Pride lippu Mikkelin torilla

Anonyymi-ap

Länsi-Savo kirjoitti, että Pride lippu voisi liehua torilla kaupungin johtajan päätöksellä. Miksi näin?
Jos se siellä liehuu, niin torille ei ei ole heteroilla asiaa, siihen loppuu ainakin minun torilla käynnit.
Miksi joitakin yritetään nostaa yläpuolelle muiden.

37

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska nykyisin homot ja trannsut nostetaan yläpuolelle heteroitten kaikessa.
      Kuka enää uskaltaa liikkua eri sukupuolta olevan kanssa.
      Heterot on jo heitetty kaappiin odottamaan parempaa aikaa, jos sitä enää tulee.
      Lapsia yhteiskunta ei halua enää syntyvän, koska heterona oloa ei enää suosita.
      Perinteet ei yhteiskunnalle merkitse enää mitään.

    • Anonyymi

      Aivan sama. En käy torilla saayi keskustassa.
      Sairas kaupunki, sairaille liputus.

    • Anonyymi

      Ei ikinä!
      Mikä oikeus jollakin porukalla on nostaa itsensä muiden yläpuolelle??!!!
      Eikö maassa vallitsekaan tasa-arvo kuten peruslaki määrittelee??!!!

    • Anonyymi

      Kyllä pitäisi riittää liputus Suomen lipulla. Ei ole ihme, että huonosti kaupungilla menee, kun noita lippuja liehutellaan.

      • Anonyymi

        Suomen lippu on ainoa, mikä salkoon nostetaan; ei, edes "hurrien" päivänä nosteta svedujen lippua sinne, vaan Vapaan Suomen. Kohta siellä liehuu, muuten, vasemmistokommunistiryssien punalippu!


    • Anonyymi

      Kyllähän sitä voi heterokin vähän homostella, ties vaikka miten kiva on! Eikä lippu toria pahenna! Eikun törinää tötteröön!

    • Anonyymi

      kuinka paljon ja mitä oikeuksia niin sanotuille vähemmistöille kuuluisi vielä antaa ?

      • Anonyymi00030

        Veikkaan että 25cm olisi hyvä antaa ja samat oikeudet kuin heteroillekkin.
        Kokeile niin et ole niin kärttyisä


    • Anonyymi

      Eikös ekotorin pihalla ole ollut pride-lippu jo monia vuosia.

    • Anonyymi

      Niin kauan kuin on tällä tavalla reagoivia ihmisiä niin Pridelippu on ajankohtainen. Kiitos teille kaikille asian esillä pitämisestä.

      • Anonyymi

        Tässä se nyt nähdään"! Homot ylentävät itsensä muihin ihmisiin nähden!!!
        Ei tätä voi oikeuttaa millään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se nyt nähdään"! Homot ylentävät itsensä muihin ihmisiin nähden!!!
        Ei tätä voi oikeuttaa millään!

        Juuri oikeutit sen kommentillasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri oikeutit sen kommentillasi

        Pride lippu ja kaikki jutut..
        Mt potilaat haluavat tuoda itsensä esille.


      • Anonyymi

        Haluan heteroille oman lipun!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan heteroille oman lipun!!!

        Venäjän lippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pride lippu ja kaikki jutut..
        Mt potilaat haluavat tuoda itsensä esille.

        Ai sinä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti kaupunginjohtaja ei anna lupaa.

    • Anonyymi

      Kaupunginjohtaja nostakoon kyseisen lipun omaan salkoonsa jos sitä niin ihannoi. Torille sitä ei tarvii tuoda. Sananvaltaa pitää olla heterollakin. Homot ja lepsot olkoot mitä on, ei sitä tarvitse julkisesti mainostaa.

    • Anonyymi

      Pride liput eivät kuulu millään tavoin julkisille paikoille(kunnan tai kaupungintalot, kirjastot, jne)
      tässä ei pitäisi olla mitään epäselvää. on perustuslain vastaista nostaa yksi vähemmistö jatkuvasti jalustalle. nämä liputtajat tietävät asian itsekin , mutta haluavat testata mitä muu kansa tästä ajattelee.
      suomessa onneksi eri paikkakunnilla vedetään näitä lippuja (nuorison) toimesta alas. se on todella hyvä asia.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Olen erittäin pettynyt tähän Janne Kinnusen toimintaan. Hän ei ole enään kaikkien meidän kaupunginjohtaja. Hänen olisi pitänyt olla neutraali eikä lähteä mukaan näihin hullutuksiin. Mutta hän on nyt niin sanotusti punavihervärinsä näyttänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Olen erittäin pettynyt tähän Janne Kinnusen toimintaan. Hän ei ole enään kaikkien meidän kaupunginjohtaja. Hänen olisi pitänyt olla neutraali eikä lähteä mukaan näihin hullutuksiin. Mutta hän on nyt niin sanotusti punavihervärinsä näyttänyt.

        Kinnunen on kansainvälisen solidaarisuuden puolella. Siksi hän karkoitti suomalaiset heikompiosaiset turvapaikanhakijoiden tieltäkin. Tämä hänen pridevouhkaamisensa kuuluu samaan pakettiin.


    • Anonyymi

      En pysty kannattamaan pridea mitenkään. Kannatan kuitenkin tasa-arvoa ja sitä että kaikki ollaan yhdenvertaisia. Pride lippua ei siihen tarvita. Tukemalla pride liputusta tuet myös samalla pedofilian normalisointia (Minor attracted persona) ja nuorten kehojen rikkomista kaiken maailman transhoidoilla. Ei ei ei ei ja vielä kerran ei. Lapset ja nuoret jätetään rauhaan ja saavat sitten aikuisina tehdä mitä haluavat.

    • Anonyymi

      samantien vaan se israelin lippu sinne liehumaan niin on kaikilla hyvä mieli

    • Anonyymi

      Woken alasajo on alkanut Amerikasta ja rantautuu tännekin vielä, terve järki voittaa lopulta.

      • Anonyymi

        Äänestä Ano Turtiainen eduskuntaan.


    • Anonyymi00029

      Kesäkuu tuo mukanaan tutun rituaalin: vihervasemmisto vaatii kuntia liputtamaan sateenkaarilipulla, ja kunnat jakautuvat. Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin kyse olisi virkavelvollisuuden laiminlyönnistä.

      Suomen lippulaki (380/1978) ja valtioneuvoston asetus (383/1978) määrittävät viralliset liputuspäivät tarkasti. Pakollisia liputuspäiviä on kuusi: kalevalanpäivä, vappu, äitienpäivä, puolustusvoimain lippujuhlan päivä, juhannuspäivä ja itsenäisyyspäivä. Lisäksi lippu nostetaan vaalipäivinä ja presidentin virkaan astumisen päivänä. Menettely on koko maassa yhtenäinen eikä tulkinnanvarainen.

      Pride-liputukselle ei ole vastaavaa oikeusperustaa. Se ei perustu lakiin, asetukseen eikä mihinkään muuhun viranomaisvelvoitteeseen. Kun kunta nostaa sateenkaarilipun salkoon, kyse on puhtaasti poliittisesta valinnasta, ei velvollisuudesta.

    • Anonyymi00031

      Ei ole keneltäkään pois ja mitä sitten kuka kenenkin kanssa homostelee ei paljon hetkauta kunhan eivät homostele julkisesti ja ihan sama mikä lippu Salossa liehuu jos haluavat kulkueessa kävellä kun ei mua sinne pakoteta katsomaan.
      En ymmärrä tätä raivoa. Järjestäkää joku päivä omat heterojen kulkue jos kiukuttaa ettette saa peräkkäin marssia.
      Höh

      • Anonyymi00032

        Kysymys ei nyt ole siitä, kuka homoilee ja kenen kanssa vaan siitä ettei ole kaupunkien ja kuntien tehtävä asian puolesta liputtaa.
        Liputtakoon omissa lipputangoissaan jos haluavat.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Kysymys ei nyt ole siitä, kuka homoilee ja kenen kanssa vaan siitä ettei ole kaupunkien ja kuntien tehtävä asian puolesta liputtaa.
        Liputtakoon omissa lipputangoissaan jos haluavat.

        No miten hitossa sitten kunnat ja kaupungit liputtaa saamelaisille, ruotsalaisuuden päivää tai romaneille ei kuuluisi niillekkään liputtaa

        Taidat olla hiton tiukkapipo ja vanhanaikainen jäärä.
        Älä mene marssimaan jos niin ahdistaa.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        No miten hitossa sitten kunnat ja kaupungit liputtaa saamelaisille, ruotsalaisuuden päivää tai romaneille ei kuuluisi niillekkään liputtaa

        Taidat olla hiton tiukkapipo ja vanhanaikainen jäärä.
        Älä mene marssimaan jos niin ahdistaa.

        Yhden marssin jatkoilla sainkin aikanaan oikein kunnon vanhanajan hyvät persveivit. Edelleen lämmittää mieltä


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        No miten hitossa sitten kunnat ja kaupungit liputtaa saamelaisille, ruotsalaisuuden päivää tai romaneille ei kuuluisi niillekkään liputtaa

        Taidat olla hiton tiukkapipo ja vanhanaikainen jäärä.
        Älä mene marssimaan jos niin ahdistaa.

        Saamelaiset on suomalainen kansanosa ja ruotsin lippu on virallinen valtion lippu.
        Romani lippua en ole kyllä nähnyt vielä. millainen se mahtaa olla?
        Ja yleensä kun liputetaan jotain päivää, salossa on silloin Suomen lippu, ei mikään hörhöjen oma lippu. Ei mua haittaisi jos se pridepäivä olisi liputuspäivä, mutta sitä pitäisi sitten liputtaa Suomen lipulla kuten muitakin juhla päiviä.
        Ja kysymys ei ole siitä pitääkö mun mennä marssimaan, vaan siitä mitä lippuja pidetään saloissa. Ei mua kukaan ole marssimaan edes pyytänyt.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Saamelaiset on suomalainen kansanosa ja ruotsin lippu on virallinen valtion lippu.
        Romani lippua en ole kyllä nähnyt vielä. millainen se mahtaa olla?
        Ja yleensä kun liputetaan jotain päivää, salossa on silloin Suomen lippu, ei mikään hörhöjen oma lippu. Ei mua haittaisi jos se pridepäivä olisi liputuspäivä, mutta sitä pitäisi sitten liputtaa Suomen lipulla kuten muitakin juhla päiviä.
        Ja kysymys ei ole siitä pitääkö mun mennä marssimaan, vaan siitä mitä lippuja pidetään saloissa. Ei mua kukaan ole marssimaan edes pyytänyt.

        Onkohan saamelaisten keskuudessa paljon homoja. Poronkarva vaan pöllyää kun erotuksen aikana vähän puretaan paineita.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Kysymys ei nyt ole siitä, kuka homoilee ja kenen kanssa vaan siitä ettei ole kaupunkien ja kuntien tehtävä asian puolesta liputtaa.
        Liputtakoon omissa lipputangoissaan jos haluavat.

        Sinun kanssasi voisin vaikka vähän painia


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        No miten hitossa sitten kunnat ja kaupungit liputtaa saamelaisille, ruotsalaisuuden päivää tai romaneille ei kuuluisi niillekkään liputtaa

        Taidat olla hiton tiukkapipo ja vanhanaikainen jäärä.
        Älä mene marssimaan jos niin ahdistaa.

        Haaveilen että tulisit tuseeraamaan minut. Olen aina auki ihanalle pojalle.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Onkohan saamelaisten keskuudessa paljon homoja. Poronkarva vaan pöllyää kun erotuksen aikana vähän puretaan paineita.

        Kunnon poromiehen röhmyä ei ole moni saanutkaan!


    • Anonyymi00033

      Laajalammelle voisi viedä liehumaan

      • Anonyymi00037

        Gaylampi


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe