Oon siis ihan hikinen suoraan sanottuna. Näin viime yönä unta siitä tytöstä ja musta. Siinä kaikki meni hyvin mutta en tiedä vielä miten kerron ihastukselle tykkääväni siitä. Aion pyytää sen numeroa jokunen päivä. Sit toka vaihtoehto on että sitten kun mulla on sen numero niin mä kysyn sitä ulos ihan vaan mun kaa kahdestaan. Mut vielä kun jotain vinkkejä sais niin ois aika jees...
Kuinka kerron ihastukselle tykkääväni siitä? 2
Anonyymi-ap
5
411
Vastaukset
- Anonyymi
nume 1. Onko ihastuminen molemmin puolista? Jos ei jätä rauhaan ihminen.
- Anonyymi
Oletko ihan aikuinen srlväjärkinen ihminen vai niksi tällaisia kyselet?
- Anonyymi
Pyydät numeroa ja sitten loput menee omalla painollaan.
- Anonyymi
Oon 11v. Tänään se tuijotti mua. Ja se tykkää musta tosi paljon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723392Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211873Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841421
- 1371058
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.66916Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86796Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51696