Ruumiinrakenne miehelle? Bodari, maratoonari, jotain siltä väliltä? Vai onko jotian tiettyä lajia minkä harrastajan kroppa on mieleen?
Minkälainen on ihanteellinen
43
611
Vastaukset
- Anonyymi
V mallin vartalo
- Anonyymi
Eli vähän bodaria pitää olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hartialinja leveä ja vyötärölinja kapeampi, voi olla hoikka, normaali tai pullukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hartialinja leveä ja vyötärölinja kapeampi, voi olla hoikka, normaali tai pullukka
No jep. Harvoin pullukalla tosin on niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monella on luontaisesti leveä hartilinja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullukka voi laittaa korsetin ja avot, mikä V!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uimareilla on V mallin vartalo ennemminkin kuin bodareilla.
- Anonyymi
Hoikka
- Anonyymi
Kymmenottelija joka on kuitenkin rotevan oloinen. Heteromiehen näkemys tämä siis. Nyt trollit sitten vastaavat tähän että "hetero, joopa joo" ;D. Joillakin menee mielestäni heidän harrastuksensa jotenkin överiksi eli silleen että keho muokkautuu epäsuhtaiseksi siten että se tukee juuri sen lajin harrastamista jota henkilö harrastaa. Bodarin ja maratoonarin yhdistelmä on se juttu. On oikeastaan mahdotonta olla molempia samaan aikaan mutta ainahan voi yrittää. Ne tukevat toinen toistaan. Esim. se kun juoksee niin maha pysyy litteänä ja se litteys auttaa vatsalihasten sekä punnerrusten tekemisessä. Jos maha on pullea niin sehän ottaa helposti vastaan punnerruksia tehdessä ja vie täten tehoa siltä harjoittelulta. Toisaalta sitä helpompaa on kehittyä mitä heikommassa hapessa on. Jos kunto on oikeasti huono niin silloin liikunta tuntuu turhan raskaalta.
- Anonyymi
Minä tykkään rotevasta miehestä, jolla on leveät hartiat.
- Sivusta. - Anonyymi
Iskä kroppa isoilla hartiolla ja jykevät karva pohkeet
- Anonyymi
Sellainen maailman vahvin mies tyyppinen. Björnsson ennen painonpudotusta. Naisen vastaus.
- Anonyymi
180/80.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
180/80.
? 205/210.
- Anonyymi
Sumopainijat. Ne on niin majesteettisia. Voi heittää kylpytakin päälle tai olla ilman paitaa.
- Anonyymi
Fat Bastard sumopainijana oli kyllä tosi sexy!
- Anonyymi
Miehenä täytyy sanoa ettei ole mitään ihannetavoitetta itselleni eikä naiselle. Ei rakkaus toimi niin että rakentaa jotain ihanteita ja sitten valkkaa sen joka on lähimpänä. Mitä rakkautta se on, kuulostaa kauppareissulta.
- Anonyymi
Onko se kauppareissu Stockalle vai Tokmannille? Siinä on vissi ero. :)
- Sivusta. - Anonyymi
Naisena sanon ihan samaa. Silloin rakastuu kun rakastuu, ei siinä kehon koostumukset tai raamit mitään paina. Ei ole ihannetta minullakaan.
- Anonyymi
Itseäni vanhemmalla K-naisella on erittäin houkutteleva naisen vartalo. Sitä odotellessa...
- Anonyymi
Oliko hän se K50 jotain?
- Anonyymi
Sopivasti lihaksikas tai normaalivartaloinen. Maratoonarit on vähän kuivahkon näköisiä. Itse olen lihaksikas nainen, niin ei välttämättä ihan ruipelon rinnalla näytä hyvältä 😁
Kuitenkin kroppaa tärkeämpi asia on se mitä siellä korvien välissä on.- Anonyymi
Niin tuo urheilulajijuttu unohtui
Aitajuoksijat, lyhyen matkan juoksija, uimarit, crosfittaajat ja tavalliset puntin nostajat on ainakin mieleen. Pyöräilijöillä on ihan kiva 🍑. Mikäs niitä kesäisin katsoessa 🤭😂
Ja sitten ihan työllä hankitut lihakset on myös vau. Ei siis tarvitse olla mikään puntti-pena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuo urheilulajijuttu unohtui
Aitajuoksijat, lyhyen matkan juoksija, uimarit, crosfittaajat ja tavalliset puntin nostajat on ainakin mieleen. Pyöräilijöillä on ihan kiva 🍑. Mikäs niitä kesäisin katsoessa 🤭😂
Ja sitten ihan työllä hankitut lihakset on myös vau. Ei siis tarvitse olla mikään puntti-pena.Hyvä vastaus, juuri tollasta hainkin. Itsekin miehenä tavoittelen sellaista crossfit kroppaa nyt. Jotenkin silmäni aukesi ettei sellainen keskivartalosta pullea punttipenan fysiikka ole hieno.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vastaus, juuri tollasta hainkin. Itsekin miehenä tavoittelen sellaista crossfit kroppaa nyt. Jotenkin silmäni aukesi ettei sellainen keskivartalosta pullea punttipenan fysiikka ole hieno.
Puntti-penojen ongelma on lähinnä se sikabulkki ja lisäravinteet. Normaali salillakävijä saa varmasti tarpeeksi protskuja ruoasta, kun oikein katsoo mitä syö. Jopa minä naisena saan puhtaasta ruoasta tarpeeksi. Katso protskupatukan ainesluetteloa ja se sisältää kymmeniä aineita. Kun esim. Kananmuna (rasvat ja protskut kompakti paketti). Ne lisäravinteet on oikeasti vain firmojen raha-ahneutta. Lisätään paketin kylkeen low fat ja high protein, jengi menee halpaan ja itkee ku paino ei putoa. Jotkut vetää myös niitä kaiken maailman celssiusjuomia... ei järkeä.
Sorry tuli ruokavuodatus, mutta toivottottvasti ihmiset tajuaa mitä kökköä ne lisäravinteet oikeasti on. Kukaan ei muista, että oikeaa ja puhdasta ruokaa on olemassa.
Sali turvotus johtuu suoraan sanottuna siitä mitä sinne suuhun pistää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puntti-penojen ongelma on lähinnä se sikabulkki ja lisäravinteet. Normaali salillakävijä saa varmasti tarpeeksi protskuja ruoasta, kun oikein katsoo mitä syö. Jopa minä naisena saan puhtaasta ruoasta tarpeeksi. Katso protskupatukan ainesluetteloa ja se sisältää kymmeniä aineita. Kun esim. Kananmuna (rasvat ja protskut kompakti paketti). Ne lisäravinteet on oikeasti vain firmojen raha-ahneutta. Lisätään paketin kylkeen low fat ja high protein, jengi menee halpaan ja itkee ku paino ei putoa. Jotkut vetää myös niitä kaiken maailman celssiusjuomia... ei järkeä.
Sorry tuli ruokavuodatus, mutta toivottottvasti ihmiset tajuaa mitä kökköä ne lisäravinteet oikeasti on. Kukaan ei muista, että oikeaa ja puhdasta ruokaa on olemassa.
Sali turvotus johtuu suoraan sanottuna siitä mitä sinne suuhun pistää.Just hyvä vuodatus ja samaa mieltä. Itsellä vain intrajuoma treenin aikana ei muita lisäravinteita. Treenin jälkeen syömään hyvää puhdasta ruokaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sali turvotus johtuu suoraan sanottuna siitä mitä sinne suuhun pistää.Protskupatukat on pahinta roskaa juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sali turvotus johtuu suoraan sanottuna siitä mitä sinne suuhun pistää.Jännä juttu, kun viisikymppiä lähestyy, niin olen alkanut näyttää kropaltani lähes samalta, mitä parikymppisenä. Ja vain ja ainoastaan pienentämällä ruoka-annoksia ja liikkumalla kuten nuorena. Pieniä lihaskuntoharjoituksia tulee tehtyä, mutta lähinnä leuanvetoa ja käsipainotreeniä.
Aineenvaihdunnan hidastuminenhan on todettu aikalailla myytiksi ja keski-ikäisten plösöytyminen ja pöhöytyminen on lähinnä laiskuutta ja ylensyöntiä. Sama vaiva tosin koskee nykynuorisoakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä juttu, kun viisikymppiä lähestyy, niin olen alkanut näyttää kropaltani lähes samalta, mitä parikymppisenä. Ja vain ja ainoastaan pienentämällä ruoka-annoksia ja liikkumalla kuten nuorena. Pieniä lihaskuntoharjoituksia tulee tehtyä, mutta lähinnä leuanvetoa ja käsipainotreeniä.
Aineenvaihdunnan hidastuminenhan on todettu aikalailla myytiksi ja keski-ikäisten plösöytyminen ja pöhöytyminen on lähinnä laiskuutta ja ylensyöntiä. Sama vaiva tosin koskee nykynuorisoakin.Naisilla taas vaihdevuodet aiheuttavat lihaskatoa ja monelle kertyy sen lihaksen tilalle n 30% läskiä tilalle. Voi olla jopa hoikan näköinen, mutta se vartalo on läskiä. Tätä vastaan itse taistelen ja siksi sali. En siis ihan vielä vaihdevuosissa ole, mutta jotain merkkejä on ilmassa. Kuitenkin ikää pian 44v.
Punnerrukset ja leuanvedot on itseasiassa todella hyvä tapa pitää ylävartalon lihaksia yllä.
- Anonyymi
Semmoinen kuin sillä miehellä on, johon ihastun.
- Anonyymi
191/85. Semmoinen bodari, joka näyttää maratoonarilta, tai vaihtoehtoisesti maratoonari, joka näyttää bodarilta.
- Anonyymi
Siis juuri nuo mitarko pitää olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis juuri nuo mitarko pitää olla?
Juu. Tuollaisia mittoja kaipaan.
- Anonyymi
Laihaläski look. Ei oo lihaksii eikä kireyttä. Noilla mittasuhteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kuivan kesän orava, muttei läskikään. Sopusuhtainen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuon voi päätellä noista lukemista? Voi olla vaikka tiukka nyrkkeilijän kroppa. Ylipainoa ei nyt ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuon voi päätellä noista lukemista? Voi olla vaikka tiukka nyrkkeilijän kroppa. Ylipainoa ei nyt ainakaan.
Ehkä niin. Itselläni kai vääristynyt kuva jotenkin. Kun olen noin 190 pitkä ja painoin 65 kiloa näin peilissä silti läskin mahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niin. Itselläni kai vääristynyt kuva jotenkin. Kun olen noin 190 pitkä ja painoin 65 kiloa näin peilissä silti läskin mahan.
No tuo on kyllä todella laiha vaikka läskinä itsensä näkisi.
- Anonyymi
Ei kumpikaan. Noista maratoonari ehdottomasti parempi. Bodari ei kelpaisi mulle ikinä. En tykkää isoista ihaksista. Mutta mitään yletöntä urheiluintoilua ja varsinkaan huippu-urheilijaa en jaksaisi katsella. Mä itse tykkään kohtuudesta.
- Anonyymi
Kuinkahan moni suomalainen mies on maratoonari tai oikeasti bodari? Siis kuten otetaan huomioon, että yli 2/3 yli 30-vuotiaista miehistä on lihavia. Lopuistakin suurin osa ns. normaaleja. Ei sillä että sama se on melkein naisilla, muutaman prosenttiyksikön alempi lihavuusepidemia. Näin ollen kysymys on lähestulkoon nicheä.
Gerard Butler tyyppinen vartalo on miehillä hyvä (lue: ei löydy pojilta). Siedettävästi kumpuakin voi olla, kunhan ei ole juuri manboobseja. - Anonyymi
Mm♡♡
Brad Pitt ♡
Henry Cavil♡
Alexander Skarsgård♡
Jason Momoa♡ - Anonyymi
Kun kokee kaikki miehet pelkästään kavereina, ei ruumiinrakenteella ole merkitystä.
- Anonyymi
Läskit, pyöreät ja pullanaama naiset kertomassa mitä haluavat.
Hahahhahhaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1984008Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit352220Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801380Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861258- 481129
- 74996
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57834- 56834
S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt71794