Björn Wahlroot säästää perintöveroissa 100M kun siirsi kirjansa 2013 ruotsiin.
Tässä meillä oiken ketku. Ja mies nimittää suomea vanhainkoriksi jossa jälkipolvelle jää kaikki maksettavaksi. Katsoisi itse ensiksi peiliin ja kysyisi itseltään miksi muutti kirjansa ruotsiin ja asuu tilapäisesti siellä.
Veronketku
5
275
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se on perimässä, perintöverothan ainakin Suomessa maksaa perinnön saaja?
Miksi on hyväksyttävää vaihtaa työpaikkaa paremman palkan vuoksi mutta tuomittavaa vaihtaa maata alhaisempien verojen vuoksi?
Mistä päättelit, että asuu tilapäisesti?
En minäkään aio tänne jäädä makselemaan vihervasemmiston ottamia velkoja. - Anonyymi
Käärinliinoissa ei ole taskuja .
- Anonyymi
Tästähän on puhuttu.
Raju arvostelu hyvin menestyviä kohtaan lisättynä raju verotus.
Jos on ei toivottu ihminen niin silloin muutetaan muualle.
Puheet että verotetaan rikkaammat yhtä köyhiksi kuin joku yh ei lisää pitkällä aikajänteellä suomen verotuloja.
Jos taasen muutetaan ajttelua ja ihannoideen ja halutaan itsekkin rikastiua ja verotetaan maltillisesti tuo pitkällä aikajänteellä tuhottomasti lisää verotuloja.
Mutta ei, suomalaisten ajatus pyörii oman navan ympärillä. - Anonyymi
Oliko se karannut jostain ruotsin vanhain kodista kun esiliina oli taskussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818