Hyvin se piti

Anonyymi-ap

Ihan niinku ei ois mitään koskaan tapahtunutkaan.
Hyvä suoritus.

80

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli vihdoin olet vapaa ajatuksistasi.

• Anonyymi

Ajatuksista en ole koskaan vapaa hänen suhteen. Tuskin koskaan saan vastauksia mihinkään.

• Anonyymi

Hymyilikö hän vielä?

• Anonyymi

Ehkä. Vaikea tapaus. Ihan mysteeri.

• Anonyymi

Hymyili mutta mulkoili. Jännä tapaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymyili mutta mulkoili. Jännä tapaus

57:35
        Tästä tuli mieleen, oletteko te huomanneet, kun jotkut ihmiset esim. palvelutilanteessa hymyilevät niin väkinäisesti ja niin teennäisesti, että heidän "hymynsä" näyttä irvistykseltä :D Ihan oikeasti, kauhean näköistä, kun koira näyttäisi vihaisesti hampaansa, paitsi että koiran irvistyskin on söpömpi, koska se on aito.
        Siinä tilanteessa tekisi mieli sanoa, että "ota rennosti ja ole irvistelemättä (hymyilemättä).

• Anonyymi

Ihan turhaa kiukkuilet. Itse ajoit mut pois elämästäsi. Joo mokailin minäkin ja jäädyin mutta yritin ainakin korjata tilannetta ja sinä annoit ymmärtää että olen taas kuvitellut omiani! Tämä on ollut ihan turhaa flirttailtu ja suunniteltu pitkään sitä hetkeä ja sitten kun se on niin... En aijo enää lähestyä en pysty enkä kestä enää aina uudelleen sitä pettymystä.

• Anonyymi

Vaikeaa tämä on mulle myös. Olen toivonut sulta tilaa omille ajatuksille.

• Anonyymi

Oot ihan mysteeri mulle.
        Mutta ei se sitä poista että näytät hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän sitä taas saat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän sitä taas saat.

Olen katkera ettet halunnut mitään. Onneksi tunteet ei yksin vie mua enää. Vaikka ei ne kokonaan ole kuolleet.
        Minäkin alan päästä eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys mutta ikävä on silti koska rakastan ja en ole koskaan ennen tuntenut näin... Siksi kait paineitakin on niin paljon koska merkitset niin paljon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen katkera ettet halunnut mitään. Onneksi tunteet ei yksin vie mua enää. Vaikka ei ne kokonaan ole kuolleet.

Nyt puhut omiasi olisin halunnut ja rakastan... Jos olet päättänyt mennä eteenpäin niin tee niin jos se tuntuu parhaalta ratkaisulta... Itse olen surullinen ja en voi mennä eteenpäin mutta en voi lähestyäkään... Olen yksin ja kukaan muu ei kiinnosta... Kun katson sinua kaikki muu ympäriltä katoaa olet niin kaunis. En pysty koskaan enää ajattelemaan ketään muuta kuin sua menitpä sitten eteenpäin tai et. Rakastuin ja olisit ollut se oikea tunsin sen sydämessäni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhut omiasi olisin halunnut ja rakastan... Jos olet päättänyt mennä eteenpäin niin tee niin jos se tuntuu parhaalta ratkaisulta... Itse olen surullinen ja en voi mennä eteenpäin mutta en voi lähestyäkään... Olen yksin ja kukaan muu ei kiinnosta... Kun katson sinua kaikki muu ympäriltä katoaa olet niin kaunis. En pysty koskaan enää ajattelemaan ketään muuta kuin sua menitpä sitten eteenpäin tai et. Rakastuin ja olisit ollut se oikea tunsin sen sydämessäni...

Vaikeaa on.
        Oot tosi ihana. En minäkään pääse siitä ajatuksesta erilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeaa on.
        Oot tosi ihana. En minäkään pääse siitä ajatuksesta erilleen.

Niin sinäkin olet tosi ihana 💗 Haluan vielä uskoa meihin... Anteeksi että lähdin sieltä niin nopeasti. Oli vaan semmoinen olo että et kaipaa minulta mitään sanoja sen kummemmin johtuen meidän solmussa olevasta jutusta vaikka ihan kivaa meillä silloin oli jutskata niitä näitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinäkin olet tosi ihana 💗 Haluan vielä uskoa meihin... Anteeksi että lähdin sieltä niin nopeasti. Oli vaan semmoinen olo että et kaipaa minulta mitään sanoja sen kummemmin johtuen meidän solmussa olevasta jutusta vaikka ihan kivaa meillä silloin oli jutskata niitä näitä...

Jutella haluan. Se on muutenkin äärimäiswn miellyttävää sun kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon siihen mitä vastasit kun kysyin asiasta joten sillä mennään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jutella haluan. Se on muutenkin äärimäiswn miellyttävää sun kanssa.

Olen valmis milloin vaan jos haluat ottaa yhteyttä ja vaikka jutella...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen valmis milloin vaan jos haluat ottaa yhteyttä ja vaikka jutella...

Odotan soitan kohta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan soitan kohta

No ei sun nyt tarvi soittaa 😊 Soita sitte kun haluat soittaa 💗 Rakastan sinua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys mutta ikävä on silti koska rakastan ja en ole koskaan ennen tuntenut näin... Siksi kait paineitakin on niin paljon koska merkitset niin paljon...

Kuka on sydämessäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on sydämessäsi?

H nainen on sydämessäni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Well noted😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko M-mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olen pettynyt irl ja en tiedä mitä pitäisi sinusta ajatella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on raskasta mulle. Tietää että rakastat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olen pettynyt irl ja en tiedä mitä pitäisi sinusta ajatella

Mikä on syy pettymiseesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkitsen niin että olet kun et vastannut.

• Anonyymi

Ehkä vähän helpompi.

• Anonyymi

Mitään ei ole koskaan tapahtunut oikeasti. Hyvänpäiväntuttuja.

• Anonyymi

Eipä. Asiathan on vähän moninutkaisia ystäväiseni

• Anonyymi

Vähän taas sellainen epämääräinen aloitus. Ei ota oikein selvää onko tämä miehelle vai naiselle.

Veikkaan kuitenkin, että naiset täällä kilvan toisilleen kirjoittelee.

• Anonyymi

Niinhän se yleensä menee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se yleensä menee...

Höpö höpö täällä yks äijä esittää naista ja useampaa naista päivät pitkät ha yrittää juuri tuollaista kuvaa luoda

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö täällä yks äijä esittää naista ja useampaa naista päivät pitkät ha yrittää juuri tuollaista kuvaa luoda

Joku heti trollimiestä tulessa komppaamassa, aika huvittavaa. Jatkoa edelliseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku heti trollimiestä tulessa komppaamassa, aika huvittavaa. Jatkoa edelliseen

Varsinkin ne feikkitapoelet tuntuu menevän yksinkertaisille aina läpi, että jännäääää

• Anonyymi

Se mulkaisu tuntui tosi kivalta. Tulen jättämään sut rauhaan

• Anonyymi

Joten älä puhu että välität jos osoitat kaikkea muuta

• Anonyymi

No kamalasti ei ole mitään tapahtunut koskaan...

• Anonyymi

Ei oo tapahtunut yhtään 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tapahtunut yhtään 🤔

No sitäpä, mutta suurin mysteeri on se: miksi valtaat pääni? Vaikka me ei nähdä, niin se on sinun täyttämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitäpä, mutta suurin mysteeri on se: miksi valtaat pääni? Vaikka me ei nähdä, niin se on sinun täyttämä.

Ehkä sun pitäis miettiä mikä vaikuttaa siihen että olen ajatuksissasi
        Vaikka et näe
        ? En usko. Jos olet hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sun pitäis miettiä mikä vaikuttaa siihen että olen ajatuksissasi
        Vaikka et näe
        ? En usko. Jos olet hän.

Olen kuule miettinyt ja miettinyt. En pääse ratkaisuun. Pitäisi päästä lähemmäksi tarkastamaan tilanne. Se vaan tuntuu olevan aivan mahdotonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuule miettinyt ja miettinyt. En pääse ratkaisuun. Pitäisi päästä lähemmäksi tarkastamaan tilanne. Se vaan tuntuu olevan aivan mahdotonta.

Kuin lähelle 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta kun ei tiedä mitään. Olet varattu mun silmissä edelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin lähelle 😉

Niin lähelle, että voidaan testata kulkeeko meidän välissä joku sähkö tai vähintään joku magneettinen juttu. Se täytyy testata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta kun ei tiedä mitään. Olet varattu mun silmissä edelleen

No olen vielä varattu. Hetken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin lähelle, että voidaan testata kulkeeko meidän välissä joku sähkö tai vähintään joku magneettinen juttu. Se täytyy testata.

Taitaa joku sähkö kulkea vaikket olis kovin lähelläkään
        Saat mut .....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olen vielä varattu. Hetken.

En usko sua missään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa joku sähkö kulkea vaikket olis kovin lähelläkään
        Saat mut .....

Kyllä mä tiedän että se kulkee, mutta miten se kulkee. Sinkoileeko se edestakaisin, onko se yksipuolista, voiko jotain räjähtää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä tiedän että se kulkee, mutta miten se kulkee. Sinkoileeko se edestakaisin, onko se yksipuolista, voiko jotain räjähtää?

Se lempeys sussa on se asia mikä saa mut pois raiteilta ja se on se mikä tekee kaikki vaikeaksi. Että asut mun päässä aina irl on asiat.
        Eikä sen pitäis olla sallittua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sydämesi sanoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sydämesi sanoo?

Kysytkö itseltäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko sua missään

Miksi et usko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et usko?

Mun sydän sanoo että unohda ihminen josta et tiedä yhtään mitään muuta kuin tämän sonnan täällä johon et voi luottaa yhtään.
        Joka välissä vakuuttelee rakkautta täällä mutta osoittaa irl että ei mitään enempää ole tarkoitus. Kunhan vain sekoitan sun ajatuksia näyttämällä välissä että oot tosi kiva ja kiinnostaa ja välissä näytän että älä nyt kuvittele yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun sydän sanoo että unohda ihminen josta et tiedä yhtään mitään muuta kuin tämän sonnan täällä johon et voi luottaa yhtään.
        Joka välissä vakuuttelee rakkautta täällä mutta osoittaa irl että ei mitään enempää ole tarkoitus. Kunhan vain sekoitan sun ajatuksia näyttämällä välissä että oot tosi kiva ja kiinnostaa ja välissä näytän että älä nyt kuvittele yhtään mitään.

Eikö ole tehnyt mitään elettäkään suuntaasi irl:ssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole tehnyt mitään elettäkään suuntaasi irl:ssa?

On tehnyt eleitä molempiin suuntiin. Kiinnostaa ja ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tehnyt eleitä molempiin suuntiin. Kiinnostaa ja ei kiinnosta.

Itselläni on vähän samoja kokemuksia.
        Oletko itse tehnyt jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pelkään et jos kosken paljonkin niin en pysty lopettaa. jo se et kädet koskettanu ni tuntunu älyttömän hyvältä ni mitä käy jos kosken ememmän.. jos muita ihmisiä paikalla ni en edes uskalla kovin paljoa katsoa sua ku jään sun silmiin kii. kai mä rakastunu sitten oon.

• Anonyymi

Kannattaa ottaa sellainen, joka haluaa jotain todellista kuin sellainen, jota kiihottaa pelkkä flirttailu. Vaikkei oliskaan 100% se mutä itse haluaa, niin kyllä siitä hyvä tulee, kun keskittyy molempien ja yhteisiin vahvuuksiin ja rakentaa kivoja hetkiä ja hyvää elämää niiden varaan.

• Anonyymi

Eli mitä

• Anonyymi

Vastaa nyt miksi osoitit että olen vastenmielinen

• Anonyymi

Mitä se oli?olenko vastenmielinen
        Haluat olla mun yläpuolella ja se ei kiinnosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se oli?olenko vastenmielinen
        Haluat olla mun yläpuolella ja se ei kiinnosta

Ei minulta nämä höpö höpö viestit täällä rakas...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se oli. Miksi niin katsoit
        En halua tulla enää loukatuksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se oli. Miksi niin katsoit
        En halua tulla enää loukatuksi

Nyt en ymmärrä... Miten olen sinua mielestäsi katsonut? En ainakaan tarkoituksella jos tarkoitat että jotenkin negatiivisesti niin ei pidä paikkaansa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en ymmärrä... Miten olen sinua mielestäsi katsonut? En ainakaan tarkoituksella jos tarkoitat että jotenkin negatiivisesti niin ei pidä paikkaansa...

Jaa no et sitten ole oikea. Oikea tietää ja tietää myös etten vahingossakaan enää tule lähemmäs sen inhottavan eleen jälkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa no et sitten ole oikea. Oikea tietää ja tietää myös etten vahingossakaan enää tule lähemmäs sen inhottavan eleen jälkeen

Löikö se emäntä sinua luudalla otsikkoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minultakaan, mitkään viestit.

• Anonyymi

Mitä näit katseestani

• Anonyymi

Et vastannut miksi katsoit niin
      En ymmärrä mitä haet takaa

• Anonyymi

Haluat näyttää olevasi yläpuolellani.
        En tykkää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tykkää

Apua. En halunnut katsoa niin. En ole yläpuolellasi. Yritin painaa mieleen sinut. Hänet.
        En läpäise koskaan. Hän kelpaa aina mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua. En halunnut katsoa niin. En ole yläpuolellasi. Yritin painaa mieleen sinut. Hänet.
        En läpäise koskaan. Hän kelpaa aina mulle.

Katsoit viimeisen kerran niin ja en tuu enää samaan tilaan sun kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoit viimeisen kerran niin ja en tuu enää samaan tilaan sun kanssa

Se loukkasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tykkää

Tai oikeestaan parempi kun luot niitä vastenmielisiä katseita niin on helpompi sut unohtaa

• Anonyymi

Eiköhän tuo haastattelemasi mies keksi ihan hatusta näitä hahmoja ja tapahtumia. Let that shit go already laddie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo haastattelemasi mies keksi ihan hatusta näitä hahmoja ja tapahtumia. Let that shit go already laddie

Ei voi uskoa miten kierolla tavalla joku hakee huomiota- poimii palstalta mitä tarinaa sattuu ha keksii omasta päästään jonkun tosielämän tutun keneen mikäkin kerronta liittyy. Lasten kohdalla tällaisen fantasiahötön vois ymmärtääkin

• Anonyymi

Olisitko voinut puhua hänen kanssaan. Ehkä luuli, ettet ole kiinnostunut, olet varattu tms. Aika usein luullaan tällaista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      3775
    2. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      414
      1971
    3. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      46
      1000
    4. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      62
      864
    5. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      863
    6. Sinä siellä

Kerro vielä oliko se aitoa rakkautta ja olet päässyt eteenpäin
      Ikävä
      101
      831
    7. Eläköönhuuto veteraaneillemme!

Huomenna 6.12. valtiojohto kutsuvieraidensa kera juhlii jotain olematonta - itsenäisyyttämme, jota ei enää ole! Tuon ol
      Maailman menoa
      291
      822
    8. Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut

tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä
      Ikävä
      21
      806
    9. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      252
      796
    10. Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni

Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh
      Ikävä
      78
      783
    Aihe