Hesalainen saa taas kenkää onpassivesta

Anonyymi-ap

Hänelle ei riitä yhden kerran potkut, nyt tulee toiset. Seuraavaksi tulee kolmas ja tunnistautumisen O-Verifyn tullessa käyttöön kaikki loputkin tilit lähtee automaattisesti.

28

417

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SUOMINEN PRESIDENTIKSI !

      Lähetä kannattajakorttisi postitse peku (at) omail.ai

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­y­­­m­f­o­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18034634m

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Harmittaako lahkolaiset kun minä murskaan KAIKKI teidän valheenne MAANRAKOON?

    • Anonyymi

      Ja mitä sitten? Aina voi tehdä uuden tilin koska teillä ei ole mitään mahdollisuutta tarkistaa kenenkään henkilöllisyyttä.

    • Alkaako suomisella pipo kiristää?

    • Huumori senkun jatkuu! Suominen elämöi jälleen minulle O-Mailissa. Tässä leikkaamattomana:
      -----
      Miten niin minä olisin menossa oikeuteen?

      Eihän se homma niin mene, sinä et tee rikosilmoitusta, joten poliisi ei tutki asiaa, eikä syyttäjä esitä syytettä, eikä tuomioistuin ota asiaa käsittelyyn.
      Jos teet rikosilmoituksen, myös omat tekemisesi tutkitaan poliisin toimesta, syyttäjä tekee syytteet ja tuomioistuin antaa sinulle tuomion, joka on lainvoimainen vasta noin 30 päivää tuomion antamisen jälkeen.

      Jos olisit työelämässä niin tietäisit työnantajan tavoittelevan omaa etuaan kun sinä tekisit työtä työnantajallesi, koska näin se toimii työelämässä.
      Yritykset taas tekevät ja tavoittelevat yleensä voittoa ja siksi yrityksiä myös perustetaan.
      Mistä olet hankkinut kateellisen kommunistisen ideologiasi? Ettei muut saisi tienata, vaan sun pitäisi ainoana maailmassa tienata..

      Itse olet ja jakanut omaa Onpassive linkkiäsi ja tavoitellut itsellesi etua, (kylläkin minä jaan linkkiä siksi, että muutkin saisivat mahdollisuuden tienata) miksi et haastaisi itseäsi ja ilmoittaudu poliisille samantien itse vastaajaksi. Sinä nyt et vaan osaa tehdä liiketoimia, joten koitat hyökätä ainoastaan yhden ihmisen ja hänen yrityksen kimppuun vaikka samaa jälleenmyyntiä tekee myös muitakin yrityksiä Suomessa ja lisää tulossa, miksi ne muut yritykset eivät kiinnosta sinua? Miksi käytä henkilökohtaista sotaa, haluatko vielä maalittamisesta ja syrjinnästä erikseen maksaa korvauksia, muiden vahingonkorvauksien lisäksi, näinkö?
      ---

    • Anonyymi

      Jos tämä tyyppi on noin katkera ja varma asiastaan, miksei hän palkkaa lakimiestä kun nyt rahaa tulee ovista ja ikkunoista? Ei tarvitsisi turhaan uhota

      • Anonyymi

        No näitä tähän mukaan hujattuja harmittaa se kun ei niitä tuloja sitten ollutkaa niin paljon että olisi päässyt menestymään.


    • Niin, eiköhän sekin todista että rahaa ei sitten tullutkaan kun lakimiehet eivät soittele eikä haastemiestä näy ovella? Olen odotellut jo hyvän aikaa mutta ei vaan näy eikä kuulu.

    • Suominen, haloo, missä haastemies viipyy? Minä olen odotellut jo pitkän aikaa.

      Ovatko viranomaiset jo ottaneet sinuun yhteyttä ja onko sovittu jo aikaa kuulustelulle, MUAHAHAHAAAA

      Onko jo mietittynä hyvät vastaukset? Kysymykset ovat varmasti kiperiä. Esimerkiksi se, että syntyvätkö henkilön tienestit hänen jälkeensä liittyneiden suorittamista maksuista. Siihen sinun kannattaa vastata hyvin harkiten.

      • Anonyymi

        tätäkin odotetaan. Oikeudenkäynti on videoitava ja laitetaan Youtubeen!


    • Aion itse mennä paikalla ja videoin tapahtuman. Siitä ei varmaan tule yhtä suurta hupia kuin surullisenkuuluisa mutta legendaarinen onecoin tiedotustilaisuus Keskisen kyläkaupalla Tuurissa. Se taisi olla se "Sauna-Seppo" joka teki itsestään aivan loistavan koomikon, tosin tahtomattaan.

    • Anonyymi

      Lahkolaiset, mitäs sitten kun kaikilla maailman ihmisillä on jo O-Connect? Jäävätkö viimeisenä ostaneet nuolemaan näppejään kun he eivät tienaa koska heille ei löydy asiakkaita? Loppuuko automaattinen tienaaminen?

    • Miksi jyrisuomiset ja helmannit eivät vastaa tähän mielenkiintoiseen kysymykseen? Miten tienaamisen käy sitten kun kaikki ovat jo ostaneet onpassiven tuotteet? Jäävätkö viimeisenä ostaneet nuolemaan näppejään?

    • Kysyin onpassivesta miten minä saan profittia, ja tässä heidän vastauksensa. Ei sitä tässäkään aivan suoraan sanota, mutta siitä saa käsityksen että toisestakin alalinjasta tienaa sen 25%. Vaikka eihän sillä ole väliä vaikka tienaisi 1000% kun summa maksetaan arvottomina O-Koineina.
      Että tämmöistä
      ---
      We appreciate you getting in touch with the ONPASSIVE Technical Customer Success Team.

      As per your email, we understand how much do you get if you refer a customer for an O-connect subscription nd if your downline again refers to other users how much do you get it. We apologize for the inconvenience caused to you.

      We understand your concern, and we'll surely help you on this matter.

      We would like to inform you that if your 1st downline has made the payment for the O-connect subscription then you can receive 100% of the commission and the same is applicable for your downline who refers the O-connect subscription.

      If, your downlines had more downlines then from 2nd downline we will receive the commission as 25%.

      We hope this information was helpful.

      Further, you can reach us back, if you have any other queries/concerns. We will be glad to assist you or we go ahead and close the case.

      Appreciate your patience and understanding in this regard.

      Have a wonderful day ahead!

      Thank you,

      David N.

      • Tähän liittyen, kummastelen kovasti, että tämä kysymys ei ole lahkolaisia kiinnostanut lainkaan?! Sitä on kysytty useat kerrat heiltä mutta ei ole tullut vastausta. Olen päätellyt siitä, että he eivät tiedä. Vai onko niin, että he eivät edes ymmärrä kysymyksenasettelua? Sekin on mahdollista, koska he ovat onpassivessa.


    • Lahkolaiset, me kirjoitamme teille hyvin ikäviä asioita. Tässä oin nyt moneen kertaan jo todistettu että oikeasti te ette voi tienata onpassivesta yhtään. Onpassive ei hanki teille mitään oikeita asiakkaita. Itse te ette saa O-Connectia myytyä koska a) te ette itse ymmärrä siitä mitään jotta voisitte kertoa siitä mitään ja b) kukaan ei tarvitse sellaista.

      Niin ja c) kaikki kuvitellut tulot maksetaan arvottomina O-Koineina jolla on hatusta vedetty arvo 1 USD. YOutube jumalanpalveluksessa varmasti esitellään tulevaisuudessa muutamia onnellisia jotka muka ovat onnistuneet nostamaan rahaa onpassive tililtään. Mutta nämä ovat vain maksettuja esiintyjiä. Kyllä te aikanaan tämän ymmärrätte, ehkä, tai lahjakkaimmat teistä ymmärtävät, tai ainakin mahdollisesti ymmärtävät.

    • Anonyymi

      Onko lahkolaisille tullut niin pahaa tekstiä että tuli paha mieli ja molemmat poistuivat ikiajoiksi? MUAHAHAHAAAA

      • Anonyymi

        Hah haah haa onnetontienaamnen otti ja lähti


    • Anonyymi

      Parempi et olet yksin tässä keskustelussa, kun et hesalaisena ymmärrä mitään.
      https://automaattinentienaaminen.fi sieltä löytyy vaihtoehdot kaikille ihmislle ja yrityksille tai yhdistyksille aloittaa oikea tienaaminen.

      • Anonyymi

        Heh, se on taas muut jotka eivät ymmärrä. Sanoo tyyppi joka on hujattu selvään pyramiidi hujaukseen mukaan, eikä näytä tietävän alasta mitään.

        Juuri tämänkaltaisen sekoilun takia teidän puuhastelua on hauska katsoa. :D


    • Anonyymi

      Kovast rätingit luetaan hesalaiselle. Olisko parempi että hesalainen liittyisi onpassiveen?

    • Anonyymi

      Jos littyy, minkälaiset tuotot lupaa hra automaatti ?

      Tuleeko kaikille 100 /kk vai peräti 1000 /kk

      Nyt sit kannattaa luvata oikeat luvut, ns. nikkelihalvaus on pirunvoinen juttu (Simo Salmisen lause)

    • Minä luulen että suominen kihisee kiukusta kun täällä (TÄÄLÄ) levitellään kirjoituksia jotka vastustavat onpassivea ja jotka varoittavat että Automaattinen Tienaaminen Oy on huijausta, MUAHAHA MUAHAHA MUAHAHAHAAAA

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe