🥰🍁🌕 Ilta-aurnko valaisee värikkään maiseman. Näyttää siltä, että kuukin näkyy tänään. Saunassa odottaa pesällinen puita sytyttämistä ja vesi on jo kuumaa. Vain selänpesijä puuttuu. Kotieläin odottaa niitä herkkujaan, jotka se saa aina kun lähden saunaan pesulle🦮 Tämä nyt on tälläistä pientä alakuloista elämää elukan ehdoilla.
Hiukan hellyyttä/Tapani Kansa
https://youtu.be/Ariki4k8gyc?si=3hQZu4VtvjfFlML6
Tänään on kaunis syysilta
5
220
Vastaukset
- Anonyymi
Minä juuri ajattelin kotiin tullessa, että olispa kiva lukea lounaan ajatuksia. Kiitos taas. :)
Ole hyvä. Oli vähän ylimääräistä aikaa ennen saunahommiin lähtöä, niin tein tuon aloituksen.
- Anonyymi
Toivottavasti oli hyvät löylyt ja sait nauttia. Ja elukka tyytyväinen herkkuihinsa.
Lämmitetyssä saunassa on kivempi peseytyä vaikkei ihan löylyjä heitäkään. Iltareissu koiran kanssa oli kiva, kun pihan reunalla 10 metrin päässä oli kauris. Siinä se kaikessa rauhassa tuijotti meitä kauniilla silmillään isot korvat höröllään. Sitten koira äkkäsi, että sehän on hänen alueellaan. Nosti selkäkarvat pystyyn ja murisi ja haukkui niinkauan kuin pakeneva kauris oli näkyvissä. Illalla kuu paistoi keittiön ikkunasta pyöreällä hymynaamallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541698- 161544
- 1741386
- 821383
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3021306- 201255
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845