.Jos sanoo olevansa varattu niin älä sitten jahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin olet kirjoitellut hänestä täällä viikkokaupalla?
Koska uskon että hän sanoi säikähdyksissään sen koska paniikki tilanne ja jännitys päällä ujolla naisella, mutta se on naisen nyt korjattava se väärinymmärrys sitten :D
Minä en enempää tule kontaktia ottamaan, vaan pidän omaa mielenkiintoani vielä tälleen yllä. Sitten kun lopetan kirjoittamasta, niin se mielenkiintokin kaikkoaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta varattuja/ei sinkkuja en jahtaa, se on vain ajantuhlausta ja en vois luottaa naiseen joka vaihtaa nykyisestä kumppanista minuun, sillä vaadin absoluuttista luottamusta ja kumppanin vaihtaminen ei luo luottamusta minulle etteikö nainen vaihtaisi minusta sitten pois keskenkaiken, jos saa tunteita toista miestä kohtaan jälleen kerran.Piti lukea tämä kommentti muutaman kerran. Piti vähän puhallella ja syödä lounas, meni sen verran tunteisiin. Josko nyt saisin vastattua kommenttiisi asiallisesti.
Kirjoitan nyt suoraan. Ensinnäkin minun mielestäni kirjoituksestasi huokuu kokemattomuus ja ajatusmaailmasi on hieman mustavalkoinen. Olet oikeassa siinä, tilastollisesti vain noin 5 % "vaihdoista" eli vaihtosuhteista ns. selviää hengissä. Ainakin, jos tilanne rakennetaan likaiselle pöydälle ja aloitetaan säätäminen jo vanhassa suhteessa ollessa.
Tilanteet ovat aina yksilöllisiä ja omasta kokemuksesta sanon, että ero on ollut ihan viimeinen vaihtoehto. Ensin on yritetty paikata, käydä terapiassa ja korjata tilannetta yli 7 vuotta. Olemme olleet yhdessä pitkästi yli 20 vuotta.
Sen voin myöntää, että syvä ihastuminen toiseen ihmiseen vauhditti eroa, joka olisi pitänyt tehdä yhteensopimattomuuden vuoksi jo aiemmin. Kun on pennusta asti oltu yhdessä, niin arvomaailma muuttuu väkisin ja kun siihen lisätään muut ongelmat päälle, niin keitto on valmis. En siksi vetäisi noin mustavalkoista linjaa tässä asiassa. En hyväksy mitään suhteessa säätämistä / pettämistä, vaikka ihastuinkin toiseen. En ole sellainen ihminen, joka jatkuvasti ihastuu toisiin enkä edes haaveile mstään yhden illan jutuista.
Mielestäni, jos ei näe muuta vaihtoehtoa kuin eroaminen, niin tuhlaan nykyisessä suhteessa molempien aikaa. Arvostan nykyistä miestäni lasteni isänä ja tätä yhteistä matkaa arvostan myös yli kaiken. Emme vain enää sopineet toisillemme kumppanimielessä. Haluan olla reilu häntä kohtaan, että hänkin löytää itselleen sopivamman kumppanin. Ihminen pystyy halutessaan muuttamaan toimintatapojaan, mutta ei temperamenttiaan. Meidän temperamentit ovat hyvin erilaiset.
Mitä ihastukseen tulee, niin kuten sanoin, hän oli eteenpäin työntävä voima, mutta hänen takiaan en eroa. Eihän meistä varmasti edes tule mitään, ei ainakaan mitään sellaisia merkkejä ole ilmassa. Olen hänelle kuitenkin kiitollinen, koska hän avasi silmäni ja tiedän paremmin millaisen kumppanin kanssa sopisin yhteen. Hänellä on sellaisia piirteitä, sen mitä hänestä tiedän.
Nämä eroasiat ovat aina vaikeita ja isoja päätöksiä, isoja muutoksia, jotka toivoisi tapahtuvan sovussa ja mahdollisimman vähillä kärsimyksillä.
Älkää ihmiset olko heittämässä kiviä toisten veneisiin, jos ette itse ole valmiita tarttumaan airoihin, kun lasti on liian raskas soutaa. Antakaa nyt herranjestas jokaiselle mahdollisuus kertoa omasta tilanteesta ennen tuomitsemista.
Lastani lainaten (kun kerroin tilanteesta)
"Olenkin aina miettinyt miksi olette yhdessä, kun olette niin erilaisia!"
Eräs ihminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti lukea tämä kommentti muutaman kerran. Piti vähän puhallella ja syödä lounas, meni sen verran tunteisiin. Josko nyt saisin vastattua kommenttiisi asiallisesti.
Kirjoitan nyt suoraan. Ensinnäkin minun mielestäni kirjoituksestasi huokuu kokemattomuus ja ajatusmaailmasi on hieman mustavalkoinen. Olet oikeassa siinä, tilastollisesti vain noin 5 % "vaihdoista" eli vaihtosuhteista ns. selviää hengissä. Ainakin, jos tilanne rakennetaan likaiselle pöydälle ja aloitetaan säätäminen jo vanhassa suhteessa ollessa.
Tilanteet ovat aina yksilöllisiä ja omasta kokemuksesta sanon, että ero on ollut ihan viimeinen vaihtoehto. Ensin on yritetty paikata, käydä terapiassa ja korjata tilannetta yli 7 vuotta. Olemme olleet yhdessä pitkästi yli 20 vuotta.
Sen voin myöntää, että syvä ihastuminen toiseen ihmiseen vauhditti eroa, joka olisi pitänyt tehdä yhteensopimattomuuden vuoksi jo aiemmin. Kun on pennusta asti oltu yhdessä, niin arvomaailma muuttuu väkisin ja kun siihen lisätään muut ongelmat päälle, niin keitto on valmis. En siksi vetäisi noin mustavalkoista linjaa tässä asiassa. En hyväksy mitään suhteessa säätämistä / pettämistä, vaikka ihastuinkin toiseen. En ole sellainen ihminen, joka jatkuvasti ihastuu toisiin enkä edes haaveile mstään yhden illan jutuista.
Mielestäni, jos ei näe muuta vaihtoehtoa kuin eroaminen, niin tuhlaan nykyisessä suhteessa molempien aikaa. Arvostan nykyistä miestäni lasteni isänä ja tätä yhteistä matkaa arvostan myös yli kaiken. Emme vain enää sopineet toisillemme kumppanimielessä. Haluan olla reilu häntä kohtaan, että hänkin löytää itselleen sopivamman kumppanin. Ihminen pystyy halutessaan muuttamaan toimintatapojaan, mutta ei temperamenttiaan. Meidän temperamentit ovat hyvin erilaiset.
Mitä ihastukseen tulee, niin kuten sanoin, hän oli eteenpäin työntävä voima, mutta hänen takiaan en eroa. Eihän meistä varmasti edes tule mitään, ei ainakaan mitään sellaisia merkkejä ole ilmassa. Olen hänelle kuitenkin kiitollinen, koska hän avasi silmäni ja tiedän paremmin millaisen kumppanin kanssa sopisin yhteen. Hänellä on sellaisia piirteitä, sen mitä hänestä tiedän.
Nämä eroasiat ovat aina vaikeita ja isoja päätöksiä, isoja muutoksia, jotka toivoisi tapahtuvan sovussa ja mahdollisimman vähillä kärsimyksillä.
Älkää ihmiset olko heittämässä kiviä toisten veneisiin, jos ette itse ole valmiita tarttumaan airoihin, kun lasti on liian raskas soutaa. Antakaa nyt herranjestas jokaiselle mahdollisuus kertoa omasta tilanteesta ennen tuomitsemista.
Eräs ihminenIhanaa kun täällä on tämmösiä ihmisiä jotka ajattelee että he tietävät kaikesta kaiken.
Ei kyllä kiinnosta lukea sun viestiä tuota alkua pidemmälle, koska sun tilanne ei todellakaan sovi mun tilanteeseen, kun nainen jolta kysyin onko hän sinkku on todella nuori, eikä mikään 20v naimissa ollut 40v+ monen lapsen äiti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kun täällä on tämmösiä ihmisiä jotka ajattelee että he tietävät kaikesta kaiken.
Ei kyllä kiinnosta lukea sun viestiä tuota alkua pidemmälle, koska sun tilanne ei todellakaan sovi mun tilanteeseen, kun nainen jolta kysyin onko hän sinkku on todella nuori, eikä mikään 20v naimissa ollut 40v monen lapsen äiti.Ihan vain tiedoksi, että en todellakaan kuvittele tietäväni kaikesta kaikkea. Pitkästä suhteesta on kokemusta, ei muusta.
Kirjoitin tilanteesta yleisesti.
Eräs nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vain tiedoksi, että en todellakaan kuvittele tietäväni kaikesta kaikkea. Pitkästä suhteesta on kokemusta, ei muusta.
Kirjoitin tilanteesta yleisesti.
Eräs nainenSun ulosanti kyllä vaikuttaa just siltä että tietäisit kaikesta kaiken, mutta annetaan nyt anteeksi kun perus tunne reaktio johon vain naiset ja tietynlaiset naiselliset miehet ovat kykeneväisiä.
Sen takiahan tämä nuori nainenkin nyt minua ujostelee ja välttelee aivan kuin en olis olemassakaan, koska aiheutan niin pahan tunne reaktion hänessä että menee lukkoon ja paniikissa voinut mahdollisesti sanoa että ei ole sinkku.
Pitää nyt vain katsoa mitenkä hän käyttäytyy ens kerralla ja päätellä siitä annanko olla, vai alanko juttelemaan niitä näitä, vai onko nainen rohkaistunut jo tässä välillä, kun ei olla kuukauteen nähty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ulosanti kyllä vaikuttaa just siltä että tietäisit kaikesta kaiken, mutta annetaan nyt anteeksi kun perus tunne reaktio johon vain naiset ja tietynlaiset naiselliset miehet ovat kykeneväisiä.
Sen takiahan tämä nuori nainenkin nyt minua ujostelee ja välttelee aivan kuin en olis olemassakaan, koska aiheutan niin pahan tunne reaktion hänessä että menee lukkoon ja paniikissa voinut mahdollisesti sanoa että ei ole sinkku.
Pitää nyt vain katsoa mitenkä hän käyttäytyy ens kerralla ja päätellä siitä annanko olla, vai alanko juttelemaan niitä näitä, vai onko nainen rohkaistunut jo tässä välillä, kun ei olla kuukauteen nähty.No mutta hei. Pienistä kommunikointierheistä huolimatta toivon Sinulle onnea matkaan ihastuksen / kiinnostuksen kanssa. :)
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti lukea tämä kommentti muutaman kerran. Piti vähän puhallella ja syödä lounas, meni sen verran tunteisiin. Josko nyt saisin vastattua kommenttiisi asiallisesti.
Eräs ihminenKirjoittaja ja vastaaja itä ätmi trans mies! Esiintyy jatkuvasti tpisina ihmisinä ja yleensä naisina! Kiusaaja on, ei kyllä kantsi välittää! Kuinkahan monen parin oikean suhteen sotkenut!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ulosanti kyllä vaikuttaa just siltä että tietäisit kaikesta kaiken, mutta annetaan nyt anteeksi kun perus tunne reaktio johon vain naiset ja tietynlaiset naiselliset miehet ovat kykeneväisiä.
Pitää nyt vain katsoa mitenkä hän käyttäytyy ens kerralla ja päätellä siitä annanko olla, vai alanko juttelemaan niitä näitä, vai onko nainen rohkaistunut jo tässä välillä, kun ei olla kuukauteen nähty.Kyllä se, jos sanoo olevansa varattu, tarkoittaa sitä, että joko todella on varattu tai sitten kiinnostusta ei vain ole. Olen itse sanonut useamman kerran olevani varattu ihan sinkkuna ollessani päästäkseni mahdollisimman nopeasti eroon ahdistavista henkilöistä. Erityisesti usein vanhemmat miehet osaavat olla lähestymisissään hyvin röyhkeitä, ylimielisiä, periksiantamattomia, ja heillä on liian suuret luulot itsestään. Kirjoitustesi perusteella hieman vaikutat tuollaiselta mieheltä. Eli aiheuttamasi tunnereaktio voi olla aivan jotain muuta kuin kuvittelet.
- Anonyymi
Minun kaivattu puhui sen verran rumasti ettei tarvitsi enää yhteyttä ottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää nyt vain katsoa mitenkä hän käyttäytyy ens kerralla ja päätellä siitä annanko olla, vai alanko juttelemaan niitä näitä, vai onko nainen rohkaistunut jo tässä välillä, kun ei olla kuukauteen nähty.Taas olet mies puhellut varsin psykedeelisen keskustelun itseksesi läpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta varattuja/ei sinkkuja en jahtaa, se on vain ajantuhlausta ja en vois luottaa naiseen joka vaihtaa nykyisestä kumppanista minuun, sillä vaadin absoluuttista luottamusta ja kumppanin vaihtaminen ei luo luottamusta minulle etteikö nainen vaihtaisi minusta sitten pois keskenkaiken, jos saa tunteita toista miestä kohtaan jälleen kerran.On oikein ettei jshtaa varattuja. Mutta kommentoin tuohon loppuosaan. " etteikö nainen vaihtaisi minusta sitten pois keskenkaiken, jos saa tunteita toista miestä kohtaan jälleen kerran"
Voihan joku vsihtaa pois keskenkaiken ilman toista miestä. Syitähän voi olla monia. Mitään ei ole sovittu. Toinen ei puhu ei pukahda. On koko ajan muita juttuja. Pelaamista toisen taholta..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se, jos sanoo olevansa varattu, tarkoittaa sitä, että joko todella on varattu tai sitten kiinnostusta ei vain ole. Olen itse sanonut useamman kerran olevani varattu ihan sinkkuna ollessani päästäkseni mahdollisimman nopeasti eroon ahdistavista henkilöistä. Erityisesti usein vanhemmat miehet osaavat olla lähestymisissään hyvin röyhkeitä, ylimielisiä, periksiantamattomia, ja heillä on liian suuret luulot itsestään. Kirjoitustesi perusteella hieman vaikutat tuollaiselta mieheltä. Eli aiheuttamasi tunnereaktio voi olla aivan jotain muuta kuin kuvittelet.
Jännä kuinka ei kiinnostunut nainen tuijottaa kuitenkin ja on koittanut jutella niitä näitä. Oma veikkaukseni on että tilanne oli vaan niin yllättävä naiselle että iski paniikki päälle ja piti päästä tilanteesta pois.
Katsoa nyt jos tilanteita tulee niin höpötellä sille niitä näitä ja katsoa lämpeneekö se siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä kuinka ei kiinnostunut nainen tuijottaa kuitenkin ja on koittanut jutella niitä näitä. Oma veikkaukseni on että tilanne oli vaan niin yllättävä naiselle että iski paniikki päälle ja piti päästä tilanteesta pois.
Katsoa nyt jos tilanteita tulee niin höpötellä sille niitä näitä ja katsoa lämpeneekö se siitä.Jos on esimerkiksi työpaikalla tapahtunutta, niin vähän pakko on jutella. Tuijottelun voit hyvin kuvitella. Oikeasti etenkin jos olet paljon häntä vanhempi niin ihan voisit jättää toisen rauhaan, se ahdistelu vanhempien miesten taholta on etovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on esimerkiksi työpaikalla tapahtunutta, niin vähän pakko on jutella. Tuijottelun voit hyvin kuvitella. Oikeasti etenkin jos olet paljon häntä vanhempi niin ihan voisit jättää toisen rauhaan, se ahdistelu vanhempien miesten taholta on etovaa.
Et taida ymmärtää, että minä saan kyllä huomiota naisilta vähän joka paikassa tuosta ulkonäöstäni johtuen. Ihan sama mihin menen, missä on minkä ikäisiä naisia tahansa, niin iso osa niistä naisista tuijottelee minua. Jotkut tuijottavat aivan kuin hypnoosissa, eivät käännä katsetta pois vaikka huomaan heidät aivan selvästi ja katson että mikäs nyt on.
Ulkonäössäni vain on jotain mikä houkuttelee ja vetää joitakin naisia todella ujoiksi, sillä näitä ujoja tuijottelija naisia tulee vastaan aika useasti. Ja sitten osa naisista on todella paljon rohkeampia, että tullaan ihan koskettelemaan ja muutenkin höpöttämään niitä näitä että sitten siitä tajuaisin jotain.
Se on tosiaan jännä kun näin vähän päälle 30v miehenä, niin jopa vasta 18 vuotta täyttäneet nuoret naisetkin osoittaneet kiinnostusta todella paljon. Ja 18-45v väliltä löytyy todella paljon naisia jotka tuijottavat, tai osoittavat mielenkiintoaan toisella tavalla. Ja sitten unohtamatta tietenkään niitä päälle 50v tuijottelijoita....
Miehet joskus tuijottavat kateellisena ja alkavat "suojelemaan" omaa kumppaniaan, koska pitävät minua kilpailijana ja ovat kateellisia. Tietävät että näiden nainen tykkää mun ulkonäöstä, niin pitää koittaa suojella omaa kumppaniaan ja sitä ettei se anna huomiota mulle ja loukkaa miestä tällä tavoin.
Ja sitten sekin että jos et huomiota anna näille oikeasti kiinnostuneille naisille, niin osa niistä alkaa kiinnostumaan vain enemmän ja enemmän kun olen mysteeri heille jonka he haluavat selvittää. Mulla oli yks tapaus missä nainen pyrki saamaan mun huomion 3 vuoden ajan ja sitten kun sitä aloin antamaan, niin kappas kun se alkoi leikkimään että pitäis jahdata häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida ymmärtää, että minä saan kyllä huomiota naisilta vähän joka paikassa tuosta ulkonäöstäni johtuen. Ihan sama mihin menen, missä on minkä ikäisiä naisia tahansa, niin iso osa niistä naisista tuijottelee minua. Jotkut tuijottavat aivan kuin hypnoosissa, eivät käännä katsetta pois vaikka huomaan heidät aivan selvästi ja katson että mikäs nyt on.
Ulkonäössäni vain on jotain mikä houkuttelee ja vetää joitakin naisia todella ujoiksi, sillä näitä ujoja tuijottelija naisia tulee vastaan aika useasti. Ja sitten osa naisista on todella paljon rohkeampia, että tullaan ihan koskettelemaan ja muutenkin höpöttämään niitä näitä että sitten siitä tajuaisin jotain.
Se on tosiaan jännä kun näin vähän päälle 30v miehenä, niin jopa vasta 18 vuotta täyttäneet nuoret naisetkin osoittaneet kiinnostusta todella paljon. Ja 18-45v väliltä löytyy todella paljon naisia jotka tuijottavat, tai osoittavat mielenkiintoaan toisella tavalla. Ja sitten unohtamatta tietenkään niitä päälle 50v tuijottelijoita....
Miehet joskus tuijottavat kateellisena ja alkavat "suojelemaan" omaa kumppaniaan, koska pitävät minua kilpailijana ja ovat kateellisia. Tietävät että näiden nainen tykkää mun ulkonäöstä, niin pitää koittaa suojella omaa kumppaniaan ja sitä ettei se anna huomiota mulle ja loukkaa miestä tällä tavoin.
Ja sitten sekin että jos et huomiota anna näille oikeasti kiinnostuneille naisille, niin osa niistä alkaa kiinnostumaan vain enemmän ja enemmän kun olen mysteeri heille jonka he haluavat selvittää. Mulla oli yks tapaus missä nainen pyrki saamaan mun huomion 3 vuoden ajan ja sitten kun sitä aloin antamaan, niin kappas kun se alkoi leikkimään että pitäis jahdata häntä.Kuitenkaan et ole naista tuohon ikään saanut ja itket yhden perään täällä. Kompensoitko kaunista ulkokuorta muuten rumalla sisustalla kuin itsekeskeisyydellä ja omakehulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkaan et ole naista tuohon ikään saanut ja itket yhden perään täällä. Kompensoitko kaunista ulkokuorta muuten rumalla sisustalla kuin itsekeskeisyydellä ja omakehulla?
Olen naisia saanut, mutta ne eivät ole kauaa kestäneet kun naiset ovat justiinsa olleet ego boostia vaille. Eivät ole välittäneet minusta oikeasti, vaan ovat halunneet minut vain sen takia että kokisivat olonsa paremmaksi ja saisivat paremman itsetunnon ulkoisista asioista.
Sitä vain joskus haluais naisen joka haluais oikeasti minut, eikä vain ulkoisia asioita. Sen takia päätinkin että pitää koittaa ennemmin niitä ujosti huomiota osoittavia, kuin sellaisia jotka eivät selvästikkään jännitä mun seuraa alusta asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen naisia saanut, mutta ne eivät ole kauaa kestäneet kun naiset ovat justiinsa olleet ego boostia vaille. Eivät ole välittäneet minusta oikeasti, vaan ovat halunneet minut vain sen takia että kokisivat olonsa paremmaksi ja saisivat paremman itsetunnon ulkoisista asioista.
Sitä vain joskus haluais naisen joka haluais oikeasti minut, eikä vain ulkoisia asioita. Sen takia päätinkin että pitää koittaa ennemmin niitä ujosti huomiota osoittavia, kuin sellaisia jotka eivät selvästikkään jännitä mun seuraa alusta asti.Naisilla saattaa olla hyvin erilainen näkemys suhteidenne päättymisen syistä. Jos sinulla tosiasiassa olisi varaa valita, et täällä katkerana tilittäisi siitä kuinka naiset leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa ja marttyyriasenteella vaatisi heitä jahtaamaan itseäsi. Ota pakit vastaan kuin mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla saattaa olla hyvin erilainen näkemys suhteidenne päättymisen syistä. Jos sinulla tosiasiassa olisi varaa valita, et täällä katkerana tilittäisi siitä kuinka naiset leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa ja marttyyriasenteella vaatisi heitä jahtaamaan itseäsi. Ota pakit vastaan kuin mies.
Sekoitat katkeruuden ja halun purkaa ajatuksia jonnekkin. Kavereille ei tosiaankaan viitsisi alkaa sanomaan mitä havaintoja olen ihmisistä tehnyt.
Sinä voit ajatella että tiedät yhtenä ihmisenä miten kaikki toimii, mutta kun asiat ei vaan mene niin kuin sinä luulet. Naisia on monia erilaisia, mutta ne käyttäytyy melkein kaikki muutamaan lokeroon aseteltuna samalla tavalla. Kuten miehetkin, voit asettaa miehet muutamaan lokeroon ja 99% miesten käytöksestä löytyy niistä muutamasta lokerosta.
Naiset ovat pohjimmiltaan heikko itsetuntoisia ja tämä ohjaa heidän käytöstään. Ne jotka tulevat rohkeasti kimppuun etsivät sinusta jotain mitä voit antaa heille, eli yleensä itsetunto boostia. Tai sitten ovat oikeasti kunnolla kiinnostuneita ja osaavat sen osoittaa noin, mutta omalla kohdalla on tullut vastaan vain itsetunnon kohottajia.
Todella heikko itsetuntoiset ja ujot naiset ovat juuri niitä jotka voivat torjua, vaikka tarkoitus ei oliskaan ja kohta sitten häpeävät itseltään silmänsä päästä kun menivät pilaamaan tilaisuuden. Ja eivät uskalla asialle tehdä mitään, koska häpeä.
Ehkä olet oikeassa, parempi antaa vain asian olla ja jättää ujo ja mahdollisesti heikon itsetunnon omaava nainen omaan rauhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoitat katkeruuden ja halun purkaa ajatuksia jonnekkin. Kavereille ei tosiaankaan viitsisi alkaa sanomaan mitä havaintoja olen ihmisistä tehnyt.
Sinä voit ajatella että tiedät yhtenä ihmisenä miten kaikki toimii, mutta kun asiat ei vaan mene niin kuin sinä luulet. Naisia on monia erilaisia, mutta ne käyttäytyy melkein kaikki muutamaan lokeroon aseteltuna samalla tavalla. Kuten miehetkin, voit asettaa miehet muutamaan lokeroon ja 99% miesten käytöksestä löytyy niistä muutamasta lokerosta.
Naiset ovat pohjimmiltaan heikko itsetuntoisia ja tämä ohjaa heidän käytöstään. Ne jotka tulevat rohkeasti kimppuun etsivät sinusta jotain mitä voit antaa heille, eli yleensä itsetunto boostia. Tai sitten ovat oikeasti kunnolla kiinnostuneita ja osaavat sen osoittaa noin, mutta omalla kohdalla on tullut vastaan vain itsetunnon kohottajia.
Todella heikko itsetuntoiset ja ujot naiset ovat juuri niitä jotka voivat torjua, vaikka tarkoitus ei oliskaan ja kohta sitten häpeävät itseltään silmänsä päästä kun menivät pilaamaan tilaisuuden. Ja eivät uskalla asialle tehdä mitään, koska häpeä.
Ehkä olet oikeassa, parempi antaa vain asian olla ja jättää ujo ja mahdollisesti heikon itsetunnon omaava nainen omaan rauhaan.Vaikutat tekevän täysin perusteettomia oletuksia muista ja heidän ajatuksistaan, todennäköisesti olet väärässä. Jos nyt vain kaikessa omahyväisyydessäsi ottaisit huomioon, että syy torjuntaan voi olla myös sinussa / vain sinussa, eikä muissa. Kannattaa myös muistaa, että ikää tulee kokoajan lisää ja varsinkin ne nuoret naiset huomaavat sen.
- Anonyymi
Pahuus valehtelija
- Anonyymi
Mene sinä pois siitä heittelemästä kiviä toisten veneisiin, kun et tiedä mistään mitään.
Ap. - Anonyymi
Täällä on mieleltään järkkyneen hyvä huudella, voi kokea että sanoma tavoittaa
- Anonyymi
Mä oon oppinut parempi kuin kerro kellekään tässä elämässä yhtään mitään kun ei ne ketään kiinnosta. Korkeintaan vitsinä.
- Anonyymi
Et voi toisten ihmisten puolesta päättää kiinnostaako vai ei. Kaikki ihmiset eivät ole omaa napaa tuijottelevia tyyppejä. Toisia oikeasti kiinnostaa mitä jollekin kuuluu ja kuinka hän voi. Ethän itse vain ole sellainen? Kippaat muiden niskaan, mutta et anna mitään?
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi toisten ihmisten puolesta päättää kiinnostaako vai ei. Kaikki ihmiset eivät ole omaa napaa tuijottelevia tyyppejä. Toisia oikeasti kiinnostaa mitä jollekin kuuluu ja kuinka hän voi. Ethän itse vain ole sellainen? Kippaat muiden niskaan, mutta et anna mitään?
Ap.En ole puhunut vuosiin huolissani oikein kellekään. Eipä sillä ei kukaan kyselekää. Että tuskinpa hyvin rasittuneet minusta ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole puhunut vuosiin huolissani oikein kellekään. Eipä sillä ei kukaan kyselekää. Että tuskinpa hyvin rasittuneet minusta ovat.
Joo, ymmärrän. Eihän kaikki koe tarvetta purkaa omia tunteitaan noin muutenkaan. Jotkut taas sitten purkavat niitä tekemällä asioita.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ymmärrän. Eihän kaikki koe tarvetta purkaa omia tunteitaan noin muutenkaan. Jotkut taas sitten purkavat niitä tekemällä asioita.
Ap.Et todellakaan ymmärrä. Tarve olisi muttei ketään kiinnosta. Siinä se ero. Jos kukaan ei kysy et voi mitään kertaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan ymmärrä. Tarve olisi muttei ketään kiinnosta. Siinä se ero. Jos kukaan ei kysy et voi mitään kertaakaan.
Ai, käsitin väärin. Luulin, että et ole halunnut puhua. No on varmasti kurja tilanne, jos ei ole kuuntelevia korvia. :(
Olisinko voinut jotenkin auttaa?
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, käsitin väärin. Luulin, että et ole halunnut puhua. No on varmasti kurja tilanne, jos ei ole kuuntelevia korvia. :(
Olisinko voinut jotenkin auttaa?
Ap.Kiitos. Mutta en oikein henkilökohtaisia juttuja tänne ja tuntemattomille halua jakaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Mutta en oikein henkilökohtaisia juttuja tänne ja tuntemattomille halua jakaa.
No joo, jokainen tavallaan. Lähetän sinulle lämpöä kuitenkin, vaikka ei se varmaan auta.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Mutta en oikein henkilökohtaisia juttuja tänne ja tuntemattomille halua jakaa.
Kaikki susta tiedosa, kaikki mitä milloinkin teet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa a mitähän ihmettä olen sitten muka tehnyt. Ruokaa, siivoillut, pessyt pyykkiä jne.. ollut netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä mun tekemiset esim. mitä jaan netissä tai mitä kirjoitan täälläkin. Liitty välttämättä siihen mitä todella ajattelen tai mitä tunteita minulla on. Ne on vaan pieni osa elämästäni. On asioita joista en puhu mitään kellekään. Eli eipä niitä kukaan tiedä. Jos ei aivohini nään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ny kannattaa soittaa päivystykseen, alkaa mennä levottomaksi fantasioinniksi🧐
- Anonyymi
Ups
- Anonyymi
Hei kulta
Ihana nähdä sinua.
Mitä kuuluu?
Oot rakas.
(Tiesin että se yksi viesti oli häneltä.)- Anonyymi
Tässä keskustelussa?
- Anonyymi
Himo himo. Sekö se on ekana mielessä? Mikäs tokana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä keskustelussa?
No eiköhän tuo ollut se viimeinen keskustelu, joka on kaivatun kanssa käyty?
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän tuo ollut se viimeinen keskustelu, joka on kaivatun kanssa käyty?
Ap.Mistä sen voi kukaan tietää? Jos ei ole tunnisteita, niin ei voi tietää, missä ketjussa ootte keskustelleet eikä välttämättä sittenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä keskustelussa?
Ei kun tuo oli vastaus kun aloituksessa kysyttiin että mitä jätit kertomatta viimeisessä tilanteesssa kun kohtasit kaivattusi.
Se kohtaaminen oli nopea , ohimennen tapahtuva.
Hän ajatuksissa aina. - Anonyymi
Koska tunnistit sanat. Siitä tiedät.
Tänne kuuluu ikävää
Usein mietin, mitä sulle kuuluu
Lueskelen tarinoita
Ikävää loitolla pitääkseni
Sinä mielessäni kuitenkin
Iltaisin, aamuisin
Toiveeni hartain
Valvon nähden unia
Ikuistuneet kasvosi
Ihanat muistot
Minun silmissäni
Eilinen voisi jäädä jo taakse
Ikuisuudelta tuntuvat tunnit
Ne kitumalla kuluvat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Himo himo. Sekö se on ekana mielessä? Mikäs tokana?
Ihan on rakkaudelliset tunteet häntä kohtaan ekana ja tokana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä keskustelussa?
Ei tässä vaan yhdessä toisessa kun kertoi itsestään.
- Anonyymi
Että tiedän hänen ihastuneen toiseen, vaikka ei sitä kerrokaan. Hän on huono valehtelemaan.
Harmittaa että en ollut totuuden arvoinen.- Anonyymi
Olen pahoillani sinun puolestasi ja lähetän sinulle lämpöä.
Minun kaivattuni uskon myös ihastuneen toiseen tai ehkä hän ei ikinä tuntenut niin voimakkaasti kuin minä tunsin.
Olin hänelle vain yksi toisten joukossa.
Ap. - Anonyymi
Tiedän J-mies. En muista tarkkaan, mitä kysyit. Mutta en vastannut koko totuudella. Siitä olen varma. Tulit liian lähelle, liian nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän J-mies. En muista tarkkaan, mitä kysyit. Mutta en vastannut koko totuudella. Siitä olen varma. Tulit liian lähelle, liian nopeasti.
Tiedän että säikähdit. Tuo ei kuitenkaan ollut minulta.
- Anonyymi
Olisin kysynyt, eikö todella tiedä miltä minusta tuntui. Miksi tarjoaa puolivillaisia selityksiä kun olen suoraan kertonut lähes koko totuuden yhtä seikkaa lukuun ottamatta. Minkä kerroin myöhemmin. Eikö todella ymmärtänyt, miksi lähdin. Se ainoa järkevä ja oikeasti rehellinen ihminen siellä ymmärsi.
Olisin kysynyt, miksi niin surulliset silmät. Pohjattoman surulliset. - Anonyymi
Olisi voinut tulla sanomaan ylipäätänsäkin jotain viimeksi kun näimme. Eli kaikki jäi sanomatta.
- Anonyymi
Hei aivan mahtavaa. Teet tällaisen aloituksen, niin sun kaivatun kaivattu ja se sun kaivattu tulee tähän kaipailemaan toisiaan. Ei ole riemulla (eikä pokalla) mitään rajaa. 😄
Whoop whoop!
Ap.- Anonyymi
Miten tällaiseen lopputulemaan päädyit?
- Anonyymi
Pelkkä p@ska se oli.
- Anonyymi
Paljon jäi sanomatta - silläkin kerralla. Ei ole ollut tilaisuutta rauhassa kahden kesken jutella. Jos satuttaiskin samaan aikaan samaan paikkaan, niin siellä olis kuitenkin paljon muita eikä olis mahdollisuutta juuri muuhun kuin nopeaan morjestamiseen ja ehkä johonkin "kiva nähdä suakin täällä" -tyyppiseen kommenttiin. Oikeasti kaipaisin kiireetöntä yhdessä oloa niin, että vois oikeasti sanoa, mitä häntä kohtaan tunnen.
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat näin? En usko, että tiedät ketjun aloittajaa..
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kirjoitat näin? En usko, että tiedät ketjun aloittajaa..
Ap.Mitä väliä sillä on, tunnenko aloittajaa vai en - tämähän oli gallup, johon kuka tahansa voi vastata. Minä puhuin naisesta, jolla on silmälasit, koira ja asuu omakotitalossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, tunnenko aloittajaa vai en - tämähän oli gallup, johon kuka tahansa voi vastata. Minä puhuin naisesta, jolla on silmälasit, koira ja asuu omakotitalossa.
Joo, sori, sekoilin ketjusta.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, tunnenko aloittajaa vai en - tämähän oli gallup, johon kuka tahansa voi vastata. Minä puhuin naisesta, jolla on silmälasit, koira ja asuu omakotitalossa.
Mitä asiaa? Ei ole kielletty ottamasta yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä asiaa? Ei ole kielletty ottamasta yhteyttä.
Lisään: Voit aina olla yhteydessä, jos olet se, ketä ajattelen. Minä en pelkää, potki enkä pure.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H nainen?
- Anonyymi
Aika paljon jäi sanomatta. En riitä palstatila sen kertomiseen mitä kaikkea hänelle jäänyt sanomatta. Mutta onneksi palstalaiset tietää kun tänne tullut sanottua niitä tunteita kyllä.
- Anonyymi
Olis kiva nähdä uudestaan, haluutko vaihtaa numeroita?
Mutta kun ei, sanomatta jäi ja häivyin paikalta. Ei olla nähty sen jälkeen 😢 - Anonyymi
Olin. Anteeksi. Jos tuntui, että en ole. Kun nähdään kerran vuosisadassa ja sen jälkeen sulla kiire muualle,kiireempi kuin normaalisti, ymmärrän että en läpäise . Millään tasolla. Mitään kriteerejä. Ei haittaa. Kaikkiok hani
- Anonyymi
Itse en sanonut mitään kun kyyneleet kirvelivät silmiäni. Olin sanaton, kun hän lähti viimeisen kerran luotani. Hän sanoi kuitenkin minulle viimeiset sanansa, elämä kantaa. Näinhän se on kantanut välillä paremmin ja välillä huonommin. Kaipasin häntä vuosia nyt olen hänestä vapaa myös sydämessäni.
- Anonyymi
En sanonut että rakastan häntä, koska tiedän ettei hän halua.
- Anonyymi
Melko hyvin sanottu. Paljon on paljon siis.
- Anonyymi
Uskon että kaikki on yksipuolista rakkautta
- Anonyymi
Hyvinkin paljon jäi kertomatta. Ja ne ovat edelleen kertomatta. Parempi oli pitää tunteet omana tietonaan kun itsellä ne olivat lisääntymään päin ja hänellä väljähtymisen suuntaan. m>n
- Anonyymi
Mulla vaan kasvoi jatkuvasti joka kerralla tunteet, kun nähtiin. Sitten iski jo pientä paniikkia päälle.
- Anonyymi
Katso klo 15:34:26
- Anonyymi
Siitä on niin kauan etten todella muista paljoakaan. Jotain hajanaisia muistikuvia sieltä täältä suhteen ajalta. Toivottavasti en ole mitenkään loukannut kuitenkaan. Ei yleensä kuuluu tapoihin. Vaikka itse saanut kaikenlaista kohtelua...
- Anonyymi
Oliko sitä vielä jotakin vai joko laitetaan aseet koteloon, kerätään haavoittuneet ja lähdetään omalle maalle?
- Anonyymi
Oli paljon asiaa ja löin ihan lukkoon. Onneksi hän osasi puhua ja kysyä. Harmittaa kun olin niin innoissaan että näen hänet ja hänellä oli huono päivä tai ei vaan ilahtunut näkemisestäni koska oli todella vakavalla ilmeellä ja taisin sitten peilata sitä vaikka aloitin hymyilemällä. N->M
- Anonyymi
Taisi olla selvää kaikki, minua on helppo lukea kaikessa ristiriitaisuudessakin.
- Anonyymi
Ei ollut, eikä tule olemaan. Sun käytös ei vastannut sitä mitä kerroit, vaikka siis sehän oli täysin selvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut, eikä tule olemaan. Sun käytös ei vastannut sitä mitä kerroit, vaikka siis sehän oli täysin selvää
En kertonut mitään.
- Anonyymi
En sanonut edes sitä moikkaa, kun hän jutteli jonkun toisen kanssa.
Olisin halunnut sanoa, että oli kiva tutustua (understatement, oikeasti maailmaa ravistavaa) ja että tulee ikävä, kun ei nähdä.
K - Anonyymi
Viimeisessä tilanteessa ei olisi tullut mieleenkään puhua niistä aiheista, mitä voisin kahden kesken tunnustaa. Ja täysin kahden kesken emme ole olleet vuosiin, ja silloinkin olen ottanut jonkin typerän järkimoodin päälle, ehkä suojellakseni itseäni ja sydäntäni särkymästä. En tiedä tuleeko tilaisuutta koskaan, ja jos tulee, onko mitään mieltä tätä sanoa. Se mitä ajattelen ja tunnen edelleen, on se, että kukaan ei koskaan ole aiheuttanut tällaista lämpöä ja iloa sydämessä niinkuin sinä, eikä tällaista loputonta halua. Ja koska näemmä minkäänlainen maanjäristys, aika tai järki ei tätä tunnetta pyyhi pois, niin olkoot tämä sitten vaikka kantava voima.
- Anonyymi
Sitten sun pitää luoda se tilaisuus ja pyytää hänet kahden kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sun pitää luoda se tilaisuus ja pyytää hänet kahden kesken.
No sanotaanko, että välissä on sen verran niitä maanjäristyksiä ja kahdenkeskeinen historia sillä tavalla värittynyttä, että kynnys mihinkään pyytelyyn on aika korkea. Eikä mulla ole mikään kiire tai edes tarve tämän kertomiselle. Olenhan tässä jo aika kauan tämän tunteen kanssa pärjäillyt. Plus todennäköisyys siihen, että olisin itse jäänyt hänen tunteisiin näin pitkäksi aikaa, on aika olematon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sanotaanko, että välissä on sen verran niitä maanjäristyksiä ja kahdenkeskeinen historia sillä tavalla värittynyttä, että kynnys mihinkään pyytelyyn on aika korkea. Eikä mulla ole mikään kiire tai edes tarve tämän kertomiselle. Olenhan tässä jo aika kauan tämän tunteen kanssa pärjäillyt. Plus todennäköisyys siihen, että olisin itse jäänyt hänen tunteisiin näin pitkäksi aikaa, on aika olematon.
Tässä on kyse vuosista, melkeen puoli vuosikymmen? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on kyse vuosista, melkeen puoli vuosikymmen? Sivusta
Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.
Kantava voima kuulostaa oikeen mukavalta kun ei me osata tätä tunnetts selvittää, edistää tai edes katkaista. Sivusta
- Anonyymi
En saanut kurkusta edes sanaa "moi". Mies varmaan luulee minua mykäksi😂 No joo, ei hän varmasti edes halua kuulla ääntäni vaikkakin yleensä sellaisessa tilanteessa tervehdin tuntemattomiakin ihmisiä. Hän varmasti ajattelee minun olevan tyly,ylpeä ja mitä näitä sanoja nyt on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja4332792Koska olet viimeksi nähnyt
ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?1141976Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.
Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k5121774Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1501552Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,
-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla631463Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."
Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost111388- 581265
Tankkausasema
Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia12982- 41954
- 59866