Kirjoita viimeisin viesti mitä olet kirjoittanut kaivatullesi? Naiselle….
Viimeisin viesti
51
955
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Niin kenelle naiselle nämä nyt menikään vai oliko yleinen kysymys?
- Anonyymi
Miksi sä kirjoitat näin? 😄
- Anonyymi
Toinen sana on tässä
- Anonyymi
Pyydetäänkö tässä naista kirjoittamaan tänne viimeisin viestinsä kaivatulleen, vai pyydetäänkö tässä vastausta niiltä, joiden kaivattu on nainen? 🤔
No, minä olen nainen ja viimeisin julkinen viesti, jonka kirjoitin nimenomaan kaivattuni mielen päällä taitaa olla tämä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18028923/nainen-tunnetko-niina-hetkina-kun-rakastan#comment-123342956
Tekstiviestillä lähettämääni viestiä en täällä jaa. - Anonyymi
Naista kirjoittamaan tänne viimeisin viestinsä kaivatulleen. -ap
- Anonyymi
Vuodet vierii ja vierii...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodet vierii ja vierii...
Montako vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako vuotta.
En tiedä montako vielä ?
- Anonyymi
Tekstiviesti myös -ap
- Anonyymi
"Emmä halua"
- Anonyymi
Poistin pari kolme viimeistä. En siis muista tarkalleen enää.
- Anonyymi
Toivotin hänelle hyvää syntymäpäivää... 💔
- Anonyymi
"Onks kaikki hyvin"
- Anonyymi
..."joulunalusaikaa"
- Anonyymi
Viimeisin viesti.. jaahas.. ei taida olla viestiä.. Tai riippuu Millasta viestiä tarkoitat. Viimeisin palstan ulkopuolelta Tai olla toisen kautta lähetetty.
- Anonyymi
Ps.
- Anonyymi
Miks laitoit viestin ? Vastasin noin naiselle...
- Anonyymi
Taisin sönköttää jotain palstasta..
🙈🙊🙉- Anonyymi
Mitäpä sönkötit? Minkä tyylistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sönkötit? Minkä tyylistä?
No pyysin anteeksi tiettyjä asioita ja sanoin, että ei muistella pahalla.
- Tuo apina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pyysin anteeksi tiettyjä asioita ja sanoin, että ei muistella pahalla.
- Tuo apinaSe on varmin tapa päästä toisesta eroon, jos ei olisikaan täällä ollut.
- Anonyymi
Oisinpa kirjoittanut jotain, mut kun ei ole numeroa 😢
- Anonyymi
Jotain muistaakseni toivotin tulevaa.
- Anonyymi
Toivotin hyvää jatkoa.
- Anonyymi
Moi. Mulla on ikävä sua ja olen ajatellut sua paljon. Toivoisin että tilanne ei olisi mennyt niin kuin meni. Kirjoitan sulle Suomi24 ikävä palstalla.
- Anonyymi
Etkö muualla ole kirjoittanut? Vain täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö muualla ole kirjoittanut? Vain täällä?
Tietty olen. Kirjotahan muutenkin ja muualleki .Täällä enimmäkseen no kyllä näillä suhde palstoilla kirjoitellut ja joskus terveyspalstalla.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Luinhan minäkin tuon muistaakseni eli periaatteessa se voisin olla minä se sinun kaivattu. 😳?? 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luinhan minäkin tuon muistaakseni eli periaatteessa se voisin olla minä se sinun kaivattu. 😳?? 😳
Sehän riippuu ihan siitä että haluaisitko olla just kun kaivattu. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän riippuu ihan siitä että haluaisitko olla just kun kaivattu. 😘
Miksi muuten olisin ikäväpalstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muuten olisin ikäväpalstalla?
Tai siis.... Haluaisin tottakai olla muutakin kuin vain kaivattu. Enemmänkin, jos se vain olisi mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis.... Haluaisin tottakai olla muutakin kuin vain kaivattu. Enemmänkin, jos se vain olisi mahdollista.
Sitten et ainakaan varmasti ole se ihminen jota kaipaan. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten et ainakaan varmasti ole se ihminen jota kaipaan. 😅
En. Se mun kaipaamani nainen ei ajattelekaan mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Se mun kaipaamani nainen ei ajattelekaan mua.
Hö. Ei munkaan kaipaama mies. 🫂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hö. Ei munkaan kaipaama mies. 🫂
👥️🧑🤝🧑❤️🥕🍌🥒🌽🖕👤🗣🫂👥️👨❤️👨🍆🍆🍆🌮🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👥️🧑🤝🧑❤️🥕🍌🥒🌽🖕👤🗣🫂👥️👨❤️👨🍆🍆🍆🌮🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆
Mikäs ostoslistan siihen runoilit? Aika paljon meinasit munakoisoa syödä. Mä en oikein tykkää siitä. Harvoin tulee ostettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs ostoslistan siihen runoilit? Aika paljon meinasit munakoisoa syödä. Mä en oikein tykkää siitä. Harvoin tulee ostettua.
On se hyvää paistettuna ja myös uunissa lasagnetyyliin tehtynä. On.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli sivusta, sori, kun unohdin laittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mäkin siitä jotain pitsa/ lämminleipä tyyppisiä jutskia joskus tehnyt ja grillannut mut ei se oikein iske. Kesäkurpitsasta tehnyt tuota lasagnea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mäkin siitä jotain pitsa/ lämminleipä tyyppisiä jutskia joskus tehnyt ja grillannut mut ei se oikein iske. Kesäkurpitsasta tehnyt tuota lasagnea.
Sekin hyvä vaihtoehto. Kesäkurpitsa hyvää myös pannulla.
- Anonyymi
Kiitin nimi päivän vieton johdosta kunnonnitteli viimeinen viesti oli kyllä häneltä johon en sitten jatkoa tehnyt kun ei jän halua mitään minun kanssaan niin olkoot sitten
- Anonyymi
Kysyin miten meni.
- Anonyymi
Hei, mitä kuuluu? Millainen sää siellä on?
- Anonyymi
"Rakastan sinua ja minulla on valtava ikävä sinua."
Pyyhin sen pois lähettämättä.- Anonyymi
Teen samaa. Kirjoitan joka aamu viestin "huomenta" ja pyyhin pois. Ja joka ilta kuuntelen häneltä tuutulaulun. - sivusta
- Anonyymi
Eipä taida viitsiä. Se on sen verran tunnistettava
- Anonyymi
🤣😅😂
- Anonyymi
En tuhlaa aikaa haaveiluun ja kaipauksiin.Joten en viestitele kenelekään kaipauksia rakkautta puhelin tai tämä sivusto.Jos johonkin henkilö haluan kontaktin soitan pika puhelun ja selviää sinä heti haluaako edes tavata.en jää roikumaan ihmisiin.Jatkan elämä.
- Anonyymi
En laita yksityisviestejä tänne enkä välitä niitä eteenpäin. Ei ole asiallista se.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja4332812Koska olet viimeksi nähnyt
ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?1141986Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.
Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k5171799Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1501572Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,
-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla711508Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."
Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost111408- 581275
Tankkausasema
Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia12992- 41954
- 59866