Onko asiakkaalla oikeus mielipiteeseen yrityksestä?

Anonyymi-ap

Kysymys liittyy yleisesti asiakkaan mielipiteeseen yrityksestä.
Otetaan esimerkkinä mun aiemmin kokeema huono kokemus eräästä kauneushoitolasta. Ostin lahjakortin offerilta ja siinä sanottiin, että ajanvaraukset numeroon xxx. Soitin päivän aikana kahdesti ja kumpanakin kertana ei tullut mitään vastausta. Myynti-ilmoituksessa oli kirjoitettu, että asiakkaaseen palataan, jos ei tämä tavoita.
Vasta illalla tuli lyhyt tylyn kuuluinen viesti, että ollaan tavoiteltavissa taas päivänä y.

Ei mitään pahoittelua. Ei edes, että olen yhteydessä sinuun mahdollisimman pian, kun olen taas tavoitettavissa.

No soitin taas, kun yrittäjän piti olla tavoitettavissa. Sama homma eli ei vastattu puhelimeen. Jätin lopulta tiukan palautteen, jossa puheluihin ei vastattu ja viimeinen sana oli huijarifirma. Olin yhteydessä Offerilaan. Toisella keskustelupalstalla oli tähän yritykseen liittyen 10 päivää aiemmin kirjoitettu viesti, jossa puhuttiin ja moitittiin mm. yrityksen hintapolitiikkaa, liiketiloja yms. Viimeinen sana oli "varoitus!!". Tämä keskustelu on nyt poistettu. Voitte arvata kenen toimesta. Faktana vielä, että yrityksellä ei ole yhtään minkäänlaista ajanvarausalustaa, ei edes yhtä some kanavaa tai edes kotisivuista puhumattakaan. Sen sijaan netistä löytyy monen sivun edestä vanhoja Offerilla tarjouksia.
Tämä yrittäjä lopulta soitti ja alkoi aukomaan päätä, että hän oli sairauslomalla ja että ei pystynyt vastaamaan puhelimeen. Sanoin, että hänellä ei ollut edes ajanvaraussysteemiä eikä sometta ja että hän oli palaava yrittäjä. Yrittäjällä on ollut aikaa tehdä näitä asioita jo aiemmin. Miksi hän ei ole osannut ennakoida asioita? Nämä edellä mainitut asiat eivät edelleen näy google haussa eli ei somea tai esim. Timmaa.
Hän uhkaili mua lopulta kunnianloukkaus syytteellä, jos en poista tai muokkaa palautetta. En muokkaa. Mulla on käsittääkseni oikeus mielipiteeseen eikä siinä kirjoitettu mitään yrittäjästä henkilökohtaista.

Onko asiakkaalla oikeus mielipiteeseen yrityksestä, jos hän kokee yrityksen asiakaspalvelun olleen moitteellista?

2

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tietenkään. Eihän sinulla vielä ole edes kokemusta ostamastasi palvelusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

      Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

      Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

      Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

      Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

      Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

      Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

      En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

      Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

      Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

      Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe