Kysytäämpä tälläistä vaihteeksi

Anonyymi-ap

Millon viimeksi joku on ollut ihastunut tai peräti rakastunut suhun? Laitan oman vastauksen ketjuun.

31

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukava tasaluku 2010..

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­N­­y­­­m­f­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18034968W

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kauan sitten, vuosia ennen pandemiaa. Laitettu tilaus vetämään seuraavasta.

      • Anonyymi

        Hidasta on eteneminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hidasta on eteneminen

        Minkäs sille teet.


    • Anonyymi

      Viimevuonna tuli yksi tunnustus puun takaa. Olemme kavereita, mikä sopii minulle ja tuskin hänkään on enää ihastunut.

    • Anonyymi

      Pari työkaveria taitaa olla nyt ihastuneita minuun. Ikävä kyllä sydämeni kuuluu eräälle naiselle, enkä pysty näkemään muita. Tälle naiselle en uskalla tunnustaa tunteitani.

      • Anonyymi

        Miksi et uskalla..? Toki ymmärrän pulman kun itse saman ongelman kanssa kamppaillut vuosia, että ei uskalla. Mikä tuntuu naurettavan typerältä. Siis mielenkiinnosta kysyn muiden syitä samaan ongelmaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et uskalla..? Toki ymmärrän pulman kun itse saman ongelman kanssa kamppaillut vuosia, että ei uskalla. Mikä tuntuu naurettavan typerältä. Siis mielenkiinnosta kysyn muiden syitä samaan ongelmaan…

        Oletko itse ihastunut ystävääsi?


      • Anonyymi

        Mun ajatustapa on, että aina kannattaa ottaa riski pakeista. Siinä ei voi hävitä ainakaan enempää kuin tunteensa salaamalla, mutta voi voittaa täyspotin. Jos tulee pakit, pääsee siitä yli viimeistään muutamassa vuodessa. Jos salaa tunteensa, voi jäädä miettimään ja odottamaan kymmeniksi vuosiksi. Tiedän parikin joille on käynyt niin. Asioille on saatava piste. Mä kertoisin ehdottomasti tunteistani, jos olisi kenelle kertoa.

        Lähesty ensin hienovaraisesti, juttele kivoja, katsele kauniisti silmiin, tee hyvä vaikutus. Kyllä sä osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et uskalla..? Toki ymmärrän pulman kun itse saman ongelman kanssa kamppaillut vuosia, että ei uskalla. Mikä tuntuu naurettavan typerältä. Siis mielenkiinnosta kysyn muiden syitä samaan ongelmaan…

        En uskalla, koska ihastukseni antaa niin ristiriitaisia signaaleja. Kaveruus sujuu nyt hyvin ja olen luonteva hänen seurassaan, pelkään että välit menisi kiusallisiksi jos tunnustaisin (ihan kuin kyse olisi jostain rikoksesta kun pitää tunnustaa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla, koska ihastukseni antaa niin ristiriitaisia signaaleja. Kaveruus sujuu nyt hyvin ja olen luonteva hänen seurassaan, pelkään että välit menisi kiusallisiksi jos tunnustaisin (ihan kuin kyse olisi jostain rikoksesta kun pitää tunnustaa).

        Toi tilanne on kyllä riskaabeli. Ristiriitaiset signaalit merkitsee mun kokemuksen mukaan, ettei mitään olekaan tai ainakaan mahiksia suhteeseen. Yleensä tunteet näkyy kilometrin päähän, eikä ne vaihtele ees taas. Pitäisin kaveruuden tossa tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla, koska ihastukseni antaa niin ristiriitaisia signaaleja. Kaveruus sujuu nyt hyvin ja olen luonteva hänen seurassaan, pelkään että välit menisi kiusallisiksi jos tunnustaisin (ihan kuin kyse olisi jostain rikoksesta kun pitää tunnustaa).

        Täällä yksi jolla on runsaasti kokemusta ihastumisista kaverityyppisissä tilanteissa. Ainakin mun käyttäytyminen muuttuu ihan toisenlaiseksi siinä vaiheessa ja sen todellakin huomaa. Jokainen ihastumisen kohde on huomannut melkein heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi jolla on runsaasti kokemusta ihastumisista kaverityyppisissä tilanteissa. Ainakin mun käyttäytyminen muuttuu ihan toisenlaiseksi siinä vaiheessa ja sen todellakin huomaa. Jokainen ihastumisen kohde on huomannut melkein heti.

        Minä olisin varmaan malliesimerkki ristiriitaisten signaalien antajasta. Vaikkakin omasta mielestäni ihastus tuntuu pursuavan yli kaikesta miten olen tai mitä teen ja sanon. Surullista että sitä kuitenkin yrittää peitellä, kun kokee omat tunteensa väärinä ja ei-oikeutettuina monestakin syystä. Ja ystävään ihastunut. Joka myös antaa ristiriitaisia signaaleja. Eikä tässä edes hyvät neuvot auta. Sekavaa, ihanaa ja vähän harmillistakin jos olisikin molemminpuolista. Harmillista myös jos yksipuolista 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin varmaan malliesimerkki ristiriitaisten signaalien antajasta. Vaikkakin omasta mielestäni ihastus tuntuu pursuavan yli kaikesta miten olen tai mitä teen ja sanon. Surullista että sitä kuitenkin yrittää peitellä, kun kokee omat tunteensa väärinä ja ei-oikeutettuina monestakin syystä. Ja ystävään ihastunut. Joka myös antaa ristiriitaisia signaaleja. Eikä tässä edes hyvät neuvot auta. Sekavaa, ihanaa ja vähän harmillistakin jos olisikin molemminpuolista. Harmillista myös jos yksipuolista 😄

        Heteroystävä kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin varmaan malliesimerkki ristiriitaisten signaalien antajasta. Vaikkakin omasta mielestäni ihastus tuntuu pursuavan yli kaikesta miten olen tai mitä teen ja sanon. Surullista että sitä kuitenkin yrittää peitellä, kun kokee omat tunteensa väärinä ja ei-oikeutettuina monestakin syystä. Ja ystävään ihastunut. Joka myös antaa ristiriitaisia signaaleja. Eikä tässä edes hyvät neuvot auta. Sekavaa, ihanaa ja vähän harmillistakin jos olisikin molemminpuolista. Harmillista myös jos yksipuolista 😄

        Nää on nyt makuasioita, mutta itse en tykkää jos juttu menee heti alusta alkaen vaikeaksi. Suhteessa tulee aina eteen monenlaista vaihetta ja kriisiäkin ajallaan, mutta mun mielestä alun pitäisi olla onnellinen ja romanttinen mitä sitten voisi muistella myöhemmin yhdessä. Nihkeästi ja sekavasti alkaneet jutut ei oikein tahdo kantaa oli nihkeyden syyt sitten mitä tahansa.

        Sun ei auta muu kuin tehdä valinta joko lähestymisen hyväksi tai pitää ennallaan. Varmasti vaikeaa jos molemmissa on huonoja puolia. Ei mikään kadehdittava tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on nyt makuasioita, mutta itse en tykkää jos juttu menee heti alusta alkaen vaikeaksi. Suhteessa tulee aina eteen monenlaista vaihetta ja kriisiäkin ajallaan, mutta mun mielestä alun pitäisi olla onnellinen ja romanttinen mitä sitten voisi muistella myöhemmin yhdessä. Nihkeästi ja sekavasti alkaneet jutut ei oikein tahdo kantaa oli nihkeyden syyt sitten mitä tahansa.

        Sun ei auta muu kuin tehdä valinta joko lähestymisen hyväksi tai pitää ennallaan. Varmasti vaikeaa jos molemmissa on huonoja puolia. Ei mikään kadehdittava tilanne.

        Miksei noinkin, mutta toisaalta ainakin mulla on useampia ystävyydestä alkaneita pareja tuttavapiirissä. Tietääkseni aika yleistä näissä piireissä.

        Kunhan ei mene vaikeiluksi ja väistelyksi. Jossain kohtaa pitää tarttua rohkeasti asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi jolla on runsaasti kokemusta ihastumisista kaverityyppisissä tilanteissa. Ainakin mun käyttäytyminen muuttuu ihan toisenlaiseksi siinä vaiheessa ja sen todellakin huomaa. Jokainen ihastumisen kohde on huomannut melkein heti.

        Kuulin jokin aika sitten ystävältäni, että hän on juuri se herkästi kaikkiin ystäviinsä ihastuva tyyppi ja kertoi olleensa jossain kohtaa ihastunut suurin piirtein jokaiseen heistä. Tavallaan hän siinä sitten ehkä ymmärtämättään tunnusti olleensa tai olevansa ihastunut myös minuun. 😅 Sellainen jää pakostakin pyörimään mieleen, eikä hämmennystä ainakaan vähennä se, että kyseinen ystäväni on jo parisuhteessa. Ehkä tällainen ihastuminen on luonteeltaan jotenkin keveämpää ja viattomampaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla, koska ihastukseni antaa niin ristiriitaisia signaaleja. Kaveruus sujuu nyt hyvin ja olen luonteva hänen seurassaan, pelkään että välit menisi kiusallisiksi jos tunnustaisin (ihan kuin kyse olisi jostain rikoksesta kun pitää tunnustaa).

        Olisi ollut parikin mahdollisuutta viime vuonna, toisesta pidin, mutta kun ajattelin mitä se tulisi olemaan taas monen yksin eletyn vuoden jälkeen niin päätin että ei miestä minun talooni , pelkään vaan haavoittavani itseäni. Kun sitä on elänyt aika pitkän elämän niin tunteet ja järki on laitettava paikoilleen , siis sanoin ei ja lopetin kokonaan kanssakäymisen.
        Ei se kivaa ollut mutta olenpa omillani sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ollut parikin mahdollisuutta viime vuonna, toisesta pidin, mutta kun ajattelin mitä se tulisi olemaan taas monen yksin eletyn vuoden jälkeen niin päätin että ei miestä minun talooni , pelkään vaan haavoittavani itseäni. Kun sitä on elänyt aika pitkän elämän niin tunteet ja järki on laitettava paikoilleen , siis sanoin ei ja lopetin kokonaan kanssakäymisen.
        Ei se kivaa ollut mutta olenpa omillani sentään.

        Mitä miestä? Tämä on naisten palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä miestä? Tämä on naisten palsta.

        Älä huomauttele, oli kysymys jos on ollut ihastunut vastaus sen mukaisesti olimpaksta mikä hyvänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huomauttele, oli kysymys jos on ollut ihastunut vastaus sen mukaisesti olimpaksta mikä hyvänsä

        Tulee turhia sekaannuksia. Palsta on otsikon mukaan tarkoitettu naisten välisille suhteille. Muille suhteille on kymmeniä muita palstoja. Eihän kissapalstallekaan kirjoiteta koirista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee turhia sekaannuksia. Palsta on otsikon mukaan tarkoitettu naisten välisille suhteille. Muille suhteille on kymmeniä muita palstoja. Eihän kissapalstallekaan kirjoiteta koirista.

        On melko itsekeskeistä loukkaantua siitä ettei saa puhua/ tällä palstalla ei kannusteta puhumaan miessuhteista. Bissejen ja heteroiden uhriutuminen/itsekeskeisyys/vain oman näkökulman ymmärtäminen puhuu edellisessä kommentissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä miestä? Tämä on naisten palsta.

        Kysyttiin, milloin viimeksi joku on ollut ihastunut vastaajaan. Eihän kukaan sille voi mitään, jos se viimeisin ihastuja on ns väärää sukupuolta. Eihän sen vastauksen antaneen tarvitse siitä kiinnostua.
        Itse en tiedä, milloin joku on ollut ihastunut. Toivon että nytkin yksi ihana nainen olisi, mutta en osaa varmaksi tulkita. Ja joo, yksi mies ehdottelee, ehkä on ihastunut, mutta itse en tunne samoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse ihastunut ystävääsi?

        Itseasiassa kyllä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa kyllä olen.

        Hyvä sauma. Varmaan vähintään puolet parisuhteista alkaa ystävyydestä tai kaveruudesta.


    • Nainen? Ehkäpä yli 20 vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Synnyitkö hyödyttömäksi?

    • Anonyymi

      Yksi kevyehkö oli pari vuotta sitten ja jatkuu. Toinen v 1984, se oli suuri, väärään ihmiseen ja mieltä ravisuttava, onneksi selvisin. Voi olla jotain muita kevyitä välissä. Minuun on rakastuttu v 1971 ja 2003, näiden rakkaus näkyi vaikka eivät isosti asiaa toitottaneet. Käyttäytyminen ajoittain lievästi pölvästiä.
      Lasten isän kanssa pitkässä liitossa oli enemmän etusijalla vahva kiintymys, yhteen hiileen puhaltaminen ja perheen asioiden järjestäminen parhaalla mahdollisella tavalla kuin mikään järisyttävä rakkaustarina.

    • Anonyymi

      Tarkotin tietenkin että millon viimeksi joku NAINEN on ihastunut! Kiva kun jotku meni taas tahallaan pilaamaan tän ketjun eikä kukaan saa nyt tästä mitään infoo. Ap

    • Anonyymi

      Loppuvuodesta oli jotain selvästi ilmassa. Olin niin häkeltynyt, etten oikein tajunnut selviä iskuyrityksiä. No, monestakin syystä suhde ja kaikki muukin oli mahdotonta toteuttaa juuri nyt. Itsekin taisin ihastua, mutta olen kiitollinen, ettei mitään tapahtunut. Monellakin tasolla kyseinen ihminen oli liikaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe