Regina yritti viestissään kritisoida Sherffi Bilmanin toimia.
En ehtinyt edes kunnolla lukea viestiä mutta ilmoitan kuitenkin palstalle, ettei Regina ole Hajupojan nikki vaan sivistynyt naishenkilö.
Olen huomannut, että palstalla tuomitaan joku henkilö olettamusten perusteella ja se on väärin.
Pidän myös liiallisena hienohipiäisyytenä sitä, että Sherffiin kohdistuva arvostelu poistetaan aiheettakin.
Toivoisin myös, että pannaan julistettukin kirjoittaja saisi julkaista asiallisia viestejä.
Poistot pelkän nimimerkin perusteella ovat vääriä.
Sheriffi, toimeen astuessaan, asettuu meidän kaikkien kritiikin kohteeksi ja hänen on se myös kestettävä, minä en kestänyt.
Reginan puolesta
18
2455
Vastaukset
Hyvä!
Ettäkö muka ritarillisuus olisi maailmasta kuollut? Pelkkää huhua. :)Minä en siis ole tuo rekkaamaton Regina, jos sitä joku jäi pohtimaan.
- BilMan
Hyvä Ruuneperi. Minä yritän parhaan kykyni mukaan päivystää palstoilla,että täällä olisi jonkinlainen rauha kirjoittaa omia viestejään.
Tietänet itse minkälaiset kirjoitukset joutuvat poistettaviksi.
Myös taustatekijät vaikuttavat kirjoitusten poistoihin.
Palstoille kirjoittelee useampi rekkaamattomaalla nikillä. Samalla Regina nikillä voi kuka vaan tänne kirjoitella.
Kuten edellä mainitsin, pyrin pitämään palstat "kirjoituskelpoisina."
Virheitäkin sattuu, mutta pyrin välttämään niiden tekemistä.
Tässäkin pitää paikkansa vanha sanonta.
-Aina roiskuu, kun rapataan.-
Kirjoittelemisiin.Täällä on eräs Regina kertonut olevansa mies.
"Rento Regina", sanoisin. Miehen identiteetti on tiedossa, eikä hänen viestinsä ole palstan henkeä millään tavalla vahvistanut. Semminkin kun Reginan viestit yleensä ovat hyvin läheisessä yhteydessä erään toisen nikin viestien yhteydessä.
Seuraavat toisiaan kuin hai seuraa laivaa.
Nyt kun tiedät, että nikkisi antaa negatiivisiä mielleyhtymiä palstalaisille, niin vaihda nikkiä tai rekisteröi se.Varsinkin viime päivinä on voinut huomata, kuinka paljon aktiivisuutesi palstoillamme on vaikuttanut!
Häirikkömme on etsinyt uusia uria, missä kirjoittajat itse ovat ottaneet aktiivisesti osaa, mutta sheriffi vielä seuraa tilannetta.
Itse olen joutunut siellä häirikkömme hampaisiin, koska häirikkö on huomannut että hän saa heittää herjaa vapaasti ilman että sheriffi puuttuu asiaan.
Jatka samaan tyyliin vaan, poista kaikki p---- viestit!Mihinkähän se nikkeily vielä johtaakaan? Taidan itsekin vielä sotkeutua mutta puolustin kuitenkin oikeata Reginaa, muista en tiedä.
- tutkiskele vainen
Tuhkamuna, santtiin kotipuolessa joistain miehistä tai vielä enemmän
- posliinipoika.
Ne olivat hirveimpiä lukkauksia, mitä mielelle voitiin sanoa.
BilManin oma asia on piyävätkö ne paikkansa
hänen kohdallaan. Eleet ovat kovin sen suuntisia
eräillä muillakin "pikkuhitlereillä".
- Ollenko oikeassa vai kerrankin vallan väärässä
Täällä on eräs Regina kertonut olevansa mies.
"Rento Regina", sanoisin. Miehen identiteetti on tiedossa, eikä hänen viestinsä ole palstan henkeä millään tavalla vahvistanut. Semminkin kun Reginan viestit yleensä ovat hyvin läheisessä yhteydessä erään toisen nikin viestien yhteydessä.
Seuraavat toisiaan kuin hai seuraa laivaa.
Nyt kun tiedät, että nikkisi antaa negatiivisiä mielleyhtymiä palstalaisille, niin vaihda nikkiä tai rekisteröi se.- Ajomies
Kun olen tutkiskelevainen luonne niin kävin vilkaisemassa profiilisivuasi. 33.000 kävijää
ja olin tänään neljäs rekattu - tätä vauhtia tarvitaan muutama vuosikymmen ennenkuin tuohon määrään päästään
- tiedän aivan varmasti sinun olevan viheeliäisin "räpsyttelijä" palstoilla ja se osoittaa
- hyvin suurta epärehellisyyttä - valitettavasti.
En vain tiedä ketä muita puijaan itsesi lisäksi. Et ainakaan minua !
- ellumari
Mistä sinä tiedät, että Regina on sivistynyt naishenkilö, eikä Hajupojan eräs sivupersoona?
Vanha sanonta on sekin, että: "Kuka kerran keksitään, sitä aina arvellaan".
Itse olen sitä mieltä, että Regina on Hajupoika.
Lisäksi olen sitäkin mieltä, että sheriffi ei poista 'pärstäkertoimen' perusteella viestejä.
Sitä paitsi - eikö kirjoittamista riitä ilman sheriffin arvosteluakin, varsinkin kun minun mielestäni hän on toiminut tehtävässään kiitettävällä tavalla.- Leny
Ruuneperin tuli sääli ja hän yritti tämmöisellä vetoomuksella. Arvostettavaa. Mielestäni puheena olevan kirjoitelmiin ei pitäis kommentoida. Annettaisi puhehaaran aina loppua siihen.
- Tiedoton Rosa
Jos olet kirjautunut, voinet silti kirjoittaa nimimerkillä, joka ei ole kirjautunut?
Mitä kirjautuminen siis muuttaa?
Itse en ole kirjautunut, koska olen ollut koko ajan lähdössä, vaikka se onkin lykkäytynyt syystä taikka toisesta.
En ole myöskään ehtinyt paljoa kirjoitella, kun on ollut niin vilkasta viime aikoina ja tulee vielä olemaankin.
Jos joku vastaa, kiitän, murisen ja olen mielissäni.esim. sen ettei kukaan voi tulla väittämään olevansa mies/nainen nimissäsi ja kirjoittamaan mitä tahansa soopaa, jos nimimerkin takana et ole itse.
Lukijat ainakin tietävät siinä tapauksessa että olet ja et ole....
- BilMan
Tässä on hyvä esimerkki miksi rekisteröityminen kannattaa.
Palstalla esiintynyt Regina nikillä on useampia viestejä kirjoittanut henkilö joka ei ole saanut sympatiaa yhdeltäkään kanssakirjoittajaltaan.
Nyt ko. Reginan kirjoitus oli samaa linjaa, jossa puututtiin allekirjoittaneen tekoihin.
Kirjoittamisen palstoille voi avata toisinkin.
Kestän kyllä arvostelun.
Poistoissa noudatan ylläpidon yhdessä kanssani sopimaa linjaa.
Joten linja poistojen suhteen toisteiseksi ei muutu.
Kirjoittelemisiin.
BilMan.Olen aina ollut sillä kannalla, että rehdin kirjoittajan pitää seistä sanojensa takana.
Tämä tarkoittaa yhden nimimerkin käyttöä, eikä mitään lauseenpätkiä nimimerkkinä.
Olen ihmetellyt sitäkin, että voidaan rekisteröityä usealla nimimerkillä. Ylläpitokin on tunnustanut tämän ja palstalla se on myös näkynyt.
Olen kyllä Sheriffin tukija edelleenkin, minua ei palstalla tukenut aikanaan juuri kukaan ja ystävien pettäminen on uskomattoman raskas kokemus.
Sorruinkohan väärän henkilön maineenpuhdistajaksi?
Olisi tämä "oikea Regina" voinut jotain sanoa hänkin. Kaikenlaisia ämmän- ja äijänperkeleitä täällä onkin!- annuli1
Ruuneperi kirjoitti:
Olen aina ollut sillä kannalla, että rehdin kirjoittajan pitää seistä sanojensa takana.
Tämä tarkoittaa yhden nimimerkin käyttöä, eikä mitään lauseenpätkiä nimimerkkinä.
Olen ihmetellyt sitäkin, että voidaan rekisteröityä usealla nimimerkillä. Ylläpitokin on tunnustanut tämän ja palstalla se on myös näkynyt.
Olen kyllä Sheriffin tukija edelleenkin, minua ei palstalla tukenut aikanaan juuri kukaan ja ystävien pettäminen on uskomattoman raskas kokemus.
Sorruinkohan väärän henkilön maineenpuhdistajaksi?
Olisi tämä "oikea Regina" voinut jotain sanoa hänkin. Kaikenlaisia ämmän- ja äijänperkeleitä täällä onkin!Olen edelleen pahoillani pyydettyäni eläkkeelle juuri jäänyttä,kyläilemässä ollutta ystävääni kirjoitteluun mukaan, vähän niinkuin ajankuluksi
Mutta kuinka kävikään, Reginan kirjoitukset joutuivat ajojahdin kohteeksi ja sittemmin poistetuiksi.
Sanoin eilen Skypessä Ruuneperille asiasta ja annoin myöskin tietoja Reginasta, jotka todella pitävät paikkansa. R:n aloittama ketju on aivan todellista asiaa.
Tällaisen ilmapiirin vallitessa harva uusi haluaa osallistua kirjoitteluun.
Siinä sefu teki oikein poistaessaan osuuden tästä ketjusta, joissa sanankäyttö ei ollut hyvien tapojen mukaista. - Rosaria
annuli1 kirjoitti:
Olen edelleen pahoillani pyydettyäni eläkkeelle juuri jäänyttä,kyläilemässä ollutta ystävääni kirjoitteluun mukaan, vähän niinkuin ajankuluksi
Mutta kuinka kävikään, Reginan kirjoitukset joutuivat ajojahdin kohteeksi ja sittemmin poistetuiksi.
Sanoin eilen Skypessä Ruuneperille asiasta ja annoin myöskin tietoja Reginasta, jotka todella pitävät paikkansa. R:n aloittama ketju on aivan todellista asiaa.
Tällaisen ilmapiirin vallitessa harva uusi haluaa osallistua kirjoitteluun.
Siinä sefu teki oikein poistaessaan osuuden tästä ketjusta, joissa sanankäyttö ei ollut hyvien tapojen mukaista.Jospa sinun olisi pitänyt pikkuisen ensin opastaa juuri eläkkeelle jäänyttä kyläilemässä ollutta ystävääsi.
Olisit kertonut, että hyökkäävyys ja heti kättelyssä sheriffin moittiminen ei ole mukava tapa aloittaa palstakeskustelua.
Mielestäni on todella hyvä, että sheriffi karsii loukkaavat kirjoitukset, katsomatta henkilöön.
Kukaan ei saisi morkata toista näillä palstoilla.
50 - palstalla ollaan mielestäni menty usein liian pitkälle henkilökohtaisiin asioihin viittaamalla. Esm. sairaus - henkinenkin, on aika arka alue. Eihän ihminen voi mitään sille, jos hän sairastaa vaikka jotain psyykkistä sairautta.
Tosin se on usein kanssaihmiille äärettömän rasittavaa kun täytyisi yrittää sietää ja ymmärtää tälläisen potilaan taholta kohtuuttomalta tuntuvia ilkeilyjä ja syyttelemisiä.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939