Löytyykö täältä kuinka paljon sissyjä?

Olis mukava tutustua muihin , jotka tykkää olla sissyjä .Itselle tästä on tullut jo elämän tapa viiden vuoden aikana .

23

3095

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä se on?

• Anonyymi

Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa

Spedeilijä! Rakastan sinua. Tiedän että olet komea ja viisas. Älykkyytesi loistaa täällä majakkana, esimerkkinä ja esikuvana muille. Osoitus viisaudestasi on se kun luuhaat täällä päivästä päivään, viikosta viikkoon, kuukaudesta kuukauteen sabotoimassa ja kiusaamassa muita. Se on hieno ja jalo elämäntehtävä, ja tuomiopäivänä sinä olet saavasi ansiosi mukaan. Kulta, oma pikku kultani. Sankarini

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18035470V

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• kyllä täällä on muitakin tyttöilijöitä , pidän ilta puvuista saappaista ja nahkaan pukeutumisesta , hivellen silikooni tissejäni

• Anonyymi

Ihanat housut. Mulla kans tosi tiukkoja wetlook. Pvc ym naisten leggareita. Bootsit nahkatakki ja huivit. Silloin tällöin Käyn noissa Pirkanmaan levareilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanat housut. Mulla kans tosi tiukkoja wetlook. Pvc ym naisten leggareita. Bootsit nahkatakki ja huivit. Silloin tällöin Käyn noissa Pirkanmaan levareilla.

kiitos , onko kiihkeitä tai irstaita tapaamisia noilla levareilla , itse liikuskelen lahden lähettyvillä tapaamis paikoilla

• Anonyymi

Täällä myös. Nautin tiukkoihin pvc asuihin pukeutumisesta, ja myös ihanaa hivellä isoja silikooni tissejäni. Tunnen itseni oikeaksi nartuksi

• Ihana kuva sinulla kumisaappaissa, hameessa ja sukkahousuissa. Itseäkin kiinnostaa kumisaappaat sukkisten ja hameen kera

• Anonyymi

Painu sirkukseen pelle 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painu sirkukseen pelle 🤡

Ei ole kuulemma tarvetta,sait viimmesen auki olleen paikan. 😅🤣 😅🤣 😅🤣

• Kiitos carita kommentistasi :)

• Anonyymi
        Sissyslut520 kirjoitti:

Kiitos carita kommentistasi :)

Tavoittaisko sinua kik puolelta?

• Anonyymi kirjoitti:

Tavoittaisko sinua kik puolelta?

Valitettavasti se ei onnistu

• Heippa! Olisi ihanaa olla jonkun sissy, orja,piika,taloudenhoitaja tai prinsessa ihanissa asuissa. Tykkään hameista,mekoista essuista ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Voit jutella kanssani kik -sovelluksessa. Kik-nimeni on huivijamekko.

• Anonyymi

Masterini haluaa minun olevan sissy prinsessa. Hän ottaa sen vakavasti ja hankii mekot jotka ei varmaan halpojakaan ole.

• Kuulostaa ihanalta!

• Mun kik on huivijamekko. Kertoo aika paljon mistä tykkään.

• Anonyymi

Mulla vaimolta salaa lainattu body asu isot topatut rinnat ja styupit.
      upeaa runkata peilin edessä ja ruiskia spermat..

• Anonyymi

Tässä aloittelemassa uraa

• Anonyymi

Lahti..??

• Anonyymi

Löytyy lahdestakin😉

• Anonyymi

nätit saappaat sulla onko muitakin kumisaappaita käytössä sinulla

Ketjusta on poistettu 143 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      253
      4557
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      130
      2985
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1324
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1093
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    Aihe