Raskaana olevaa

Anonyymi-ap

Olen yrittänyt löytää raskaana olevan tai imettävän naisen seuraa turunseudulta. Eipä löydy vaikka kaikki kivet ja kannot olen kääntänyt. Seksitreffejäkin olen seurannut josko löytyisi maksullisena haluamaani seuraa. Eipä ole tullut vastaan.
Muutaman kanssa olen kirjoitellut muttei ole tapaamiseen asti päästy. On kuitenkin käynyt selväksi että useampi raskaana oleva joutuu kotonaan olemaan puutteessa. Ei mies ymmärrä millainen herkku siellä kotona riutuu puutteessa. Imettävä kuulemma saa seksiä muttei mies ymmärrä ihanista maitorinnoista nauttia vaikka nainen tunkisi nänniä suuhun.
Onko kaikki raskaana olevat ja imettävät naiset huippu-uskollisia vaikka joutuvat puutteessa olemaan?
-jusjuske

32

1336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma vaimo ei joutunut olemaan puutteessa, mutta antoi silti vieraalle raskaana. Vastaus kysymykseen on ei. Raskaana ja imettävänä ei todennäköisesti tule raskaaksi, joten tuo on hyvää aikaa ottaa vierasta.

      • Anonyymi

        Vaimosi taitaa olla niitä kyltymättömiä jotka ovat aina tilaisuuden tullen valmiita. Näitä on sekä naisissa että miehissä.
        Vaimollasi oli varmaan jo ennen raskausaikaa seikkailuja. Samaten nytkin, harvoin ne tavat muuttuvat.


      • Anonyymi

        Tuonkin sä voit tietää itsestäsi. Kiitos tiedosta.


    • Anonyymi

      Olemme harrastaneet kolmansia yli 20 vuotta, vaimo raskaana kaksi kertaa. Miehenä jotenkin aristelee yhtymistä raskaus aikana, vaikka vaimo kiimaisempi juuri silloin. Pari vakkari miestä kävi hoitaa vaimoa viikottain, näin ja kuulin miten nauttivat molemmat, eritoten vaimoni panosta.
      Aluksi pelotti miten rajusti yhtyivät, vaimo kyllä kertoi ei hätää lapselle satu naidessa. M 55v

      • Anonyymi

        Näin on. Ei siinä lapselle mitään satu, tietty on niitäkin kun luulee omistavansa niin ison mulkun että yltävät lapseen asti. Raskaana olevan kanssa täytyy olla varovainen ettei naisen vatsaa paina ja litistä. Muuten ei ole rajoitteita.

        jusjuske


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ei siinä lapselle mitään satu, tietty on niitäkin kun luulee omistavansa niin ison mulkun että yltävät lapseen asti. Raskaana olevan kanssa täytyy olla varovainen ettei naisen vatsaa paina ja litistä. Muuten ei ole rajoitteita.

        jusjuske

        Tällä toisella oli iso ja paksu myös kookas mies muutenkin, kyljellään ja takaa päin panivat myös rinnat molempien mieleen, loppu raskaudessa maidon tuotto hyvä. M 55v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä toisella oli iso ja paksu myös kookas mies muutenkin, kyljellään ja takaa päin panivat myös rinnat molempien mieleen, loppu raskaudessa maidon tuotto hyvä. M 55v

        Tuollaista naista yritän etsiä. Nyt saisi nauttia raskaana olevasta ja myöhemmin pääsisi maidosta raskaita rintoja pitelemään ja imemään.


      • Anonyymi

        No siinähän sinä ihan ite.🤣😅🤣😅🤣😅


    • Anonyymi

      Kyllä olisi mieluisa saada raskaana olevaa naista panna ja hyväillä jo maitoa tihkuvia pulleita rintoja puristella ja imee niitä.

      • Anonyymi

        Myös kpo mies olisi hellin käsin sun kanssa mielellään touhuilemassa hyväillen ja nautintoa antaen 😉


    • Uusi viikko ja uudet yritykset. Jospa tällä viikolla tärppäisi ja löydän etsimäni.

      • Anonyymi

        Juteltiin vaimon kaa harmi jos löydä naista joka raskaana. Vaimo sanoi pyytäisin sut meille kotia, saisit naida ja imeä rintoja vois kuulema erittää maitoa kun imettänyt kahdesti. M 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juteltiin vaimon kaa harmi jos löydä naista joka raskaana. Vaimo sanoi pyytäisin sut meille kotia, saisit naida ja imeä rintoja vois kuulema erittää maitoa kun imettänyt kahdesti. M 55v

        Hieno juttu. Onko pitkä aika kun vaimo imetti?
        Oletteko täältä Turusta tai liki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno juttu. Onko pitkä aika kun vaimo imetti?
        Oletteko täältä Turusta tai liki?

        Viitisentoista vuotta nyt nuorin jälkikasvu, rinnat agtivoituu imiessä ja hierottaessa.
        Olemme Hyvinkäällä kylläkin, viikon loppuina jos sovitaan voit tulla yö kylään. Yksi vakkari miehistä raskaus ajalta käy panemassa kerran kuussa, maitoa rinnat tuottaa tietenkin vähemmän kuin raskaana. Mies imee aina molemmat tyhjiksi käydessään. M 55v


      • Anonyymi

        Juu elä ees unta näje urpoluuseri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu elä ees unta näje urpoluuseri

        Sä et ainakaan näe. tunnet itsesi erittäin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno juttu. Onko pitkä aika kun vaimo imetti?
        Oletteko täältä Turusta tai liki?

        Ainiin. Sä oot turusta. Nyt vasta katsoin tarkemmin. Mietiin vaan että olisit voinu tulla paneen mut paksuksi ja sitte ajan myötä myös imeä maitoa tisseistä. Mutta ei mitään sitoutumista silti. Mut sä haluutkin jo raskaana olevaa panna. -lady-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin. Sä oot turusta. Nyt vasta katsoin tarkemmin. Mietiin vaan että olisit voinu tulla paneen mut paksuksi ja sitte ajan myötä myös imeä maitoa tisseistä. Mutta ei mitään sitoutumista silti. Mut sä haluutkin jo raskaana olevaa panna. -lady-

        Kerro mistä olet.


      • Anonyymi
        jusjuske kirjoitti:

        Kerro mistä olet.

        Ja miks ees helvetissäkään kertoisin


    • Anonyymi

      Olette vähän turhan kaukaa.

      • Anonyymi

        Niin persaukisilla urpoluusereillahan ei ole varaa liikkuakaan minnekään


      • Anonyymi

        Harmi🫢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin persaukisilla urpoluusereillahan ei ole varaa liikkuakaan minnekään

        Niin tuonkin sä reppana tiedät vain itsestäsi. Kiitos avautumisestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin persaukisilla urpoluusereillahan ei ole varaa liikkuakaan minnekään

        Sulla spedellä ei ilmeisesti ole muuta elämää kuin roikkua täällä esittämässä älykkyytesi huipputuotoksia.


    • Anonyymi

      Oi kun saiskin tuota makiaa

    • Nostanpa tämän vanhan hakuni esiin. Jospa nyt löytäisin etsimäni :)

      • Anonyymi

        Ei kannata et sä edelleenkään löydä yhtään mitään usko jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata et sä edelleenkään löydä yhtään mitään usko jo

        Yrittänyttä ei laiteta.


    • Anonyymi

      Tääl­­­t­­­ä löydä­t nop­­­easti suku­pu­­olta, suh­­­tei­­ta, tre­­ff­­­it 👉 http://armtown.com/H/N4j8F0

    Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1659
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1076
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      141
      1007
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      96
      870
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      867
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      22
      842
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe