Suomessa jo puolet 35-vuotiaista miehistä oli lapsettomia. Osuus on kasvanut 10 prosenttia vuodesta 2015, eli todella nopeasti. Vuonna 1990 35-vuotiaista miehistä lapsettomia oli vain 31 prosenttia. https://www.hs.fi/perhe/art-2000009726858.html
Onko kyse halusta? Kyvystä? Ymmärtämättömyydestä?
Ehkä miehillekin pitäisi toitottaa, että KELLO TIKITTÄÄ. He kun tuntuvat ajattelevat, että ehtiihän sitä myöhemminkin kun siittiöt toimii vielä ikämiehelläkin.
Miten omalla kohdallasi on käynyt?
Miksi miehet jäävät lapsettomiksi Suomessa?
700
7392
Vastaukset
- Anonyymi
Tasa-arvo etenee ja kohta miehet synnyttää, joten aloituksen ongelma ratkee tosi pian.
- Anonyymi
Akoille ei suomipoika kelpaa, kaupasta saa kaikenlaisia prseen päristimiä. Ne toimii aina eivätkä haise hielle ja vanhalle viinalle.
- Anonyymi
Onhan pojilla nykyään pimpit jos koululaitokseen on uskominen ja miksei olisi. Näinollen miehet on muuttuneet kaksineuvoisiksi. Ei ole naiselle tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan pojilla nykyään pimpit jos koululaitokseen on uskominen ja miksei olisi. Näinollen miehet on muuttuneet kaksineuvoisiksi. Ei ole naiselle tarvetta.
Niin rakkaus on muutakin kuin pelkkää tunnetta ja seksiä.Se on myös palvelua sekä johtajuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akoille ei suomipoika kelpaa, kaupasta saa kaikenlaisia prseen päristimiä. Ne toimii aina eivätkä haise hielle ja vanhalle viinalle.
Hahha. Tähän on tultu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäätävää idiotiaa. Siis biologisten faktojen kieltäminen on niiiiiiin post modernismin gaslightningi mädätystä ku olla ja vaa voi.
Totuuden tietäminen muuten vastuullistaa tuonpuoleissa, ikuisuusperspektiivistä katsottaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin rakkaus on muutakin kuin pelkkää tunnetta ja seksiä.Se on myös palvelua sekä johtajuutta.
Niinhän se OSALLE on. Toisilla taas puuttuu syvyys tuon oivaltamiseen, ja niin "rakkaus" on mekaanista - ja egoistista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kuvasit Persus Suomalaisten äänestäjäkunnasta 'miehiä' .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kuvasit Persus Suomalaisten äänestäjäkunnasta 'miehiä' .
" Ne toimii aina eivätkä haise hielle ja vanhalle viinalle."
Totta.
Toisin on vassarit ja muut oudot hajukepit. - Anonyymi
Minulle on käynyt niin, että olen ukkomies ja olen pumpannut 3 naista tiineeksi. En kyllä suosittele rehellisesti sanoen kenellekään. Rahaa ei ole koskaan, kaikki menee ruokkoihin eikä riitäkään.
- Anonyymi
Sen vuoksi ei enää saa puhua tytöistä tai pojista kun sontaluukusta voi tulla mitä vain,ultrassakin voi näkyä vain kakkaa-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus lopuu kun liha ei enää jäykisty tai liigapeli on tärkeämpää kuin punkka leikit,sen vuosi erotaan niin paljon.Tai vaihdetaan puoliskoa,toivossa että hommat muutuisi taas ,nuoruudenajan pumppaamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus loppuu kun liha ei enää jäykisty tai liigapeli on tärkeämpää kuin punkka leikit,sen vuosi erotaan niin paljon.Tai vaihdetaan puoliskoa,toivossa että hommat muutuisi taas ,nuoruudenajan pumppaamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahha. Tähän on tultu.
Vihreillä on ladattava anustappi perseensuristimena miehillä ja naisilla😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on käynyt niin, että olen ukkomies ja olen pumpannut 3 naista tiineeksi. En kyllä suosittele rehellisesti sanoen kenellekään. Rahaa ei ole koskaan, kaikki menee ruokkoihin eikä riitäkään.
Päivän paras kommentti😀
Niin totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus lopuu kun liha ei enää jäykisty tai liigapeli on tärkeämpää kuin punkka leikit,sen vuosi erotaan niin paljon.Tai vaihdetaan puoliskoa,toivossa että hommat muutuisi taas ,nuoruudenajan pumppaamiseksi.
Liiiga on ihan hyvä turhan vastike.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vuoksi ei enää saa puhua tytöistä tai pojista kun sontaluukusta voi tulla mitä vain,ultrassakin voi näkyä vain kakkaa-
On järkevää, ettei nykyaikana tee kakaroita. Se on niin armottoman kallista lystiä, rikkaitten touhuja.
Matuista voi ottaa jonkin verran täydennystä myös Suomeen. - Anonyymi
Antti Rinne koitti kannustaa...
Mutta vihervassu naiset saivat hepulin....
Ja sitten lisättiin mamu miesten määrää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä palvelua ???????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinun pimppi juttusi ovat ainoastaan typerää jaarittelua mielikuviesi tuotteena. Pysy asiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun näkee kielenkäyttösi niin ymmärtää syyt miksi makselet ruokkoja. Isäksi sinusta ei ilmeisesti ole noilla puheen lahjoilasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen naiset ovat teinistä.lähtin jakaneet h rina ulkomaalaisten päivettyneiden kanssa pöpöt ja tuhonneet kunnon munasolut. Vikasia tulee.Pikkilää käyneet eivät lisänny se on h6vä tyhmä teon seuraukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinun pimppi juttusi ovat ainoastaan typerää jaarittelua mielikuviesi tuotteena. Pysy asiassa
No jos päiväkodissa jo painotetaan sukupuolettomuutta, ja jo peruskoulussa naisopet avoimesti halveksii valkoista heteromiestä niin ei ihme ette se "pimppi" enää toimi siinä oikeassa käyttötarkoituksessaan. Toisaaltaan erittäin hyvä kun syntyvyys laskee, sillä ihminen on se joka tuhoaa olemassaolollaan tämän maapallon. Punikinkin olisi hyvä päättää "pelastaako" maapallon, vai oman maineensa "hyvänä ihmisenä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
Minä en usko enää omiin pumppaamisiini, olen mies 67v. Ei enää seiso.
Tässä iässä on hyvin yleistä, että testosteronitaso on laskenut parikymppisestä 40%.
Sillä ei enää oikein seisoteta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua suomalaista naista. Sellaiset eivät minulle kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojilla on pimppi kysy vaikka provinssi rokin järjestäjiltä.
- Anonyymi
Olen 49, kohta 50v ja lapseton, aika varmasti hautaan asti. Meni aika myöhään ennen kuin pääsin töihin, 32 ikäisenä ja tuolloinkin meni pitkään että palkka oli tosi pieni, lähtö oli jopa 1600e ja nykyään pyöreet 4500e/kk brutto, riippuen hommista. Mutta aika pitkään sitä tuli juurettomana haahuiltua pitkin Suomea, tulevaisuus tuntui itse asiassa paljon epävarmemmalta 2005 kuin nyt. Halukkaita naisia olisi ollut tarjolla, mutta itsekunnioitus ei antanut periksi alkaa perustaa perhettä persaukisena.
Nykyään ei tee enää edes mieli mitään perhettä perustaa, saati alkaa edes suhteeseen, viihdyn hyvin itsekseni, enkä kärsi yksinäisyydestä. Aikomus on vetäytyä korpeen etätöitä tekemään ja muutakin puuhaa siellä toki on. Sitten kun ikä käy niin pitkälle ettei enää pärjää, vetää itsensä narun jatkoksi, pois päältä pääsee kyllä, itsarin teki myös ukkini ja äitini.- Anonyymi
Älä selitä. Sä et vaan uskaltautunut heittäytyä elämään, tai sit naiset piti sua niin luuserina, ettei kehdanneet sun kanssa liikkuu julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä selitä. Sä et vaan uskaltautunut heittäytyä elämään, tai sit naiset piti sua niin luuserina, ettei kehdanneet sun kanssa liikkuu julkisesti.
En mä selitä, kaikki ei ole syntynyt hyvään kannustavaan perheeseen kultalusikka perseessään, se on helppo selittää jos perusta on kunnossa. Muuten poliitikot tekee nykyään kaikkensa että tämä perusta hajoaa myös nuorison kohdalla.
Olen silti ihan tyytyväinen, täysin terve, lääkkeitä en syö, velaton, palkka suht ok ja ei tarvi roposia laskea kaupan kassalla :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä selitä, kaikki ei ole syntynyt hyvään kannustavaan perheeseen kultalusikka perseessään, se on helppo selittää jos perusta on kunnossa. Muuten poliitikot tekee nykyään kaikkensa että tämä perusta hajoaa myös nuorison kohdalla.
Olen silti ihan tyytyväinen, täysin terve, lääkkeitä en syö, velaton, palkka suht ok ja ei tarvi roposia laskea kaupan kassalla :)Senkin toki voisin sanoa, että kun sitä vuosien saatossa kasvaa tietynlaiseen itsenäiseen (erakko) elämään, eikä ole paljon sosiaalisia kontakteja, ei niitä myöhemmin edes kaipaa. Pienen pieni kaveripiiri riittää, joita tulee tapailtua harvakseltaan.
Kärsin yksinäisyydestä joskus < 25 ikäisenä viimeksi. Ja kun ei kokemusta kerry sosiaalisuudesta, mistä ihmeestä sä sitten keskustelisit naisten kanssa? Naiset muutenkin viihtyy kaupungeissa ja isoissa keskuksissa, missä itse en voi enää asua.
Korona sai aikaan, että se mahdollisti etätyöt ja toisekseen itseä alkoi ahistamaan isot ihmismäärät, isot marketit jne... Ihmisten lammasmainen käytös maskeineen ja satojen metrien pituiset jonot influenssapiikille ulkona, pöyristyttävää, ei kiesus sentään että ihmiset on polosia! Eikö mitään luottoa omaan immuniteettiin ja oman terveyden suhteen vaan jotku v*tun piikit on muka se pelastus!
Kokeilin 5v sitten seurustelua tämmöisen naisen kanssa, kun asuin vielä kaupungissa, oli niin itsekeskeisen pinnallinen nainen, tuntien meikkaukset aamulla, minä minä minä selityksiä ja itse olisin ollut hänelle vain se tienaava "robotti", välillä se tuli ihan hulluksi, haukkui joka ikisen kilkkeen minussa, silmät päässä tapittaen (kuin Mariinilla) =D Tuo vei viimeisetkin rippeet halun seurustella. Huh että olin onnellinen kun pääsin eroon!
YouTubessa on semmoinen kuin "Korpimuija" muistaakseni, siinä olisi nainen joka olisi makuuni, tuommoisia naisia on vaan aika vaikea löytää. - Anonyymi
Tää on varma aika monella. Ja nuorena on peloteltu et ei pidä tehdä lapsia ennen ku elämä on kunnossa ja kaikki valmiina. No, sit kun on ite valmiina niin juna menikin jo. 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen silti ihan tyytyväinen, täysin terve, lääkkeitä en syö, velaton, palkka suht ok ja ei tarvi roposia laskea kaupan kassalla :)Fiksu mies.Ei tähän maailmaan kannata lapsia tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksu mies.Ei tähän maailmaan kannata lapsia tehdä.
Mamuille ei ole tarpeeksi vaimoja Suomessa?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17981605/suomen-maahanmuuton-ratkaisu--on-postimyyntivaimot----tyovoimaa--syntyvyys--jne - Anonyymi
mutta itsekunnioitus ei antanut periksi alkaa perustaa perhettä persaukisena
Oikea asenne. Todellista vastuunkantoa, ennakkoonkin jopa.
Mut itsareitten sijaan heitäpä ihan mielenkiinnon vuoksi puol päivää Isämeidän rukousta putkeen - ja havainnoi mitä tapahtui. Jos tahdot, siis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen silti ihan tyytyväinen, täysin terve, lääkkeitä en syö, velaton, palkka suht ok ja ei tarvi roposia laskea kaupan kassalla :)En mä selitä, kaikki ei ole syntynyt hyvään kannustavaan perheeseen kultalusikka perseessään, se on helppo selittää jos perusta on kunnossa. Muuten poliitikot tekee nykyään kaikkensa että tämä perusta hajoaa myös nuorison kohdalla.
Noihan se on.
Jos yhtään lämmittää, muutaman heistä itsekin tuntien, ei se weffitys heistä autuaita tehnyt. Äärionnettomia ovat heistäkin, vähintäänkin, monet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkin toki voisin sanoa, että kun sitä vuosien saatossa kasvaa tietynlaiseen itsenäiseen (erakko) elämään, eikä ole paljon sosiaalisia kontakteja, ei niitä myöhemmin edes kaipaa. Pienen pieni kaveripiiri riittää, joita tulee tapailtua harvakseltaan.
Kärsin yksinäisyydestä joskus < 25 ikäisenä viimeksi. Ja kun ei kokemusta kerry sosiaalisuudesta, mistä ihmeestä sä sitten keskustelisit naisten kanssa? Naiset muutenkin viihtyy kaupungeissa ja isoissa keskuksissa, missä itse en voi enää asua.
Korona sai aikaan, että se mahdollisti etätyöt ja toisekseen itseä alkoi ahistamaan isot ihmismäärät, isot marketit jne... Ihmisten lammasmainen käytös maskeineen ja satojen metrien pituiset jonot influenssapiikille ulkona, pöyristyttävää, ei kiesus sentään että ihmiset on polosia! Eikö mitään luottoa omaan immuniteettiin ja oman terveyden suhteen vaan jotku v*tun piikit on muka se pelastus!
Kokeilin 5v sitten seurustelua tämmöisen naisen kanssa, kun asuin vielä kaupungissa, oli niin itsekeskeisen pinnallinen nainen, tuntien meikkaukset aamulla, minä minä minä selityksiä ja itse olisin ollut hänelle vain se tienaava "robotti", välillä se tuli ihan hulluksi, haukkui joka ikisen kilkkeen minussa, silmät päässä tapittaen (kuin Mariinilla) =D Tuo vei viimeisetkin rippeet halun seurustella. Huh että olin onnellinen kun pääsin eroon!
YouTubessa on semmoinen kuin "Korpimuija" muistaakseni, siinä olisi nainen joka olisi makuuni, tuommoisia naisia on vaan aika vaikea löytää.Sulla on kuulepa ässätason tarinankerrontatyyli. :))
Jossei se korpimuija ole aivan korviaan myöten rakastunut jhk äijään, niin mie kyl osaisin neuvoo siulle mistä kaikista napeista mitenkä kohdallaan painaa ja väännellä, et saisit tosta itteles sielunkumppanis.
"Pelastetaan leipälapio ja leivotaan hiivaleipää".
10/10hän tuo naikkonen on. Ei siinä ettetkö valkata sen meikkaajas jälkeen osaisi. :)) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17981605/suomen-maahanmuuton-ratkaisu--on-postimyyntivaimot----tyovoimaa--syntyvyys--jneOngelma on se, että TVstä aivopestään mulattirotuiseen uuteen uljaaseen maailmaan, jossa swappi on valkoinen ja muut ovat orjinaan mulattimutanttiköyhätyhminä tekopirteinä sen minkä jaksavat.
saulinkin tuota liettualatvia ulostuloa kun kuuntelin tänään, niin kyllähän saulin äänestäki jo huomaa että on tajunnut tulleemme kaikki weffityskusetetuiksi.
samanaikainen kansallistason yhteisrukous -kertymäthän KAIKEN korjaisi ja eheyttäsi toki, mutku mispä sellatteeseen aidosti NÖYRÄ sisu? - Anonyymi
Mahtava elämä, not🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkin toki voisin sanoa, että kun sitä vuosien saatossa kasvaa tietynlaiseen itsenäiseen (erakko) elämään, eikä ole paljon sosiaalisia kontakteja, ei niitä myöhemmin edes kaipaa. Pienen pieni kaveripiiri riittää, joita tulee tapailtua harvakseltaan.
YouTubessa on semmoinen kuin "Korpimuija" muistaakseni, siinä olisi nainen joka olisi makuuni, tuommoisia naisia on vaan aika vaikea löytää.Löytyy Latotansseista, eink, wink💃🏼
- Anonyymi
Ettehän te ehdi, ettekä saa ketään tervettä rinnalle kumppaniksi. Eihän sellainen joka on Randomissa ja suomi 24 PALSTALLA kaiket päivät,sekä yöt saa ketään rinnalleen.
Verkkomediassa käy Suomea vastaan kirjoituksillaan. Tämähän poikamies kyllä vielä löytää kaikki edestään. - Anonyymi
Eiköhän sun palkasta jää jo säästöön esim,mahdollista yksityistä kotihoitoa varten niin ei tarvitse itseään narun päähän vetää? Toista se on sairaille ja työkyvyttömille ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen silti ihan tyytyväinen, täysin terve, lääkkeitä en syö, velaton, palkka suht ok ja ei tarvi roposia laskea kaupan kassalla :)Maailma on kovin sotaisa, epätasa-arvoinen ja ilmansaasteinen paikka. Ei taida nykyajan nuoret enää välittää hommata lapsia tänne kärsimään. Meitä on muutenkin liikaa ihmisiä maapallolla. Valtaisa joukko näkee nälkää joka päivä ja kohta juotavasta vedestä on suuri pula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YouTubessa on semmoinen kuin "Korpimuija" muistaakseni, siinä olisi nainen joka olisi makuuni, tuommoisia naisia on vaan aika vaikea löytää.Mää oon 37-vuotias nainen ja asuin ennen noin kuin tuo korpimuija, paitsi ei ollut autoa pihassa. Nyt oon ollu 4 vuotta kerrostalossa ja alkanut tuleen fyysistä kremppaa -ehkä juuri siksi- eikä henkinenkään puoli ole enää niin... Tuo on niin totta, mitä korpimuija sanoo, että kun elää alkeellisissa oloissa, on kokoajan puuhaa eikä ehdi murehtia. No onhan se ihan kehon kemiaakin, että endorfiinejä erittyy, kun liikkuu kokoajan.
Mietin, hankkisinko taas jonkin tuollaisen mökin. En oo töissä, joten ainoat asiat, mitkä estää on 1)rahaa tarviis siihen muuttoon 2)tykkään tästä nykyisestä asunnosta tosi paljon ja tämäkin on luonnonläheisellä paikalla maalla kuitenkin, pääsee metsiin nopeasti 3)iäkäs läheinen, jonka lähellä haluaisin pysyä.
Minä en myöskään haaveile lapsista ja ei se naiselle ole monestikaan enää niin itsestään selvää nelikymppisenä. Luonnollisempi ikä lisääntyä on siinä 18-28v. Nyt omanikäiset ystävättäret hedelmöityshoidoissa, ne jotaka teki lapset nuorena, lapset alkaa olla isoja. - Anonyymi
Hyvin kirjoitettu.Ei naiset nykyään halua lapsia eikä perhettä perustaa.Ne etsii jotain käsittämätöntä mitä ei ole olemassakaan.Ja tuo raha asia on totta.Itse en voi perustaa perhettä koska palkka on liian pieni.Ylpeys estää jäädä sossun hoiviin.Naiset kun tunnetusti vie rusinat pullista niin hankalaa on lähteä näillä eväillä parisuhde markkinoille.Saati perhettä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta itsekunnioitus ei antanut periksi alkaa perustaa perhettä persaukisena
Oikea asenne. Todellista vastuunkantoa, ennakkoonkin jopa.
Mut itsareitten sijaan heitäpä ihan mielenkiinnon vuoksi puol päivää Isämeidän rukousta putkeen - ja havainnoi mitä tapahtui. Jos tahdot, siis.Itsareilla pystyisi saamaan ratkaisun moneen julkisen sektorin ongelmaan.
Vähentäisi lääkäri- ja sairaanhoitajien yms. pulaa ja rasittaisi sitten vähemmän valton ja kuntien budjetteja. Haittapuolena olisi tietysti kulutuskysynnän heikkeneminen yksityisellä puolella, esim. kauppojen myynnin väheneminen.
Eläkkeitä pystyttäisiin maksamaan suurempina, jos puolet eläkkeille menijöistä vetäisivät itsensä jojoiksi. - Anonyymi
Minusta tuo on juuri se ongelmsaYrittäjät haluaa halpatyövoimaa,eikä suomalaiset saa enää vakituista työtä,jolla tulee toimeen.Sama ongelma on myös naisilla.Suomessa on työttömiä n.500000.Ei tarvita yhtään ulkomaista halpatyövoimaa.kouluttakaa suomalaiset,ja ottakaa myös 50 v töihin.Ahneet yrittäjät on maan syöpä En tarkoita yksin ja pienyrittäjiä.Heille nostan hattua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YouTubessa on semmoinen kuin "Korpimuija" muistaakseni, siinä olisi nainen joka olisi makuuni, tuommoisia naisia on vaan aika vaikea löytää.Laita ilmoitus nettiin. Luulen, että löytyy naisia, joille tuo meikkaus ei ole hirveän tärkeää. Yhdessä olo on tärkeämpää ja sellaisiakin naisia löytyy, kun sitkeästi kuulostelet ja etsit. Älä jätä tuota aivan tuonne vanhuuden kynnykselle. Nuorempana on parempi sopeutua yhteiselämään toisen kanssa. Onhan se vanhuuskin mukavampi yhdessä kuin yksinään.
Nykyäön on niin paljon nuoria, sekä miehiä että naisia elämässä yksinään, että surettaa heidän vanhuutensa, kun ei ole sitä juttukumppania, jonka kanssa olisi mukava vaihtaa ajatuksia.
Olen itse vanha ja nuorena kumppanin löytänyt ja yhä edelleen yli 60 avioliittovuoden jälkeen tallustelemme yhdessä. Sellainen sinunkin vanhuutesi voisi olla, kun et jättäydy yksin eläjäksi. Kyllä se kaveri löytyy, kun sitkeästi katselet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on kovin sotaisa, epätasa-arvoinen ja ilmansaasteinen paikka. Ei taida nykyajan nuoret enää välittää hommata lapsia tänne kärsimään. Meitä on muutenkin liikaa ihmisiä maapallolla. Valtaisa joukko näkee nälkää joka päivä ja kohta juotavasta vedestä on suuri pula.
Toimeentulotuella ei elätetä muita.Koulutusta pätevyystodistuksineen työelämästä tietämättömiä,kun ennen koulustasuoraan työ-elämään ja oltiin eläkkeelle asti,mutta nykyisin pätkätöitä,jos saa.Vesikin kortilla putket rämänä vanhoina huonokuntoisina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen silti ihan tyytyväinen, täysin terve, lääkkeitä en syö, velaton, palkka suht ok ja ei tarvi roposia laskea kaupan kassalla :)Suosittelen osallistumaan Maajussille morsian-ohjelmaan.
Ties vaikka vanhoilla päivilläsi saisit perheen.
Ikämiehenä on vaikea olla yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on varma aika monella. Ja nuorena on peloteltu et ei pidä tehdä lapsia ennen ku elämä on kunnossa ja kaikki valmiina. No, sit kun on ite valmiina niin juna menikin jo. 😳
Ei persaukisten saa tehdä lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17981605/suomen-maahanmuuton-ratkaisu--on-postimyyntivaimot----tyovoimaa--syntyvyys--jneNo eipä tietenkään, kun lähes kaikki mamut on miehiä.
- Anonyymi
MIKA Aaltolakin sai ensimmäisen lapsen viisikymppisenä.Lapset tuovat onnellisuutta jota et ole osannut kuvitellakaan.Nyt sinulla olisi siihen mahdollisuus,jos löydät nuoremman kumppanin.Kyllä 4500 e pystyy lapsen elättämään,suomalaiset naisethan on myös työelämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKA Aaltolakin sai ensimmäisen lapsen viisikymppisenä.Lapset tuovat onnellisuutta jota et ole osannut kuvitellakaan.Nyt sinulla olisi siihen mahdollisuus,jos löydät nuoremman kumppanin.Kyllä 4500 e pystyy lapsen elättämään,suomalaiset naisethan on myös työelämässä.
Ei tuo lapset onnellisuutta ainakaan tutkimusten mukaan. Tästä aiheesta on tehty lukuisia tutkimuksia, joiden johtopäätös on johdonmukaisesti ollut se, että lasten hankkiminen vähentää sekä yksilötason onnellisuutta, että parisuhteen hyvinvointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksu mies.Ei tähän maailmaan kannata lapsia tehdä.
Tai tähän maahan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo lapset onnellisuutta ainakaan tutkimusten mukaan. Tästä aiheesta on tehty lukuisia tutkimuksia, joiden johtopäätös on johdonmukaisesti ollut se, että lasten hankkiminen vähentää sekä yksilötason onnellisuutta, että parisuhteen hyvinvointia.
Minä ainakin koin suurta onnea lasten syntymän jälkeen.Mutta arvostankin perhearvoja.En ole koskaan liikkunut pintaliitäjien joukoissa,alko bilettäminen,jatkuva matkustelu ulkomailla ja seksikumppanien vaihto ei ole ollut minun juttuni.Uskon että tavalliset suomalaiset pitää rauhallisesta perhe- elämästä ,luonnossa liikkumisesta yms.Pintaliitojutut on julkkisten huveja,yleensä ihmisellä on jotain pahasti pielessä henkisessä mielessä,jos jatkuvasti pitää saada uusia erikoisia kokemuksia,eikä tavallinen elämä riitä.Kuvioihin tulee huumeet,lyhyet parisuhteet alkoholi ym.Tulee mieleen tämä meudän rok töhti ,jolle tavallinen elämä ei tuntunut riittävän? Vaarallinen esimerkki nuorille.Vanhat arvot toimivat edelleenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinnallisten ihmisten parisuhteeseen lapsivaikuttaa negatiivisesti.Ei osata elää aikuisen elämää,eikä oteta vastuuta lapsesta.Pitää saada mennä vapaasti,ja aina pitä olla kivaa.Rahaa pitää olla kaikkeen kivaan.Monelle tulee ero tässä vaiheessa.Mutta wi nämä pinnalliset ihmiset onnellisiksi tule sinkkuinakaan.Kukahan tuon tutjimuksen on tehnyt? Nykyisin jo vaihdevuosissa olevat elävät kuin teinit; julkaistaan kuvia mediassa,esitellään rintoja ja pyllyjä,täytetyt huulet,kaikki on luonnotonta.Seksikaverit vaihtuu.Media vielä juljaisee näitä kuvia,ja jotkut luulee että se on elämää mitä pitää tavoitella ollakseen onnellinen.Niehet valitsee kymmpaneiksiin näitä keinotekoisesti kaunistettuja naisia.Ihmettelen ,kun miehille ei kelpaa luonnollise,ja normaalisti käyttäytyvät naiset.
- Anonyymi
Suomi on liian kallis ja monelle pariskunnalle tulee tappelu rahasta ,tai kun tulee velkojen maksun aika niin ero.Aikoinaan moni ihmetteli kun TV tä tuli mainos ,että tule hakemaan perheen perustamis lainaa,että eikö helvetti perhettä kään voi perustaa ilman lainaa.No nyt siihen tarvitaan vielä monet yhteiskunnan tuet ja jos niitä pitää vähänkin leikata ,tulee karmea meteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän sun palkasta jää jo säästöön esim,mahdollista yksityistä kotihoitoa varten niin ei tarvitse itseään narun päähän vetää? Toista se on sairaille ja työkyvyttömille ..
Halpa ratkaisu ja ilmeisen perinteikäs kommenttinsa perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsareilla pystyisi saamaan ratkaisun moneen julkisen sektorin ongelmaan.
Vähentäisi lääkäri- ja sairaanhoitajien yms. pulaa ja rasittaisi sitten vähemmän valton ja kuntien budjetteja. Haittapuolena olisi tietysti kulutuskysynnän heikkeneminen yksityisellä puolella, esim. kauppojen myynnin väheneminen.
Eläkkeitä pystyttäisiin maksamaan suurempina, jos puolet eläkkeille menijöistä vetäisivät itsensä jojoiksi.Itsemurhaan pitää houkutella enemmän ihmisiä, niin alkaa eläminen tuleen halvemmaksi.
Vanhukset, köyhät , sairaat, antakaa elämä yhteiskunnalle ja menkää hirteen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsoset vain ahdistuu ja ahdistavat vanhempiaan, parempi olla niitä tekemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen silti ihan tyytyväinen, täysin terve, lääkkeitä en syö, velaton, palkka suht ok ja ei tarvi roposia laskea kaupan kassalla :)Ihan hyvä noin. Mutta älä jatka itsariperinnettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsoset vain ahdistuu ja ahdistavat vanhempiaan, parempi olla niitä tekemättä.
Koulua ei pystytty vaan aineita käyteteään tehdään mitä lystää ja asuntoloissa asutaan,kun ei tarpeeksi rahaa aineinisiin ja tupakkaan äideillä tekemistä ja viranomaisilla enemmän tietoa tekemisistä kuin vanhemmilla.
Miehissä on paljon lapsettomia koska rima "parisuhdekelpoisuuteen" on noussut. Kun ei ole parisuhdetta ei tule lapsiakaan. Suurin aikuisten lapsettomien ryhmä ovat pelkän peruskoulun käyneet miehet.
Koulutuksen tasa-arvo rapistuu kaiken aikaa ja koulutus vinoutuu yhä enemmän tyttöpainotteisesti, mutta tätä ei ole haluttu nähdä ongelmana eikä siihen puuttua. Parhaissa lukioissa 70% opiskelijoista on tyttöjä. Tarkkailuluokilla yli 80% poikia.- Anonyymi
Opiskelu on luonteeltaan lukemista. Se on vain poikienkin hyväksyttävä. Palloa potkaisemalla ei opi kuin potkaisemaan palloa. Kyllä ennen pojatkin lukivat ja opiskelivat. Ei lukeminen ole sukupuolisidonnaista. Muutos johtuu paljon poikien opiskelua vähättelevistä asenteista.
Asenne ratkaisee. - Anonyymi
Jännä juttu, että silti miehet tekee min 99% teknisistä keksinnöistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja esim. ensimmäinen tietokone-ohjelmoija oli nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelu on luonteeltaan lukemista. Se on vain poikienkin hyväksyttävä. Palloa potkaisemalla ei opi kuin potkaisemaan palloa. Kyllä ennen pojatkin lukivat ja opiskelivat. Ei lukeminen ole sukupuolisidonnaista. Muutos johtuu paljon poikien opiskelua vähättelevistä asenteista.
Asenne ratkaisee.Jos lähdetään siitä, että lapsilla on oikeus oppia ja yhteiskunnan velvollisuus on opettaa lapset, niin koulusta pitää tehdä sellainen että se ei karsi sukupuolen mukaan. Tytöt ja pojat kehittyvät vähän eri tahtiin ja jostain syystä suurimmassa osassa Eurooppaa poikien koulumenestys on sama tai parempi kuin tyttöjen. Suomen koulu onnistuu jotenkin pudottamaan kyydistä liian suuren määrän poikia.
Ajatus että "pojat vain ottaisivat itseään niskasta kiinni" ei toimi.Anonyymi kirjoitti:
Hyvin harvassa maassa on tällaista eroa poikien ja tyttöjen koulumenesteksyssä kuin Suomessa.
Koulussa on jotain mätää.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ada Lovelace ohjelmoi varhaista tietokonetta, jonka oli suunnitellut ja rakentanut mies, Charles Babbage.
- Anonyymi
Miehissä on lapsettomia paljon, koska on taloudellisesti järjetöntä hankkia lapsia.
Syrjäseuduilla ei ole työtä kuin pienelle osalle nuoria. Moni nuori tekee paljon keikkahommia ja viettää vain vähän aikaa kotonaan. Käytännössä äiti joutuisi olemaan pienten lasten kanssa, isän käydessä töissä.
Elämä olisi tosi köyhää. Myös nuorten elämä olisi jatkuvaa taloudellista kamppailua.
Jokainen tutkimus todistaa, että köyhyys periytyy ja suurin osa opiskelijoista on paremmin toimeentulevista perheistä.
Suomessa köyhyys on lisääntynyt räjähdysmäisesti. Viime hallituskaudella lisääntyi köyhyysrajan alla elävien määrä 35 000:lla. Suomesta siirtyy ulkomaille koulutettuja ihmisiä n 10 000 vuosittain. Elämän rakentaminen ulkomailla on helpompaa ilman lapsia ja Suomessa paljon helpompaa. Lisäksi lapseton voi lähteä ulkomaille töihin helposti , verrattuna lapsiperheeseen. Anonyymi kirjoitti:
Miehissä on lapsettomia paljon, koska on taloudellisesti järjetöntä hankkia lapsia.
Syrjäseuduilla ei ole työtä kuin pienelle osalle nuoria. Moni nuori tekee paljon keikkahommia ja viettää vain vähän aikaa kotonaan. Käytännössä äiti joutuisi olemaan pienten lasten kanssa, isän käydessä töissä.
Elämä olisi tosi köyhää. Myös nuorten elämä olisi jatkuvaa taloudellista kamppailua.
Jokainen tutkimus todistaa, että köyhyys periytyy ja suurin osa opiskelijoista on paremmin toimeentulevista perheistä.
Suomessa köyhyys on lisääntynyt räjähdysmäisesti. Viime hallituskaudella lisääntyi köyhyysrajan alla elävien määrä 35 000:lla. Suomesta siirtyy ulkomaille koulutettuja ihmisiä n 10 000 vuosittain. Elämän rakentaminen ulkomailla on helpompaa ilman lapsia ja Suomessa paljon helpompaa. Lisäksi lapseton voi lähteä ulkomaille töihin helposti , verrattuna lapsiperheeseen.Lapsien hankkiminen ei ole ollut taloudellisesti järkevää sen jälkeen kun agraariyhteiskunnasta siirryttiin teollistuneeseen yhteiskuntaan.
Lapsia hankitaan ihan muista syistä kuin taloudellisen hyödyn takia. Kalliiksi ne tulevat, mutta minusta on ollut sen arvoista. Kaikkea ei mitata rahassa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljos naisten osuus koodareista, ihanko kokonainen promille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenne ratkaisee.Totuus kuitenkin tutkitusti on, että poikien keskittymiskyky teini-iässä varsinkin varhaisteini-iässä on alempi kuin tyttöjen. Luokassa istuminen ja kuunteleminen ei tule niin luonnostaan pojille kuin tytöille. Koska tämä biologinen tekijä koskee poikia niin aina voi sanoa, että asenne ratkaisee. Feminismi kun on tasa-arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus kuitenkin tutkitusti on, että poikien keskittymiskyky teini-iässä varsinkin varhaisteini-iässä on alempi kuin tyttöjen. Luokassa istuminen ja kuunteleminen ei tule niin luonnostaan pojille kuin tytöille. Koska tämä biologinen tekijä koskee poikia niin aina voi sanoa, että asenne ratkaisee. Feminismi kun on tasa-arvoa.
siinä tasarvon määritelmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä tasarvon määritelmä
tasarvo on feminismiä
olet nero - Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Hyvin harvassa maassa on tällaista eroa poikien ja tyttöjen koulumenesteksyssä kuin Suomessa.
Koulussa on jotain mätää.Kotona on mätää. Pojat yksinkertaisesti päästetään liian helpolla. Sitten kun koulussa yllättäin vaadittaisiin jotain, niin sitten ei osata eikä huvita, uhriudutaan, muututaan persuksi.
- Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Koulussa on jotain mätää.Suomalaisten asennoitumisessa sukupuoliin on mätää. Ihan oikeasti pojilta ei vaadita kuria, itsehillintää tai ahkeruutta niin kuin tytöiltä. Pojille sallitaan lepsuilu ja lapsellisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Female Coders Are “More Competent” Than Males ...
MIT Technology Review
https://www.technologyreview.com › ...
·
Käännä tämä sivu
12.2.2016 — A study of 1.4 million computer programmers on GitHub suggests that women are better coders but face a persistent gender bias.
(Google hakukuone) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus kuitenkin tutkitusti on, että poikien keskittymiskyky teini-iässä varsinkin varhaisteini-iässä on alempi kuin tyttöjen. Luokassa istuminen ja kuunteleminen ei tule niin luonnostaan pojille kuin tytöille. Koska tämä biologinen tekijä koskee poikia niin aina voi sanoa, että asenne ratkaisee. Feminismi kun on tasa-arvoa.
Miten muuten luulet tietoa omaksuttavan muuten kuin lukemalla tietopohjaisia tekstejä tai kuuntelemalla tietopohjaista luentoa?
Kuinka paljon tietopääomaa saa räiskintäpeleistä, potkupallosta ja ns. toiminnallisista harrastuksista?
Tiedon omaksumiseen liittyy aina sanojen lukemista teksteinä tai sanojen kuuntelmista puheena. Väistämättä ja tiedon luonteesta johtuen.
Taidot voivat olla motorisia ja liikunnallisia, mutta tiedot omaksutaan ajattelun ja verbalisoimisen eli lukemisen tai kuuntelemisen kautta.
Tiedon luonne on sellainen, ja opiskelu luonne on samasta syystä sellainen kuin se on aina ollut. - Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Koulussa on jotain mätää.Katso ihon väriä siinä on mätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muuten luulet tietoa omaksuttavan muuten kuin lukemalla tietopohjaisia tekstejä tai kuuntelemalla tietopohjaista luentoa?
Kuinka paljon tietopääomaa saa räiskintäpeleistä, potkupallosta ja ns. toiminnallisista harrastuksista?
Tiedon omaksumiseen liittyy aina sanojen lukemista teksteinä tai sanojen kuuntelmista puheena. Väistämättä ja tiedon luonteesta johtuen.
Taidot voivat olla motorisia ja liikunnallisia, mutta tiedot omaksutaan ajattelun ja verbalisoimisen eli lukemisen tai kuuntelemisen kautta.
Tiedon luonne on sellainen, ja opiskelu luonne on samasta syystä sellainen kuin se on aina ollut.Ne potkupallonkin säännöt opitaan niin, että joku "luennoi" eli selittää ne säännöt sanallisesti. Sanat ovat niin keskeisiä oppimisessa, että sanoja on opittava kärsivällisesti kuuntelemaan tai lukemaan opittava asia itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Female Coders Are “More Competent” Than Males ...
MIT Technology Review
https://www.technologyreview.com › ...
·
Käännä tämä sivu
12.2.2016 — A study of 1.4 million computer programmers on GitHub suggests that women are better coders but face a persistent gender bias.
(Google hakukuone)Miksi kaikki koodarit on kuitenkin miehiä? Miksi kaikki IT yritykset miesten perustamia ja johtamia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaikki koodarit on kuitenkin miehiä? Miksi kaikki IT yritykset miesten perustamia ja johtamia?
No ei ole kaikki.
Huomaa, ettei tämän keskustelupalstan miehet osaa edes googlata, koodaamisesta puhumattakaan.
Miksi miehet eivät pärjää koulussa ja jäivät vähemmistöksi yliopistoissakin HETI, kun naiset saivat käytännössäkin todellisen tasa-arvoisen mahdollisuuden opiskella miesten kanssa, eivätkä vain suostuneet jäämään kotiäideiksi miehen tuloilla elätettäväksi?
Siksi, kun naiset ovat niin hyviä, lahjakkaita ja osaavia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaikki koodarit on kuitenkin miehiä? Miksi kaikki IT yritykset miesten perustamia ja johtamia?
Koodaamainen on kaavamaista ja yksitoikkoista, ehkä kelpaa siksi yksitoikkoisille miehille paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenne ratkaisee.Jotkut miehet opiskelevat nykyäänkin. Ihmissuhteet perustetaan yleensä samankaltaisten kanssa. Ihan käytännön syistä. Harvalla kouluttamattomalla miehellä on niin hyvä itsetunto, että kestää koulutetun naisen kyydissä.
- Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Koulussa on jotain mätää.Koulu on koulua. Siellä opitaan, että aina ei voi olla hauskaa. Silti duunia on tehtävä, jos aikoo elää. Vika on ilmapiirissä. Jätkät vaan heittävät handut naulaan. Ja kun kaverikin, niin minä perässä. Itseohjautuvuus voi sopia tuossa iässä huonommin pojille kuin tytöille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luentojen kuunteleminen oli minullekin koulussa ajan hukkaa. Pärjäsin koulussa erinomaisesti, koska osaan lukea. Kaikki pojat eivät nykyään osaa. Keskittymiskyky ja lukutaito katosivat samaan tahtiin kuin some ja tietokonepelit yleistyivät. ADHD diagnoosit ja häiriöt lisääntyvät exponentiaalisesti. Koulu ei pysty sitä korjaamaan, jos nuori ei ymmärrä säädellä käytöstään, eivätkä vanhemmat jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koodaamainen on kaavamaista ja yksitoikkoista, ehkä kelpaa siksi yksitoikkoisille miehille paremmin.
Koodaaminen ei vois vähempää kiinnostaa. Elämässä on mielenkiintoisempiakin ammatteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona on mätää. Pojat yksinkertaisesti päästetään liian helpolla. Sitten kun koulussa yllättäin vaadittaisiin jotain, niin sitten ei osata eikä huvita, uhriudutaan, muututaan persuksi.
Kotona on mätää. Pojat yksinkertaisesti pakotetaan feministeksi. Sitten nämä rekkalesbot aivopesevät vielä kannattamaan vihervasureita, niin sitten ei osata eikä huvita, uhraudutaan tälle loisporukan kannattajille, muututaan vihervassari terrorismin kannattajiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä noin, mutta tuolla alueella on ollut isoja mahdollisuuksia, on muutettu radikaalisti maailmaa, on tehty isoja rahoja.
Tekijänä aggressiivisemmat miehet, jotka pystyy luomaan uutta, tarttumaan tilaisuuksiin, vaikka olisivatkin koulussa huonompia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa köyhyys on lisääntynyt räjähdysmäisesti. Viime hallituskaudella lisääntyi köyhyysrajan alla elävien määrä 35 000:lla. Suomesta siirtyy ulkomaille koulutettuja ihmisiä n 10 000 vuosittain. Elämän rakentaminen ulkomailla on helpompaa ilman lapsia ja Suomessa paljon helpompaa. Lisäksi lapseton voi lähteä ulkomaille töihin helposti , verrattuna lapsiperheeseen.Ja kasvaa edelleen rikkaiden kakaroiden etumatka muihin koska opintolainaa otettava enemmän kuin koskaan ennen. ylen yökötys otsikoi provosti että opiskelijat saavat enemmän rahaa kuin koskaan aiemmin. Saada ei ole synonyymi velalle! Ihmekö tuo että lainaa tuputetaan koska ruuan hintakin törkeässä lukemassa, aiemmalla rahamäärällä ei pärjää. Sitä ne natotukset ja koronarokotukset ja muut mielettömät vainotoimet aikaan saavat. Kulujen aiheuttajat sen kun ruhtinaallisesti palkitaan.
Anonyymi kirjoitti:
Feminismi ei aja tasa-arvoa, vaan kaikessa naisten etua. Eqalitarianismi ajaa tasa-arvoa.
Suomen kouluissa on jotain vialla, kun muualla maailmassa poikien oppimistulokset eivät ole niin huonoja kuin Suomessa verrattuna tyttöihin.Anonyymi kirjoitti:
Koulu on koulua. Siellä opitaan, että aina ei voi olla hauskaa. Silti duunia on tehtävä, jos aikoo elää. Vika on ilmapiirissä. Jätkät vaan heittävät handut naulaan. Ja kun kaverikin, niin minä perässä. Itseohjautuvuus voi sopia tuossa iässä huonommin pojille kuin tytöille.
Naulan kantaan. Oikeasti pojat tarvitsisivat kouluun vanhanaikaista kuria. Eivät nykyaikaista itseohjautuvuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona on mätää. Pojat yksinkertaisesti pakotetaan feministeksi. Sitten nämä rekkalesbot aivopesevät vielä kannattamaan vihervasureita, niin sitten ei osata eikä huvita, uhraudutaan tälle loisporukan kannattajille, muututaan vihervassari terrorismin kannattajiksi.
Taidat puhua ihan vain itsestäsi. Hyvin harvinaista moinen ainakin on.
Kuulostaa kyllä vain luuseripersun purkaukselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenne ratkaisee.Asenne nimenomaan ratkaisee. Se on just ja tasan se korvien väli jk takaa kehityksen.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi esimerkiksi Saksassa tai Ranskassa tämä ei vaikuta koulumenestykseen niin radikaalisti kuin Suomessa. Lapset kehittyvät niin kuin kehittyvät ja koulun olisi otettava se huomioon.
- Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Jos lähdetään siitä, että lapsilla on oikeus oppia ja yhteiskunnan velvollisuus on opettaa lapset, niin koulusta pitää tehdä sellainen että se ei karsi sukupuolen mukaan. Tytöt ja pojat kehittyvät vähän eri tahtiin ja jostain syystä suurimmassa osassa Eurooppaa poikien koulumenestys on sama tai parempi kuin tyttöjen. Suomen koulu onnistuu jotenkin pudottamaan kyydistä liian suuren määrän poikia.
Ajatus että "pojat vain ottaisivat itseään niskasta kiinni" ei toimi.Mikä toimii, ovat sukupolvisyklit; eli:
Hard Times Create Strong Men, Strong Men Create Good Times, Good Times Create Weak Men, Weak Men Create Hard Times refers to a catchphrase that attempts to describe the cycle of prosperity.. - Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Koulussa on jotain mätää.Sen nimi on äärifeminismi. Myös miesopettajat ovat feministejä! :DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa köyhyys on lisääntynyt räjähdysmäisesti. Viime hallituskaudella lisääntyi köyhyysrajan alla elävien määrä 35 000:lla. Suomesta siirtyy ulkomaille koulutettuja ihmisiä n 10 000 vuosittain. Elämän rakentaminen ulkomailla on helpompaa ilman lapsia ja Suomessa paljon helpompaa. Lisäksi lapseton voi lähteä ulkomaille töihin helposti , verrattuna lapsiperheeseen.Suomesta siirtyy ulkomaille koulutettuja ihmisiä n 10 000 vuosittain.
Eli hyvinvointiyhteiskunta on nyt virallisestikin entinen.. 3+ vuotta näistä koitin kertoa, ei menny mtn jakeluun. Ei hyväksytty mtn muuta kuin weffismien jne nuolennat.
tämä kaikki weffitys on aidostikin todella surullista. - Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Lapsien hankkiminen ei ole ollut taloudellisesti järkevää sen jälkeen kun agraariyhteiskunnasta siirryttiin teollistuneeseen yhteiskuntaan.
Lapsia hankitaan ihan muista syistä kuin taloudellisen hyödyn takia. Kalliiksi ne tulevat, mutta minusta on ollut sen arvoista. Kaikkea ei mitata rahassa.Lapsia hankitaan ihan muista syistä kuin taloudellisen hyödyn takia. Kalliiksi ne tulevat, mutta minusta on ollut sen arvoista. Kaikkea ei mitata rahassa.
Miksi?
Koska meidät on kasvatettu täällä SIVISTYSyhteiskunnassa. Primitiivises kaikki arvo mitataan rahassa. Siellä tiedetään kaiken hinta, muttei minkään arvoa. Villilöissä taas jopa poika/tyttö BIOLOGISET faktatkin kielletään tabuina :DD
Joko tält äärikehitysvammaiselta kakistrokratian tielt noustaan takas järjenkäytön meritrokratiaan, tai toden teolla hukka Suomenki vie prkl perii.
Maalaisjärjen varmaan alun alku oli se, ettei transu voittanutkaan neitojen naiskauneuskisoja. Siellä oli se toivonkipinän siemen, rationaaliseen normaaliuteen takassiirtymisestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisten asennoitumisessa sukupuoliin on mätää. Ihan oikeasti pojilta ei vaadita kuria, itsehillintää tai ahkeruutta niin kuin tytöiltä. Pojille sallitaan lepsuilu ja lapsellisuus.
Itse olen trelaiset koulut lapsena käyny; kyllä voin kertoa, et poikana oli sitä itsekuria luotava sen verran, et ne LSEn ovet Lontoos 2010 syksyl sittemmin avautuivat. Ja huomattavasti raskaamman sarjan ovet sittemmin, ammatillisesti. Ja henk koht tasollakin.
Ei minulle sallittu kotonakaan löysäilyt. Oli kyllä TODELLA tiukka kuri, kotona siis, kun isäpuoli oli perustaja -toimarin roolissa aina (viinapullon puolittumiseen asti) iltasin.
Väitteesi on raskaasti stereotypisoiva. Anonyymi kirjoitti:
Itse olen trelaiset koulut lapsena käyny; kyllä voin kertoa, et poikana oli sitä itsekuria luotava sen verran, et ne LSEn ovet Lontoos 2010 syksyl sittemmin avautuivat. Ja huomattavasti raskaamman sarjan ovet sittemmin, ammatillisesti. Ja henk koht tasollakin.
Ei minulle sallittu kotonakaan löysäilyt. Oli kyllä TODELLA tiukka kuri, kotona siis, kun isäpuoli oli perustaja -toimarin roolissa aina (viinapullon puolittumiseen asti) iltasin.
Väitteesi on raskaasti stereotypisoiva.Voi olla että kurin löystyminen liiaksi on nimen omaan pojille haitallista.
Suomi on pieni kansa ja kaikki potentiaali pitäisi saada käyttöön. Jos koulutie nyykähtää heti varhaismurrosiän myrskyihin, niin paljon potenttiaalia menetetään. Itselläkin heikoimmat kouluvuodet osuivat vuosiin juuri ennen lukiota. Lukiossa sitten jotenkin skarppasin ja sitä myötä yliopistoon ja "siisteihin sisätöihin" - ja parisuhteeseen ja isäksi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedon luonne on sellainen, ja opiskelu luonne on samasta syystä sellainen kuin se on aina ollut.JUST noin.
Luin Ari Puheloisen kirjaa tuos kesällä. Ja sittemmin perehdyin siihen, erittäin, erittäin syväluotaavalla tutkimuksella. Ja hän kertoi siitä kuinka lukeminen ja nimenomaan kielellisten aspektien viilaaminen auttaa kehittämään ja jopa jalostamaan ajattelukykyä, etenkin tuosta mielikuvituksen laajentamisen näkökulmasta.
Tietty jos mennään psykaan syvemmin, niin on olemas visuaalisii, kineettisii, jne ihmistyyppei ja kullakin on se oma pedagoginen systeeminsä - mutta ytimeltään, tietoon liittyvät oivallukses ovat absoluuttisia ja täten validisuutensa kautta yhteiskunnallisestikin lisäarvoa tuovia kokonaisuuksia, jos niit vaan viitsittäisii käyttää - ja etenkin soveltaa.
EQ, SQ ja dynaaminen IQ siellä samalla arvokkuustasolla.
Mut postmodernismis arvojohtajuus on oksetus, ja kakistrokraattisuus mukahyve.
Kyse on täten ainoastaan siitä, kauanko post modernismin ällötyksiä siedetään? Vmuotoisena trendinä, U:na, eli hitaampana nousuna - vaiks suoraan nyky L:nä täystuhosukupuuttoweffismivenydintulenallesivilisaatiokatona.
Sitten on vielä hengellinenkin ulottuvuus, jk saa psykan näyttämään nallekarkeilta - muttei siitä tätä enempää:
Ratkaisu KAIKKEEN on:
samanaikainen kansallistason yhteisrukous - niin pitkään, että joko kaikki kuolee, taikka Luojan ihmeet alkaa
Ja ne alkavat kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso ihon väriä siinä on mätää.
En ymmärtänyt, suomalaisten koulupudokkaiden poikien ihonväri on kyllä sama kuin hyvin pärjäävillä tytöillämmekin
- Anonyymi
joopajoogi kirjoitti:
Naulan kantaan. Oikeasti pojat tarvitsisivat kouluun vanhanaikaista kuria. Eivät nykyaikaista itseohjautuvuutta.
itseohjautuvuus on sisäistä motivaatiota, porkkanakepitys epäjuurtuvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kasvaa edelleen rikkaiden kakaroiden etumatka muihin koska opintolainaa otettava enemmän kuin koskaan ennen. ylen yökötys otsikoi provosti että opiskelijat saavat enemmän rahaa kuin koskaan aiemmin. Saada ei ole synonyymi velalle! Ihmekö tuo että lainaa tuputetaan koska ruuan hintakin törkeässä lukemassa, aiemmalla rahamäärällä ei pärjää. Sitä ne natotukset ja koronarokotukset ja muut mielettömät vainotoimet aikaan saavat. Kulujen aiheuttajat sen kun ruhtinaallisesti palkitaan.
Rikkaiden kakarat ovat hekin ihmisiä, ja lapsia. Kateus kesää tee, ainoastaan ahkeruus ja viisaat elämänvalinnat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenne ratkaisee."Opiskelu on luonteeltaan lukemista".
Ensin on esitettävä kysymys. Mikä juuri tätä oppilasta motivoi?
Yleisesti ottaen pojat oppivat tekemällä. Voidaan opettaa vaikka jonkin pelillisen tekemisen kautta, jossa teoria tulee ikään kuin ohessa.
Peruskoulusta lähtien opetusmetodit suosivat tyttöjä.
Nyt tekoälyjen kultaaikaan, opetusta tulisi viedä yksilölliseen suuntaan, tärkeintä ei ole se miten oppii, vaan lopputulos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan se prosessi kaissi on. Surullista settiä.
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärtänyt, suomalaisten koulupudokkaiden poikien ihonväri on kyllä sama kuin hyvin pärjäävillä tytöillämmekin
Eniten koulumenestys on ilmeisesti tippunut maakuntien koulujen poikien keskuudessa. Kyse saattaa olla jonkinlaisessa "koulutususkon" loppumisessa. Perinteisesti on luotettu, että parempi koulutus tuo paremman elintason ja paremman elämän. Nyt tuo usko on ilmeisesti taantuvien paikkakuntien lasten ja koululaisten vanhempien keskuudessa horjunut.
- Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Lapsien hankkiminen ei ole ollut taloudellisesti järkevää sen jälkeen kun agraariyhteiskunnasta siirryttiin teollistuneeseen yhteiskuntaan.
Lapsia hankitaan ihan muista syistä kuin taloudellisen hyödyn takia. Kalliiksi ne tulevat, mutta minusta on ollut sen arvoista. Kaikkea ei mitata rahassa.Ei, mutta lasten tulevaisuuden eväät on syöty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luentojen kuunteleminen oli minullekin koulussa ajan hukkaa. Pärjäsin koulussa erinomaisesti, koska osaan lukea. Kaikki pojat eivät nykyään osaa. Keskittymiskyky ja lukutaito katosivat samaan tahtiin kuin some ja tietokonepelit yleistyivät. ADHD diagnoosit ja häiriöt lisääntyvät exponentiaalisesti. Koulu ei pysty sitä korjaamaan, jos nuori ei ymmärrä säädellä käytöstään, eivätkä vanhemmat jaksa.
vituttaa moiset itkuntynkään asti. Luin täältä jsk ja sittemmin udellen validoinnit sain, et moni nappula menee iltasin nälissään mukamashyvinvointivaltioSuomes nukkumaan. talvella moni pitää jo lämpöjä kiinni; tekee mieli ottaa satakin vaikka noita vaikkapa sitten vaan klapiluontia vastaan lähipiirini takkakiinteistöihin noista asunnoista lämpimähkösti ees, elääkseen.
kommunismia pukkaa, kommunismissa kaikki säännöstellään (pahvikortein) - eli siis epäsivistysvaltio alkukantaisuutta.
ihmekös et sillä klaussilla on stalinin patsas kirjahyllyssään, sosialistikommareita molemmat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä liittyy aloitukseen koska...?????
- Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Lapsia hankitaan ihan muista syistä kuin taloudellisen hyödyn takia. Kalliiksi ne tulevat, mutta minusta on ollut sen arvoista. Kaikkea ei mitata rahassa.Oletko keskustellut äitisi ja isäsi kanssa, miksi synnyin tähän maailmaan
joopajoogi kirjoitti:
Feminismi ei aja tasa-arvoa, vaan kaikessa naisten etua. Eqalitarianismi ajaa tasa-arvoa.
Suomen kouluissa on jotain vialla, kun muualla maailmassa poikien oppimistulokset eivät ole niin huonoja kuin Suomessa verrattuna tyttöihin.Pieni korjaus. Se oikea sana on on siis egalitarismi. Eli se on aate, joka ajaa tasa-arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feminismi ei aja tasa-arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nainen ohjelmoi kielellä jonka miehet olivat kehittäneet, sama kuin vertaisi auton kuljettajaa auton keksijään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa köyhyys on lisääntynyt räjähdysmäisesti. Viime hallituskaudella lisääntyi köyhyysrajan alla elävien määrä 35 000:lla. Suomesta siirtyy ulkomaille koulutettuja ihmisiä n 10 000 vuosittain. Elämän rakentaminen ulkomailla on helpompaa ilman lapsia ja Suomessa paljon helpompaa. Lisäksi lapseton voi lähteä ulkomaille töihin helposti , verrattuna lapsiperheeseen." suurin osa opiskelijoista on paremmin toimeentulevista perheistä."
Suurin osa yliopisto-opiskelijoista on sellaisten perheiden lapsia joissa vanhemmilla, ainakin toisella on hyvä koulutus.
Fiksut hyvinkoulutetut vanhemmat osaavat myös ohjata lapsiaan hankkimaan paremman tulevaisuuden koulutuksen kautta.
Eikö tämä ole ihan globaali itsestäänselvyys.
Usein heikosti menestyneet ja ehkäpä syrjäytyneet vanhemmat valittavat vaan yhteiskunnan vikoja siirtäen oman laiskuuden tai hölmöyden lapsilleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä ennen oli aika paljon, pitkäaikaisessa työpaikassani viime vuosisadalla tehtiin itse aika iso osa kaikista ohjelmistoista. Yritys oli melko iso. Olen mies ja nyt olen eläkkeellä.
Naisia taisi olla ainakin 25% ohjelmoijista ja suunnittelijoista. ATK-suunnittelija teki myös ohjelmointityöt. Ohjelmoija-nimike oli ehkä käytössä harvemmin, tapa maksaa alempaa palkkaa. Aikanaan olin ensin 6 vuotta toisessa yrityksessä ohjelmoijana, ja nimike vaihtui kun vaihdoin työpaikkaa. Olisi kannattanut varmaan vaihtaa jo aiemmin työpaikkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojilla alkaa olla pillu mielessä, ja se häiritsee heidän keskittymistään.
Tähänkin löytyy lääkkeet. Kokeilisivat joskus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ole alalla töissä? Omalla työpaikallani oli arviolta 25% naisia töissä, siis ns. koodareina eli ohjelmointityö sekä tietysti suunnittelu. Oikeasti ei kai kodareita ole ollut 60- ja 70- lukujen jälkeen, jolloin siihen oli varaa. Ohjelman toiminnat pitäisi ensin jonkun määritellä hyvin tarkkaan, jonka jälkeen koodari tekisi sen tietokoneen ymmärtävän osuuden eli tietokoneohjelman.
Mielestäni koodari on halventava ja työn vaativuutta vähättelevä nimitys. VR:llä oli kuulemma joskus ennenvanhaan koodareita, mutta sillä ei ollut mitään tekemistä tietokoneen ohjelmoinnin kanssa. Jääköön koodari nimitys museoon, tai ainakin VR:n arkistojen asiakirjoihin historiallisina dokumentteina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat puhua ihan vain itsestäsi. Hyvin harvinaista moinen ainakin on.
Kuulostaa kyllä vain luuseripersun purkaukselta.Ovatko kaikki persut luusereita?
Ovatko koodarit luusereita?
Its olen eläkeläinen, ja työurani tehnyt käytännössä ns. koodarina, ja minulla on tutkinto Helsingin yliopistosta matemaattisista aineista jostain yli 40 vuoden takaa. Silloin ei vielä oltu keksitty tutkinnonuudistusta, joka vei arvostusta pois yliopistotason tutkinnoilta. Ota selvää, mitä oikeasti tapahtui v. 1995 tutkinnonuudistuksessa?
Varmaan arvaat mikä on puoluekantani?
En ainakaan kannata Marin vihervassareita enkä Orpon Cuckkoomusta. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä ennen oli aika paljon, pitkäaikaisessa työpaikassani viime vuosisadalla tehtiin itse aika iso osa kaikista ohjelmistoista. Yritys oli melko iso. Olen mies ja nyt olen eläkkeellä.
Naisia taisi olla ainakin 25% ohjelmoijista ja suunnittelijoista. ATK-suunnittelija teki myös ohjelmointityöt. Ohjelmoija-nimike oli ehkä käytössä harvemmin, tapa maksaa alempaa palkkaa. Aikanaan olin ensin 6 vuotta toisessa yrityksessä ohjelmoijana, ja nimike vaihtui kun vaihdoin työpaikkaa. Olisi kannattanut varmaan vaihtaa jo aiemmin työpaikkaa.Samaa mietin itse. Kun tulin alalle tuntui että minua vähän vanhemmista koodareita (noin 1955-65 syntyneistä?) naisia oli ainakin tuo neljäsosa ellei enemmän. En tiedä miksi ja koska alasta tuli nörttipoikien hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisten asennoitumisessa sukupuoliin on mätää. Ihan oikeasti pojilta ei vaadita kuria, itsehillintää tai ahkeruutta niin kuin tytöiltä. Pojille sallitaan lepsuilu ja lapsellisuus.
Kyllä se on nykyaikana nuo kännykät, jotka ovat suistaneet nuo pojat tuolta opintieltä sivuun. Kännyköiden kanssa menee aika pelatessa ja vie mielenkiinnon kouluasioista.
Kännykät pitäisi antaa vain määräajoiksi lapsille ja nuorille. Pitäisi ajatukset suunnata välillä hieman vakavimpiinkin asioihin.
Johan koko ihmiskunta taantuu noitten kännyköitten räpläämisten takia.
Muutosta kaivataan!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso ihon väriä siinä on mätää.
Kyllä tuossa on paljon totuutta. Jos nämä maahanmuuttjat eivät osaa suomenkieltä kouluun tullessaan ja heidät pannaan samaan luokkaan kotimaisten oppilaitten kanssa, niin onhan se selvää, että koko luokka siinä kärsii tuossa vierasperäisten alkuopetuksessa.
Maahanmuuttajat pitäisi laittaa alkuun omiin luokkiinsa eikä heidän opetuksensa saisi jarruttaa alkuperäisten kehittymistä.
Sääli Sumen hyvää koululaitosta!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täälläkin lukenut tällaisten maahanmuuttajakirjoittajien tekstejä ja olen kyllä ihmetellyt tuota kirjoitustaidon heikkoutta. Suomen kielen edes alkeista ei tunnu olevan mitään käsitystä.
a
Tärkeintä olisi panna nuo maahanmuuttaja äidit ja isät suomen kielen kursseilla, että he oppisivat suomea ja sitä tehden puhuisivat lapsilleen suomen kieltä, jotta hekin kehittyisivät elämään maassa maan tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsia hankitaan ihan muista syistä kuin taloudellisen hyödyn takia. Kalliiksi ne tulevat, mutta minusta on ollut sen arvoista. Kaikkea ei mitata rahassa.
Miksi?
Koska meidät on kasvatettu täällä SIVISTYSyhteiskunnassa. Primitiivises kaikki arvo mitataan rahassa. Siellä tiedetään kaiken hinta, muttei minkään arvoa. Villilöissä taas jopa poika/tyttö BIOLOGISET faktatkin kielletään tabuina :DD
Joko tält äärikehitysvammaiselta kakistrokratian tielt noustaan takas järjenkäytön meritrokratiaan, tai toden teolla hukka Suomenki vie prkl perii.
Maalaisjärjen varmaan alun alku oli se, ettei transu voittanutkaan neitojen naiskauneuskisoja. Siellä oli se toivonkipinän siemen, rationaaliseen normaaliuteen takassiirtymisestä.Kyllä kouluopetuksessa on menty sivuteille. Katsoin TV:sta ohjelmaa Tanskasta?, en ole varma nyt maasta.
Pienille lapsille aletaan opettamaan sukupuolikasvatusta kuvateoksin. Aivan hullua alkaa saastuttaa pienten lasten käsitykssiä. Heistä lapsina pojat ja tytöt ovat aivan samanlaisia kavereita. Kyllä nuo sukupuoliasiat selviävät aikanaan.
Miksi ihmeessä alkaa sotkemaan lasten mielikuvitusta.?????? Antaa heidän olla vilpittömiä lapsia!!!! - Anonyymi
Kuten sinulta arvattavissa vastaus oli poliittinen ja feministinen miesvihaan kannustava.
Totuus on kuitenkin se, että nämä itsejään "fiksuina" pitävät vihervasurit ovat enemmistössä lapsettomuudessa ja lapsia saadaan suhteessa edelleen enemmän maaseudulla eli siellä missä te vihervasurit näette kaiken "kouluttamattomina juntteina, persuina ja idiootteina". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sinulta arvattavissa vastaus oli poliittinen ja feministinen miesvihaan kannustava.
Totuus on kuitenkin se, että nämä itsejään "fiksuina" pitävät vihervasurit ovat enemmistössä lapsettomuudessa ja lapsia saadaan suhteessa edelleen enemmän maaseudulla eli siellä missä te vihervasurit näette kaiken "kouluttamattomina juntteina, persuina ja idiootteina".Joko pensan hinta on laskenut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko pensan hinta on laskenut?
Mitä se sinua edelleenkään liikuttaa, kun haaveilet sannan kanssa 3e litrahinnasta ja samaan syssyyn itket kohonneita hintoja ja inflaatiota.🤣 Vain vihervasuri voi olla noin täys idiootti.
Toivottavasti nousee niin paljon, että te sossupummit joudutte kaivamaan matoja elääksenne😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa köyhyys on lisääntynyt räjähdysmäisesti. Viime hallituskaudella lisääntyi köyhyysrajan alla elävien määrä 35 000:lla. Suomesta siirtyy ulkomaille koulutettuja ihmisiä n 10 000 vuosittain. Elämän rakentaminen ulkomailla on helpompaa ilman lapsia ja Suomessa paljon helpompaa. Lisäksi lapseton voi lähteä ulkomaille töihin helposti , verrattuna lapsiperheeseen.Suomeen on järjetöntä synnyttää lapsia tai edes perustaa perhettä. Se on liian kallista. Lapsen teko alentaa omaa hiki otsassa saavutettua elintasoa niin paljon että siitä saisi vaan typeryksen leiman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kasvaa edelleen rikkaiden kakaroiden etumatka muihin koska opintolainaa otettava enemmän kuin koskaan ennen. ylen yökötys otsikoi provosti että opiskelijat saavat enemmän rahaa kuin koskaan aiemmin. Saada ei ole synonyymi velalle! Ihmekö tuo että lainaa tuputetaan koska ruuan hintakin törkeässä lukemassa, aiemmalla rahamäärällä ei pärjää. Sitä ne natotukset ja koronarokotukset ja muut mielettömät vainotoimet aikaan saavat. Kulujen aiheuttajat sen kun ruhtinaallisesti palkitaan.
Mainosti rokotteita.
Kuolikin itse
https://truthsocial.com/@CovidBC/posts/111134206100514404
Vincent Sharps
USA, Maryland
#FullyVaccinated #DiedSuddenly
(September 2023) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valittakaa tai välittäkää,esim. Viinaa, kannattaa vieläkin vaikka on huumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on kuitenkin se, että nämä itsejään "fiksuina" pitävät vihervasurit ovat enemmistössä lapsettomuudessa ja lapsia saadaan suhteessa edelleen enemmän maaseudulla eli siellä missä te vihervasurit näette kaiken "kouluttamattomina juntteina, persuina ja idiootteina".Yhteiskunta on mennyt ekososialistien ansiosta kohti teennäistä teemoja, viherverotus, itse voi valita sukupuolensa, koronapropaganda.
Eihän Tämä ole enää asiapitoista elämää, vaan vitsiä, niinpä on aivan turha jatkaa sukua, bilettään ja katsomaan lätkää, siinä yksi elämä menee mukavasti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko pensan hinta on laskenut?
Kyllä, halpaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen nimi on äärifeminismi. Myös miesopettajat ovat feministejä! :DDD
No sinulle ehkä feminismi on ihan eri asia kun se on muille . Joten souda ja huopaa ihan rauhassa niiden ajatusten parissa . Mikään ei tule muuttumaan teikäläisten elämässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsia hankitaan ihan muista syistä kuin taloudellisen hyödyn takia. Kalliiksi ne tulevat, mutta minusta on ollut sen arvoista. Kaikkea ei mitata rahassa.
Miksi?
Maalaisjärjen varmaan alun alku oli se, ettei transu voittanutkaan neitojen naiskauneuskisoja. Siellä oli se toivonkipinän siemen, rationaaliseen normaaliuteen takassiirtymisestä.Naiskauneudesta kisoja ?????
Ihmeellistä että sellaisia kisoja on aina vaan olemassa jossa kytätään nainen läpikotaisin ja sitten joku valitaan muka suomen kauneimmaksi naiseksi. Jo eron asiat heikolla kun vielä tänäpäivänäkin pidetään kauneus kilpailuja , ja kukin äänestää sitä mikä on juuri hänen makuunsa.
Siis mikä näissäkin kilpailuissa oikein on perusajatus , kun naiset kävelee rivissä näytellen itseään edestä ja takaa ja toivossa että olisi se kaunein .
Eikö tälläist kilpa-auto jo ole sitä vanhan ajan tyyliä joissa katsottiin että ulkonäöllä on vahva osa elämässä . Siis joka on kaunis saa etuja ihan vaan sillä perusteella . Onko se muka oikeudenmukaista jotenkin asia mistä ei todellakaan tarvitsisi kilpailla , sillä ne todella kauniit eivät koskaan alentuisi kilpailemaan asiasta joka on ainoastaan ulkonäköön perustuva .
Näin ne eräät opettavat tyttölapsiaan siihen että jos on kaunis niin kaikki hoituu , sillä kauneusihanne on katsojan silmissä siitä ei voi kilpailla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on nykyaikana nuo kännykät, jotka ovat suistaneet nuo pojat tuolta opintieltä sivuun. Kännyköiden kanssa menee aika pelatessa ja vie mielenkiinnon kouluasioista.
Kännykät pitäisi antaa vain määräajoiksi lapsille ja nuorille. Pitäisi ajatukset suunnata välillä hieman vakavimpiinkin asioihin.
Johan koko ihmiskunta taantuu noitten kännyköitten räpläämisten takia.
Muutosta kaivataan!!!Meilläkin oli yksi joku sellainen että suvun lapset istuivat räpläämässä kännyköitään koko ajan, se siitä joulutunnelmasta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täälläkin lukenut tällaisten maahanmuuttajakirjoittajien tekstejä ja olen kyllä ihmetellyt tuota kirjoitustaidon heikkoutta. Suomen kielen edes alkeista ei tunnu olevan mitään käsitystä.
a
Tärkeintä olisi panna nuo maahanmuuttaja äidit ja isät suomen kielen kursseilla, että he oppisivat suomea ja sitä tehden puhuisivat lapsilleen suomen kieltä, jotta hekin kehittyisivät elämään maassa maan tavalla.Tarkoitit varmaan lentokentälle?
- Anonyymi
Minä olen yliopiston käynyt 53-vuotias mies, eikä minullakaan ole parisuhdetta eikä lapsia - ainakaan vielä.
- Anonyymi
ennen seuraa hajettiin ihmisistä nyt seuraa pidetään äly laiteiden kanssa koulussakin välitunnit eikä puhuta toisilleen mitään, niin toista ihmistä välttämättä tarvita mihinkään, niin sanotussa tasa arvo maailmassa,
- Anonyymi
Mälli ei lennä mobiliverkon välityksellä. Maitolaiturilla vielä onnisti persumpaakin.
- Anonyymi
Kuka noita nykyämmiä jaksaa katella, yksin on parempi, kun ei välitä muiden mielipiteistä.
- Anonyymi
jep jep puhut asiaa
- Anonyymi
feminismi toimii naisia vastaan; ko. eivät vain oivalla sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BUAH HAH HAH HAH.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla?
Naiset saavat kyllä seksiä, mutta naiset eivät tule saamaan parisuhdetta koska heillä on liian paljon vaihtoehtoja ja väyliä löytää miesehdokkaita. Lopulta naiset harrastavat vain seksiä ja vain vaihtavat miehiä, kunnes tulee ikä vastaan ja miehet eivät enää halua mahoa ja kranttua lehmää.
Sinkkunaisia ja jopa neitsytnaisia (mutta selkaisia jotka haluaisivat harrastaa seksiä) on eniten korkeasti kouluttautuneissa naisissa. He siis kouluttautuvat ulos parisyhdemarkkinoilta, eivätkä hyväksy puolisokseen tai seksikumppanikseen duunaria. Kun hyvät miehet naidaan markkinoilta pois, nuo korkeakoulutetut jäävät saamattomina ruikuttamaan.
Feminismi siis on toiminut naista vastaan. Naisesta ei ole tullut tasa-arvoinen vaan ylimielinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset saavat kyllä seksiä, mutta naiset eivät tule saamaan parisuhdetta koska heillä on liian paljon vaihtoehtoja ja väyliä löytää miesehdokkaita. Lopulta naiset harrastavat vain seksiä ja vain vaihtavat miehiä, kunnes tulee ikä vastaan ja miehet eivät enää halua mahoa ja kranttua lehmää.
Sinkkunaisia ja jopa neitsytnaisia (mutta selkaisia jotka haluaisivat harrastaa seksiä) on eniten korkeasti kouluttautuneissa naisissa. He siis kouluttautuvat ulos parisyhdemarkkinoilta, eivätkä hyväksy puolisokseen tai seksikumppanikseen duunaria. Kun hyvät miehet naidaan markkinoilta pois, nuo korkeakoulutetut jäävät saamattomina ruikuttamaan.
Feminismi siis on toiminut naista vastaan. Naisesta ei ole tullut tasa-arvoinen vaan ylimielinen.Ei ihme jos olet ilman naista, ei kai kukaan halua noilla mielipiteillä omaavaa ihmistä rinnalleen .
Siis miehetkin voivat opiskella, vaan eivät oikein ole ymmärtäneet opiskelun tarkoitusta äjoten tekstisi paljasti kummasti miksi olet yksinäisen
- Anonyymi
Kukaan ei ole estänyt miehiä opiskelemasta. Miehet syyttäköön irseään machoilustaan ja asenteestaan, että lukeminen/opiskelu on "tyttöjen" hommaa.
Miehiä kiinnostaa enemmän tuijottaa tv:stä potkupalloa ja formuloita ja käydä kuntosalilla sekä kitata baareissa kaljaa. Ei sillä tavalla tule koulutetuksi.- Anonyymi
Tietenkin e-pelaaminen ja jengeissä hengailu myös vievät pojilta paljon aikaa.
Vika on siinä, että pojilta ei vaadita, koska "pojat ovat poikia" ja heidän annetaan vaan laiskana lössötellä peruskoulu läpi.
- Anonyymi
Tikittäkää nää asiat yleisesti kuntoon maapallolla. Siis hyvin monet asiat.
- Anonyymi
Kuka nyt lapsia haluaa riesaksi ottaa
- Anonyymi
Koulutustason noustessa syntyvyys laskee itsestään, koska ei ole enää mitään pakottavaa syytä hankkia jälkikasvua. Agraariyhteiskunnassa vielä tarvittiin työvoimaa.
Kyse ei mielestäni ole sukupuolesta, vaan yhteiskunnan yleisestä muutoksesta.- Anonyymi
Kilgore.Trout kirjoitti:
Suomessa suurin lapsettomien ryhmä on vähän koulutetut miehet.
Toki miehet ovat useammin lapsettomia, koska miehet eivät lasta voi hankkia edes huvikseen. Luonnollinen asia siis siltä osin.
- Anonyymi
Muista kun vielä 60 luvullakin oli niitä ns pakko avioliittoja kun oli vauva tulossa niin äkkiä naimisiin. Ei ne nuoret kaksikymppiset isät oikein kypsiä olleet silloinkaan isän rooliin kuten he ovat nykyään .
Moni tutuista sai vaan mennä avioon , juuri siksi että se oli hieman hävettävää siihen aikaan jos odotti vauvaa ja isä ei ollut kuvassa mukana .
Mutta nykyisin se vauvantulo päätetään itse koska on sopiva aika . Ja ihmiset kouluttavat itsensä ensin ja hommaavat hyvän ammatin ennenkun perustavat perheen , joten ajat ovat muuttuneet .
Usein alkavat hankkimaan vauvaa siinä 27 vuotiaana eikä aina silloinkaan . Harvemmin näkee katukuvassa naisia jotka ovat raskaana . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista kun vielä 60 luvullakin oli niitä ns pakko avioliittoja kun oli vauva tulossa niin äkkiä naimisiin. Ei ne nuoret kaksikymppiset isät oikein kypsiä olleet silloinkaan isän rooliin kuten he ovat nykyään .
Moni tutuista sai vaan mennä avioon , juuri siksi että se oli hieman hävettävää siihen aikaan jos odotti vauvaa ja isä ei ollut kuvassa mukana .
Mutta nykyisin se vauvantulo päätetään itse koska on sopiva aika . Ja ihmiset kouluttavat itsensä ensin ja hommaavat hyvän ammatin ennenkun perustavat perheen , joten ajat ovat muuttuneet .
Usein alkavat hankkimaan vauvaa siinä 27 vuotiaana eikä aina silloinkaan . Harvemmin näkee katukuvassa naisia jotka ovat raskaana .Keskenmenojen hyperpiikkiä eletään 2020-vuodesta alkaen; klaussigatesofhell´ien alle 500m väestö per Terra totetuus, siis.
- Anonyymi
Nuorethan ottaa koiria ja kissoja eivätkä halua lapsia
- Anonyymi
Todella sairasta tuo eläimiin sekaantuminen, mikä tosiaan on hyvin yleistä.
- Anonyymi
Leikkikentät tuisi koirille ja kissoille,kun lapset kasvavat,mutta koirat ovat lähimmäisiä ulkoiluretkillä tutustuu moniin jopa joukkueen verran vastaan tulee ja ovat huomaavaisempia kuin muut kun istun väen joukossa koira huomaa suojella titaaniveltä,ettei satuteta ja lapsi kaatui koira viereen ja lapsi nousi ylös.
- Anonyymi
Kotieläimiähän ihmisillä on aina ollut , joten miten siitäkin nyt pitää niskaa asiaa, ihmiset ovat eläinrakkaita , toiset taas eivät sitä ymmärrä . Kukin tavallaan
- Anonyymi
Maapallo pelastuu väestön vähetessä. Intian ja Afrikan sietäisi ottaa esimerkkiä Suomen vähälapsisuudesta.
- Anonyymi
päinvastoin; vähemmän CO2sta, vähemmän yhteyttämistä josta seuraa biodiversiteettikato; eli amppari-kadon kautta polenisaation päättyminen, josta paukahtaa maailman viimeiset elinvuodet, päälle.
vähentyvä co2 siis kirjaimellisesti aiheuttaa vehreyden päättymisen.
- Anonyymi
Naiset eivät osaa myydä tulevaisuutta uskottavasti. Ennen vanhaan helppoa kun naiset osasivat uskotella maataloudessa miehen uskomaan.
- Anonyymi
En minäkään lähtisi naisten kelkkaan mukaan 2000 luvulta mutta hyppäsin 90 luvun alussa ja tänä päivänä vaikeuksissa mutta aikuiset lapset auttavat äitiä työttömänä.
- Anonyymi
Uskomaan mihin? Ja miksi naisten pitäs myydä miehille yhtään mitään? Moni tuttu nainen on päätynyt tekemään lapsia itsenäisesti kun sopivaa lapsia haluavaa miestä ei vaan yrityksestä huolimatta ole löytynyt.
Parheen perustaminen on yhteispeliä ja molempien pitää tehdä kompromisseja ja uhrauksiakin sen eteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomaan mihin? Ja miksi naisten pitäs myydä miehille yhtään mitään? Moni tuttu nainen on päätynyt tekemään lapsia itsenäisesti kun sopivaa lapsia haluavaa miestä ei vaan yrityksestä huolimatta ole löytynyt.
Parheen perustaminen on yhteispeliä ja molempien pitää tehdä kompromisseja ja uhrauksiakin sen eteen.yhteispeliin on helppo liittyä, jos nimittäjä on molemmilla sama; eli kristinusko. Muu kuin aidosti positiivinen arvomaailma ei yksiselitteisesti kitkatta toimi.
- Anonyymi
Minun tehtäväni naisena ei ole myydä sinulle tulevaisuutta. Hanki oma tulevaisuus, niin minäkin tein.
- Anonyymi
Kaiken maailman meetoot ja muutenki naisten ja miesten välinen kuilu on kasvanu. Ei olla enään samassa veneessä vaan on miehet vastaan naiset. Sitäpaitti jos poijal on pimppi ni mihin se naista tarttee.
T. peräkammarin luuseri poika. - Anonyymi
Kertakäyttö taloudessa naisetkin ovat kierrätyksessä.
- Anonyymi
Oikein ilmaistu. Vahingollista tosin molemmille.
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että miehet ovat olleet enemmän kierrätyksessä, koska on vähemmän nuoria isiä kuin nuoria äitejä. Sehän tarkoittaa sitä, että osa miehistä on saanut lapsia useamman eri naisen kanssa, eli mies on kierrättänyt itseään "kukasta kukkaan". Yksinhuoltajaäitejä on siksi, että miehet eivät pysy yhden naisen kanssa perheenä vaan siirtyvät kuin "kiertopalkinto" seuraavan naisen luo. Mies, joka siittää lapsia eri naisille, on juuri se kierrätyksessä oleva eikä aloillaan oleva nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että miehet ovat olleet enemmän kierrätyksessä, koska on vähemmän nuoria isiä kuin nuoria äitejä. Sehän tarkoittaa sitä, että osa miehistä on saanut lapsia useamman eri naisen kanssa, eli mies on kierrättänyt itseään "kukasta kukkaan". Yksinhuoltajaäitejä on siksi, että miehet eivät pysy yhden naisen kanssa perheenä vaan siirtyvät kuin "kiertopalkinto" seuraavan naisen luo. Mies, joka siittää lapsia eri naisille, on juuri se kierrätyksessä oleva eikä aloillaan oleva nainen.
Ja nämä vaimoja aina nuorempiin vaihtavat ovat usein niitä taloudellisesti menestyneitä varakkaita miehiä, joista naiset kilpailevat. Tavalliset pienipalkkaiset duunarimiehet eivät näköjään kaikille kelpaa. Tiedän yhdenkin hyvin tienaavan viisikymppisen, jolla on jo kolmas avioliitto menossa ja vaimo lähes kaksikymmentä vuotta nuorempi. Edellinen vaimo oli miestä kahdeksan vuotta nuorempi ja ihan ensimmäinen vaimo miehen kanssa samanikäinen. Äijä vanhenee, mutta vaimot vaan nuorenevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nämä vaimoja aina nuorempiin vaihtavat ovat usein niitä taloudellisesti menestyneitä varakkaita miehiä, joista naiset kilpailevat. Tavalliset pienipalkkaiset duunarimiehet eivät näköjään kaikille kelpaa. Tiedän yhdenkin hyvin tienaavan viisikymppisen, jolla on jo kolmas avioliitto menossa ja vaimo lähes kaksikymmentä vuotta nuorempi. Edellinen vaimo oli miestä kahdeksan vuotta nuorempi ja ihan ensimmäinen vaimo miehen kanssa samanikäinen. Äijä vanhenee, mutta vaimot vaan nuorenevat.
Tuo äijä on kyllä kunnon alfa, mahtaako miehellä olla paljonkin lapsia. Varmaan useita rakastajiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo äijä on kyllä kunnon alfa, mahtaako miehellä olla paljonkin lapsia. Varmaan useita rakastajiakin.
No katsos rahalla saa ja hevosella pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin koulutetuilla naisilla on parempaakin tekemistä kuin miehistä kilpaileminen.🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No katsos rahalla saa ja hevosella pääsee.
Rahalla ei läheskään aina saa. Elämässä on näet muutakin sisältöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin koulutetuilla naisilla on parempaakin tekemistä kuin miehistä kilpaileminen.🥱
Mutta se parempi tekeminen ei tuo parisuhdetta. Jos haluaa olla yksin koko loppuelämänsä se on ok, mutta jos ei, sitten on turha esittää ylimielistä ja väittää että on muka parempaa tekemistä.
- Anonyymi
Naisten tarjonta helppoa tämän päivän sosiaalisessa maailmassa ja kokeilun haluja on kun näkee kaikenlaista ilmaista pystyperää
- Anonyymi
Minun täytyy sanoa, että en ymmärrä naisia, jotka huolivat toisen aviomiehen sänkyynsä ja vokottelevat perheen isän pois perheensä luota.
Minä nuorena kun kuulin, että mies oli naimisissa sanoin heti, että mene vaimosi luo. Ei tullut mieleenkään varattua ottaa edes saatille.
On vastuutonta ottaa toisen naisen mies sänkyynsä, Asia on eri, jos mies on jo valmiiksi ottanut hatkat vaimonsa luota ja saanut eron. Toisaalta, onko tuollaiseen mieheen luottamista lainkaan.
- Anonyymi
Päivän lapset tulevat kokemaan hmiskunnan suurimman romahduksen, kun öljy loppuu ja edessä on kivikausi ilman kivikautisia elämisen edellytyksiä. Öljyn ja nykyaikaisen elämäntavan loppumista ei voi estää mitenkään. Onnea matkaan!
- Anonyymi
Voi hellanlettas, kun siihen öljyn loppumiseen on jo varauduttu.:)
- Anonyymi
oletko ok?
- Anonyymi
Miehet tarjoavat hyvän vaihtoehdon naisille esimerkiksi jengiläiset.
- Anonyymi
Jengit ovat taloudellisesti tulevaisuutta ei naiset. Naiset ovat ja etenkin nuoret naiset ovat tulevaisuuden kannalta huonoin vaihtoehto yhteistaloudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jengit ovat taloudellisesti tulevaisuutta ei naiset. Naiset ovat ja etenkin nuoret naiset ovat tulevaisuuden kannalta huonoin vaihtoehto yhteistaloudessa.
joka johtaa mihin; circle jerk autofellaatioskaboihin?
- Anonyymi
Suomalaisnuoret viisaina hankkivat kissoja ja koiria lasten sijaan.
Ei kukaan tervepäinen tee lapsia nykymaailmaan ikiköyhyyteen, matuhelvettiin, ryöstettäviksi, raiskattaviksi ja kaiken maksajana riistoverolle.
--------------------------------------
Tulee näin raskaan työn tekijänä oksennusrefleksi tampereella.
On rikos/joutomatua täynnä, romania, narkomaania, parhaaseen työaikaan.
Miksi piti suomikin pilata..?
poliisi ei tee mitään, köröttelee saman kierroksen tarkistamatta romaneja ja matuja koskaan. pelkäävät ressukat.
Koko suomi on kuin itäkeskusta lähivuosikymmenien kuluttua
Ruotsalaisetkin ovat vähemmistönä omassa maassaan 2050 luvulla.
Suomalaiset 2090 luvulla.
Meikäläinen kuori kermat päältä 60-90 luvuilla kun vielä maailma oli terve ja ei mädätetty.Sain elää normaalia hyvää aikaa!!
Onneksi olkoon tulevat sukupolvet ja nykynuoret..lähiaikojen massiiviseen matuhelvettiin ja femakkojen aivovopesulle.poikalapset kuohitaan korvien välistä homokkaiksi pehmoleluiksi joista ei ole edes työhön saati lisääntymään.- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍Oikeaa puhetta
- Anonyymi
korvienvälisen kastraation takaa suoraan pojat äärifeminisoiva koulutusjärjestelmämme.
hienoa, että edes tuo inttijärjestelmä pysyi pystyssä, teki edes sen vuoden verran pojista miehisempiä
- Anonyymi
taitaa olla lapsia kuin tässä kerrostalossa onneksi kaikkia ei tiädä
- Anonyymi
Miehet eivät halua maksaa elatusapua toiselle miehelle tämän naisen panemisesta.
- Anonyymi
300 eurolla tämä mies ja nainen syövät ravintolassa
- Anonyymi
hyvin tokaistu
- Anonyymi
Elatusapu on ainoastaan lapsen tarpeisiin, sinulla on hyvin kiero käsitys asioista . Siksipä sinulla ei ole muksuja .
- Anonyymi
eihän sitä pelkän lapsilisän takia kannattaa kammottavissa oloissa köyhänä elellen lisääntyä vaikka naiset p.. tyrkyttäisi, heitä pitää olla vara a elättää tai olla tasabookki Rikas, ei vain "rakas" (sisäsiittäjä rutsaajien tunne ajattelu ja jälkihäpeä seuraa, oma äiti katsoo vierellä yhdyntää HEILLÄ, siksi anoppi vitsejä , vihaa)
- Anonyymi
Riippuu. Jos se lapsientekosumma olisi merkittävä, niin johan alkaisi taas syntyvyys ns. entisaikaisesti, nousta. Todellisuudessa post 2020 keskenmenot ovat SuomessaKIN tähtitieteellisiä. Just kuten weffityskultti sen tarvitseekin, valkoisten osalta varsinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu. Jos se lapsientekosumma olisi merkittävä, niin johan alkaisi taas syntyvyys ns. entisaikaisesti, nousta. Todellisuudessa post 2020 keskenmenot ovat SuomessaKIN tähtitieteellisiä. Just kuten weffityskultti sen tarvitseekin, valkoisten osalta varsinkin
Ja höpö höpö. Vain todella köyhissä maissa lisäännytään rahasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on siinäkin omanlaisensa ajatusmalli. Lapsia kuule tehdä rahasummasta mitenkään jos nyt niin luulit . Lapsi kun hankitaan niin tiedetään että seuraavat 20 vuotta tulevat olemaan vanhempana olemista lasten kasvattamista ja tukemista , se on haastava tilanne monelle ja lapset eivät ole mitään leikkikaluja joita hommataan jonkun rahasumman vuoksi. Joten aikuisuus ja se että haluaa olla lapselle vanhempana tukena ja turvana mikä on vanhempien velvollisuus kun lapsia hommataan
Siis ei kukaan mistään rahasummasta aloita mitään lapsen tekemisiä
Sinulle on varmaan raha ainut mitä ajattelet joka asiasssa
- Anonyymi
Naisten asema on huonompi mitä koskaan aikaisemmin yhteiskunnassa.
- Anonyymi
Paljon kitisevät naiset kaikkialla somessa ettei ole lapsia ja haluja olisi saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon kitisevät naiset kaikkialla somessa ettei ole lapsia ja haluja olisi saada.
Kyllä minä vielä katson ensin mitä jengillä on tarjota viihteellä, taloudellisesti ja seuralaisena.
- Anonyymi
Höpö höpö. Minun asemani on erinomainen. Ihan itte tehty.
- Anonyymi
Kyllä, koska tuplavastuut; perhe & veronmaksutyöt vrt 1500 luku jne
- Anonyymi
Älä viitsi naurattaa. Voit naisena tehdä kaiken mihin omat kyvyt riittävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan niitä haluja varmasti saada kersa, kun sen maksamisen ja elätyksen saa sysättyä muille eli miehille. Menisivät ämmät vittu töihin tienaamaan ne rahat niihin haluamiinsa kersoihin! Tai ottaisivat ~100k / kersa lainaa ja antakoot sen summan käteisenä haluamalleen ukolle pantiksi kersasta, niin nähdään kuinka haluttuja ne kakarat oikeasti ovat. Vaan loppuu ne ämmien haluamiset siinä kohtaa kun pitäisi itse alkaa maksamaan niitä. Helppohan se on ulista ja olla vailla kun muut maksaa.
- Anonyymi
Ihmistyypit joista en tykkää ovat kaikki sosiaalisessa mediassa miksi en ymmärrä miten näin on voinut tapahtua.
- Anonyymi
En haluaisi minäkään kumppania joka näppäilee koko ajan tietsikkaa tai kännyä . Ailloin sais ihan hyvin näppäillä niitä omassa kämpässään
- Anonyymi
olen vain täällä enkä sossujenmedias
- Anonyymi
maailman menoa oli ilmestyskirjan lopun ajan ykkösfoorumi
Tuntuu vähän oudolta että melkein kaikki ketjuun kommentoivat tuntuvat keskittyvän vain joko:
A) Miehet ei saa naista, vaikka jotenkin naisia on sama määrä ja keskimäärin jokainen saa kumppanin jossain vaiheessa
B) Yksinäisyys
Vaikka unohtui yksi suuremmistä muutoksista kulttuuriin, nykyisin on paljon on paljon ns. "DINC"-pareja (Double income, no children).
Eli siis pariskuntia joissa molemmat käyvät töissä, mutta eivät ole päättäneet ainakaan vielä hommata lapsia. Voitte varmaan kuvitella mitä tämä tarkoittaa esim. pariskunnan elintasolle ja miten usein voi vaikka matkustaa yhdessä tahtoessaan.- Anonyymi
Tyhjin arpa
- Anonyymi
Pariskunnat sopivat jo 70-luvun alussa, ettei hankita lapsia. Sanottiin: oijoi, tulette katumaan. Harva itse asiassa katuu itse päättämiään asioita. Minä en ole katunut koskaan.
- Anonyymi
Maailma on niin kamala ettei lapsia haluta enää kärsimään. Jos tulee avioeroja, sotia, dairautta..
- Anonyymi
Ihan niin kun perustaa perheen johon kuuluu lapsia mukaan suunnitelmiin niin on tiedettävä että lapsen paras on omistaa niin isä kun äitikin , joten kannattaa ensin tutustua kumppaniinsa kunnolla ennenkuin alkaa perhettä perustamaan .
Rikkinäinen perhe ei ole kenenkään toive unelma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin kun perustaa perheen johon kuuluu lapsia mukaan suunnitelmiin niin on tiedettävä että lapsen paras on omistaa niin isä kun äitikin , joten kannattaa ensin tutustua kumppaniinsa kunnolla ennenkuin alkaa perhettä perustamaan .
Rikkinäinen perhe ei ole kenenkään toive unelmaweffitys tuhoaa kaiken; katsokaamme vaikkapa tuota tunnetumpaa marinräikkönen-suhdetta - olivat onnellisia nuorempina, ja sitten weffitys repi sannan irti itsestään ja sittemmin markuksesta ja erosivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
weffitys tuhoaa kaiken; katsokaamme vaikkapa tuota tunnetumpaa marinräikkönen-suhdetta - olivat onnellisia nuorempina, ja sitten weffitys repi sannan irti itsestään ja sittemmin markuksesta ja erosivat.
Liian nuorena yhteen mennessä kasvetaan miltei väistämättä erilleen. Jos siihen jää kykkimään, niin seuraa kummallekin pelkkää kärsimystä. On parempi tehdä virheitä ja oppia, kuin jättää mahdollisuudet käyttämättä ja elämä elämättä.
- Anonyymi
Ihan niin sitä lasten kärsintää avioeron johdosta eivät epäkypsätvanhemmat edes huomaa, eivät tiedä miltä lapsesta tuntuu edes kun toinen vanhemmista häipyy kuviosta, ja sitten saa lapsikin kuunnella puhetta isästä joka ei maksele hänen elatusmaksujaan edes joten epäkypsät ihmiset älkää hommatko lapsia kärsimään maailmaan jossa ette edes osaa ottaa lapsien elämää huomioon vaan pidätte niitä jonain pakkona olla teidän rikkinäisestä auhteeeessa
- Anonyymi
naiset ovat nykyään miehekkäitä ja miehet naisekkaita.
- Anonyymi
Maailmanlopusta ilmestyskirjakin kertoo. Tämä on se aikajakso. Lyhyt, koska kaikki on ylösalaisin.
- Anonyymi
Mitä' se haittaa, jos lapset hankitaan keinosiemennyksellä?
- Anonyymi
Minulla on kaksi tuttua jotka kummatkin hankkivat lapsen ilman että halusivat miestä mukaan kuvioihin .suloisia palleroita ovat nämä vauvat ja mikäs on ollessa kun on rakastava äiti joka hoitaa, ja eno on se joka viihtyy usein kylässä vauvelin kuona .
Äidillä oma talo missä asuu vaavelinsa kanssa ja hyvä työpaikka . Joten moni hommaa nykyisin lapsen yksin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kaksi tuttua jotka kummatkin hankkivat lapsen ilman että halusivat miestä mukaan kuvioihin .suloisia palleroita ovat nämä vauvat ja mikäs on ollessa kun on rakastava äiti joka hoitaa, ja eno on se joka viihtyy usein kylässä vauvelin kuona .
Äidillä oma talo missä asuu vaavelinsa kanssa ja hyvä työpaikka . Joten moni hommaa nykyisin lapsen yksin .onko eno äidin salarakas?
- Anonyymi
Eihän se mitään haittaakaan mutta syntyneitten lasten määrä paljastaa ettei niitä naispareja ole kuitenkaan tarpeeksi.
- Anonyymi
Tuosta tulee karjankasvatus mieleen. Ennen oli vain lehmillä keinosiemennystä ja lienee ollut tammoillakin.
Olen minä hieman ihmetellyt tuota yksinäisten naisten siemennystouhua. Miten selittää lapselle isyys aikanaan, kun lapsi haluaa tietää, että missä hänen isänsä on. Katson tuon yksin hankitun lapsen itsekkyydeksi, siinä ei ajatella lapsen tulevaa ajatusmaailmaa.
Kyllä maailma on mennyt kummalliseksi. Sitä minä ihmettelen.
- Anonyymi
Nykypenskat joutuvat helvetilliseen kurimukseen, turvattomuuteen ja kärsimykseen.
aiheuttajina aivopesevät femakot, matut ja...
koko elämä pönötetään tietokoneilla ja luureilla, välillä käydään psykiatreille itkemässä.- Anonyymi
Näin, mutta vain pimeässä mielessä.
- Anonyymi
Älä sotke omia kärsimyksiäsi muiden elämään.
- Anonyymi
nää olivat ajat joita elimme. ilmestyskirjaa, 200%sella varmuudella.
- Anonyymi
loputon köyhyys ja ahdinko.
- Anonyymi
Oma valinta. Karsikoon evoluutio moisen.
- Anonyymi
ja vaino pelko toivottomuus kärsimys kipu
- Anonyymi
Perusmiesten ulkonäkö ja perusarvot.
- Anonyymi
Persujen keskimäärinen älykkyys.
- Anonyymi
Mikäs galluppikyselijä sinä olet?
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta kyselin, on varmasti aika monitahoinen ongelma. Omat kokemukset perustuu lähipiirin ja ystävien elämään, joten halusin laajentaa ymmärrystäni.
- Anonyymi
Soon tekninen kuulustelija! :DD
- Anonyymi
En ole mies mutta laitan kuitenkin nokkani tähän keskusteluun. Olisko nuorten miesten lapsettomuuteen syynä se, että heidän ikäluokkansa on vieraantunut lapsista.
Nykyisissä pienissä perheissä ja suvuissa ei ole enää sitä luonnollista kanssakäymistä lasten kanssa.
Näitä nuoria miehiäkään ei oikein enää näy varhaiskasvatuksessa, opettajina, ohjaajina harrastuksissa.- Anonyymi
Tuokin voi olla totta. Naimaton vähän jo ikääntynyt mies harvoin tapaa vieraita lapsia tai edes keskustelee heidän kanssaan. Kyky spontaaniin lapsen tasoiseen vuorovaikutukseen puuttuu, siihenhän pitää heittäytyä. Kerrostaloissa en ole juuri lapsiperheitä kohdannut eikä heidän kanssaan voisi edes jutella. Maseudulla tilanne toivottavsti on toisenlainen ja kylän penskojen kanssa voi jutella. Eli luonnollinen kanssakäyminen puuttuu. Olen siis mies.
- Anonyymi
Sterodien syöminen lopettaa vähitellen siittiöiden lisääntymisen. Vasta lääkärit siitä puhuivat.
- Anonyymi
syövät tuon seurauksena pian toistensa siittiöitä, toiveenaan tuottaa niitä itse enemmän? :D
post modernismissa järjettömin on järkevintä
- Anonyymi
fakta: lapset kuuluu naisille
- Anonyymi
Ei suinkaan!! Avioliitossa lapset kuuluvat yhtä paljon molemmille ja henkisesti terveessä perheessä kaikki ovat onnellisia. Lapset kasvavat normaalissa perheessä toivottavasti normaaleiksi nuoriksi, jotka hankkivat normaalin perheen lapsineen. Se on kansakunnan toivo.
- Anonyymi
Väärin! Lapsille kuuluu turvalliset vanhemmat!
- Anonyymi
Miksi tehdä lapsia suomen kaatuvaan kurjuuteen ja verohelvettiin? Ei mitään järkeä.
- Anonyymi
joo ne joutuu maksamaan demareiden tekemää velkaa koko loppuelämänsä, riistokapitalistihallituksen toimesta,.
- Anonyymi
Onhan Suomessa paljon onnellisia perheitä eivätkä kaipaa suuria rikkkauksia. Lapset ovat perheen rikkaus ja riittää, kun leipä riittää pöydässä.
Kaikki menee omalla painollaan, kun uskaltaa yrittää. Ei siinä suuria rikkauksia tarvita.
- Anonyymi
Ihmiset on loppu. Olemme veronmaksajia, kuluttajia, työntekijöitä, työttömiä jne...
Lapset mitä ne on ?- Anonyymi
tai mikä on ihminen. resurssi ja hyödyke
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulutustavaraa, hiukan kun nuhjaantunut niin se voi heittää roskiin (kortistoon).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihminen on sielu, joka kuskin tavoin ajaa tällä keholla ja sit irtautuu joko Taivaaseen, taikka helvettiin
- Anonyymi
Onko tuossa joku ongelma? Kenelle se on ongelma?
- Anonyymi
lapsettomille naisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lapsettomille naisille
Maassa on spermapankki ja helvetisti häntäheikkejä avioituneita miehiä. Sieltä vaan tavaraa sinne värkkiin, niin alkaa niitä rääkyjiä tulla maailmaan aiheuttamaan lajikatoa ja ilmastonmuutosta.
Sitä paitsi mille lapsettomille naisille? Miehethän ne niitä lapsettomia on, naisillahan tutkimuksen mukaan on ne kakarat jo. Anonyymi kirjoitti:
Maassa on spermapankki ja helvetisti häntäheikkejä avioituneita miehiä. Sieltä vaan tavaraa sinne värkkiin, niin alkaa niitä rääkyjiä tulla maailmaan aiheuttamaan lajikatoa ja ilmastonmuutosta.
Sitä paitsi mille lapsettomille naisille? Miehethän ne niitä lapsettomia on, naisillahan tutkimuksen mukaan on ne kakarat jo.En ymmärrä miestä joka käy ruikkimassa jossain spermapankissa.
Parempi, että ihmiskunta kuolee sukupuuttoon, kuin lisääntyy jonkin spermapankin avulla.- Anonyymi
joopajoogi kirjoitti:
En ymmärrä miestä joka käy ruikkimassa jossain spermapankissa.
Parempi, että ihmiskunta kuolee sukupuuttoon, kuin lisääntyy jonkin spermapankin avulla.siit saavat fyrkkaakin, ymmärtääkseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lapsettomille naisille
Lapsettomissa naisissa on monia onnellisia. Elämässä on niin paljon kivaa tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsettomissa naisissa on monia onnellisia. Elämässä on niin paljon kivaa tekemistä.
Epäilemättä onkin. Mutta entä ne jotka eivät ole vapaaehtoisesti lapsettomia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilemättä onkin. Mutta entä ne jotka eivät ole vapaaehtoisesti lapsettomia?
Sekin on monen suru ettei lasta tulekaan vaikka sitä haluttaisiin kovasti .
Usein tälläiset parit hankkivat yhteisen harrastuksen ja matkustelevat paljon, kun molemmilla on hyvä palkka eikä lapsia ole huollettavana , sillä lapsenkin oleminen maksaa
- Anonyymi
TEXAS HOLDEN on kaapannut heidät valtaansa.
- Anonyymi
politiikot sanoi jo 90v luvun alussa, että syntyvyys tulee laskemaan,kun evättiin miksi suomeen tuodaan pakolaisia paljon,aivan kuin suunnitelman mukaan,
- Anonyymi
totta. taitaa kaikki olla ennalta suunniteltua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
totta. taitaa kaikki olla ennalta suunniteltua
Ei ole. Mutta totta, että suojelun tarpeessa kriisimaissa on erityisesti naiset. Valikoidaan siis tänne sopeutumiskykyisiä parikymppisiä naisia.
Suomalaiset siiderivalaat ja persupojat ei onneksi juuri lisäänny. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Mutta totta, että suojelun tarpeessa kriisimaissa on erityisesti naiset. Valikoidaan siis tänne sopeutumiskykyisiä parikymppisiä naisia.
Suomalaiset siiderivalaat ja persupojat ei onneksi juuri lisäänny.siiderivalas-läppä mainittu! :DDDD
- Anonyymi
Pakolaiset sitten polkee hintojs ja suomalaisia ei palkata töihin.Siksi suomalaisille ei synny lapsia.Mamuja tuetaan isoilla rahoilla ja heillä on lapsia.Äidit on kotona,ei työelämässä.Mamumiehillä on Suomessakin useita vaimoja,kuten huomattin kun eräs ampui toisen vaimonsa.On siinä suomalaisilla elättämistä,monta caimoa,jotka ei töitä tee ja paljon lapsia.Yksi mies tienaa.Suomalaiset joutuu sitten nämä erilaisesta kulttuurista tulleet elättämään.Miten onkaan sen tasa- arvon laita suomalaisen kannalta ajatellen?
- Anonyymi
Miehet ovat jämähtäneet keski-ajalle. En viittä minuuttia kuuntelisi tällaista ruikutusta.
- Anonyymi
Jos maahan on otettu lähes yksinomaan miespuolisia matuja niin aika selvää että ilman kumppania jää osa ukoista. Venäjän ansiosta tilanne kumminkin valosampi. Nehän tappaa niin saatanasti miespuolisia joten akkoja ilman munaa enempi saatavilla. Naisia ja miehiä pitäs olla suunilleen sama määrä että homma pelais.
- Anonyymi
Paremman näköisiä munasolut kaipaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremman näköisiä munasolut kaipaavat.
Ei tolla ole asiankanssa mitään tekemistä. Jos edessä 2 taikka kuus ihan tasapäistä tarjokasta niin 1 taikka 5 jää ilman Kaikilla tietysti siinä tilanteessa samat mahdollisuudet mutta 1-5 jää ilman. Eri asia jos olisi suomessa rajaton määrä vittuja. Mutta jos on Rajallinen määrä kuten esimerkiksi työpaikkoja niin osa jää ilman. ei auta koulutus eikä käytös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tolla ole asiankanssa mitään tekemistä. Jos edessä 2 taikka kuus ihan tasapäistä tarjokasta niin 1 taikka 5 jää ilman Kaikilla tietysti siinä tilanteessa samat mahdollisuudet mutta 1-5 jää ilman. Eri asia jos olisi suomessa rajaton määrä vittuja. Mutta jos on Rajallinen määrä kuten esimerkiksi työpaikkoja niin osa jää ilman. ei auta koulutus eikä käytös.
Tuo siis pelkkää matematiikkaa...
- Anonyymi
Kiinassahan harjoitettiin yhden lapsen poliitiikkaa 35 vuoden ajan ja huomattiin ettei tyttölapsia syntynytkään tarpeellista määrää ja väestö alkoi vähenemään liikaa.
Nyt saa taas Kiinassa synnyttää kolme lasta/ perhe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haihattelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinassahan harjoitettiin yhden lapsen poliitiikkaa 35 vuoden ajan ja huomattiin ettei tyttölapsia syntynytkään tarpeellista määrää ja väestö alkoi vähenemään liikaa.
Nyt saa taas Kiinassa synnyttää kolme lasta/ perhe.Ei kai syntynyt, kun TYTÖT ABORTOITIIN TAI MURHATTIIN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
väitän, että 1% miehistä nusaa 99%a naikkosista, noin epäMuTu:na. ;)
1% naisista ovat aidosti lojaaleja; eli tarjonnasta huolimatta tahtovat vain ja ainoastaan sitä omaa miestään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin sivistymättömän miehen kanssa en haluaisi olla missäön tekemisissä. Hän ei kunnioita naisia pennin vertaa. Pelkkiä "v-----a" ovat!!!!!!! hyi hitto!!!
Kuka tuollaista otusta edes hakuaisis tavata??????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt saa taas Kiinassa synnyttää kolme lasta/ perhe.Siellä onkin miehiä nykyään liikaa eivätkä löydä puolisoa, vaikka kuinka etsisivät. Naisia ei ole tarpeeksi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin sivistymättömän miehen kanssa en haluaisi olla missäön tekemisissä. Hän ei kunnioita naisia pennin vertaa. Pelkkiä "v-----a" ovat!!!!!!! hyi hitto!!!
Kuka tuollaista otusta edes hakuaisis tavata???????Ihan niin ei kukaan itseään kunnioittava nainen tuollaisen mukan kanssa voisi edes olla ,puheet jo paljastaa mikä on ihmisenä. Siis sellainen jota joka nainen karttaa. Vajaatoiminta aivoissa ilmeisesti
Paljonko maksaisi pääsy kummisedäksi. Käyttäisin lasta vauva uinnissa vanhemman kanssa. Vanhemmiten sitten jalkapallo harkoissa.
Olisin kummi ihan virallisesti.
Voisinko ostaa kummioikeuden €/kk?- Anonyymi
"Mieskaveritoiminnan ydintä on lapsen ja mieskaverin välille rakentuva ihmissuhde,
jolloin ilman isää tai muuta läheistä miestä elävä lapsi saa miehistä näkökulmaa. Toiminnan tarkoituksena on tuottaa iloa ja mielekkyyttä lapselle ja mieskaverille. Äidit
kokevat saavansa hyvää mieltä lapsen kaverisuhteesta, omaa aikaa ja luotettavan aikuisen, johon tukeutua."
https://ensijaturvakotienliitto.fi/lahdenensijaturvakoti/wp-content/uploads/sites/23/2020/10/Ohjeita_aidille.pdf
Ilmaista tuollainen. Saatat saada jopa taloudellista tukea veronmaksajilta.
- Anonyymi
En sanoisi että miehet jäävät ilman lapsia naiset jäävät ilman lapsia.
- Anonyymi
Mitä enemmän yksi ja sama mies siittää lapsia useille eri naisille, sitä vähemmän on muilla miehillä mahdollisuuksia siittää lapsia ainakin näille naisille. Eli kaikki siitetyt naiset saavat lapsia, vaikka siittäjänä olisi yksi ja sama mies. Voi olla vaikka kymmenen äitiä ja näiden lapsilla on yksi ja sama isä kaikilla. Moniavioisuus useimmiten tarkoittaa sitä, että yksi mies nai itselleen useita naisia, jolloin moniavioisissa yhteiskunnissa suurempi osa miehistä jää ilman vaimoa.
Miehet jäävät moniavioisissa yhteiskunnissa useammin ilman vaimoa ja lapsia. Samoin niissä yhteiskunnissa, jossa mies eroaa vaimostaan ja ottaa eron jälkeen uuden vaimon. Niin päin se menee eikä toisinpäin, eli mitä useampi vaimo yhdellä miehellä, sitä useampi mies jää ilman vaimoa ja lapsia.