Tiedoksi sulle

Anonyymi-ap

Mulla on muitakin ottajia !

193

3037

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei muuta kuin antaa mennä. Mä en huutele perään.

• Anonyymi

Joo, niin on. Enkä minä pidä itseäni edes parhaana. Olen liian ujokin ja vaikeatajuinen. Naiselle.

• Anonyymi

Mä en ole ujo on helpompaa olla yksin kun kuunnella turhia syytöksiä että on mun vika kun naisen elämä meni pilalle mitä olen tähän ikään elänny ni kuinka se on mun vika jos nainen ei itse muhun halunnu tutustua pojan äiti ny ehkä hänen harmikseen oppi mut tuntemaan pojan syntymän myötä

• Anonyymi

Jos nainen rakastaa sinua, hän ei halua muita kuin sinut. Vaikka olisit kuinka ujo ja vaikeatajuinen. Ja voihan se olla niinkin, että nainen tajuaa sinua paremmin, kuin sinä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen rakastaa sinua, hän ei halua muita kuin sinut. Vaikka olisit kuinka ujo ja vaikeatajuinen. Ja voihan se olla niinkin, että nainen tajuaa sinua paremmin, kuin sinä itse.

Sivusta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin olla naisen oma loppuelämäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin olla naisen oma loppuelämäni.

Olisi ihanaa, jos se mies olisi omani loppuelämäni, mutta et sinä varmaan ole se mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta tämä.

Mistä ihmeen sivusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ihmeen sivusta?

En ole aloittaja.

• Anonyymi

Ota sitten joku niistä. Mä taidan kyllä passata tän option

• Anonyymi

Niinpä. Mullekin on sanottu että oishan sulla nyt ottajia. 😂 kaikki 💩 sitä kuuleekin.

• Anonyymi

Eikö olekin hauskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin hauskaa.

On kyllä, nauran toisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin hauskaa.

Ai mulleko tää oli tarkoitettu 😢💔 Mä nyt oon nii tottunut että aina valitaan joku muu. En ala ees kilpailla. Ku en kuitenkaan pärjää. Koulussakin olin aina se viimeinen joka tuli valituksi. 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä, nauran toisille

Ihan niinku sulla olisi varaa siihen. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan niinku sulla olisi varaa siihen. 😂😂

Tai sulla kun käyt täällä kenelle sattuu ns nauramassa ihan autuaana😂-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sulla kun käyt täällä kenelle sattuu ns nauramassa ihan autuaana😂-sivusta

Mä nyt en sentäänkuvittele edes olevani mitenkään haluttu. Tiedän kyllä että olen säälittävä jolle kaikille nauraa. 😂😂 onhan se jo käynyt selväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mulleko tää oli tarkoitettu 😢💔 Mä nyt oon nii tottunut että aina valitaan joku muu. En ala ees kilpailla. Ku en kuitenkaan pärjää. Koulussakin olin aina se viimeinen joka tuli valituksi. 😢

No voi kyynel mitä sitte mua ois voinnu ainakaan vähempää kiinnostaa tulla koulussa valituksi yhtään mihinkään koulunkin kävin kun oli saatana pakko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi kyynel mitä sitte mua ois voinnu ainakaan vähempää kiinnostaa tulla koulussa valituksi yhtään mihinkään koulunkin kävin kun oli saatana pakko

Sinä ootkin sinä. Kyllä mua sattuu vieläkin otakaa te tuo" vaikka jossain ryhmä peleissä huutelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai kun kun ihastus sanoo että "mut kun sä oot vaan tollanen ". Jne jne. Edes halua muistella. Aina vaan näit ihmisiä joihin olit ihastunut kuinka ne valitsee toisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä nyt en sentäänkuvittele edes olevani mitenkään haluttu. Tiedän kyllä että olen säälittävä jolle kaikille nauraa. 😂😂 onhan se jo käynyt selväksi.

Niin omissa maailmoissa elävä naisena yötä päivää esiintyvä mies on kyllä naurun paikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin omissa maailmoissa elävä naisena yötä päivää esiintyvä mies on kyllä naurun paikka

Ihabaa aamua sinullekin sinne. Kas kun en tunne häntä. Aika ilkeää minusta nauraa toiselle. Mutta tehän ootte läpi p* skoja k* sipäitä niin tuskinpa edes sitä ymmärrätte. Lähdenkin aamukahvin keittoon.

• Anonyymi

Hmm..Onhan noita ottajia,vaan onko noita pitäjiä...Kai aika sen näyttää voi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm.Vaan itku pitkästä ilosta ja suru suunnaton kuumasta suutelosta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää

• Anonyymi

Ei oo eikä tuu, yhden tietyn miehen haluan.

• Anonyymi

Todella ihana ja suloinen huomautus sinulta.

• Anonyymi

Voi tulla tylsä loppuelämä jos et osaa pakkomielteistäs luopua

• Anonyymi

kuulostat määrätietoiselta ja vahvalta luonteelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tulla tylsä loppuelämä jos et osaa pakkomielteistäs luopua

Sinulla on mennyt vissiin jo kuus vuotta perättömiä puhuessa ja nyt ei sosialiseeraaminen enää ilmeisesti maistu

• Anonyymi

Hmm...Kyllä sen sun aikas kestää haluta...

• Anonyymi

Et saa sitä yhtä, kun sillä on jo nainen, sinulla ei mitään mahiksia, olet liian tyrkky. Niin ja vähemmän kaunis, katsoppa sitä ahteria se on kuin vasikan takapuoli, luiska, erittäin pahan näköinen niissä kulahtaneissa tuulipuvun housuissa.

• Anonyymi

No tällä avauksella varmasti taas ropisee kommentteja. Miksi pitää kehua tai dissata itseään?
      *puistatus*

• Anonyymi

Hyvä kysymys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys

Minun mielestä olennaisempi kysymys on, että miksi tän provoilevan äijän tusinatrollauksia pitää päivitellä muka nii asiantuntevana tai närkästyneenä. Ihan kuin tuntisitte henk kohts tai jotain, ehkä kannattaa iha vaa herätä

• Anonyymi

No kun ei kai ole olemassa niitä välimuotoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun ei kai ole olemassa niitä välimuotoja

Niin tässä palstan trolliyidellisuudessa ei pal tarvi päätään käyttää senkin tempautuu messiin😂🤭😂

• Anonyymi

Mulla ei.
      Ja jos olisi, en ilmoittaisi. Mutta oikeasti ei.

🥰

• Anonyymi

Siitä vain sitten valkkaamaan se sopivin!

• Kiva tietää näin lauantai iltapäivänä.

• Anonyymi

Aamu nyt on vasta heräsin

• Anonyymi kirjoitti:

Aamu nyt on vasta heräsin

Oho... Sulla meni tämä päivä sitten aika nopsaan ohi. Eipä sillä. Olisin ihan hyvin voinut itsekin nukkua... Ei tästä päivästä taida tulla tämän kummempaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oho... Sulla meni tämä päivä sitten aika nopsaan ohi. Eipä sillä. Olisin ihan hyvin voinut itsekin nukkua... Ei tästä päivästä taida tulla tämän kummempaa.

Mites se ohi meni? Vasta aluillaan ja menen vasta 4.00-5.00 nukkumaa

• Anonyymi kirjoitti:

Mites se ohi meni? Vasta aluillaan ja menen vasta 4.00-5.00 nukkumaa

Kohta tulee pimeää... Sitä vain tarkoitin. Sulla töitä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Vapaata on. Luonnollinen unirytmi mulla on että tuossa 3:men jälkeen alkaa väsyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Vapaata on. Luonnollinen unirytmi mulla on että tuossa 3:men jälkeen alkaa väsyttää.

Ymmärrän sen. Itsekin tykkään valvoskella. Tosin nyt aamuvuorot töissä rajoittaa sellaista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kuulin et yks kundi tykkää musta. Ihanaa ku on rakastettu olo 🥰😍

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulin et yks kundi tykkää musta. Ihanaa ku on rakastettu olo 🥰😍

Onnea sille.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onnea sille.

Kiitos. Ihanaa jos saan viimeinkin seksiä pian ♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂

Tajuatko yhtään, että oot se narri tässä, sillä muut ymmärtää kyllä, että kyseessä on mies eikä suinkaan tuttusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä sen saamissea mukava vaikeaa on menet baarin pöydälle makaamaan ilman housuja jalat levälleen ni eiköhän siinä kohta jono ole saat munaa sen minkä haluat ja kovuus on luultavasti vaihteleva ja osa ei välttis yleisön johdosta saa edes seisoon

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Toivottavasti. :)

Toivosa on hyvä elää usko kun juoks jo kiljuen karkuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko yhtään, että oot se narri tässä, sillä muut ymmärtää kyllä, että kyseessä on mies eikä suinkaan tuttusi

Miks pitäs olla tuttu eikö ny tuntemattomalle ole helpompi vittuilla jos vaikka hyvällä tuurilla sais sen edes suuttuun

• Anonyymi

No sinut on ottanu jo koko kylä ole rauhassa vaan

• Anonyymi

Ootko se siannaama?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko se siannaama?

Röh röh puttepossu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko se siannaama?

Mies, joka kirjoittaa tällaista on varmasti oikein kreikkalainen patsasfiguuri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies, joka kirjoittaa tällaista on varmasti oikein kreikkalainen patsasfiguuri

Ja kyseessä on tässä tapauksessa se yksi ja sama trolliincel märisemässä tusinasatuja, mihin riemumiäliset uskoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röh röh puttepossu

Haluuks et sun posses ottaa tästä ätmin tekstistä kunnian vai mitä elvistelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko se siannaama?

Ei kai sen kummempi siannaama kun sinäkään

• Anonyymi

Miksi kaikki vastaa niin kylmästi henkilölle,joka kaipaa/hakee rakkautta.
      En itse ärsyttäisi tahallisesti mutta silti.

Love's all you need.

• Anonyymi

Olet oikeassa.

• Anonyymi

Kyllähän tuo on aika lapsellinen aloitus. Eikö ole oikein kertoa, ettei sitä rakkautta ja huomiota noin hakemalla saa. On nimittäin kaksi asiaa millä näissä hommissa on väliä:
        - kenestä minä välitän
        - kenestä hän välittää
        Nuo on ne ratkaisevat tekijät. Jos ne ei kohtaa, se on ihan yksi ja sama ottajille.

• Anonyymi

Et itse ärsyttäisi tahallisesti mitä?

• Anonyymi

Ei tuo aloittaja vaikuta rakkaudesta tietävän hevokukkua. Jotkut suosituimmuuskisat nämä hänelle lienevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et itse ärsyttäisi tahallisesti mitä?

Ketään, lapsellistahan tuo ärsyttäminen on. En tykkää kiusata tai ärsyttää, se on niin nähty.

Mutta en silti ymmärrä kaikkea ilkeyttä mitä ihmiset jaksaa suoltaa. Rakkauttahan ap vain on vailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo aloittaja vaikuta rakkaudesta tietävän hevokukkua. Jotkut suosituimmuuskisat nämä hänelle lienevät.

Mitä tarkoitat tällä - miksi retorisoisit kenestäkään näin varsinkaan kun sinulla ei ole hajuakaan kuka aloittaja on? Vastenmielistä jotenkin tämä tapau puhua, oletko koskaan kuullut käytöstavoista? Niihin ei kuulu hyökätä anonyymin kimppuun häntä fantasioiden joksikin tietyksi yksilöksi johon ei ole eikä tule olemaankaan kontaktia

• Anonyymi

Onko se jotain syötävää tuo lövee nääs kun mitä täsä vierestä seuraillu kovin on kylvö altis sana teot si taas osottaa ihan muut mu ehkä ihan hyvä et edes joku uskoo tuohon rakkauden kauniiseen satuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän tuo on aika lapsellinen aloitus. Eikö ole oikein kertoa, ettei sitä rakkautta ja huomiota noin hakemalla saa. On nimittäin kaksi asiaa millä näissä hommissa on väliä:
        - kenestä minä välitän
        - kenestä hän välittää
        Nuo on ne ratkaisevat tekijät. Jos ne ei kohtaa, se on ihan yksi ja sama ottajille.

Pessimisti ei pety ja realisti tajuaa ettei usko paskan jauhantaa ennen kuin teot vastaa sanomisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kantsiis hakee sitä ystävää tuolta sateenkaari puolelta!!

• Anonyymi

Jonossa ollaan. Monesko vuoronumero?

• Anonyymi

Mun vuoronumerolaitteessa on vain yksi lippu. Sen kun vain se oikea nainen saa repäistyä siitä. Muiden on turha yrittää riuhtoa sitä itselleen. Numero 1. Ei muita numeroita. Sivustajuuh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun vuoronumerolaitteessa on vain yksi lippu. Sen kun vain se oikea nainen saa repäistyä siitä. Muiden on turha yrittää riuhtoa sitä itselleen. Numero 1. Ei muita numeroita. Sivustajuuh

Miksi puhut itsestäsi näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksen saisi? Mikäs nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksen saisi? Mikäs nyt?

Aika alkeellista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika alkeellista

Se on sun näkökanta. Mulla on omani. Suon sinulle omasi, suo sinäkin minulle. Ei mun tartte elää ja olla kuin sinä tai joku muu. Mä oon mä. Sä oot sä. Jokaisella oma näkemys jne ✌️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska kyseessä on trollaava mies, nyt järki käteen jos sitä on ikinä ollutkaan

• Anonyymi

En tiedä jonot on pitkiä ite olen odotellu et joku uskaltais alkaa niitä tappouhkauksia toteuttaan tai edes yrittäs ni voitas kahtua mikä on lopputulos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on taas asia johon en ole vaivautunu syventymään jo pelkästään tuntus olevan mahdoton sellaine kui rehellinen nainen saatika ettäkö itsetunto olis terve eikä joko ylikorostunu tai olematon yli korostetulla itsetunnolla varustetulla naisella kun on suuret luulot itsestään on jo kokemusta ja si taas olemattomalla itsetunnolla varustettu nainen taas joko väheksyy itseään liikaa tai yrittää pönkittää itsetuntoaan tavoilla jotka lopulta vaikuttaa siihenkin päinvastoin ja narsisti nainen si taas osaa näytellä noiden välistä tilanteesta riippuen itselleen hyötyä hakien tavalla tai toisella ja jos ei muuten onnistu tavoitteessaan ni si yrittää hakea sääliä sieltä mistä vain mahdollista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sun näkökanta. Mulla on omani. Suon sinulle omasi, suo sinäkin minulle. Ei mun tartte elää ja olla kuin sinä tai joku muu. Mä oon mä. Sä oot sä. Jokaisella oma näkemys jne ✌️

Niinhän se on mu tiesiks et ihmisen on vaikea ymmärtää sitä jos jonkun näkemys poikkeaa enemmistön näkemyksestä harva uskaltaa olla omaitsensä niin moni menee mielummin ameeban lailla massan mukana kun se on helpoin tapa kuinkas kävikään missä jamassa esim. suomi on kun on toimittu näin

• Anonyymi

Siitä vaan. Et oo oikeasti rakastunut jos kuka tahansa ottaja kelpaa. Minulle ei kelpaisi koska en olisi onnellinen ja minulle ei ole tärkeää se että muut ihmiset näkee että liikkuu naisen kans... Joo todellakin olemme aivan erilaisia...

• Anonyymi

Siitä vaan ottamaan👍ikinä parisuhde edes kiinnostanut.

• Anonyymi

Parisuhdetta on kuulemma parempi kui parisuhde jossa keskusteluyhteys ei toimi

• Anonyymi

Narttavaa aloittajalta.Jos tarttee koko Suomelle kertoa ja kehua.Eikö tommosen asiat ole ihan henkilö kohtaisia ,se on otettava jos on ottajia.Onneksi ei ole noita ongelmia ja minä jos otan jonkun en paljon kysele enkä huutele.

• Anonyymi

Sinä teet itse omat valintasi. En puutu niihin.

• Anonyymi

Olisitpa tietoinen kaikesta ihan oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko paljosta minä olen tietoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭

Vaikutat vähä maaniselta ku käyt taas hirnumassa kaoottisesti kenelle sattuu anonyymipalstalla- onko kaikki jees?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat vähä maaniselta ku käyt taas hirnumassa kaoottisesti kenelle sattuu anonyymipalstalla- onko kaikki jees?

Melkein näen silmin heijausliikkeet siellä tapettiin katoamisen lomassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko paljosta minä olen tietoinen.

Ei aina riitä että on tietoinen osaatko myös sisäistää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein näen silmin heijausliikkeet siellä tapettiin katoamisen lomassa

Oletko osallistunut henkirikokseen siitä saa kai avunannosta noi viis vuotta jos tietoni pitää paikkansa

• Anonyymi

Täällä on paljon ottajia. Kuppia tehdään ja palstalle kirjoitellaan sekavia.

• Anonyymi

Sytyttääkö nämä miehen trollaukset viisaita ajatuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sytyttääkö nämä miehen trollaukset viisaita ajatuksia?

Jaa kenellä ja miks niiden pitäs sytyttää mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa kenellä ja miks niiden pitäs sytyttää mitään

Ei oikeastaan, kunhan heitin ajatuksen ilmaan jos ois vaikka ollu tuoreempi ym

• Anonyymi

Kaikilla on. Keskity vain siihen kenen kanssa tunteet kohtaa ja tuo itsessä tunteita.

• Anonyymi

Minulla vain yksi mies joka on sydämessäni ♡
      En ala kilpailemaan muiden kanssa hänen huomiosta.

• Anonyymi

Ja jos se mies on antanut sulle paikan omassa sydämessään, ei ole tarvettakaan kilpailulle. Mun mielestä mikään kilpailuasetelma ei ikinä oo ihmissuhteissa mitenkään hyvä lähtökohta, oli kyse ystävyydestä tai rakkaudesta. Tottakai sitä yrittää tuoda itsensä esille, että se ihastus huomaisi, mutta kilpailu on mun mielestä jotenkin puistattava ajatuksenakin saati sitten toteutuessaan. Työelämässäkin ja kaveriporukoissa näkee noita suosituimmuusasetelmia. Nuoleskelu jne, että on parempi kuin joku muu. Ei kiitti mulle.

• Anonyymi

Tällaisen kuullessani, ajattelen, et tällainen on vaikea pideltävä. Luotettava? Sanoisin, mene niiden ottajien perään, äläkä huutele enää mun perään.

• Anonyymi

Ekä halunnut häntä
      Liikaa tunteita su kohtaan hänel

• Anonyymi

hah hah, ne ottajat tiedetään, ne on tyrkyllä kaikille muillekin, mutta eivät kelpaa kenellekään. Viestisi kohteelle on myös muita ottajia, joten sen saadaksesi joudut tekemään muutakin, kuin typeriä aloituksia palstalle.

• Anonyymi

Jokuhan on ottanut palstamiehen provon hyvin tunteellisesti🤭🤭-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokuhan on ottanut palstamiehen provon hyvin tunteellisesti🤭🤭-sivusta

Palstalla jo luultiin, että Mieheksiluulija on kuollut, tai palautettu pakkohoitoon, mutta eipä ollutkaan. Kivat että olet hengissä, mutta mene nyt takas sinne pehmustettuun huoneeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla jo luultiin, että Mieheksiluulija on kuollut, tai palautettu pakkohoitoon, mutta eipä ollutkaan. Kivat että olet hengissä, mutta mene nyt takas sinne pehmustettuun huoneeseen.

Niin, huvittavinta tässä on aloittajamies se, että et ole ainoa joka kokee sellaista suuruutta, että kun vaan keksii jotain uskomatonta peetä omasta päästään, niin se asia muuttuu tai manifestoituu välittömästi todeksi ja sillä sipuli

• Anonyymi

Ota meijät kaikki😘Ollaan Polyeerisiä.

• Mahtaako tuommonen slogan toimia lainkaan? Itse ainakin vastaisit tuollaiseen, että no senkus meet muille ottajilles sitten.

Antaa mielikuvaa, että vain toisen olis tehtövä jotain ja yks varttuu vaan passiivisena, ottajaansa. Huono homma. Ei toimi.

• Anonyymi

Hei, alanko kysellä vastakkaisen sukupuolen edustajilta, haluaisitko kanssani? Miten voi edes tietää muuten, vai arvaako sen?

Ei ainakaan palstalla suurin osa yhtään tiedä mitä kaipuun kohde on mieltä.

Aloittaja, älä välitä ilkeistä ja tosikoista.

Jos kommentit epäkiitolisia. Olet varmasti haluttava. Mied/nainen

• Anonyymi

Tarkoitatko aloittaja, että jonkun pitäisi kiirehtiä sun luo tai huomioida sua paremmin? Kysyn ystävällisesti, en millään negatiivisella ollenkaan. ✌️❤️

• Anonyymi

Oletko sinä se joka haukut mua kyläpyöräksi, olet valehtelija paska-akka.

• Anonyymi

Ja tässä taas naisvihamielisesti ajatteleville hönöille trollaavalta aloittajamieheltä yksi köppäkuriosoteetti😂

• Anonyymi

Yökaveriksi on ottajia varmasti 🐻

• Anonyymi

Hyvä!!! Tota olenkin toivonut , hienoa muru , löysit vihdoin sen oikean !!! Jee!!

• Anonyymi

Entä sitten, ei se minua haittaa.

• Anonyymi

Ja tiedoksi sulle. Jos tyypistä ei kuulu niin ei ole kiinnostunut sinusta.

• Anonyymi

😂😂😂🤭

• Anonyymi

No mutta, kiva juttu.
      Sullahan on sitten asiat kivasti. 🙂

• Anonyymi

Wau elä elämäsi tähtihetkiä.

• Anonyymi

Sehän on hienoa. Minulla ei sitä yhtäkään.

• Anonyymi

Taitaa olla kummallakin mutta ei se silti sitä estä ettemmekö me halua silti vain toisemme 😍😍

• Anonyymi

Ei laisinkaan!

• Anonyymi

Hienoa. Onnea elämääsi. Nyt helpottaa todella

• Anonyymi

Otat sen jonka sydämesi valitsee, helppoa 🙂 toki toisenkin pitää tuntea samalla tavalla

• Anonyymi

Naisia jotka olisivat niinkö ...ei ole kuin elokuvissa.

• Anonyymi

Ei kenenkään tartte olla niin kuin elokuvissa. Kun saa olla oma itsensä se on aina paras vaihtoehto.

• Anonyymi

Tämä on kokemus

• Anonyymi

Ota sitten niistä joku. Minä en halua sinua enää. En vaan halua. En osaa selittää. Tunteet vain loppui. Anteeksi siitä. Ota joku muu.

• Anonyymi

Kuka olet ja kuka oli kaipaamasi henkilö?
        En ole aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka olet ja kuka oli kaipaamasi henkilö?
        En ole aloittaja.

No mutta tuo kommentoija on aloittaja ja mies joka mutisee simppeleille ihmeteltäväksi nää kommentit lähinnä itse

• Anonyymi

Mulla ei. Kukaan ei ole minua ottamassa yhtään mihinkään. En tunne yleensä yksinäisyyttä mutta tämä kesä ja syksy on ollut erilainen. Olen vaan surullinen nyt. En aio etsiä ketään korviketta enkä edes tiedä mistä sellaisen löytäisin. Tinderiin ja vastaaviin en voi mennä, en ole sellainen. Minulta on kuollut läheisiä, joten tiedän että suurinkin suru muuttaa muotoaan ja tuntuu vähemmän pahalta ajan kanssa. Ota sinä kenet vaan.

• Anonyymi

Mitä luulet onko muillakin?

• Anonyymi

Meitä on monta ihmistä, jotka haluamme vain toisemme. Siellä sydämessä on vain se yksi ihminen, muita ei sinne mahdu.
      Tämä naiselta miehelle.

• Anonyymi

Täällä toinen samanlainen nainen. Ei tarvetta vilkuilla muihin päin, kun sydän on jo varattu.

• Anonyymi

En yhtään epäilekään sitä. Olet mahtava tyyppi. Mikset antanut mahdollisuutta sille tietylle?

• Anonyymi

Ja mitä sitte si otat jonkun niistä kyllä kai sitä tyytymälläkin elämästään jonkin näköisen saa tehtyä se onko se oman näköinen onkin si jo ihan erijuttu

• Anonyymi

Ei hätää,niin mullakin.😆

• Anonyymi

Eikös se luvannut, että alkaa pikkarit lentää. Miksi täällä mustasukkaisena riehut? Kysyn vain.

• Anonyymi

Kyllä se on aloittajamies sillä tavalla, että kirjoittelet näitä sinulle täysin tuntemattomia hörhöjä villitseviä aloituksia, koska sinun kohdalla ei housut lennä makkarin nurkkaan koskaan- katkeruus näkyy avaruuteen saakka

• Anonyymi

En usko kun uhoat täällä.

• Anonyymi

Siis mitä- eikö näiden miehen trollausten ole tarkoitus toimia juuri sillä tavalla, että kaikki hyvinkin omituiset hiipparit vetää herneet nenään tai kertoilee uskomattomia tarinoita ja tunnisteluita tuolla ulkomaailmassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä- eikö näiden miehen trollausten ole tarkoitus toimia juuri sillä tavalla, että kaikki hyvinkin omituiset hiipparit vetää herneet nenään tai kertoilee uskomattomia tarinoita ja tunnisteluita tuolla ulkomaailmassa?

Laita nyt se viesti räkkäällesi

• Anonyymi

Käytkö usein vieraissa?

• Anonyymi

Kuinka pitkiä sessioita?

• Anonyymi

Ja montako sokuria kerralla?

• Anonyymi

Eipä yllätä jos hän olisit... en mitenkään voi olla ainut kun miettii millanen oot 😍😊

• Anonyymi

Oisko kuitenkin "Toimenpiteitäsi varten"?

FYIn ja FYAn ero on se että jonkun pitäis toisessa tapauksessa tehdä jotain ja toisessa ei. Jos oot tasan varmasti sitä mieltä että tämä on sitä FYI-osastoa niin.....

• Anonyymi

Monikaan tiedä omaa parastaan, ja valinnan mahdollisuudet lisää vain tuskaa.

• Anonyymi

Monikaan ei tiedä mahdollisuuksiaan, vaikka ajattelisikin jonkin olevan parhaaksi. Sekin lisää tuskaa.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• On tuossa totuuden siemen. Moni valitsee sen kumppanin perustein, jotka ei teekkään onnelliseksi, monesti toistaen samoja kaavojakin. Päähän on voinut pinttyä mutu, että tietyt jutut olisi saavutettava, muttei huomaa mitä saavuttaisi eri kaavaa kokeilemalla.

• Huitale kirjoitti:

On tuossa totuuden siemen. Moni valitsee sen kumppanin perustein, jotka ei teekkään onnelliseksi, monesti toistaen samoja kaavojakin. Päähän on voinut pinttyä mutu, että tietyt jutut olisi saavutettava, muttei huomaa mitä saavuttaisi eri kaavaa kokeilemalla.

Esim. Jonkun kanssa saavuttaa materiaalisen hyvän, mutta tunnepuoli ontuu ja jättää jatkuvasti tyhjäksi. Ja toisen kanssa ei ehkä saavuttaisi materiaalista hyvää samalla lailla, mutta tunnepuoli tulisi täydennetyksi, jolloin se materiaalinen puolikin ja sen merkitys voikin muuttua ja huomaakin kaiken aikaa tavoitelleen onnensa kannalta vääriä asioita, mutta kun ei uskalla poiketa kaavoistaan tai päähän pinttymistään.

• Huitale kirjoitti:

Esim. Jonkun kanssa saavuttaa materiaalisen hyvän, mutta tunnepuoli ontuu ja jättää jatkuvasti tyhjäksi. Ja toisen kanssa ei ehkä saavuttaisi materiaalista hyvää samalla lailla, mutta tunnepuoli tulisi täydennetyksi, jolloin se materiaalinen puolikin ja sen merkitys voikin muuttua ja huomaakin kaiken aikaa tavoitelleen onnensa kannalta vääriä asioita, mutta kun ei uskalla poiketa kaavoistaan tai päähän pinttymistään.

Näin ihmiset sitten tyytyy mm. järkiliittoihin. Kun ei uskalla, viitsi, jaksa miettiä mitä todella kaipaa tunteakseen syvää onnellisuutta.

• Huitale kirjoitti:

Näin ihmiset sitten tyytyy mm. järkiliittoihin. Kun ei uskalla, viitsi, jaksa miettiä mitä todella kaipaa tunteakseen syvää onnellisuutta.

Itsensä löytäminen vaatii rohkeutta, kuten onneansa kohti meneminenkin tyytymisen sijaan.

• Anonyymi

Ja tämä sivusta epätoivoisella välittäjälle kuten aina

• Anonyymi

Ne keillä on oikeassa elämässä tarjokkaita jonoksi asti, eivät sitä huutele!
      Se näkyy kyllä, kun ulos ihmisten pariin jalkautuvat ja somen kautta saavat jatkuvasti tuntemattomilta viestejä vaikka missään seuranhakupalveluissa eivät ole koskaan olleetkaan.
      Näin!

• Anonyymi

Ottajia joo, muttei mieluisia. Aika ranttu tyyppi olen ja tiedän että hänkin on.

• Anonyymi

Se on omaan aloitukseen itse trollaava mies just näin- kikkelikuvaa ym sälää tulee vaikkei tilaiskaan -se on suosion mitta

• Anonyymi

Sen kun meet, ei kiinnosta.

• Anonyymi

Niin sano entinenkin eukko paljo olis ollu ottajia mutta yhtäkään en huolinu!

• Anonyymi

Sisko sanoi veljelleen et en oo ikkään yhelkää miehel antant ni veli siihe et onks siult kukkaa koskaa kysyntkää???

• Anonyymi

Eihän ole! Luonnevikaista kukaan halua. Fak once and leave.

• Anonyymi

Joku haluaa provoilla taas näköjään. Varmaan T.

• Anonyymi

Nytkö sinä maalittaja tunnistit jotenkin maagisesti miehen provon provoksi päivien jälkeen muka niin soavena? Hanki elämä😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkö sinä maalittaja tunnistit jotenkin maagisesti miehen provon provoksi päivien jälkeen muka niin soavena? Hanki elämä😂

Joku haluaa provoilla netissä siis voi ei miten tästä saatais nyt yhteinen intressi liittyen johonkin megafuulaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku haluaa provoilla netissä siis voi ei miten tästä saatais nyt yhteinen intressi liittyen johonkin megafuulaan

Essu päälle ja menoksi..

• Anonyymi

Muakin haettiin eilen ravintolassa kolme kertaa. Kaks kertaa järjestysmies ja yhden kerran poliisi. Ihan pihalta tää vastaus

• Anonyymi

Kun sillä ei ole mitään väliä. Minä luovun tästä ja niin saat sinäkin luvan tehdä. Oli tämä mitä hyvänsä. Et näe, et lue, et kuule minua enää. Et tunne minua itsessäsi. Minä olen puhtaasti helpottunut. Koska en jaksa enkä halua enää. En halua leikkiä, en pilkata, en kaivata. Kun se puu kaatui lopultakin, tiesin, mitä on tehtävä. Ja se toi helpotuksen. Minä päätin niin.

• Anonyymi

Hyvä että meet pois, muita kiusaamasta.

• Anonyymi

"Tiedoksi sulle. Mulla on muitakin ottajia !"

No ota niiden kanssa sitten lisää.

Kippistä vaan.

• Anonyymi

No mene niiden luo sitten. Mitä täällä mesoot.

• Anonyymi

No esimerkiksi...?

• Anonyymi

Anna jo mennä

• Anonyymi

Hah, hah, haa, romuransu vai! Kukaan ei huoli, ei varmasti.

• Anonyymi

Lopeta jo mies tämän huuhaaketjun vetäminen😂🥱

• Anonyymi

Mies ottaa, kun tytt​​​ö antautuu. Niin se on, on aina ollut ja on aina oleva. Se on luonnonjärjestys.

• Anonyymi

Mutta kuka on se oikea? Joskus pettymys voi olla suuri, kun tajuaa tehneensä virheen. Se kaunis ja hiljainen, joka tuntui heti ensikohtaamisesta omalta ja rakkaalta, vaihtui menevään ja muotitietoiseen, avoimeen ja estottomaan pintaliitäjään. Rakkaudessa luottamus ja tunne oikeasta on tärkeintä, sellaisen ihmissuhteen tärkeys säilyy koko elämän. Silloin kun elämässä tärkeintä on ulkoiset asiat, menettää lämmin kahdenkeskinen yhteys merkityksensä, silloin tärkeintä on omat kokemukset ja omien tunteiden herättäjät. Elämässä vaikein tilanne on silloin, kun ihminen joutuu valitsemaan kahdesta hyvästä toisen, elämäntilanteet ja inhimilliset syyt painavat yhtä paljon, kuin puhdas rakkaus. Valinnassa on hyvä muistaa elämän monimutkaisuus ja yllätyksellisyys, ja kuka vierelläsi viimeiseen saakka viihtyy ja huolen pitää.
      https://youtu.be/ZQWPPuA6u-M

• Anonyymi

Ty​​​tt​​​ö löytää sen oikean lopulta, kunhan on riittävän usein antautunut.

• Anonyymi

"Rakkaudessa luottamus ja tunne oikeasta on tärkeintä, sellaisen ihmissuhteen tärkeys säilyy koko elämän."

Rakkaus ei säily ilman rakkauselämää (seksiä/erotiikkaa). Kun tyttö haluaa koko elämänsä kestävän suhteen, on hänen naitava nuorena kuten oli ennen tapana, jossain ~13v iässä, riittävän varttunut mies kuten ~50v ikäinen. Silloin on jopa ~27 vuotta siihen kunnes vaihdevuodet alkavat. Mies on silloin ~77v ja saattaa hyvinkin tyytyä pelkkään oraaliseen seremoniaan.

• Anonyymi

Mites ne vihkisormukset?
        Naiselle vasempaan nimettömään ja kyrpätelinemiehelle kyrpään eli keskimmäiseen pikku-iso❤️😜-jalkaan?
        En oo nähnyt. En voi tietää, koska elän naimatonna.

• Anonyymi

Ok mt potilas

• Anonyymi

On vai? Viranomaiset.

• Anonyymi

Mutta sinä et halua muita

• Anonyymi

Onhan se tiedossa ollut vai pidätkö tyhmänä.

• Anonyymi

Kenelle puhutte?

• Anonyymi

Ottaako väkisin ja minkä värinen?

• Anonyymi

Kuka muka.

• Anonyymi

Kenellä ei olis lapsellinen aloitus.

• Anonyymi

Åke ottaa ainakin.

• Anonyymi

Oletko kossupullo? Voin tulla ottamaan

• Anonyymi

Niin on minullakin ottajia, kaikilla on ottajia jos ei muuta niin verot otetaan.

• Anonyymi

mee vaan jo...äläkä täällä valita

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe