On vain yksi lauma ja yksi Paimen

Anonyymi-ap

Jeesus käski kastaa kaikki kansat yhden ja saman seurakunnan jäseniksi. (Matt.28:18-20)

Oikea yhden ainoan seurakunnan malli tulee jo Valitun kansan vaiheista, sillä koko Israelin 2 milj. kansa oli kastettu Punaisen Meren ylityksen aikana Kristuskalliolle ja kaikki kastetut kuuluivat yhteen ja samaan seurakuntaan. (1.Kor.10)

Joel 2:16

Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

51

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paimen tahtoo lisää teurastettavaa.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­N­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18035137R

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Yksi susilauma on kadonnut Raaseporissa. Tämän päiväinen Helsingin Sanomat kertoo.
      Epäilen niiden joutuneen lampaiden suuhun.

• Anonyymi

Raamatussa varoitetaan hyväntekijöistä, jotka tulee "evankeliumin" asialla.

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

Hes. 34:11

"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen."

Room. 10:20

Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

Väärästä paikasta jos etsii, niin ei voi löytää, vaikka etsisi koko ikänsä.

Kitarakuorot soittaa ja seireenit laulaa helmiporteista ja kristallikruunuista, kultaisista kaduista. Hurmoshenget viskoo ihmisiä selälleen nurin lattialle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin. Mutta keitä ovatkaan nuo väärät profeetat, joita on paljon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin. Mutta keitä ovatkaan nuo väärät profeetat, joita on paljon?

Se on helppoa.
        Arvotaan oikea profeetta, ja aina tapauskohtaisesti.

• Anonyymi

Ja lampaat kiinnostaa enemmän kuin ihmiset.
      No, onhan tuo ollut jo tiedossa.

• Anonyymi

On ihmisen ole mitätöntä ja kokemuksia vailla jos toistelee jotain ikivanhan romaanin fraaseja ja vielä uskoo niihin. Ei voi olla totta nykyaikana.

• israel kulki aikonaan meren poikka kuivaa maata pitkin ei kastettu siinä.

• Anonyymi

Kyllä se oli aika kostea paikka kasteelle kun mereen oli tehty käytävä, vesi roistui seinämistä,
        kansa kulki lapset sylissä vesihöyryn aiheuttamassa kosteassa pilvessä, mikä tarkoittaa vettä, (ei huumeissa). Kaikki kasteen elementit oli paikalla, Kasteessa koko 2 milj. kansa
        ja Kristuskallio ja Pyhä Henki.

1.Kor.10
        1 Veljet, haluan teidän tietävän, että isämme vaelsivat kaikki pilven johdattamina ja kulkivat meren poikki.
        2 Kaikki he saivat pilvessä ja meressä kasteen Mooseksen seuraajiksi.
        3 Kaikki he söivät samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat samaa hengellistä juomaa. Hehän joivat siitä hengellisestä kalliosta, joka kulki heidän mukanaan; tämä kallio oli Kristus.

Kaikki eivät kuitenkaan tottelemattomuuden vuoksi päässeet luvattuun maantieteelliseen maahan, mutta koko kansa lapset mukaan lukien oli Kastettu Kristuksen omaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se oli aika kostea paikka kasteelle kun mereen oli tehty käytävä, vesi roistui seinämistä,
        kansa kulki lapset sylissä vesihöyryn aiheuttamassa kosteassa pilvessä, mikä tarkoittaa vettä, (ei huumeissa). Kaikki kasteen elementit oli paikalla, Kasteessa koko 2 milj. kansa
        ja Kristuskallio ja Pyhä Henki.

1.Kor.10
        1 Veljet, haluan teidän tietävän, että isämme vaelsivat kaikki pilven johdattamina ja kulkivat meren poikki.
        2 Kaikki he saivat pilvessä ja meressä kasteen Mooseksen seuraajiksi.
        3 Kaikki he söivät samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat samaa hengellistä juomaa. Hehän joivat siitä hengellisestä kalliosta, joka kulki heidän mukanaan; tämä kallio oli Kristus.

Kaikki eivät kuitenkaan tottelemattomuuden vuoksi päässeet luvattuun maantieteelliseen maahan, mutta koko kansa lapset mukaan lukien oli Kastettu Kristuksen omaksi.

Mutta israelilaiset kulkivat meren poikki kuivaa maata pitkin, ja vedet olivat muurina heidän kummallakin puolellaan. 2.Moos.14:29
        Mutta israelilaiset kulkivat meren poikki kuivaa maata pitkin, ja vedet olivat muurina heidän kummallakin puolellaan. 2. Moos 14:29 tämä historia ei muutu miksikään mikä on kerran tapahtunut.

• Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

Mutta israelilaiset kulkivat meren poikki kuivaa maata pitkin, ja vedet olivat muurina heidän kummallakin puolellaan. 2.Moos.14:29
        Mutta israelilaiset kulkivat meren poikki kuivaa maata pitkin, ja vedet olivat muurina heidän kummallakin puolellaan. 2. Moos 14:29 tämä historia ei muutu miksikään mikä on kerran tapahtunut.

Kaste pilvessä ja meressä. Pilvi on vesihöyryä eli vettä.

Kasteeseen kuuluu aina vesi mukaan Hengen lisäksi. Niitä ei saa erottaa toisistaan. Jumalan Henki liikkuu vetten yllä.

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

• Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

Mitä nyt kalat sätkivät israelilaisten jaloissa kuivalla maalla.
        Lokit viettivät riemujuhlaa ja ylistivät Herraa.

• Anonyymi

Pyhä Henki ja vesi liittyy yhteen.

Jumalan Henki liikkuu vetten yllä. Luoden uutta.

• Anonyymi

Saatana vei Jeesuksen kuivaan paikkaan erämaahan kiusattavaksi.
        -------------------------------------------------------------------------------------

Kristillinen yksi kaste ei ole mikään pelkkä "kuivakaste" hurmoshengen voimasta.

1. Joh. 5:8

Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

• Anonyymi

KR 33/38

1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
      2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
      3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
      4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

Keitä kastettuun kansaan katsottiin kuuluviksi.

Joel 2:16

Kootkaa KANSA pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

Jeesus käski kastamaan kaikki maailman KANSAT Jumala lapsiksi omakseen.

Ylipäällikön viimeinen päiväkäsky maan päällä helatorstaina.

Matt.28
      19 Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heidät Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi

Muistaakseni Biblian Joelin kirja jaotteli uskovat kuitenkin luokkapyramidiin. Niin että oli kaikki erikseen kuin suuren kuusipuun eri korkeuksissa olevilla oksilla. Vaikka kaikki periaatteessa olisi veljiä niin kuitenkin Jumala on järjestyksen Jumala.

Intialaiset ennakoi että kaikki protestantit kerran kokoontuu yhdeksi suureksi kalaksi ja ui Katolisen kirkon verkkoon tuo kala.

Mutta miten se protestanttien yhdistyminen oikein käytännössä eri kansojen ja luokkien takia onnistuisi. Hermaan Paimen puhuu kolmesta rakennettavasta tornista. Amerikan kristittyjen piti olla sakramenttien osalta kaikkien saman pöydän ääressä, mutta se epäonnistuu.

Jeesuksessa Kristuksessa yhdistetään kaikki mikä on taivaassa ja maan päällä jonakin päivänä.
      Tapahtuu ehkä Egyptin, Babylonin, Kreikan, Mayojen, Skandinavian ja Intian polyteismin käsityskyvyn kasvattamisen avulla?

Tai sitten jonkinlaisen numerologian avulla.
      Siihen on vielä pitkä matka.
      Kristikunnan sisäinen yhteys ei ole kaikkein tärkein.

Luin juuri pätkän Kebra Nagast teosta Etiopiasta ja sen sivuilta löytyy monia malleja yhdistymiseen. Liiton arkin ja lain taulujen antamisen yhteydessä puhutaan mm. 10 sormesta. Ne on kymmenen kansaa käsityöhön perehtynyttä kuten Israel, Foinikia, Sveitsi yms. Pienet ja pontevat 10 lakia tuntevaa kansaa.
      Sen lisäksi on 10 varvasta, joiden ominaisuus on Voima. Ne on 10 muinaista suurta jokikulttuuria. Egypti, Assyria, Intia, Kiina jne.

Pitää kohta olla maailmanlaajuinen suuri näkökulma yhdistymiseen eikä vain kristittyjen sisäinen yhteys. Aivan kaikki maailmassa yhdistetään.

• Anonyymi

Uskovaisia ja uskoja on joka lähtöön. Suomessakin on yhdistysrekisterissä yli tuhat erioppista uskonnollist yhdistysä ry:tä eli uskonlahkoa. Ja varmaan vielä enemmän rekisteröimättömiä uskonlahkoja ja kultteja, missioita ja muita viritelmiä.

Ihminen saadaan käännyttämällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

Kuulosta ja aistien kautta ihmisen uskoontulo on sitä kuollutta päänuskoa.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Lääkäripalastalla hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämistä tekniikoista saada ihminen tulemaan uskoon.

• Anonyymi

Jaak.2:26 Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

• Anonyymi

Muistakaa ottaa lampaat sisälle tai saatte kylmää kyytiä niiltä.

• Anonyymi

Kristilliseen yhdeen (Ef.4:5) kasteeseen kuuluu aina Henki, vesi ja sovintoveren osallisuus mukaan yhteen ja samaan kasteeseen. Ei niitä saa erottaa toisistaan erillisiksi asioiksi.

Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

• Anonyymi

Paholainen on latinaksi Diabolos. Verbi diaballlo, mikä tarkoittaa heittää yhteenkuuluvat asiat erilleen toisistaan.

Sitä Saatana ja helluntailaiset tekee. Ne heittää yhden kristillisen kasteen kolme todistajaa erilleen toisistaan, jotta kaste menettäisi alkuperäisen merkityksestä ja voimansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paholainen on latinaksi Diabolos. Verbi diaballlo, mikä tarkoittaa heittää yhteenkuuluvat asiat erilleen toisistaan.

Sitä Saatana ja helluntailaiset tekee. Ne heittää yhden kristillisen kasteen kolme todistajaa erilleen toisistaan, jotta kaste menettäisi alkuperäisen merkityksestä ja voimansa.

Valitun kansan vihamiehet ja muut uudestikastajat saivat sen upotukasteen Punaisen meren pohjaan,
        Kaikki heidät hukutettiin meren syvyyteen. Hallet sille.
        "Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."
        Lahkolaiset estää lapsilta Kristillisen kasteen Jeesuksen opetuslapseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitun kansan vihamiehet ja muut uudestikastajat saivat sen upotukasteen Punaisen meren pohjaan,
        Kaikki heidät hukutettiin meren syvyyteen. Hallet sille.
        "Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."
        Lahkolaiset estää lapsilta Kristillisen kasteen Jeesuksen opetuslapseksi.

Millä jauhat viljaa, kun kaikki kivet on syntisten kaulassa meren pojassa?
        Kysyn vaan.

• Anonyymi

Johanneksen evankeliumi:
      10:16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
      Jeesus on Israel, Jumala hallitsee ja Vanhan Testamentin lupaus., koko pelastussuunnitelman täyttymys, sitä on Jeesus Kristus.
      Kaikki yhtä ovat Kristuksessa.

• Anonyymi

Siinä puhutaan tästä "lammastarhasta" eli Juutalaisista ja muista, jotka kaikki ovat pakanoita.

On vain yksi lauma ja yksi paimen.

Palkkapaimen ei ole oikea paimen (pastorit) eivät ole oikeita paimenia.

Jer. 25:37

Niin pitää paimenet surkiasti huutaman, ja lauman valtiaat surkutteleman, että Herra on niin hävittänyt heidän laitumensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä puhutaan tästä "lammastarhasta" eli Juutalaisista ja muista, jotka kaikki ovat pakanoita.

On vain yksi lauma ja yksi paimen.

Palkkapaimen ei ole oikea paimen (pastorit) eivät ole oikeita paimenia.

Jer. 25:37

Niin pitää paimenet surkiasti huutaman, ja lauman valtiaat surkutteleman, että Herra on niin hävittänyt heidän laitumensa.

Joh.10
        12 Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman,
        13 koska palkkapaimen ei välitä lampaista.

Amerikasta on tuotu paljon uusia uskontoja ja lahkoja Suomeen 100-vuotta sitten. Ne toi vierasta tulta alttarille.

Jer. 6:3

Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joh.10
        12 Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman,
        13 koska palkkapaimen ei välitä lampaista.

Amerikasta on tuotu paljon uusia uskontoja ja lahkoja Suomeen 100-vuotta sitten. Ne toi vierasta tulta alttarille.

Jer. 6:3

Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.

Matt.24:24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]

• Anonyymi

Johanneksen evankeliumi:
      10:11 Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
      10:14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
      on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

• Anonyymi

Koko Israel ja Raamatun koostuu Jeesuksen ympärille.

"Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö". Adamista alkoi kato, ja kaikki on oksastettu jaloon viikunapuuhun, joka on Jeesus Kristus.
        Israelin kuningas a ylipappi.
        Allegoria: Jeesus on: ovi, leipä viini juoma j.n.e.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko Israel ja Raamatun koostuu Jeesuksen ympärille.

"Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö". Adamista alkoi kato, ja kaikki on oksastettu jaloon viikunapuuhun, joka on Jeesus Kristus.
        Israelin kuningas a ylipappi.
        Allegoria: Jeesus on: ovi, leipä viini juoma j.n.e.

Jeesus sanoi: Minun Isäni on viinitarhuri.

Viiniin liittyy erityinen siunaus.

Jeesus sanoo, että Herran Pyhässä Ehtoollisessa viini on hänen verensä syntien anteeksisaamiseksi.

Sitä totuutta vastaan Saatana lahkoarmeijoineen sotii kiivaasti.

Lahkolaiset,, hurmoshenget, yrittävät "vesittää" sekä kasteen että ehtoollisen oikean Jumalallisen merkityksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoi: Minun Isäni on viinitarhuri.

Viiniin liittyy erityinen siunaus.

Jeesus sanoo, että Herran Pyhässä Ehtoollisessa viini on hänen verensä syntien anteeksisaamiseksi.

Sitä totuutta vastaan Saatana lahkoarmeijoineen sotii kiivaasti.

Lahkolaiset,, hurmoshenget, yrittävät "vesittää" sekä kasteen että ehtoollisen oikean Jumalallisen merkityksen.

1. Moos. 49:11

Hän sitoo aasinsa viinipuuhun, viiniköynnökseen aasinsa varsan; hän huuhtoo vaatteensa viinissä; viittansa rypäleen veressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Moos. 49:11

Hän sitoo aasinsa viinipuuhun, viiniköynnökseen aasinsa varsan; hän huuhtoo vaatteensa viinissä; viittansa rypäleen veressä.

Ilm. 6:6

Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin!
        Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilm. 6:6

Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin!
        Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."

Kerro yhteys Jeesukseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro yhteys Jeesukseen!

Room. 8:26

Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

Kyse ei ole mistään lahkolaisten hurmoskielisistä molotuksista ja kaatumisista selälleen lattialle, kuten Ylivainio teki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Room. 8:26

Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

Kyse ei ole mistään lahkolaisten hurmoskielisistä molotuksista ja kaatumisista selälleen lattialle, kuten Ylivainio teki.

Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa,

Nasaretin lahkolla nalkuseurakuntaa, se on ok.

Jenkkilahkot on niitä pahoja lahkoja, joista Gal.5 varoittaa, ne on lihan himojen synnyttämiä eksytyksiä. Jehovalaisuus, Helluntailaisuus, Mormonismi ja Adventismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nasaretin lahkolla nalkuseurakuntaa, se on ok.

Jenkkilahkot on niitä pahoja lahkoja, joista Gal.5 varoittaa, ne on lihan himojen synnyttämiä eksytyksiä. Jehovalaisuus, Helluntailaisuus, Mormonismi ja Adventismi.

Gal.5, sillä lihan himot ovat ilmeiset...eriseurat, lahkot"...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gal.5, sillä lihan himot ovat ilmeiset...eriseurat, lahkot"...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

Pahat lopun ajan lahkot kastaa kristittyjä uudestan omilla lahkokasteillaan lahkon jäseniniksi. Ne kannattaa kiertää kaukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahat lopun ajan lahkot kastaa kristittyjä uudestan omilla lahkokasteillaan lahkon jäseniniksi. Ne kannattaa kiertää kaukaa.

Lapsena saatua Kristillistä kastetta eli esikoisoikeutta ei pidä vaihtaa lahkojen tarjoamiin uudestikasteisiin eli höyryäviin hernekeittoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsena saatua Kristillistä kastetta eli esikoisoikeutta ei pidä vaihtaa lahkojen tarjoamiin uudestikasteisiin eli höyryäviin hernekeittoihin.

Lahkoihin uudestikastettu sielu joutuu kerran taivaanportilla kyselemään:
        "Isä, yksikö kaste sinulla vain olikin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko jumalan valtakunnassa on rahaa ja omaisuutta jonka perimme?

• Anonyymi

On oleva yksi lauma ja yksi paimen. Koko Israel ja Raamattu koostuu Jeesuksen ympärille.

• Anonyymi

Näin. Mutta keitä ovatkaan nuo väärät profeetat? Vääriä profeettoja on paljon.

• Anonyymi

Jeesus oli väärä profeetta. Uskikset jaksaa vaahdota homosuhteista mutta seuraavat laumana eläimiinsekaantujaa, karitsan häihin.
        Antakaa nyt saatana sen eläinparan olla jo rauhassa!

• Anonyymi

Asia ratkeaa helposi: Arvotaan profeetta tapauskohtaisesti.
      Lopputulos on yhtä hyvä, kun että virkaprofeetta kertoo tulevat klo 9-16 välisenä aikana.

• Anonyymi

Kylläpä on yksniittistä sakkia, muka. Uskovaisethan riitelee keskenään, jos on joku toinen lauma lähelläkään niin revitään silmät päästä.
      Parempi tietysti sekin kuin ehdoton antautuminen monopolipaimenen teuraaksi.

• Anonyymi

Niin, sepä se eihän ns. uskovaiset muuta voi tehdä. Luojamme on yksi Jumala, mutta pahalla on lukematon määrä jumalia. Näin silloin, kun ollaankin väärien jumalien leirissä, niin jokaisessa leirissähän se usko mikä siellä on, onkin se yksi ainoa usko. Eikä millään huomata jotain mätää on?

• Anonyymi

Hyi olkoon. Miksi sitä morsianta on pidetty siellä kammiossa vankina? Pehmitetty jollekin hihhulille suopeaksi varmaan.

• Anonyymi

Onneksi saamme jokainen taivaassa oman pikku lammas haaremimme.
      Hengailemme myös munkkien ja pappien kanssa.
      Voiko muuta toivoa, voi mutta ei tarvitse.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      82
      3772
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2599
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      94
      2136
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1647
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1468
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1451
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1424
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      68
      1378
    9. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      24
      1342
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1264
    Aihe