Oon siis 11v poika ja ihastunut. Tänään aion ottaa sen numeron meidän luokan ryhmästä tai pyytää sitä koulun jälkeen. Aion myös jonkin ajan päästä ehkä kutsua sen ulos munkaa kahdestaan ja voisin ehkä kertoa tunteistani tyttöä kohtaan. Jos sais lisä vinkkejä vielä niin ois aika jees...
Miten kerron ihastukselle tykkääväni siitä? 2
7
305
Vastaukset
- Anonyymi
Tietävätkö vanhempasi käyt tällä sivusto? Katsovat selaushistoriaasi ja sinulta viedään puhelin pois tai puhelimen netti oikeus.
- Anonyymi
Eipä kannata juuri enää reagoida näihin palstapedarin skideinä kirjoitteluihin. Viranomaiset seuraa
- Anonyymi
Palstaseppo muiden ihmisten IP osoitteiden takaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaseppo muiden ihmisten IP osoitteiden takaa
Malliesimerkki täysin turhasta ihmisestä, alhaisinta pedopskaa toivottavasti kohtalo sen mukainen
- Anonyymi
Täältä muuten löytyy monen vuoden takaa tämän sepon pedofiliaa onneksi vihdoin jäi kiinni
- Anonyymi
pyyä sen snäppii ja sit ajasta se snäppi ja kerro siin snäpis et tykkäät siint:D siis jos sul ees on snp...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993