Maantaina joka viikkoinen uusi ulkoasu nettisivuilla

Anonyymi-ap

Joka maanantai on tullut aina uusi ulkoasu pääsivuille jonka jälleenmyyjänä mekin toimimme. Voit itse aloittaa jälleenmyyjänä ja yhtiö kantaa riskit.
Joten mene https://automaattinentienaaminen.fi

Rekisteröidy ilmaiseksi ja ota ilmaiset tuotteet käyttöösi täysin veloituksetta.
Voit aloittaa automaattisen tienaamisen niin halutessasi, aloittamalla jälleenmyyjänä. Tällöin yhtiö hoitaa ratkaisuiden myynnin, markkinoinnin ja asiakashankinnan.

Ostat vain yhden maksullisen tuotteen, saat sen maksamasi summan takaisin ensimmäisen myynnin tapahtuessa ja seuraavista myynneistä 25% provisiota.

61

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rehellistä liiketoimintaa ja automaattista tienaamista.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­­­y­­m­f­o­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­N­y­­m­f­­­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180355564

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tule sinäkin mukaan, automaattisen tienaamisen suosio on kasvanut. Tuhansia liittyy joka tunti.

    • Anonyymi

      Löytyisikö tältä foorumilta kahta ihmistä testaamaan automaattista tienaamista?

      Toinen rekisteröityisi Onpassiven jälleenmyyjäksi ja ostaisi O-Connectin, ja toinen toimisi tämän ensimmäisen tyypin asiakkaana.

      Lahkolaiset ovat kertoneet nyt moneen kertaan, että rekisteröityneet jälleenmyyjät, jotka ovat ostaneet maksullisen tuotteen, saavat maksamansa fyrkkarahan täysimääräisenä takaisin ensimmäisen tuotemyynnin yhteydessä.

      Jos tämä ei menekään niin kuin edellä kirjoitin, kyseessä on laiton pyramidihuijaus eli rikos.

      Ennen kuin tätä tieteellistä koetta lähtee kukaan tekemään, kannattaa asian juridinen laita selvittää ensin jostain, jotta ei hanki O-Connectin lisäksi itselleen hankaluuksia.

    • Anonyymi

      Albert Einstein on määritellyt hulluuden Karin Alvtegenin Todennäköinen tarina -teoksen mukaan seuraavasti: "Hulluus on sitä, että toistaa yhä uudelleen samaa mutta odottaa silti eri tulosta." Onko Einstein todella määritellyt hulluuden juuri näillä sanoilla? Missä yhteydessä määritelmä on alun perin ollut?

      Hulluuden määritelmä 2.0 : "Joka maanantai on tullut aina uusi ulkoasu pääsivuille, ja lopputulos aina sama paska".

      • Huom! Oikeinkirjoitus!
        Lahkolainen ymmärtää sen vain jos kirjoitat sen muodossa "AINSTAIN"!!
        Silloin hän - vaikka ei vieläkään ymmärrä asiaa - tietää kenen nimi on mainittu


    • Minulla on useita tilejä joihin olen rekisteröitynyt jälleenmyyjäksi. Mutta se tarkoittaisi että sekä minun että jonkun muun olisi kummankin ostettava O-Connect.
      Voisin tehdä kokeen vaikka itsekseni, mutta periaatteessa vituttaa maksaa Mufarehille 2x240€.

      Mutta on tunnustettava että olen aivan fifty-sixty tilanteessa tekemään tuon kokeen.

      Paitsi että vaikka lopputulos on odotettu (tililleni tupsahtaa O-Koineja joita ei saa mitenkään sieltä ulos) niin eihän meidän helmannit ja suomiset ikinä myönnä että näin se menee. Hehän ovat niitä jotka aina "pääsevät omilleen"

    • Lahkolaiset, kertokaapa palkkiojärjestelmästä hieman enemmän, jos tiedätte. Minä kylläkin olen varma että te ette tiedä, koska kusetuksissa nämä asiat kerrotaan tarkoituksella sekavasti ja ristiriitaiseksi.

      -Henkilö A liittyy ja ostaa O-Connectin
      -Henkilö B liittyy A:n asiakkaaksi ja ostaa O-Connectin
      -Henkilöt C ja D liittyvät B:n asiakkaaksi ja ostavat O-Connectin

      Paljonko A tienaa? Onpassiven materiaalissa tätä ei paljasteta

      • Anonyymi

        Tämä on mielenkiintoinen kysymys. Miksi lahkolaiset eivät vastaa?


    • Anonyymi

      YO. Esimerkissä tuotto on 25% muista suorista myynneistä. Paitsi ensimmäinen myynti antaa 100% jolla saa maksamansa summan itselleen takaisin.
      Rahat saa itselleen esim. Omalle pankkitilille.
      Kaikkea ei kannata ottaa pois koska seuraaviin maksullisiin tuotteisiin pitää ja jättää rahaa jotta voi ostaa niitä omista tuotoista.
      Sadat tuhannet oikeat ihmiset oikeilla tiedoilla ovat tämän jo testanneet ja hyvin toimii.

    • Anonyymi

      Huomaatteko te lahkolaiset ollenkaan, kuinka teitä vedätetään luvuin kuusikymmentä – nolla?

      Olette jotenkin sellaisessa transsissa, ettette enää hoksaa ilmiselvää kusetusta, vaikka kirjoitatte sen itse omin sormin auki tänne foorumille?

      Raittiutta tukemaan on kehitetty antabusta, mutta tyhmyyden torjuntaan ei vastaavia pastilleita ole ilmeisesti vielä tarjolla.

      Selvitin muuten näiden "tunnetuimpien" suomalaisten lahkolaisten viimeisten vuosien ansio- ja pääomatulot verottajalta. Suosittelen samaa muillekin asiasta kiinnostuneille. Se vaatii vain yhden puhelinsoiton :-)

      • Anonyymi

        Ahaa, nytkö alkaa kiinnostaa ? Jospa ne kuitenkin ovat oikeassa. Tietääkö ne jotain mitä minä en tiedä. Putiikki on ollut kuukauden verran auki. Katsotaan tulokset vuoden päästä.


      • Anonyymi

        Kaikki vajaa tuhat henkilöä? et edes tiedä ketä julkkiksia on mukana :D
        Et voi tietää koska et ole perustaja.
        Joten et osaa sanoa ketkä oikeasti ovat mukana ja varmasti jokainen suomalainen tunnistaa nämä julkkikset. Ja heille et uskaltaisi sanoa mitään vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vajaa tuhat henkilöä? et edes tiedä ketä julkkiksia on mukana :D
        Et voi tietää koska et ole perustaja.
        Joten et osaa sanoa ketkä oikeasti ovat mukana ja varmasti jokainen suomalainen tunnistaa nämä julkkikset. Ja heille et uskaltaisi sanoa mitään vastaan.

        Koska henkilökohtainen hyökkäys on kohdistettu vain yhteen henkilöön, joten et osaa edes olla taas-arvoinen.
        Petterin jippii epäilystä olet ollut aina hiljaa, koska poikaystäväsi on korkeammalla kuin muut?


    • Anonyymi

      Miksi teidän pitää vaihtaa ulkoasua koko ajan? Ettekö osaa edes tehdä nettisivuja kerralla oikein? Antaa aika amatöörin kuvan teidän puuhastelusta.

    • Anonyymi

      Nettisivuja tehdään satoja erilaisia koska nämä kaikki ulkoasut kopioidaan kaikille jälleenmyyjille heidän omille sivuille, johon sitten ajetaan liikennettä kun O-Domain ja O-Create on tullut käyttöömme.
      Tällöin jokaisella jälleenmyyjällä on itsellään satoja sivuja jotka mainostavat Onpassiven tuotteita ja aina kun ihmiset etsivät tuotteita he löytävät aina miljoonia hakutuloksia hakukoneista eikä heidän tarvitse katsoa muiden tarjoamia tuotteita vaan valitsevat Onpassiven tuotteet jotka ovat joka hakukoneessa ekalla sivulla. Jokainen sivu on jälleenmyyjän itse keksimä nettisivu ja oma osoite, tuotteet ovat samoja joka sivulla.

      Nettiin tulee joka päivä 200k uutta netin käyttäjää ja kaikki löytävät tuotteen Onpassivellta.

      Näin Onpassive omistaa netin.
      Nerokasta.
      Tänå on sinulle kerrottu jo aiemmin, mut et ymmärrä kun sinulla ei ole hajuakaan IT alasta eikä markkinoinnista eikä bisneksistä,eikä ainakaan siitä miten rakennetaan kestävä bisnes suunnitelmallisesti.
      Ensin luodaan brändi, check. Sitten aletaan mainostamaan check. Sitten aloitetaan liiketoiminta check.
      Sitten tehdään tuloksia check.

      • Anonyymi

        Eli ette osaa edes tehdä nettisivuja. Ei sillä ulkoasulla ole mitään tekemistä sillä onko se kunnossa vai ei. Sisältö ratkaisee. Ja jos teillä on satoja kopiota samasta sivusta, alkaa se syömään rankingeja.

        Sinä se tässä taas näytit että et tiedä mitään tästä alasta. Ja miksi taas tuollainen lapsellinen herjaaminen?

        Onpassive ei tule omistamaan mitään nettiä. Te olette vain piskuinen firma joka tulee kuolemaan hiljalleen pois. Teidän pitäisi julkaista jotain mitä ihmiset haluavat. Ja nyt ette ole siinä onnistuneet. Kuka enää tarvitsee jotain videokonfrenssi ohjelmaa, kun markkinat ovat jo täynnä?

        Ja varmasti tiedän enemmän kuin yksikään onpassiveen mukaan huijattu. Meidän firma takoo varmasti enemmän rahaa kuin teidän viritys. Eikä sen tekemiseen tarvitse kuin kymmenisen ihmistä. Ja lähestulkoon kaikki ovat omistajia, ja voit vain kuvitella paljonko kukin saa tuloja kuukaudessa. ;)


      • Anonyymi

        Tämä on totuus.


    • Anonyymi

      Tämä lahkolaisten hourinta menee koko ajan entistä sekavammaksi, mikä tarkoittaa sitä, että jo ennestään hankalasti myytäviä Onpassiven tuotteita on vielä aiempaakin hankalampaa myydä.

      Jos unohdamme automaattisen tienaamisen ja mietimme Onpassivea puhtaasti palveluntarjoajana, tuosta kaikesta sotkusta on täysin mahdotonta saada mitään selkoa.

      Koska Onpassiven jälleenmyyjät eivät ymmärrä tuotteistaan tai niiden käyttötarkoituksista mitään, he eivät voi myöskään myydä niitä siten, että asiakas ymmärtäisi, mitä on ostamassa.

      Olen yrittänyt pohtia, missä nämä suomalaiset Onpassiven edustajat olisivat vahvimmillaan, mutta en ole keksinyt siihen vastausta. Tuotteiden tuntemus, myyntitaidot ja kirjallinen ulosanti – kaikista näistä tulisi alakoulussakin nelonen. Koska asia on näin, on todella vaikea keksiä, miten onpassivelaisten ansainta toimii, mikäli se EI perustu uusien jäsenten värväämiseen.

      Wincapitassa ja Onecoinissa oli sentään karismaattisia johtajia ja homman kulissit olivat kunnossa, mutta Onpassivessa ei ole edes sitä. Päinvastoin Onpassiven herra iso herra, herra Kouhia, istuu JBL:n halpiskuulokkeet päässä vetämässä YouTube-messua kolmen neliön toimistohotellissaan ties missä bunkkerissa. Kaiken huippuna onpassivelaiset pitävät herra Kouhiaa suurempana messiaana kuin ketään muuta koko maailmanhistoriassa.

      Viihdearvo tällä on tietysti suuri, joskin senkin kiinnostavuus on laskemaan päin, sillä jokainen lahkolaisten näyttämä uusi jakso on vain edellisen toisinto. Vähän niin kuin Putous voisi huonoimmillaan olla, jos Vuoden sketsihahmo -kilpailussa tyypeillä olisi tuotantokaudesta toiseen samat peruukit ja samat irtoviikset.

    • Anonyymi

      Mukana olevat tienaa automaattisesti ja sinä et siinä ero.
      Meidän ei tarvitse markkinoida, hankkia asiakkaita tai myydä, yhtiö tekee sen siinä ero.
      Me emme tee työtä tienaamisen eteen, sinä teet, siinä ero.
      Sun puheet ei vaikuta kenenkään, meidän puheet vaikuttaa, siinä ero.
      Me teemme tuloksia, sinä et, siinä ero.

      • Anonyymi

        Ja tässä tuli loistavasti todistettua kaikki mitä edellä sanottiin, etkä tainnut taaskaan tajuta sitä. Juuri tämän takia on hauska seurata tätä teidän koheltamista. :D


      • "Mukana olevat tienaa automaattisesti"

        Kukaan muu ei ole tienannut eikä tienaa paitsi Ash Mufareh lähipiireineen. Te muut ette tienaa mitään. Tämä on todistettavissa tulevien vuosien verotustiedoista.

        "Meidän ei tarvitse markkinoida, hankkia asiakkaita tai myydä"

        Juuri te suoritatte markkinoinnin ja myynnin. Todistettavasti "yhtiö" ei ole tehnyt mitään asian eteen.


        "Me emme tee työtä tienaamisen eteen"

        Ks. yllä

        "Sun puheet ei vaikuta kenenkään"

        Kyllä vaikuttaa. Myös sinä olet elävä todiste siitä.


        "Me teemme tuloksia"

        Ks. edellä


    • Anonyymi

      Ollaan vaihtamassa huippuahne Elisa halvempaan heti kun sopiva ilmaantuu.

      • Anonyymi

        5G palvelut saa myös Onpassiven kautta tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5G palvelut saa myös Onpassiven kautta tulevaisuudessa.

        Entä jos haluaa myös toimivan yhteyden, eikä vain huonoille nettisivuille laitettua 5G logos?
        Tekoäly ei osaa rakentaa toimivaa mobiiliverkkoa ja Onpassivessa ihmiset ei tee mitään.


    • Esimerkki oli siis A ostaa, B on A:n asiakas ja ostaa, C ja D ovat B:n asiakkaita ja ostavat. Kysymys oli kuinka paljon A tienaa. Vastaus oli:

      "YO. Esimerkissä tuotto on 25% muista suorista myynneistä. Paitsi ensimmäinen myynti antaa 100%"

      Ettekö te nyt osaa vastata KUINKA PALJON A tienaa? C ja D ovat kumpikin maksaneet $240, yhteensä $480. Tästä 25% on $120, tienaako A nyt $120?

      Voisitteko vastata?

      • Näissä on sama kuin onecoinissa tai wincapitassa. Kun esittää liian konkreettisen kysymyksen, lahkolaiset vaikenevat. Mutta me tiedämme myös sen etteivät hekään tiedä vastausta eivätkä ole tällaisia liiemmin pohtineetkaan. Siksi he ovatkin onpassivessa


    • Anonyymi

      Todisteet löytyy kun littyy mukaan, alkaa jälleenmyyjäksi, ostaa tuotteen ja odottelee tuloksia 90 päivän aikana jota kampanja koskee.

      • Anonyymi

        MInä odottelen rauhassa ensi vuoden verotietoja ja voin liittyä vasta silloin kun olen nähnyt että te olette todella tienanneet. Ei kai automaattinen tienaaminen ole vielä silloin päättynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInä odottelen rauhassa ensi vuoden verotietoja ja voin liittyä vasta silloin kun olen nähnyt että te olette todella tienanneet. Ei kai automaattinen tienaaminen ole vielä silloin päättynyt?

        Minä olen Helmanni ja minun tulot on niin salaisia että ne eivät missään.

        Hell hell manni, manit juu nou, no moni hel hel manni duppi duu.


    • Anonyymi

      Avaisitko pankkitilin paikallisen Yhdyspankin konttoriin ja tallettaisit sinne 240 dollaria sillä perusteella, että SYPin kassaneiti lupaisi kertoa sinulle talletuskoron ja muut ehdot vasta talletuksen jälkeen?

    • Anonyymi

      "Esimerkki oli siis A ostaa, B on A:n asiakas ja ostaa, C ja D ovat B:n asiakkaita ja ostavat. Kysymys oli kuinka paljon A tienaa"

      Minuakin kiinnostaisi tietää montako euroa A tienaa jos kaikki ostavat hinnalla $240? Osaako tähän kukaan vastata?

      • Anonyymi

        Automaattisen tienaamisen logiikan mukaan kaikki tienaavat tässä tapauksessa 240 dollaria.


      • Anonyymi

        Entä jos A (kaksiaivosoluinen ainstain) ostaa o-connectin ja kukaan hänen alalinjalla ei osta sitä häneltä, niin paljonko A tienaa ?


    • Anonyymi

      Nettisivun ulkoasun jatkuva muuttelu on lapsellista leikkimistä ja antaa sen kuvan, että sivuston ylläpitäjä on joko lapsellinen leikkijä tai ........ huijari.

      • Anonyymi

        Tai sitten sinulla on puutteita


      • Anonyymi

        No tuo näyttää saavan nämä tähän huijaukseen mukaan lähteneet innostumaan. ja sehän on tärkeintä, ei se että tässä ei ole mitään järkeä. Ihmiset eivät pidä muutoksista, mutta eihän nämä tätä tajua.


    • Anonyymi

      Ihmiset pelkää teknologiaa joka muuttaa heidän elämänsä aivan kuten sinäkin pelkäät tätä muutosta.
      Olet elävä todiste siitä.

      • Anonyymi

        Miten mukanonpassive muuttaa yhtään mitään? Ettehän ole tuoneet markkinoille yhtään mitään uutta tai saaneet aikaiseksi mitään muutosta. Tämä on ihan samanlainen pyramidihuijaus kuin aikaisemmatkin viritykset.


    • Anonyymi

      "Esimerkki oli siis A ostaa, B on A:n asiakas ja ostaa, C ja D ovat B:n asiakkaita ja ostavat. Kysymys oli kuinka paljon A tienaa"

      Minuakin kiinnostaisi tietää montako euroa A tienaa jos kaikki ostavat hinnalla $240? Osaako tähän kukaan vastata?

      • Anonyymi

        Et vaan osaa laskea..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan osaa laskea..

        Auta sitten jos itse osaat. Paljonko A tienaa?


    • Anonyymi

      Ei siinä ole mitään muutoksia. Nimi on edelleenkin sama https://onpassive.com mitä nyt ulkonäkö hieman muuttuu viikon välein. Sehän tekee sivustosta mielenkiintoisen. Mitä tällä viikolla?

      • Anonyymi

        "Sehän tekee sivustosta mielenkiintoisen. "

        Voihan se tehdä siitä mielenkiintoisen mutta käytettävyys laskee aika ranakasti. Yhtenä päivänä asiat ja menut ovat muualla kuin on tottunut. Vaikuttaa vähän että yritätte ajaa empivät asiakkaat kaikilla keinoilla pois. Mutta te olettekin amatöörejä näissä asioissa. Sen näkee selvästi tästä teidän puuhastelusta.


      • Anonyymi

        "Sehän tekee sivustosta mielenkiintoisen."

        Riippuu kohderyhmästä. Monen mielestä tuollainen on sekavaa ja antaa teistä huonon kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sehän tekee sivustosta mielenkiintoisen. "

        Voihan se tehdä siitä mielenkiintoisen mutta käytettävyys laskee aika ranakasti. Yhtenä päivänä asiat ja menut ovat muualla kuin on tottunut. Vaikuttaa vähän että yritätte ajaa empivät asiakkaat kaikilla keinoilla pois. Mutta te olettekin amatöörejä näissä asioissa. Sen näkee selvästi tästä teidän puuhastelusta.

        Niihän sitä asiat voi nähdä, varsinkin jos on asiantuntija.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uusi ulkoasu sivustolla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ettei teidän tarvitse edes itse hakea niin täällä linkki https://www.onpassive.com/

        Ei näytä onpassive vieläkäään osaavan tehdä nettisuvija. Sen verran huonot pisteet tulee taas jälleen kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä onpassive vieläkäään osaavan tehdä nettisuvija. Sen verran huonot pisteet tulee taas jälleen kerran.

        Niin missä ne sun nettisivut on, osaat sä arvostella muita, mutta siihen sun omat taidot loppuu joka kerta. Seuraavan kerran kun kirjoitat niin laita nettisivusi osoite. Tai pidä pilttisuu kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä ne sun nettisivut on, osaat sä arvostella muita, mutta siihen sun omat taidot loppuu joka kerta. Seuraavan kerran kun kirjoitat niin laita nettisivusi osoite. Tai pidä pilttisuu kiinni.

        Katsohan, ei minulla tarvitse olla omia nettisivuja voidakseni erottaa hyvän tai huonon sivuston. Eikä siihen tarvita edes IT alan koulutusta. Onpassiven julkinen sivusto on sekava ja asioita - sikäli kuin siellä varsinaista asiaa onkaan - on vaikea löytää ja ylipäätään johtolankaa miten sivusto toimii.

        Sama pätee onpassiven ekosysteemiin. Se on jopa niin huonosti testattu, sillä Firefoxilla se toimii erittäin huonosti. Ja Firefox on yksi käytetyimpiä selaimia. Ash ei ole vaivautunut viimeistelemään työtään lainkaan. Erityisesti O-Net on hauska: siinä sivun päällä leijuva valikkopalkki peittää täysin hakukentän, eli pystyt kyllä viemään hiiren hakukentän juuri ja juuri näkyvän reunan päälle, mutta et näe mitä kirjoitat.

        Onko tämä lahkolaisten mielestä laadukasta työtä? Enkä minä tarvitse omia webbisivuja tämän johtopäätöksen tekemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä ne sun nettisivut on, osaat sä arvostella muita, mutta siihen sun omat taidot loppuu joka kerta. Seuraavan kerran kun kirjoitat niin laita nettisivusi osoite. Tai pidä pilttisuu kiinni.

        Totta kai osaan katsoa työkalujen avulla onko sivut tehty oikein vai ei. Ja tiedän että tämä on sinulle kova paikka, koska et tiedä näistä asioista mitään.

        Ja kuka sinä luulet oikein olevasi vaatimaan minulta yhtään mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai osaan katsoa työkalujen avulla onko sivut tehty oikein vai ei. Ja tiedän että tämä on sinulle kova paikka, koska et tiedä näistä asioista mitään.

        Ja kuka sinä luulet oikein olevasi vaatimaan minulta yhtään mitään?

        Pelleltä voi aina vaatia kaikkea koska on sirkus elukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelleltä voi aina vaatia kaikkea koska on sirkus elukka

        Hihi onko hermot tiukalla kun et rikastunut tässä huijauksessa. Ja juuri tätä teidän sekoilua on hauska katsoa. Ja itse teet itsestäsi pellen tuolla lapsellisella käyttäytymisellä. Mutta kyllähän se sinua varmasti ottaa päähän et tiedä mitään näistä asioista ja paljastat tämän seikan koko ajan. Ja tämän takia kaikki nauravat teille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelleltä voi aina vaatia kaikkea koska on sirkus elukka

        MUAHAHAAAA
        Minä se vasta "sirkus elukka" olenkin, MUAHAHAHAA

        Mutta minäpä osaan erottaa hyvät ja toimivat webbisivut huonoista aivan pelkällä silmällä, sinä näköjään et. Sen lisäksi minulla on IT alan koulutus ja kokemus, jonka perusteella pystyn tekemään toteutuksestakin pitkälle meneviä johtopäätöksiä, MUAHAHAHAAA

        Ja minä osaan erottaa kusetuksen, sinä näkojään et, MUAHAHAHAAA


      • Anonyymi
        Jari-JyriSuominen kirjoitti:

        MUAHAHAAAA
        Minä se vasta "sirkus elukka" olenkin, MUAHAHAHAA

        Mutta minäpä osaan erottaa hyvät ja toimivat webbisivut huonoista aivan pelkällä silmällä, sinä näköjään et. Sen lisäksi minulla on IT alan koulutus ja kokemus, jonka perusteella pystyn tekemään toteutuksestakin pitkälle meneviä johtopäätöksiä, MUAHAHAHAAA

        Ja minä osaan erottaa kusetuksen, sinä näkojään et, MUAHAHAHAAA

        Luulet itsestäsi liikaa. Mutta onneksi et korkealta putoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulet itsestäsi liikaa. Mutta onneksi et korkealta putoa.

        Minäpä en putoa ollenkaan. Minä päinvastoin kaivaudun aina vain ylöspäin, MUAHAHAHAAAA
        Aina ylöspäin, se se vasta on MENESTYMISTÄ
        MUAHAHAHAAAA


      • Anonyymi
        Jari-JyriSuominen kirjoitti:

        MUAHAHAAAA
        Minä se vasta "sirkus elukka" olenkin, MUAHAHAHAA

        Mutta minäpä osaan erottaa hyvät ja toimivat webbisivut huonoista aivan pelkällä silmällä, sinä näköjään et. Sen lisäksi minulla on IT alan koulutus ja kokemus, jonka perusteella pystyn tekemään toteutuksestakin pitkälle meneviä johtopäätöksiä, MUAHAHAHAAA

        Ja minä osaan erottaa kusetuksen, sinä näkojään et, MUAHAHAHAAA

        Viimeksi sulla ei ollut koulutusta IT alalle ja nyt parissa päivässä sellainen on hankittu :D
        Oletpa luotettava kuten aina.
        Sit sulla oli vielä muina ammatteina poliisi, lääkäri, professori, asiantuntija, asianajaja jne.
        Paljon olet hankkinut koulutuksia kahden vuoden aikana. Vaikka aika ei vrk riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi sulla ei ollut koulutusta IT alalle ja nyt parissa päivässä sellainen on hankittu :D
        Oletpa luotettava kuten aina.
        Sit sulla oli vielä muina ammatteina poliisi, lääkäri, professori, asiantuntija, asianajaja jne.
        Paljon olet hankkinut koulutuksia kahden vuoden aikana. Vaikka aika ei vrk riitä.

        Voi kun tietäisit mitä kaikkia tutkintoja ja koulutuksia minulla on!!! Et uskoisi kuitenkaan jos kertoisin kaikki, joten kerron niitä vain tipoittain, tarpeen niin vaatiessa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe