Martti napostelee sipsejä

Anonyymi-ap

Olen järkyttynyt. Ovatko ne muka terveellisiä..?
Näin kertoo Seven-magazine.

Voiko enää uskoa mihinkää.

18

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikesta säkin mutta kun Martina stalkkeri järkytyt.
      Onko sulla oikeesti pakkomielle Martinaan.

Tiedätkö jokainen hyvinvoinnistaan ja terveellisistä ruuista nauttiva, saa joskus syödä ns roskaruokaa.
      Toista se on teillä lähiöplösöillä kun sipsit ja roiskeläppapizzat on jokapäiväistä ruokaa.

• Anonyymi

Jos on selkärankaa ja elää itse niin kuin opettaa niin EI koskaan mitään roskaa, rasvaa,sokeria ja muuta paskaa suusta alas.

Tyypillistä touhua, älkää tehkö niin kuin minä, vaan niin kuin minä sanon.
        En maksaisi punaista puupenniä mistään typeristä kursseista.

• Anonyymi

Kyllä voit syödä kun et mutustele niitä päivittäin sängyn pohjalla, onko joku väittänyt että ne on tervelisiä syödä kokoajan ? Jos kerran vaikka kk- maiskuttelet, niin ei siitä pitäisi kenenkään ainakaan järkyttää mieltään .

• Anonyymi

Mara otti vain ihan vähän Plösön sipsipussista, sitä ei lasketa.

• Anonyymi

Ei syönyt montaa zipsiä joten en usko että lihoaa Hänellä oli kyllä seksikäs asu. Varmaan monella miehellä otti eteen kun häntä kuolas.

• Anonyymi

Alusvaatteisillaan baarissa? No, tietysti makunsa kullakin.

• Anonyymi

Ei mulla vaan. Eteen ottaa vain, kun vaimo kekkuloi lauantaiaamuna pelkissä pikkuhousuissa keittiössä ja keittelee kahvia rakkaalle miehelleen.

Ehkä joku voi tykätä Martista siinä mielessä, tuskin läheskään kaikki. Nainen on parhaimmillaan, kun on naisellinen.

• Anonyymi

Sipsit sekä nakit ja ranskalaiset ovat Martinan kilpailumenestyksen salaisuus

• Anonyymi

Sittenhän sinullakin on mahdollisuus.

• Anonyymi

Älä unohda kebabbia - siinä on paljon proteiinia ja makua, sen voimalla on tehty ennätyksiä. Ainakin Turkissa.

• Anonyymi

Meidän Mara-Martta-Martti-Markkina puhuu yhtä ja tekee toista. Hänen kiihkeät faninsa, ns. minimarat uskovat KAIKEN mitä akka sanoo. Tämähän on faktaa ja tiedetty jo vuosikausia. Valehtelijoiden klubi = Mara ja minimarat.

• Anonyymi

Mietin että miten voi olla noin, että valokuvaaja on sentin päässä naamasta, eikä Martina tajua tätä "salakuvaukseksi". Tuo ei todellakaan ole mikään salakuva. Todennäköisesti ihan suunniteltu lööpin haku Martinalta itseltään. Pyydetty jotain "kaveria" ottamaan kuvaa ja lähetetty seiskaan jonkun "kaverin" puhelimesta tms. Pitihän julkisuustyrkyn saada nakumekolla pashalehden huomio.

• Anonyymi

Kova oli asu! Enpä ole ennen nähnyt vastaavaa. Polttarit?

• Anonyymi

Juu, ylipolvensaappaat ja kaikki. En vain ymmärrä joitakin naisia, mikä tarve on esitellä itseään nakumekoissa? Mm. punaisella matolla on ollut useallakin maailmantähdellä nakumekko.
        Eivät muuten saa tarpeeksi huomiota, liha tarjolla alehintaan, eivät osaa arvostaa itseään (halventavat kyllä koko naissukupuolen, vaikka joittenkin mukaan sellaista ei ole enää olemassakaan) vai minkä puutetta tuollainen on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ylipolvensaappaat ja kaikki. En vain ymmärrä joitakin naisia, mikä tarve on esitellä itseään nakumekoissa? Mm. punaisella matolla on ollut useallakin maailmantähdellä nakumekko.
        Eivät muuten saa tarpeeksi huomiota, liha tarjolla alehintaan, eivät osaa arvostaa itseään (halventavat kyllä koko naissukupuolen, vaikka joittenkin mukaan sellaista ei ole enää olemassakaan) vai minkä puutetta tuollainen on?

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Mannerheim keksi perunalastut

• Anonyymi

Toi asu...karmea punaisten lyhtyjen pitsikokonaisuus. Rohkea saa olla mutta toi on karmea.

• Anonyymi

Normaalia kortetyyliä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      153
      1684
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      20
      1160
    3. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      88
      1090
    4. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      42
      1066
    5. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      66
      891
    6. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      107
      866
    7. No jos sulla on muitakin ottajia

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata
      Ikävä
      45
      808
    8. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      794
    9. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      183
      778
    10. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      68
      771
    Aihe