Sinä olet siinä mukana, mies. Toivon, että tulevaisuudensuunnitelmani toteutuvat ja ehkä sinä olet suunnitellut minut omaan tulevaisuuteesi myös... Kaipaan sinua.
Suunnittelen tulevaa, talvea ja kevättä
12
429
Vastaukset
- Anonyymi
Vähäx vaikee tietää mitä tähä vastata ku ei tunnistei ja ei tiiä IRL mis mennää mikä maa mikä valuutta
- Anonyymi
Se on M nainen joka elää palstasuhdettaaan
- Anonyymi
Ei tunnisteita, koska tämä on vain omien tuntemusten purkua.
Ei tosin ole sinulle, ihan aikuinen mies mielessä, joka kirjoittaakin kuin aikuinen mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elääkö sitä M miehen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole M-nainen.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180355614
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Eräs nainen on vallannut minun ajatukseni. En tiedä kuka olet, mutta hyvältä kuulostaa tuo aloituksesi. Hän voisi kirjoittaa tuolla lailla. Eihän täällä kirjoittelu ilman tunnisteita ole mitenkään varmaa lukijalle, jos vähänkin ajattelee kirjoittajien määrää. Joku juttu tuntuu niin omalta, kunnes se ei kohta olekaan sitä. m>n
- Anonyymi
Tyhjyyteen tässä itse kukin kirjoittaa.
- Anonyymi
Vois olla mulle? Ja kyllä olen niin ajatellut hänestä ja meistä. Yhteistä aikaa ja toistemme luona olemista, tutustumista ja tekemistä....kaikkea 😘
- Anonyymi
Future faking
- Anonyymi
Aika näyttää
- Anonyymi
Mielikuvissa suunnitellut, nyt taas kaikki tuntuu epätoivoiselta, liikaa esteitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594680
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1634258- 673882
- 1263845
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans483665Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793488- 983041
- 542885
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152440