Täällä Konnevedellä kunnan asukkaat sonovat itseään konnevetisiksi. Myös muotoa konneveteläinen meilläpäin käytetään.
Miten Haapaveden asukas sanotaan?
15
439
Vastaukset
- Anonyymi
Haapavetinen!
- Anonyymi
Haapaveteläinen on loukkaavaa kieltä. Haapavesinen sanan käyttö loukkaa hieman vähemmän. Se kertoo vain ettei tunne paikkakuntaa kunnolla.
- Anonyymi
Vääräkielisyys ärsyttää tosi paljon. Esimerkiksi
Haapavesen
Haapavesille
Haapavesiset
Opetelkaa suomen kieli edes! - Anonyymi
Haapaveteläinen on parhaiten todellisuutta kuvaava!
- Anonyymi
Veteliä tässä ollaan, ei auta mikään.
- Anonyymi
Ainakin yksi persu sanoo homoperäinen.
- Anonyymi
Et sinä pyhäjärven trolli ole ollut persu sen jälkeen kun Halla-aho teidät natsit puolueestaan pihalle potki.
- Anonyymi
Haapavesi-lehden toimituksessa kun aktiivisesti luetaan tätä palstaa, niin tehkää galluppi siitä ollaanko tässä veteläisiä vai vetisiä.
- Anonyymi
Haapavesiläinen... Kannattaisko opetella suomenkieltä! Ja en oo kotosin Haapaveeltä!
- Anonyymi
Vetisiä veteläisiä
- Anonyymi
Ainakin jotkut ovat vattukyläläisiä.
- Anonyymi
Haapio.
- Anonyymi
Haapaveli
- Anonyymi
Kyrpiäinen on kiva.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466204
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253776Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282941- 412680
- 492660
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262066Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691934Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511868- 281640
- 341633