Naiset miten hemmottelette puolisoanne ?

Anonyymi-ap

Mitä kaikkea kivaa keksitte Miehellenne? Miten usein hemmottelette häntä? Ja miten? Pitkässä suhteessa odotatko olevasi vain hemmoteltavana?

13

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos Mies on ollu kaiken viikkoa työteliäs ja tehnyt suurimman osan kotitöistä, saatan antaa hänelle lauantai-iltana saunan jälkeen. Samalla teen selväksi, ettei tuo pikku hemmottelu muodostu itsestäänselvyydeksi, vaan vaatii joka viikko Mieheltä uuden panostuksen. Olen havainnut tämän käytännön tehokkaaksi.

      • Anonyymi

        Mitä annat hänelle?


      • Anonyymi

        Meillä mies saa enemmän hemmottelua kun minä itse.. hän ei teen mitään meifän parisuhteen eteen omasta tahosta vain silloin kun asiasta on miljoona kertaa sanottu


    • Anonyymi

      Tarjoan piirakkaa.

    • Anonyymi

      Ostelen lahjoja! Uusia vaatteita joka kuukausi, ja kaikkea mitä hän vaan tarvitsee..seksiä saa niin usein kin vaan itse haluaa.. teen ruuat, siivoan, pesen pyykit, siivoan autot..

      • Anonyymi

        Teen ruuat ja kahvit säännöllisesti samaan kellon aikaan, pesen pyykit, silitän pyykit, huolehdin, että aina on saippuaa, shampoota, vitamiineja, ihovoiteita, lääkkeitä ym. tarvittavia asioita, leivon, siivoan, autan Häntä ulkotöissä, odotan aina kiltisti kotona, kun HÄN harrastaa jne...
        Ai miten HÄN hemmottelee minua? En ole vielä keksinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen ruuat ja kahvit säännöllisesti samaan kellon aikaan, pesen pyykit, silitän pyykit, huolehdin, että aina on saippuaa, shampoota, vitamiineja, ihovoiteita, lääkkeitä ym. tarvittavia asioita, leivon, siivoan, autan Häntä ulkotöissä, odotan aina kiltisti kotona, kun HÄN harrastaa jne...
        Ai miten HÄN hemmottelee minua? En ole vielä keksinyt.

        🤣 savolaisen änkyrän toivejattelua ...!


    • Anonyymi

      yleensä maksan kaiken!🙄 mies käyttää oman palkan omiin juttuhin, niin eiköhän siinä saa tarpeeksi hemmottelua jo!!!

      • Anonyymi

        En katsoisi päivääkään tuollaista paskiaista joka ei osallistuisi asummis ja ruoka menohin.. kaikki laskut puoliksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katsoisi päivääkään tuollaista paskiaista joka ei osallistuisi asummis ja ruoka menohin.. kaikki laskut puoliksi

        Menot puoliksi, mutta kannatan kyllä miesten työt ja naisten työt erikseen, jos asuu omakotitalossa. Apuna voi tietysti toinen olla, mutta kyllä lumityöt, puuhommat, nurmikon leikkuut yms. onnistuu miehiltä paremmin. Siivous ja kokkaaminen on sitten naisille luontaisempaa. Kokkauksilla voi myös miespuolta hemmotella.


    • Anonyymi

      Mitä jos miehen nimi on Hemmo? Siinähän tulee se hemmottelu ihan luonnostaan!

    • Anonyymi

      Otan suihin kerran viikossa.

    • Anonyymi

      ratsastan!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2481
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1977
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe