Löytyykö täältä kuinka paljon sissyjä?

Olis mukava tutustua muihin , jotka tykkää olla sissyjä .Itselle tästä on tullut jo elämän tapa viiden vuoden aikana .

24

2392

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se on?

      • Anonyymi

        Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa

        Spedeilijä! Rakastan sinua. Tiedän että olet komea ja viisas. Älykkyytesi loistaa täällä majakkana, esimerkkinä ja esikuvana muille. Osoitus viisaudestasi on se kun luuhaat täällä päivästä päivään, viikosta viikkoon, kuukaudesta kuukauteen sabotoimassa ja kiusaamassa muita. Se on hieno ja jalo elämäntehtävä, ja tuomiopäivänä sinä olet saavasi ansiosi mukaan. Kulta, oma pikku kultani. Sankarini


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18035470V

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • kyllä täällä on muitakin tyttöilijöitä , pidän ilta puvuista saappaista ja nahkaan pukeutumisesta , hivellen silikooni tissejäni

      • Anonyymi

        Ihanat housut. Mulla kans tosi tiukkoja wetlook. Pvc ym naisten leggareita. Bootsit nahkatakki ja huivit. Silloin tällöin Käyn noissa Pirkanmaan levareilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanat housut. Mulla kans tosi tiukkoja wetlook. Pvc ym naisten leggareita. Bootsit nahkatakki ja huivit. Silloin tällöin Käyn noissa Pirkanmaan levareilla.

        kiitos , onko kiihkeitä tai irstaita tapaamisia noilla levareilla , itse liikuskelen lahden lähettyvillä tapaamis paikoilla


    • Ihana kuva sinulla kumisaappaissa, hameessa ja sukkahousuissa. Itseäkin kiinnostaa kumisaappaat sukkisten ja hameen kera

      • Anonyymi

        Painu sirkukseen pelle 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu sirkukseen pelle 🤡

        Ei ole kuulemma tarvetta,sait viimmesen auki olleen paikan. 😅🤣 😅🤣 😅🤣


      • Kiitos carita kommentistasi :)


      • Anonyymi
        Sissyslut520 kirjoitti:

        Kiitos carita kommentistasi :)

        Tavoittaisko sinua kik puolelta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tavoittaisko sinua kik puolelta?

        Valitettavasti se ei onnistu


    • Heippa! Olisi ihanaa olla jonkun sissy, orja,piika,taloudenhoitaja tai prinsessa ihanissa asuissa. Tykkään hameista,mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Voit jutella kanssani kik -sovelluksessa. Kik-nimeni on huivijamekko.

    • Anonyymi

      Masterini haluaa minun olevan sissy prinsessa. Hän ottaa sen vakavasti ja hankii mekot jotka ei varmaan halpojakaan ole.

      • Kuulostaa ihanalta!


    • Mun kik on huivijamekko. Kertoo aika paljon mistä tykkään.

    • Anonyymi

      Mulla vaimolta salaa lainattu body asu isot topatut rinnat ja styupit.
      upeaa runkata peilin edessä ja ruiskia spermat..

    • Anonyymi

      Tässä aloittelemassa uraa

    • Anonyymi

      Lahti..??

      • Anonyymi

        Löytyy lahdestakin😉


    • Anonyymi

      nätit saappaat sulla onko muitakin kumisaappaita käytössä sinulla

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      ❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018035470to

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a stream. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­­tää hauskaa 👉 http://aram-us.com/H/X9o7T7

    Ketjusta on poistettu 141 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe