Mitä kaikkea kivaa keksitte Miehellenne? Miten usein hemmottelette häntä? Ja miten? Pitkässä suhteessa odotatko olevasi vain hemmoteltavana?
Naiset miten hemmottelette puolisoanne ?
13
446
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Mies on ollu kaiken viikkoa työteliäs ja tehnyt suurimman osan kotitöistä, saatan antaa hänelle lauantai-iltana saunan jälkeen. Samalla teen selväksi, ettei tuo pikku hemmottelu muodostu itsestäänselvyydeksi, vaan vaatii joka viikko Mieheltä uuden panostuksen. Olen havainnut tämän käytännön tehokkaaksi.
- Anonyymi
Mitä annat hänelle?
- Anonyymi
Meillä mies saa enemmän hemmottelua kun minä itse.. hän ei teen mitään meifän parisuhteen eteen omasta tahosta vain silloin kun asiasta on miljoona kertaa sanottu
- Anonyymi
Tarjoan piirakkaa.
- Anonyymi
Ostelen lahjoja! Uusia vaatteita joka kuukausi, ja kaikkea mitä hän vaan tarvitsee..seksiä saa niin usein kin vaan itse haluaa.. teen ruuat, siivoan, pesen pyykit, siivoan autot..
- Anonyymi
Teen ruuat ja kahvit säännöllisesti samaan kellon aikaan, pesen pyykit, silitän pyykit, huolehdin, että aina on saippuaa, shampoota, vitamiineja, ihovoiteita, lääkkeitä ym. tarvittavia asioita, leivon, siivoan, autan Häntä ulkotöissä, odotan aina kiltisti kotona, kun HÄN harrastaa jne...
Ai miten HÄN hemmottelee minua? En ole vielä keksinyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen ruuat ja kahvit säännöllisesti samaan kellon aikaan, pesen pyykit, silitän pyykit, huolehdin, että aina on saippuaa, shampoota, vitamiineja, ihovoiteita, lääkkeitä ym. tarvittavia asioita, leivon, siivoan, autan Häntä ulkotöissä, odotan aina kiltisti kotona, kun HÄN harrastaa jne...
Ai miten HÄN hemmottelee minua? En ole vielä keksinyt.🤣 savolaisen änkyrän toivejattelua ...!
- Anonyymi
yleensä maksan kaiken!🙄 mies käyttää oman palkan omiin juttuhin, niin eiköhän siinä saa tarpeeksi hemmottelua jo!!!
- Anonyymi
En katsoisi päivääkään tuollaista paskiaista joka ei osallistuisi asummis ja ruoka menohin.. kaikki laskut puoliksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En katsoisi päivääkään tuollaista paskiaista joka ei osallistuisi asummis ja ruoka menohin.. kaikki laskut puoliksi
Menot puoliksi, mutta kannatan kyllä miesten työt ja naisten työt erikseen, jos asuu omakotitalossa. Apuna voi tietysti toinen olla, mutta kyllä lumityöt, puuhommat, nurmikon leikkuut yms. onnistuu miehiltä paremmin. Siivous ja kokkaaminen on sitten naisille luontaisempaa. Kokkauksilla voi myös miespuolta hemmotella.
- Anonyymi
Mitä jos miehen nimi on Hemmo? Siinähän tulee se hemmottelu ihan luonnostaan!
- Anonyymi
Otan suihin kerran viikossa.
- Anonyymi
ratsastan!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108