Kysymys liittyy yleisesti asiakkaan mielipiteeseen yrityksestä.
Otetaan esimerkkinä mun aiemmin kokeema huono kokemus eräästä kauneushoitolasta. Ostin lahjakortin offerilta ja siinä sanottiin, että ajanvaraukset numeroon xxx. Soitin päivän aikana kahdesti ja kumpanakin kertana ei tullut mitään vastausta. Myynti-ilmoituksessa oli kirjoitettu, että asiakkaaseen palataan, jos ei tämä tavoita.
Vasta illalla tuli lyhyt tylyn kuuluinen viesti, että ollaan tavoiteltavissa taas päivänä y.
Ei mitään pahoittelua. Ei edes, että olen yhteydessä sinuun mahdollisimman pian, kun olen taas tavoitettavissa.
No soitin taas, kun yrittäjän piti olla tavoitettavissa. Sama homma eli ei vastattu puhelimeen. Jätin lopulta tiukan palautteen, jossa puheluihin ei vastattu ja viimeinen sana oli huijarifirma. Olin yhteydessä Offerilaan. Toisella keskustelupalstalla oli tähän yritykseen liittyen 10 päivää aiemmin kirjoitettu viesti, jossa puhuttiin ja moitittiin mm. yrityksen hintapolitiikkaa, liiketiloja yms. Viimeinen sana oli "varoitus!!". Tämä keskustelu on nyt poistettu. Voitte arvata kenen toimesta. Faktana vielä, että yrityksellä ei ole yhtään minkäänlaista ajanvarausalustaa, ei edes yhtä some kanavaa tai edes kotisivuista puhumattakaan. Sen sijaan netistä löytyy monen sivun edestä vanhoja Offerilla tarjouksia.
Tämä yrittäjä lopulta soitti ja alkoi aukomaan päätä, että hän oli sairauslomalla ja että ei pystynyt vastaamaan puhelimeen. Sanoin, että hänellä ei ollut edes ajanvaraussysteemiä eikä sometta ja että hän oli palaava yrittäjä. Yrittäjällä on ollut aikaa tehdä näitä asioita jo aiemmin. Miksi hän ei ole osannut ennakoida asioita? Nämä edellä mainitut asiat eivät edelleen näy google haussa eli ei somea tai esim. Timmaa.
Hän uhkaili mua lopulta kunnianloukkaus syytteellä, jos en poista tai muokkaa palautetta. En muokkaa. Mulla on käsittääkseni oikeus mielipiteeseen eikä siinä kirjoitettu mitään yrittäjästä henkilökohtaista.
Onko asiakkaalla oikeus mielipiteeseen yrityksestä, jos hän kokee yrityksen asiakaspalvelun olleen moitteellista?
Onko asiakkaalla oikeus mielipiteeseen yrityksestä?
Anonyymi-ap
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkään. Eihän sinulla vielä ole edes kokemusta ostamastasi palvelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valkeakosken tappo
"Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k16929539Kuka oli tekijä?
Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso21418983Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi
Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä393999015-vuotiaan ruumis valkeakoskella
Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on276425Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä
Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi194313Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon
Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.1943863- 562909
Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho431517Miten meidän käy
Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m501299Toivottavasti tekijää ei suojella
Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v611283