Tiesittekö sellaista

Anonyymi-ap

asiaa, että Kylmis on saannut vain yhden kerran emätintä, eikä näin ollen koskaan päässyt kunnolla sen makuun, jos olisi saannut useamman kerran olisi hänellä todennäköisesti perhe ja työpaikka eikä masennusta ja alkoholi ongelmaa. Naiset voisi miettiä tätä asiaa hiukan kun pihtaavat tavaraansa että minkälaista tuhoa se miehille aiheuttaa.

43

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tiedät asian varmaksi?
      Toki fakta on, että nykykunnossaan Kylmiksen ainoa mahdollisuus on joku puliämmä. Mutta jos raitistuisi ja panisi itsensä kuntoon, voisi olla hyvät saumat naismarkkinoilla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kylmis tykkää vain ruskeasta, paahtuneesta voimakkaan aromisesta rinkelistä. Patongista kebabiin siinä koko loru.

      • Anonyymi

        Pöyristyttävää! :O

        Sitten vielä kehtaa jatkuvasti valittaa, että valkoiset ovat kuolemassa sukupuuttoon. Kuka hemmetti se on sanomaan mitään, kun ei itsekään kykene lisääntymään.


    • Anonyymi

      Älä houri. Ihan itse olet siis tuhoamassa elämääsi sillä alkoholilla (mitä sisältävien juomien nauttimista jopa jotkut naukkailevat "pyhät" pitävät ihan hyvänä juttuna).

    • Anonyymi

      Tuntuu jotenkin pahalta kun pilkkaatte kylmistä. Itse pilkkaan mielelläni ylimielistä ja muita parempaa 1Hoitsua sekä älykkäitä ja kaiken lukeneita alkoholisteja, jotka eivät voi myöntää koskaan olevansa väärässä mistään, mutta Kylmis on eri asia. Nuorempana hänellä oli hyvät elämän eväät, terävä mieli, juoksukunto jne, mutta sitten elämä meni miten meni, ja viime kuukausina tuntuu mennen vielä huonompaan suuntaan jos mahdollista. Miettimään millainen tuo tyyppi olis esim. liikemiehenä, puku päällä, tiukkana neuvotteluhuoneessa.

      Vaikka raitistelu on homoutta, kyllä kylmiksen kohdalle toivoisin sitä (siis raittiutta), sillä rajansa kaikella!

      Asd

      • Anonyymi

        Eiks 1hoitsu ole se yks Mengeleen hoitsu, joka pitää Kylmistä liinavaatevarastossa 24/7?

        :O


      • Anonyymi

        Minä en pilkannut Kylmistä, kerroin vain faktan ja syy-seuraussuhteen.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pilkannut Kylmistä, kerroin vain faktan ja syy-seuraussuhteen.

        Ap

        Ei Kylmis ole ikinä välittänyt siitä, jos häntä pilkataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kylmis ole ikinä välittänyt siitä, jos häntä pilkataan.

        Tottakai Kylmis välittää jos häntä pilkataan, koska hän on herkkä mies. Minä näen ihmisten suojakuorien lävitse todella nopeasti. Eikä herkkyydessä mitään vikaa ole. Tämän takia hän on masentunut ja "hoitaa" masennustaan alkoholilla ja kaikkihan sen tietää miten hyvin alkoholi auttaa masennukseen.

        Itsekin olen helvetin masentunut, kun ei elämä mennytkään niin kuin olin ajatellut mutta minulla ei ole päihdeongelmaa, koska tiedostan että olisin vielä masentuneempi jos alkaisin juomaan, enkä silti uskaltaisi päättää elämääni, ellen vahingossa yöllä tukehtuisi omaan oksennukseeni.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai Kylmis välittää jos häntä pilkataan, koska hän on herkkä mies. Minä näen ihmisten suojakuorien lävitse todella nopeasti. Eikä herkkyydessä mitään vikaa ole. Tämän takia hän on masentunut ja "hoitaa" masennustaan alkoholilla ja kaikkihan sen tietää miten hyvin alkoholi auttaa masennukseen.

        Itsekin olen helvetin masentunut, kun ei elämä mennytkään niin kuin olin ajatellut mutta minulla ei ole päihdeongelmaa, koska tiedostan että olisin vielä masentuneempi jos alkaisin juomaan, enkä silti uskaltaisi päättää elämääni, ellen vahingossa yöllä tukehtuisi omaan oksennukseeni.

        Ap.

        Tuo pätee todella moneen suomalaiseen mieheen kyllä, mutta ei Kylmikseen.

        " Tottakai Kylmis välittää jos häntä pilkataan, koska hän on herkkä mies. "
        -mistä hemmetistä olet tuollaisen käsityksen saanut?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pätee todella moneen suomalaiseen mieheen kyllä, mutta ei Kylmikseen.

        " Tottakai Kylmis välittää jos häntä pilkataan, koska hän on herkkä mies. "
        -mistä hemmetistä olet tuollaisen käsityksen saanut?!

        AP jos Kylmis ESITTÄÄ herkkää, se johtuu vain sen agendasta saada ihmiset lopettamaan järjettömän alkoholinkäytön, toimimalla VAROITTAVANA esimerkkinä siitä, miten siinä käy.

        Tottakai se aiheuttaa pilailua ja kaikkea, sehän on täysin selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai Kylmis välittää jos häntä pilkataan, koska hän on herkkä mies. Minä näen ihmisten suojakuorien lävitse todella nopeasti. Eikä herkkyydessä mitään vikaa ole. Tämän takia hän on masentunut ja "hoitaa" masennustaan alkoholilla ja kaikkihan sen tietää miten hyvin alkoholi auttaa masennukseen.

        Itsekin olen helvetin masentunut, kun ei elämä mennytkään niin kuin olin ajatellut mutta minulla ei ole päihdeongelmaa, koska tiedostan että olisin vielä masentuneempi jos alkaisin juomaan, enkä silti uskaltaisi päättää elämääni, ellen vahingossa yöllä tukehtuisi omaan oksennukseeni.

        Ap.

        Saamari, että osasitkin sohaista herkkään kohtaan. Nyt se selittää aivan paniikissa, ettei muka oikeasti ole herkkä ihminen.


    • Anonyymi

      Tiesittekö että tissu on vanha munasuu?

      • Anonyymi

        Kuulin huhun Haarikan saniteettitiloista, että Tissu on nyt ENTISTÄKIN imukykyisempi, kun siltä hakattiin legot kurkkuun taannoin.

        -Yksi teoria


    • Anonyymi

      Housuissa pursuaa niin!

      Asd

    • Anonyymi

      Ja Samu tykkää ottaa Peppersissä miesasiakkailta poskeen rahaa vastaan

    • Anonyymi

      Kylmis on melankoliaan vaipuvainen epäonnistuja.
      Muiden eläen elämäänsä tanssien kohti hautausmaata.
      Kylmis odottaa peloissaan
      Kuolemaa ja pienetkin vastoinkäymiset ahdistavat.
      Terveet selviävät eroista,talousvaikeuksista js avioeroista rynnäköiden kohti ikuista unta
      Kuolemaa. Kylmis makaa tölkkivuoren ympäröimänä
      savet housuissa kusen virratessa reisille
      tuoden lämpöä betonikorsuun,josta
      sähköt katkaistu ajat sitten.
      Tämän miesvauvan jokeltelut omasta erinomaisuudesta katovat ammoniakkipierujen loputtomaan tulvaan aseteltehydin pulpahdellen suolenmutkasta.
      Keltaisissa silmissään elää kuitenkin vielä toive nähdä
      alkon hyllyjen valikoimat ja saada
      edes kerran naista. Loputon monologi
      tyhjien , järjettömien ajatusten virta purkaantuu kuppahuulten välistä,kunnes hiljenee ikuisesti.

      • Anonyymi

        Totta! Aivan hirvee ihminen.

        -Kuolema Keijolle Ry


      • Anonyymi

        Tarkoitatko että Kylmis pelkää kuollakseen kuolemaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että Kylmis pelkää kuollakseen kuolemaa?

        Paradoksi.


    • Anonyymi

      Muutama riuska lähihoitaja
      (somali) opettaisi kylmiksen tavoille, kuten kusemaan pönttöön ja pyyhkimään perseensä.
      Ehkä he hakevat sontasepon viimein eristyshuoneeseen.

    • Anonyymi

      Ensin tulisi mies saada pesulle sitten parantaa Kylmikseltä kuppa.
      Se on edennyt aivoihin, josta aiheutuu saamattomuus, jokeltaminen ja paskartelu.

      • Anonyymi

        Olin lääkärillä joka totesi, että tämä mun Bangladeshiläinen hyppykuppa on äitynyt jo niin pahaksi, että penikseni täytyy amputoida pois. Minähän en moista uskonut, vaan matkustin sukulaisteni piikkiin Bangladeshiin ja tapasin siellä paikallisen sukupuolitauteihin erikoistuneen ylilääkärin.

        Tutkittuaan tilanteen hän totesi että juu, mitään kalliita toimenpiteitä ei todellakaan tarvita; se kuule tippuu aivan omia aikojaan pois.


    • Anonyymi

      En kestä enää sekunttiakaan ja liian kännissä riisuakseni housuni, tiedättekö mitä tapahtuu seuraavaksi?

      Tapahtui jo.

      ASD

    • Anonyymi

      Kylmiksen pitäisi aloittaa aktiivihevostelu. Ei jää ilman.

      Tallitytöt Ry

    • Anonyymi

      Kylmiksen ohjeena on aina ollut pappansa neuvo.
      Ensimmäinen reikä niskasta alaspäin on maukkain höyläämiseen lajista ja rodusta riippumatta, joskin papan mieleen oli hereford-karja.
      Näistä aineksista syntyi kylmis simasuu, joka nyt
      ruikuttaa, kun aivonsa liuenneet liskon aivoiksi ja makuaisti mennyt imuttelun seurauksena.
      Elämästä jäänyt vain krooninen sonnantuoksu ja kiljun himosta värisevät kuppahuulet

      • Anonyymi

        Kuinka kehtaat?

        Kylmiksen pappa soti SINUNKIN vapauden puolesta ja sodan jälkeen kirvesmiehenä rakensi vahvoja kerrostaloja, jotka vielä TÄNÄ PÄIVÄNÄKIN pystyssä ja täysin asumiskelpoisia, toisin kuin nämä 80-luvulla rakennetut elementti-skeida-talot, jossa naapurien pierutkin kuuluu kahden seinän läpi.

        -Faktaa vakioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kehtaat?

        Kylmiksen pappa soti SINUNKIN vapauden puolesta ja sodan jälkeen kirvesmiehenä rakensi vahvoja kerrostaloja, jotka vielä TÄNÄ PÄIVÄNÄKIN pystyssä ja täysin asumiskelpoisia, toisin kuin nämä 80-luvulla rakennetut elementti-skeida-talot, jossa naapurien pierutkin kuuluu kahden seinän läpi.

        -Faktaa vakioista

        Omat pappani hoitivat sotimisen puolestani.
        Mikäli olisivat havainneet merkkejä, että pojasta tulee sontaseppo. Se olisi tarkoittanut, että pappa olisi vienyt sontasepon alun yksisuuntaiselle
        matkalle saunan taakse ja armahtanut sukua koivuhalon napsautuksella.
        Kylmis on suvun musta pässi ihan luonnostaan.
        Olen nähnyt hänet useasti luikertelemassa maikkulan marketin katossa kaljahyllyjen luo. Hän voi murtautua jopa postiluukun kautta.Moni kaltaiseni ns. suurkuluttaja on herännyt aamulla jääkaappi tyhjäksi juotuna.
        Maikkulan musta liskomies on käynyt kylässä.


    • Anonyymi

      Kylmis on syntynyt pohjois-afrikassa.
      Tämä on syy miksi ihonvärin perusteella hänen
      oletetaan olevan viimeisillään. Tämä on myös syy asuntoonsa linnoittautumiseen ja halu erakoitua.
      Hän on kärsinyt ihonväristään lapsesta asti.

      • Anonyymi

        Tyyppiä kiusattiin ihonsa takia, mutta ei ihon VÄRIN takia. Isot pojat kiusasi, saman ikäiset ei uskaltanu.

        ♫ Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja hampaatkin uusiks vois laittaa.. ♪


    • Anonyymi

      Se yksi olisi antanut? Jos...

    • Anonyymi

      Olisi ollut
      Rahaa riittävästi.

    • Anonyymi

      Ja Pussi päässä

    • Anonyymi

      Ei se ole minun ongelma, naisella on lupa ihan itse valita kenen kanssa haluaa mennä sänkyyn ja kenen ei! Ei siihen ole miehillä mitään sanomista. Kuka nyt haluaisi olla sängyssä miehen kanssa joka ei sytytä ollenkaan!

      • Anonyymi

        Asd varmastikin


      • Anonyymi

        Kylmiksen ongelma on aina ollut se, että kun joutuu tositoimiin, niin ei saa sitten millään seisomaan. Jopa 90-luvulla! :O

        Naiset loukkaantuvat henkilökohtaisesti todella pahasti: "Enkä ole tarpeeksi viehättävä?!" jne..

        :'(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmiksen ongelma on aina ollut se, että kun joutuu tositoimiin, niin ei saa sitten millään seisomaan. Jopa 90-luvulla! :O

        Naiset loukkaantuvat henkilökohtaisesti todella pahasti: "Enkä ole tarpeeksi viehättävä?!" jne..

        :'(

        Kyse ei ole impotenttiudesta, vaan siitä, että Kylmis on aseksuaali. Vaikka kuinka yrittäisi, ei kiihoitu niin, että rupeasi heppi keulimaan. Googlettakaa Wikipediasta aseksuaali.

        Sitä ei vain kiinnosta seksi käytännössä.


    • Anonyymi

      Yksinkertaisesti kylmis on saamaton kaikilla elämän-osalueilla. Ainoastaan kuppahuulet sai juotuaan väärästä tuopista. Asdn suurin haave olisi korkata neitsytenä säilynyt kylmis,,,

      • Anonyymi

        Ex-Tissuttelija eli Tissu, toi Kylmiksen arkkivihollinen 12 vuoden ajalta, ei ole vieläkään toiputunut joistain poistetuista Kylmiksen kirjoituksista, jotka loukanneet tuota itse arvon ylijumalaa, palstan kingiä.

        Miten hemmetissä joku voi ottaa jonkun S24-osion niin vakavasti, että täytyy järjestää jopa ovihyökkäyksiä IRL?

        :O


    • Anonyymi

      Tissu on uskoakseni joko Kupittaalla tai Niuvaniemessä. Hänestä ei ole kuultu sen jälkeen, kun sefu vietiin Hyvinkään takametsistä pakkohoitoon.
      Hän oli elellyt poronsarvet päässään hirvilauman kanssa ja saanut jo jälkeläisiä.

      • Anonyymi

        No onhan Kylmiskin enimmäkseen Oulun Peltolan suljetulla osastolla. Ei se niitä kumpaakaan estä aina silloin tällöin jatkamasta ikuista sotaansa keskenään. Voi toki välillä tulla pitkiäkin taukoja, sitä en kiistä.

        -faktaa vakioista


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1701
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1432
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      953
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      936
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      41
      773
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      698
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      671
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      661
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      29
      615
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      613
    Aihe