Alkoholi tyhmistää

Anonyymi-ap

Alkoholistit ovat herkkiä loukkaantumaan rakentavasta kritiikistä.
He kokevat olevansa uhreja. Syyttävät toisia ihmisiä ongelmistaan varsinkin raittiita.
Muutaman vuoden suurkulutuksen jälkeen heiltä
on kadonnut huumori elämästä. He eivät
ymmärrä mustaa huumoria tai sarkasmia.
Lisäksi heiltä on kadonnut ilo elämästä jättäen vain katkeruuden. Kannattaako siis tuhota aivonsa? Epäilen, että alkoholisteilla on jokin syntymässä saatu aivovamma. He yrittävät piiloutua muotidiagnoosien alle , kuten asperger ,vaikka heillä ei ole lainkaan lahjakkuutta missään vain tyhmyyttä ryypiskellä.

4

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On niin normikirjoitus ei-alkoholistilta.
      Ne, jotka ovat alkoholismista kärsineet tietävät asioista enemmän, raittiilta tulee ainoastaan yhdensuuntainen näkemys koko asiasta, joka pitäisi käsittää paljon laajemmin.
      Toipunut alkoholisti miettii monia asioita todella laajasti, ja osaa kyllä syytellä itseään, on osannut jo juodessaan.
      Mutta he, joilla ei itsellään ole ongelmaa ollut, ei pysty pääsemään " sisään " alkoholistin päähän ja ajatuksenjuoksuun.

Tiedonpuute on useimmiten syy toisen tuomitsemiseen, jos joku on tai käyttäytyy eri tavalla, mitä itse on tai tekee.

• Anonyymi

Sivulisena elin helvetin veljeni huumeiden käytön,irtolaisuden ja lopuksi,alkohooli ,lasoliini.ymm vuosikymeniä. 12 vuotta elin laseni isän kanssa tuuri juoppo. Kunes ymärisin erota. Veli kuoli Jäljelle jäi tuuri juoppo lapsen isä. Joten tiedän elämää mitä alkoholisti perhe on. Jokaisen ihmisen pitäisi luke ilmaiksi saatava kirja Virta Hepo Olohuonessa kirjastot lainaa.Itse pätät elätkö juopon kanssa vai et. Kirja ava silmäsi.Raitiksi et alkoholistia saa.On hänestä itsestä se lähdettävä.

• Anonyymi

Vain Fistaus voi auttaa sekasortoiseen mielentilaani jota luonnehtii Koraakoffin syndrooma, aökoholidementia ja alkoholismin synnyttävät perversiot, jotka täydentyvät bentsolääkityksellä.

Asd

• Anonyymi

Kunnioitan rehellisyyttäsi,mutta lopeta navetoissa hiippailu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5619
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3913
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      44
      3763
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3434
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2868
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2389
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2174
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2071
    9. 31
      1756
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe