Löytyykö täältä kuinka paljon sissyjä?

Olis mukava tutustua muihin , jotka tykkää olla sissyjä .Itselle tästä on tullut jo elämän tapa viiden vuoden aikana .

24

2633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä se on?

• Anonyymi

Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa

Spedeilijä! Rakastan sinua. Tiedän että olet komea ja viisas. Älykkyytesi loistaa täällä majakkana, esimerkkinä ja esikuvana muille. Osoitus viisaudestasi on se kun luuhaat täällä päivästä päivään, viikosta viikkoon, kuukaudesta kuukauteen sabotoimassa ja kiusaamassa muita. Se on hieno ja jalo elämäntehtävä, ja tuomiopäivänä sinä olet saavasi ansiosi mukaan. Kulta, oma pikku kultani. Sankarini

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18035470V

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• kyllä täällä on muitakin tyttöilijöitä , pidän ilta puvuista saappaista ja nahkaan pukeutumisesta , hivellen silikooni tissejäni

• Anonyymi

Ihanat housut. Mulla kans tosi tiukkoja wetlook. Pvc ym naisten leggareita. Bootsit nahkatakki ja huivit. Silloin tällöin Käyn noissa Pirkanmaan levareilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanat housut. Mulla kans tosi tiukkoja wetlook. Pvc ym naisten leggareita. Bootsit nahkatakki ja huivit. Silloin tällöin Käyn noissa Pirkanmaan levareilla.

kiitos , onko kiihkeitä tai irstaita tapaamisia noilla levareilla , itse liikuskelen lahden lähettyvillä tapaamis paikoilla

• Ihana kuva sinulla kumisaappaissa, hameessa ja sukkahousuissa. Itseäkin kiinnostaa kumisaappaat sukkisten ja hameen kera

• Anonyymi

Painu sirkukseen pelle 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painu sirkukseen pelle 🤡

Ei ole kuulemma tarvetta,sait viimmesen auki olleen paikan. 😅🤣 😅🤣 😅🤣

• Kiitos carita kommentistasi :)

• Anonyymi
        Sissyslut520 kirjoitti:

Kiitos carita kommentistasi :)

Tavoittaisko sinua kik puolelta?

• Anonyymi kirjoitti:

Tavoittaisko sinua kik puolelta?

Valitettavasti se ei onnistu

• Heippa! Olisi ihanaa olla jonkun sissy, orja,piika,taloudenhoitaja tai prinsessa ihanissa asuissa. Tykkään hameista,mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Voit jutella kanssani kik -sovelluksessa. Kik-nimeni on huivijamekko.

• Anonyymi

Masterini haluaa minun olevan sissy prinsessa. Hän ottaa sen vakavasti ja hankii mekot jotka ei varmaan halpojakaan ole.

• Kuulostaa ihanalta!

• Mun kik on huivijamekko. Kertoo aika paljon mistä tykkään.

• Anonyymi

Mulla vaimolta salaa lainattu body asu isot topatut rinnat ja styupit.
      upeaa runkata peilin edessä ja ruiskia spermat..

• Anonyymi

Tässä aloittelemassa uraa

• Anonyymi

Lahti..??

• Anonyymi

Löytyy lahdestakin😉

• Anonyymi

nätit saappaat sulla onko muitakin kumisaappaita käytössä sinulla

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018035470to

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Hei! Om­­a stream. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­­tää hauskaa 👉 http://aram-us.com/H/X9o7T7

Ketjusta on poistettu 141 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3010
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2919
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2836
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      439
      2541
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      153
      1863
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1231
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1139
    10. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1136
    Aihe