Viimeisin viesti

Anonyymi-ap

Kirjoita viimeisin viesti mitä olet kirjoittanut kaivatullesi? Naiselle….

52

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yötä

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­f­­o­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18031669p

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Niin kenelle naiselle nämä nyt menikään vai oliko yleinen kysymys?

      • Anonyymi

        Miksi sä kirjoitat näin? 😄


    • Anonyymi

      Toinen sana on tässä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naista kirjoittamaan tänne viimeisin viestinsä kaivatulleen. -ap

      • Anonyymi

        Vuodet vierii ja vierii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuodet vierii ja vierii...

        Montako vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako vuotta.

        En tiedä montako vielä ?


    • Anonyymi

      Tekstiviesti myös -ap

    • Anonyymi

      "Emmä halua"

    • Anonyymi

      Poistin pari kolme viimeistä. En siis muista tarkalleen enää.

    • Anonyymi

      Toivotin hänelle hyvää syntymäpäivää... 💔

    • Anonyymi

      "Onks kaikki hyvin"

    • Anonyymi

      ..."joulunalusaikaa"

    • Anonyymi

      Viimeisin viesti.. jaahas.. ei taida olla viestiä.. Tai riippuu Millasta viestiä tarkoitat. Viimeisin palstan ulkopuolelta Tai olla toisen kautta lähetetty.

    • Anonyymi

      Ps.

    • Anonyymi

      Miks laitoit viestin ? Vastasin noin naiselle...

    • Anonyymi

      Taisin sönköttää jotain palstasta..
      🙈🙊🙉

      • Anonyymi

        Mitäpä sönkötit? Minkä tyylistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sönkötit? Minkä tyylistä?

        No pyysin anteeksi tiettyjä asioita ja sanoin, että ei muistella pahalla.

        - Tuo apina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pyysin anteeksi tiettyjä asioita ja sanoin, että ei muistella pahalla.

        - Tuo apina

        Se on varmin tapa päästä toisesta eroon, jos ei olisikaan täällä ollut.


    • Anonyymi

      Oisinpa kirjoittanut jotain, mut kun ei ole numeroa 😢

    • Anonyymi

      Jotain muistaakseni toivotin tulevaa.

    • Anonyymi

      Toivotin hyvää jatkoa.

    • Anonyymi

      Moi. Mulla on ikävä sua ja olen ajatellut sua paljon. Toivoisin että tilanne ei olisi mennyt niin kuin meni. Kirjoitan sulle Suomi24 ikävä palstalla.

      • Anonyymi

        Etkö muualla ole kirjoittanut? Vain täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muualla ole kirjoittanut? Vain täällä?

        Tietty olen. Kirjotahan muutenkin ja muualleki .Täällä enimmäkseen no kyllä näillä suhde palstoilla kirjoitellut ja joskus terveyspalstalla.


      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Luinhan minäkin tuon muistaakseni eli periaatteessa se voisin olla minä se sinun kaivattu. 😳?? 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luinhan minäkin tuon muistaakseni eli periaatteessa se voisin olla minä se sinun kaivattu. 😳?? 😳

        Sehän riippuu ihan siitä että haluaisitko olla just kun kaivattu. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän riippuu ihan siitä että haluaisitko olla just kun kaivattu. 😘

        Miksi muuten olisin ikäväpalstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten olisin ikäväpalstalla?

        Tai siis.... Haluaisin tottakai olla muutakin kuin vain kaivattu. Enemmänkin, jos se vain olisi mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis.... Haluaisin tottakai olla muutakin kuin vain kaivattu. Enemmänkin, jos se vain olisi mahdollista.

        Sitten et ainakaan varmasti ole se ihminen jota kaipaan. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten et ainakaan varmasti ole se ihminen jota kaipaan. 😅

        En. Se mun kaipaamani nainen ei ajattelekaan mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Se mun kaipaamani nainen ei ajattelekaan mua.

        Hö. Ei munkaan kaipaama mies. 🫂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hö. Ei munkaan kaipaama mies. 🫂

        👥️🧑‍🤝‍🧑❤️🥕🍌🥒🌽🖕👤🗣🫂👥️👨‍❤️‍👨🍆🍆🍆🌮🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👥️🧑‍🤝‍🧑❤️🥕🍌🥒🌽🖕👤🗣🫂👥️👨‍❤️‍👨🍆🍆🍆🌮🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆

        Mikäs ostoslistan siihen runoilit? Aika paljon meinasit munakoisoa syödä. Mä en oikein tykkää siitä. Harvoin tulee ostettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs ostoslistan siihen runoilit? Aika paljon meinasit munakoisoa syödä. Mä en oikein tykkää siitä. Harvoin tulee ostettua.

        On se hyvää paistettuna ja myös uunissa lasagnetyyliin tehtynä. On.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvää paistettuna ja myös uunissa lasagnetyyliin tehtynä. On.

        Tämä oli sivusta, sori, kun unohdin laittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvää paistettuna ja myös uunissa lasagnetyyliin tehtynä. On.

        Oon mäkin siitä jotain pitsa/ lämminleipä tyyppisiä jutskia joskus tehnyt ja grillannut mut ei se oikein iske. Kesäkurpitsasta tehnyt tuota lasagnea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mäkin siitä jotain pitsa/ lämminleipä tyyppisiä jutskia joskus tehnyt ja grillannut mut ei se oikein iske. Kesäkurpitsasta tehnyt tuota lasagnea.

        Sekin hyvä vaihtoehto. Kesäkurpitsa hyvää myös pannulla.


    • Anonyymi

      Kiitin nimi päivän vieton johdosta kunnonnitteli viimeinen viesti oli kyllä häneltä johon en sitten jatkoa tehnyt kun ei jän halua mitään minun kanssaan niin olkoot sitten

    • Anonyymi

      Kysyin miten meni.

    • Anonyymi

      Hei, mitä kuuluu? Millainen sää siellä on?

    • Anonyymi

      "Rakastan sinua ja minulla on valtava ikävä sinua."

      Pyyhin sen pois lähettämättä.

      • Anonyymi

        Teen samaa. Kirjoitan joka aamu viestin "huomenta" ja pyyhin pois. Ja joka ilta kuuntelen häneltä tuutulaulun. - sivusta


    • Anonyymi

      Eipä taida viitsiä. Se on sen verran tunnistettava

    • Anonyymi

      🤣😅😂

    • Anonyymi

      En tuhlaa aikaa haaveiluun ja kaipauksiin.Joten en viestitele kenelekään kaipauksia rakkautta puhelin tai tämä sivusto.Jos johonkin henkilö haluan kontaktin soitan pika puhelun ja selviää sinä heti haluaako edes tavata.en jää roikumaan ihmisiin.Jatkan elämä.

    • Anonyymi

      En laita yksityisviestejä tänne enkä välitä niitä eteenpäin. Ei ole asiallista se.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe