Olen järkyttynyt. Ovatko ne muka terveellisiä..?
Näin kertoo Seven-magazine.
Voiko enää uskoa mihinkää.
Martti napostelee sipsejä
18
302
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikesta säkin mutta kun Martina stalkkeri järkytyt.
Onko sulla oikeesti pakkomielle Martinaan.
Tiedätkö jokainen hyvinvoinnistaan ja terveellisistä ruuista nauttiva, saa joskus syödä ns roskaruokaa.
Toista se on teillä lähiöplösöillä kun sipsit ja roiskeläppapizzat on jokapäiväistä ruokaa.- Anonyymi
Jos on selkärankaa ja elää itse niin kuin opettaa niin EI koskaan mitään roskaa, rasvaa,sokeria ja muuta paskaa suusta alas.
Tyypillistä touhua, älkää tehkö niin kuin minä, vaan niin kuin minä sanon.
En maksaisi punaista puupenniä mistään typeristä kursseista.
- Anonyymi
Kyllä voit syödä kun et mutustele niitä päivittäin sängyn pohjalla, onko joku väittänyt että ne on tervelisiä syödä kokoajan ? Jos kerran vaikka kk- maiskuttelet, niin ei siitä pitäisi kenenkään ainakaan järkyttää mieltään .
- Anonyymi
Mara otti vain ihan vähän Plösön sipsipussista, sitä ei lasketa.
- Anonyymi
Ei syönyt montaa zipsiä joten en usko että lihoaa Hänellä oli kyllä seksikäs asu. Varmaan monella miehellä otti eteen kun häntä kuolas.
- Anonyymi
Alusvaatteisillaan baarissa? No, tietysti makunsa kullakin.
- Anonyymi
Ei mulla vaan. Eteen ottaa vain, kun vaimo kekkuloi lauantaiaamuna pelkissä pikkuhousuissa keittiössä ja keittelee kahvia rakkaalle miehelleen.
Ehkä joku voi tykätä Martista siinä mielessä, tuskin läheskään kaikki. Nainen on parhaimmillaan, kun on naisellinen.
- Anonyymi
Sipsit sekä nakit ja ranskalaiset ovat Martinan kilpailumenestyksen salaisuus
- Anonyymi
Sittenhän sinullakin on mahdollisuus.
- Anonyymi
Älä unohda kebabbia - siinä on paljon proteiinia ja makua, sen voimalla on tehty ennätyksiä. Ainakin Turkissa.
- Anonyymi
Meidän Mara-Martta-Martti-Markkina puhuu yhtä ja tekee toista. Hänen kiihkeät faninsa, ns. minimarat uskovat KAIKEN mitä akka sanoo. Tämähän on faktaa ja tiedetty jo vuosikausia. Valehtelijoiden klubi = Mara ja minimarat.
- Anonyymi
Mietin että miten voi olla noin, että valokuvaaja on sentin päässä naamasta, eikä Martina tajua tätä "salakuvaukseksi". Tuo ei todellakaan ole mikään salakuva. Todennäköisesti ihan suunniteltu lööpin haku Martinalta itseltään. Pyydetty jotain "kaveria" ottamaan kuvaa ja lähetetty seiskaan jonkun "kaverin" puhelimesta tms. Pitihän julkisuustyrkyn saada nakumekolla pashalehden huomio.
- Anonyymi
Kova oli asu! Enpä ole ennen nähnyt vastaavaa. Polttarit?
- Anonyymi
Juu, ylipolvensaappaat ja kaikki. En vain ymmärrä joitakin naisia, mikä tarve on esitellä itseään nakumekoissa? Mm. punaisella matolla on ollut useallakin maailmantähdellä nakumekko.
Eivät muuten saa tarpeeksi huomiota, liha tarjolla alehintaan, eivät osaa arvostaa itseään (halventavat kyllä koko naissukupuolen, vaikka joittenkin mukaan sellaista ei ole enää olemassakaan) vai minkä puutetta tuollainen on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ylipolvensaappaat ja kaikki. En vain ymmärrä joitakin naisia, mikä tarve on esitellä itseään nakumekoissa? Mm. punaisella matolla on ollut useallakin maailmantähdellä nakumekko.
Eivät muuten saa tarpeeksi huomiota, liha tarjolla alehintaan, eivät osaa arvostaa itseään (halventavat kyllä koko naissukupuolen, vaikka joittenkin mukaan sellaista ei ole enää olemassakaan) vai minkä puutetta tuollainen on?Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Mannerheim keksi perunalastut
- Anonyymi
Toi asu...karmea punaisten lyhtyjen pitsikokonaisuus. Rohkea saa olla mutta toi on karmea.
- Anonyymi
Normaalia kortetyyliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1531684Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla201160Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele881090- 421066
- 66891
- 107866
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45808Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113794Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi183778Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68771