Oletko venynyt peräaukosta

Anonyymi-ap

Seksiä peppuun, oletko venynyt niin että voit isoja käyttää ja minkä kokoinen aukkosi nyt on.

25

2466

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      päin vastoin aukkoni lihakset ovat voimistuneet puristelemalla erikokoisia sauvoja nyt voin laittaa peppuuni vaikka kuinka suurta ja palaudun myös kolmen suuri kullisen nussimisen jälkeen kiristyn uudestaan kannattaa harjoitella lihaksia

      • Anonyymi

        liian pieni ei tunnu missään


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­N­y­­m­­f­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18033321H

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jonkin verran on venynyt. Kurkulla olen itseäni rassannut ja onhan se käytössä löystynyt. 3 sormea menee suht helpolla ilman liukkaria ja rasvattuna menee käsi rystysiin asti. Nyrkkiä en saa vielä sisään. Täytyykin tänään yrittää taas.

      • Anonyymi

        ei veny kun koko ajan puristelee lihakset voimistuu kurkku on hyvä


    • Anonyymi

      Anus tappeja olen käyttänyt melko kauan , pienempiä alussa mutta nyt menee noin 10 cm halkaisija oleva tappi sisään , tuntuu hyvältä.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Saisiko sua fistata? M40


      • Anonyymi

        anus tappi ihana mutta geisha kuulat pepussa kireissä housuissa mukava kulkee kaupungilla jatkuva kiima päällä


      • Anonyymi

        Kaverini halusi katsella. työnsi 8 cm perunan sisääni ja pyllistin

        otti kuvia kun ponnistelin ulos

        peräaukko jäi auki 15 tarkkaa kuvaa joustavasta reijästä.


    • Anonyymi

      Me aloitettiin peppuseksi rouvan kanssa noin 15v sitten ja ei peppureikä ole väljistynyt ollenkaan vaikka on käytetty sauvoja, sormia, kalua jne. Itse asiassa homma lähti siitä kun neuvolassa opastivat välilihan venyttelyyn ennen esikoista. Homman idea on että opetetaan nainen hallitsemaan peppureiän ja ympäristön lihaksia, kun osaa rentouttaa alakerran kokonaan niin tiukkaankin peppuun pystyy työntämään vaikka käden, kokeiltu on.

    • Anonyymi

      Mä käytän paria golfpalloa kortsun sisässä ja oon miettinyt noita geishapalloja et tuntuskohan ne paremmalta ? Entä tanssihoisut ? Millaiset ne on, onko kellään kokemuksia ?

    • Anonyymi

      Annan anaalini käyttöön

    • Anonyymi

      mitä enemmän antanut sen tiukemmiksi lihakset tulleet oppinut käyttämään hyvin

    • Anonyymi

      Nyrkin voi työntää ja pyöritellä.

    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa peppupano ihan jo jumpan kannalta vaikkei muuten tykkäis kun sillä ne pidätyslihakset voimistuu miehillä ja naisilla

    • Anonyymi

      Sehän on monella homoparilla tavallista parisuhde seksiä.

    • Anonyymi

      Muistan kun pikkutyttönä kävin isopaappani kanssa saunassa. Hän pesi minut aina huolella ja varsinkin pyllyni.
      - Pitää täältä pestä hyvin kakat pois! Mutta muista että tällä reijällä ei saa leikkiä että tulee vanhanakin hyvä olla!
      Hän pesi myös pimppani kunnolla ulkopuolelta.
      - Mutta tällä reijällä voi leikkiä! Voit itse työntää sormen sinne ja kokeilla missä tuntuu hyvältä! Mutta pyllyn reijällä ei! Vanha savottamiesten viisaus!
      Isopaappa oli vanha savottamies. Kun katsoin pikkutyttönä hänen pallejaan, ne olivat yhtä isot kuin minun pikkutytön pyllykinkut!
      Olen noudattanut isopaapan neuvoja enkä ole pyllyillyt koskaan!

      • Anonyymi

        Ääliö.


    • Anonyymi

      niin isoa kun löytyy tiukemmaksi tullut lihaksille hyvä treeni

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 114 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe