Onkohan minusta tullut vanha?

🧑‍🦳📯❤ kun ei enää kiinnosta vastailla palstan gallupeihin anonyyminäkään. Eihän sillä ole mitään väliä mitä siellä lukee vastauksessa, kun kukaan ei erota oikeasti anonyymiä anonyymistä. Aamupäivällä tein anonyymin surualoituksen, kun tuntui niin huonolta. Ei olisi sitäkään pitänyt tehdä. Sen ympärillä oli kummallista pöhinää.

Taas lähdössä saunaan, kun sain sen lämmitettyä. Tuuli on tänään ollut liian kylmää meille neidin kanssa. Se tykkää lämpimästä ja silityksistä niinkuin kissat.

Hjallis kertoi eilen elämäni biisissä tanssivansa kotona peilin edessä. Tässä siihen iltajumppamallia.
HotDog song Disney
https://youtu.be/lHhheCf0G1I

5

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun aloituksiin kukaan ei vastaa, anonyyminäkään.

• No ei niillä vastauksilla niin väliä ole, mitä täällä tulee. Mielellään olisin ollut ilman niitä aamupäivällisiäkin. Minä en pahemmin vastaile rekattunakaan mihinkään, ettei nuo minua suurennuslasilla seuraavat herhiläiset innostu kiusaamaan muita minun takiani.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­­N­­­y­­m­­f­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18035749q

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kiitos lounas tanssista. Rupesi hymyilyttämään. :)

• Kiva, jos ilahdutti. Mukavaa maanantaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe