Onko asiakkaalla oikeus mielipiteeseen yrityksestä?

Anonyymi-ap

Kysymys liittyy yleisesti asiakkaan mielipiteeseen yrityksestä.
Otetaan esimerkkinä mun aiemmin kokeema huono kokemus eräästä kauneushoitolasta. Ostin lahjakortin offerilta ja siinä sanottiin, että ajanvaraukset numeroon xxx. Soitin päivän aikana kahdesti ja kumpanakin kertana ei tullut mitään vastausta. Myynti-ilmoituksessa oli kirjoitettu, että asiakkaaseen palataan, jos ei tämä tavoita.
Vasta illalla tuli lyhyt tylyn kuuluinen viesti, että ollaan tavoiteltavissa taas päivänä y.

Ei mitään pahoittelua. Ei edes, että olen yhteydessä sinuun mahdollisimman pian, kun olen taas tavoitettavissa.

No soitin taas, kun yrittäjän piti olla tavoitettavissa. Sama homma eli ei vastattu puhelimeen. Jätin lopulta tiukan palautteen, jossa puheluihin ei vastattu ja viimeinen sana oli huijarifirma. Olin yhteydessä Offerilaan. Toisella keskustelupalstalla oli tähän yritykseen liittyen 10 päivää aiemmin kirjoitettu viesti, jossa puhuttiin ja moitittiin mm. yrityksen hintapolitiikkaa, liiketiloja yms. Viimeinen sana oli "varoitus!!". Tämä keskustelu on nyt poistettu. Voitte arvata kenen toimesta. Faktana vielä, että yrityksellä ei ole yhtään minkäänlaista ajanvarausalustaa, ei edes yhtä some kanavaa tai edes kotisivuista puhumattakaan. Sen sijaan netistä löytyy monen sivun edestä vanhoja Offerilla tarjouksia.
Tämä yrittäjä lopulta soitti ja alkoi aukomaan päätä, että hän oli sairauslomalla ja että ei pystynyt vastaamaan puhelimeen. Sanoin, että hänellä ei ollut edes ajanvaraussysteemiä eikä sometta ja että hän oli palaava yrittäjä. Yrittäjällä on ollut aikaa tehdä näitä asioita jo aiemmin. Miksi hän ei ole osannut ennakoida asioita? Nämä edellä mainitut asiat eivät edelleen näy google haussa eli ei somea tai esim. Timmaa.
Hän uhkaili mua lopulta kunnianloukkaus syytteellä, jos en poista tai muokkaa palautetta. En muokkaa. Mulla on käsittääkseni oikeus mielipiteeseen eikä siinä kirjoitettu mitään yrittäjästä henkilökohtaista.

Onko asiakkaalla oikeus mielipiteeseen yrityksestä, jos hän kokee yrityksen asiakaspalvelun olleen moitteellista?

2

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tietenkään. Eihän sinulla vielä ole edes kokemusta ostamastasi palvelusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

      Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4582
    2. Kesä, kesä!

      Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      12
      2757
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

      Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      178
      1815
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

      Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      261
      1620
    5. Ei sua pysty unohtamaan

      Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1510
    6. Pitikö mennä rakastumaan

      Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1367
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

      No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1317
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

      Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      73
      1301
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1272
    10. Hei, huomenta komistus

      Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1006
    Aihe