Länsi-Savo kirjoitti, että Pride lippu voisi liehua torilla kaupungin johtajan päätöksellä. Miksi näin?
Jos se siellä liehuu, niin torille ei ei ole heteroilla asiaa, siihen loppuu ainakin minun torilla käynnit.
Miksi joitakin yritetään nostaa yläpuolelle muiden.
Pride lippu Mikkelin torilla
37
869
Vastaukset
- Anonyymi
Koska nykyisin homot ja trannsut nostetaan yläpuolelle heteroitten kaikessa.
Kuka enää uskaltaa liikkua eri sukupuolta olevan kanssa.
Heterot on jo heitetty kaappiin odottamaan parempaa aikaa, jos sitä enää tulee.
Lapsia yhteiskunta ei halua enää syntyvän, koska heterona oloa ei enää suosita.
Perinteet ei yhteiskunnalle merkitse enää mitään. - Anonyymi
Aivan sama. En käy torilla saayi keskustassa.
Sairas kaupunki, sairaille liputus. - Anonyymi
Ei ikinä!
Mikä oikeus jollakin porukalla on nostaa itsensä muiden yläpuolelle??!!!
Eikö maassa vallitsekaan tasa-arvo kuten peruslaki määrittelee??!!! - Anonyymi
Kyllä pitäisi riittää liputus Suomen lipulla. Ei ole ihme, että huonosti kaupungilla menee, kun noita lippuja liehutellaan.
- Anonyymi
Suomen lippu on ainoa, mikä salkoon nostetaan; ei, edes "hurrien" päivänä nosteta svedujen lippua sinne, vaan Vapaan Suomen. Kohta siellä liehuu, muuten, vasemmistokommunistiryssien punalippu!
- Anonyymi
Kyllähän sitä voi heterokin vähän homostella, ties vaikka miten kiva on! Eikä lippu toria pahenna! Eikun törinää tötteröön!
- Anonyymi
kuinka paljon ja mitä oikeuksia niin sanotuille vähemmistöille kuuluisi vielä antaa ?
- Anonyymi00030
Veikkaan että 25cm olisi hyvä antaa ja samat oikeudet kuin heteroillekkin.
Kokeile niin et ole niin kärttyisä
- Anonyymi
Eikös ekotorin pihalla ole ollut pride-lippu jo monia vuosia.
- Anonyymi
Niin kauan kuin on tällä tavalla reagoivia ihmisiä niin Pridelippu on ajankohtainen. Kiitos teille kaikille asian esillä pitämisestä.
- Anonyymi
Tässä se nyt nähdään"! Homot ylentävät itsensä muihin ihmisiin nähden!!!
Ei tätä voi oikeuttaa millään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä se nyt nähdään"! Homot ylentävät itsensä muihin ihmisiin nähden!!!
Ei tätä voi oikeuttaa millään!Juuri oikeutit sen kommentillasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri oikeutit sen kommentillasi
Pride lippu ja kaikki jutut..
Mt potilaat haluavat tuoda itsensä esille. - Anonyymi
Haluan heteroille oman lipun!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan heteroille oman lipun!!!
Venäjän lippu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pride lippu ja kaikki jutut..
Mt potilaat haluavat tuoda itsensä esille.Ai sinä.
- Anonyymi
Toivottavasti kaupunginjohtaja ei anna lupaa.
- Anonyymi
Kaupunginjohtaja nostakoon kyseisen lipun omaan salkoonsa jos sitä niin ihannoi. Torille sitä ei tarvii tuoda. Sananvaltaa pitää olla heterollakin. Homot ja lepsot olkoot mitä on, ei sitä tarvitse julkisesti mainostaa.
- Anonyymi
Pride liput eivät kuulu millään tavoin julkisille paikoille(kunnan tai kaupungintalot, kirjastot, jne)
tässä ei pitäisi olla mitään epäselvää. on perustuslain vastaista nostaa yksi vähemmistö jatkuvasti jalustalle. nämä liputtajat tietävät asian itsekin , mutta haluavat testata mitä muu kansa tästä ajattelee.
suomessa onneksi eri paikkakunnilla vedetään näitä lippuja (nuorison) toimesta alas. se on todella hyvä asia.- Anonyymi
Juuri näin. Olen erittäin pettynyt tähän Janne Kinnusen toimintaan. Hän ei ole enään kaikkien meidän kaupunginjohtaja. Hänen olisi pitänyt olla neutraali eikä lähteä mukaan näihin hullutuksiin. Mutta hän on nyt niin sanotusti punavihervärinsä näyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Olen erittäin pettynyt tähän Janne Kinnusen toimintaan. Hän ei ole enään kaikkien meidän kaupunginjohtaja. Hänen olisi pitänyt olla neutraali eikä lähteä mukaan näihin hullutuksiin. Mutta hän on nyt niin sanotusti punavihervärinsä näyttänyt.
Kinnunen on kansainvälisen solidaarisuuden puolella. Siksi hän karkoitti suomalaiset heikompiosaiset turvapaikanhakijoiden tieltäkin. Tämä hänen pridevouhkaamisensa kuuluu samaan pakettiin.
- Anonyymi
En pysty kannattamaan pridea mitenkään. Kannatan kuitenkin tasa-arvoa ja sitä että kaikki ollaan yhdenvertaisia. Pride lippua ei siihen tarvita. Tukemalla pride liputusta tuet myös samalla pedofilian normalisointia (Minor attracted persona) ja nuorten kehojen rikkomista kaiken maailman transhoidoilla. Ei ei ei ei ja vielä kerran ei. Lapset ja nuoret jätetään rauhaan ja saavat sitten aikuisina tehdä mitä haluavat.
- Anonyymi
samantien vaan se israelin lippu sinne liehumaan niin on kaikilla hyvä mieli
- Anonyymi
Woken alasajo on alkanut Amerikasta ja rantautuu tännekin vielä, terve järki voittaa lopulta.
- Anonyymi
Äänestä Ano Turtiainen eduskuntaan.
- Anonyymi00029
Kesäkuu tuo mukanaan tutun rituaalin: vihervasemmisto vaatii kuntia liputtamaan sateenkaarilipulla, ja kunnat jakautuvat. Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin kyse olisi virkavelvollisuuden laiminlyönnistä.
Suomen lippulaki (380/1978) ja valtioneuvoston asetus (383/1978) määrittävät viralliset liputuspäivät tarkasti. Pakollisia liputuspäiviä on kuusi: kalevalanpäivä, vappu, äitienpäivä, puolustusvoimain lippujuhlan päivä, juhannuspäivä ja itsenäisyyspäivä. Lisäksi lippu nostetaan vaalipäivinä ja presidentin virkaan astumisen päivänä. Menettely on koko maassa yhtenäinen eikä tulkinnanvarainen.
Pride-liputukselle ei ole vastaavaa oikeusperustaa. Se ei perustu lakiin, asetukseen eikä mihinkään muuhun viranomaisvelvoitteeseen. Kun kunta nostaa sateenkaarilipun salkoon, kyse on puhtaasti poliittisesta valinnasta, ei velvollisuudesta. - Anonyymi00031
Ei ole keneltäkään pois ja mitä sitten kuka kenenkin kanssa homostelee ei paljon hetkauta kunhan eivät homostele julkisesti ja ihan sama mikä lippu Salossa liehuu jos haluavat kulkueessa kävellä kun ei mua sinne pakoteta katsomaan.
En ymmärrä tätä raivoa. Järjestäkää joku päivä omat heterojen kulkue jos kiukuttaa ettette saa peräkkäin marssia.
Höh- Anonyymi00032
Kysymys ei nyt ole siitä, kuka homoilee ja kenen kanssa vaan siitä ettei ole kaupunkien ja kuntien tehtävä asian puolesta liputtaa.
Liputtakoon omissa lipputangoissaan jos haluavat. - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kysymys ei nyt ole siitä, kuka homoilee ja kenen kanssa vaan siitä ettei ole kaupunkien ja kuntien tehtävä asian puolesta liputtaa.
Liputtakoon omissa lipputangoissaan jos haluavat.No miten hitossa sitten kunnat ja kaupungit liputtaa saamelaisille, ruotsalaisuuden päivää tai romaneille ei kuuluisi niillekkään liputtaa
Taidat olla hiton tiukkapipo ja vanhanaikainen jäärä.
Älä mene marssimaan jos niin ahdistaa. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
No miten hitossa sitten kunnat ja kaupungit liputtaa saamelaisille, ruotsalaisuuden päivää tai romaneille ei kuuluisi niillekkään liputtaa
Taidat olla hiton tiukkapipo ja vanhanaikainen jäärä.
Älä mene marssimaan jos niin ahdistaa.Yhden marssin jatkoilla sainkin aikanaan oikein kunnon vanhanajan hyvät persveivit. Edelleen lämmittää mieltä
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
No miten hitossa sitten kunnat ja kaupungit liputtaa saamelaisille, ruotsalaisuuden päivää tai romaneille ei kuuluisi niillekkään liputtaa
Taidat olla hiton tiukkapipo ja vanhanaikainen jäärä.
Älä mene marssimaan jos niin ahdistaa.Saamelaiset on suomalainen kansanosa ja ruotsin lippu on virallinen valtion lippu.
Romani lippua en ole kyllä nähnyt vielä. millainen se mahtaa olla?
Ja yleensä kun liputetaan jotain päivää, salossa on silloin Suomen lippu, ei mikään hörhöjen oma lippu. Ei mua haittaisi jos se pridepäivä olisi liputuspäivä, mutta sitä pitäisi sitten liputtaa Suomen lipulla kuten muitakin juhla päiviä.
Ja kysymys ei ole siitä pitääkö mun mennä marssimaan, vaan siitä mitä lippuja pidetään saloissa. Ei mua kukaan ole marssimaan edes pyytänyt. - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Saamelaiset on suomalainen kansanosa ja ruotsin lippu on virallinen valtion lippu.
Romani lippua en ole kyllä nähnyt vielä. millainen se mahtaa olla?
Ja yleensä kun liputetaan jotain päivää, salossa on silloin Suomen lippu, ei mikään hörhöjen oma lippu. Ei mua haittaisi jos se pridepäivä olisi liputuspäivä, mutta sitä pitäisi sitten liputtaa Suomen lipulla kuten muitakin juhla päiviä.
Ja kysymys ei ole siitä pitääkö mun mennä marssimaan, vaan siitä mitä lippuja pidetään saloissa. Ei mua kukaan ole marssimaan edes pyytänyt.Onkohan saamelaisten keskuudessa paljon homoja. Poronkarva vaan pöllyää kun erotuksen aikana vähän puretaan paineita.
- Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kysymys ei nyt ole siitä, kuka homoilee ja kenen kanssa vaan siitä ettei ole kaupunkien ja kuntien tehtävä asian puolesta liputtaa.
Liputtakoon omissa lipputangoissaan jos haluavat.Sinun kanssasi voisin vaikka vähän painia
- Anonyymi00040
Anonyymi00034 kirjoitti:
No miten hitossa sitten kunnat ja kaupungit liputtaa saamelaisille, ruotsalaisuuden päivää tai romaneille ei kuuluisi niillekkään liputtaa
Taidat olla hiton tiukkapipo ja vanhanaikainen jäärä.
Älä mene marssimaan jos niin ahdistaa.Haaveilen että tulisit tuseeraamaan minut. Olen aina auki ihanalle pojalle.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Onkohan saamelaisten keskuudessa paljon homoja. Poronkarva vaan pöllyää kun erotuksen aikana vähän puretaan paineita.
Kunnon poromiehen röhmyä ei ole moni saanutkaan!
- Anonyymi00033
Laajalammelle voisi viedä liehumaan
- Anonyymi00037
Gaylampi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381