Kysymys liittyy yleisesti asiakkaan mielipiteeseen yrityksestä.
Otetaan esimerkkinä mun aiemmin kokeema huono kokemus eräästä kauneushoitolasta. Ostin lahjakortin offerilta ja siinä sanottiin, että ajanvaraukset numeroon xxx. Soitin päivän aikana kahdesti ja kumpanakin kertana ei tullut mitään vastausta. Myynti-ilmoituksessa oli kirjoitettu, että asiakkaaseen palataan, jos ei tämä tavoita.
Vasta illalla tuli lyhyt tylyn kuuluinen viesti, että ollaan tavoiteltavissa taas päivänä y.
Ei mitään pahoittelua. Ei edes, että olen yhteydessä sinuun mahdollisimman pian, kun olen taas tavoitettavissa.
No soitin taas, kun yrittäjän piti olla tavoitettavissa. Sama homma eli ei vastattu puhelimeen. Jätin lopulta tiukan palautteen, jossa puheluihin ei vastattu ja viimeinen sana oli huijarifirma. Olin yhteydessä Offerilaan. Toisella keskustelupalstalla oli tähän yritykseen liittyen 10 päivää aiemmin kirjoitettu viesti, jossa puhuttiin ja moitittiin mm. yrityksen hintapolitiikkaa, liiketiloja yms. Viimeinen sana oli "varoitus!!". Tämä keskustelu on nyt poistettu. Voitte arvata kenen toimesta. Faktana vielä, että yrityksellä ei ole yhtään minkäänlaista ajanvarausalustaa, ei edes yhtä some kanavaa tai edes kotisivuista puhumattakaan. Sen sijaan netistä löytyy monen sivun edestä vanhoja Offerilla tarjouksia.
Tämä yrittäjä lopulta soitti ja alkoi aukomaan päätä, että hän oli sairauslomalla ja että ei pystynyt vastaamaan puhelimeen. Sanoin, että hänellä ei ollut edes ajanvaraussysteemiä eikä sometta ja että hän oli palaava yrittäjä. Yrittäjällä on ollut aikaa tehdä näitä asioita jo aiemmin. Miksi hän ei ole osannut ennakoida asioita? Nämä edellä mainitut asiat eivät edelleen näy google haussa eli ei somea tai esim. Timmaa.
Hän uhkaili mua lopulta kunnianloukkaus syytteellä, jos en poista tai muokkaa palautetta. En muokkaa. Mulla on käsittääkseni oikeus mielipiteeseen eikä siinä kirjoitettu mitään yrittäjästä henkilökohtaista.
Onko asiakkaalla oikeus mielipiteeseen yrityksestä, jos hän kokee yrityksen asiakaspalvelun olleen moitteellista?
Onko asiakkaalla oikeus mielipiteeseen yrityksestä?
Anonyymi-ap
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkään. Eihän sinulla vielä ole edes kokemusta ostamastasi palvelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1343599
- 1101409
Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2711320Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.691239Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr171134Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt791081Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie451028IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku571019- 301016
- 53938