Suomessa kerättiinrahaa Jukoslviasta irronneille,nyt Ukrainassa ne halutaan tappaa !?

Anonyymi-ap

Onko toista niin kieroa ja kaksinaamaista maata kuin Suomi !?
Suomen mediatkin samassa köörissä mukana !?

19

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis voi j-lauta mitä paskaa!! Te venäläiset ja venäjämieliset olette itse kieroa ja kaksinaamaista porukkaa, turhaan syytätte Suomea ja suomalaisia sellaisesta! Me suomalaiset olemme sentään rehellistä kansaa, samaa ei voi sanoa sinusta ja kumppaneistasi!!

      • Anonyymi

        Kyllä te Natsit sitten olette viisaita, osaatteko muuta kuin jenkki propakandaa, siellä kun 2:si Senaattoria ja autokuru Jnry Ford oli avoimesti Hitlerin kannattaja !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä te Natsit sitten olette viisaita, osaatteko muuta kuin jenkki propakandaa, siellä kun 2:si Senaattoria ja autokuru Jnry Ford oli avoimesti Hitlerin kannattaja !?

        Me suomalaiset EMME ole natseja toisinkuin te venäläiset ja venäjämieliset! Diktaattori-putin on se pahin pää-natsi!!!


      • Anonyymi

        Nämä jenkkin ja hitlerin pojat, yrittää minut nostaa Venäläiseksi, noin suruksenne ilmoittaa jo eläkeläiseksi Suomessa, enkä ole Keisarin kannattaja Mannerheimin tapaan !?
        Ukrainasta tiedän enemmän ,kuin teikäläiset ei haluaisi !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä jenkkin ja hitlerin pojat, yrittää minut nostaa Venäläiseksi, noin suruksenne ilmoittaa jo eläkeläiseksi Suomessa, enkä ole Keisarin kannattaja Mannerheimin tapaan !?
        Ukrainasta tiedän enemmän ,kuin teikäläiset ei haluaisi !?

        Minä en ole mikään hitlerin poika vaan AITO suomalainen, sinä sensijaan et voi olla aidosti suomalainen kun kannatat venäjää! Sinä nuolet putlerin (putinin) pérsettä koko ajan ja puolustelet venäjän hirmutekoja!


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­N­­y­­­m­f­­o­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sinä se et vaan jatkuvan trollauksesi ohessa koskaan opi edes kirjoittamaan. "Jukoslavia"🤣🤣

      • Anonyymi

        Oliko tuo omasi, opinnäyte,annan nelosen,näin puoli sokeana !?
        Olen jo 14 vuotiaana elättänyt itseäni ja kuusihenkistä perhettä,Suomi nimisessä diktatuuriss !? Meiltä kateudessa varastettiin ensin rakennusoikeus, synnytysapu, uhtälainen koulukyytikorvaus ja Perheyritys puolison osuusdella ja joka taas johti noin kymmne yrityksen lopettamiseen tai omistuksen vaihtoon !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuo omasi, opinnäyte,annan nelosen,näin puoli sokeana !?
        Olen jo 14 vuotiaana elättänyt itseäni ja kuusihenkistä perhettä,Suomi nimisessä diktatuuriss !? Meiltä kateudessa varastettiin ensin rakennusoikeus, synnytysapu, uhtälainen koulukyytikorvaus ja Perheyritys puolison osuusdella ja joka taas johti noin kymmne yrityksen lopettamiseen tai omistuksen vaihtoon !?

        Suomi ei ole mikään diktatuuri toisinkuin sinulle rakas venäjä, ja sinä et edes ole Suomessa vaan venäjän maaperällä jauhamassa paskaa suomalaisista ja Suomesta!


    • Anonyymi

      Nyt viraomaisilla toinen huijaus Kansaa pelotella, Venjän hyökkäys valjeen jälkeennyt mieltä muokataan suurella pakolais-aallolla Venjältä !? Saadaanko Nato 2:nen lisäkuluiksi !? Noi parka Suomalaiset,mihin soppaan olette joutuneet,pelastukoon ketkä kerkiää !?

      • Anonyymi

        Pidä sinä itses erossa Suomen ja suomalaisten asioista kun et täällä edes asu! Mitä hittoa sulle kuuluu suomalaisten asiat? Ja Nato on vaan hyvä asia, ettepähän pääse noin vaan hyökkäämään Suomeen! Mitä mielten muokkaukseen tulee niin te venäläisethän sitä itse harrastatte eikä suomalaiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä itses erossa Suomen ja suomalaisten asioista kun et täällä edes asu! Mitä hittoa sulle kuuluu suomalaisten asiat? Ja Nato on vaan hyvä asia, ettepähän pääse noin vaan hyökkäämään Suomeen! Mitä mielten muokkaukseen tulee niin te venäläisethän sitä itse harrastatte eikä suomalaiset!

        Taidat pitää kaikkia venäläisinä jotka ovat eri mieltä kuin sinä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat pitää kaikkia venäläisinä jotka ovat eri mieltä kuin sinä itse?

        No venäläinen tai venäjämielinen, sama asia! Johan Bäckmannin perskärpäsiä kaikki tyynni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No venäläinen tai venäjämielinen, sama asia! Johan Bäckmannin perskärpäsiä kaikki tyynni!

        Suomalaisista tuli vainoharhaista porukkaa,heti kun natoon liityttiin,osastoilla tungosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisista tuli vainoharhaista porukkaa,heti kun natoon liityttiin,osastoilla tungosta.

        Ei suomalaiset mitään vainoharhaisia ole, vaan venäläiset niitä vainoharhaisia ovat. Katso vaikka putinia, niin vainoharhaista tyyppiä ei löydy toista!


    • Anonyymi

      Jope Ruonansuun, tahtoiko antaa Suomen kansalle ojeen, että ajattele ite laulussaan !?

      • Anonyymi

        No mikset sitten ajattele itse? Miksi laulat putinin lauluja?


    • Anonyymi

      Tämä Yhdysvaltain ajama sotaoppi,sopii niille joden ajatusmaailma on siirretty pois !?
      Eihän nytkään tajuta, pakolais harjoituksen olevan peitellysti vain omaan kansaan kohdistettu !? Suurlakon aikaan armeijamme käytäville ilmestyi patruunalaatikoita,kenkäs muiden kuin työläisten päänmenoksi !?

    • Anonyymi

      Mitä laki ja oikeat raamattu oppineet sanois,olisi mukava tietää,rehellisesti !?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe