Purran rasistinen kielenkäyttö

Anonyymi-ap

Purra jatkaa tutulla linjalla.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/riikka-purran-kielenkaytto-puhuttaa-taas-jalleen-verhottu-scripta-kieleen/faf7a28d-f0ee-43b0-bf52-918ee1aa2d1f?ref=box:7b52&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_talent_ohjausboksi&_gl=1*ni6ohg*_ga*MTI3ODU3ODU3My4xNjEyODYyMjAw*_ga_3L539PMN3X*MTY5NjIxMDQwNC45Mi4xLjE2OTYyMTA0NDMuMC4wLjA.

51

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valtiovarainministeri Riikka Purran (ps) maahanmuuttoon liittyvä kielenkäyttö puhuttaa taas sekä oppositiota että perussuomalaisten hallituskumppanin RKP:n riveissä.

Vasemmistoliiton varapuheenjohtaja, kansanedustaja Veronika Honkasalo näkee kommenteissa ”umpirasistista retoriikkaa” ja RKP:n kansanedustaja Eva Biaudet pelottelua.

• Anonyymi

On se ihana kun Honkasalokin noin tarkasti seuraa ja lukee kaikki viestit, mitä fiksut kirjoittelevat... Harmi vaan, kun omassa päässään, löytää kaikesta kirjoitetusta jotain rasistista... onko ihan normaalia? Kannattaisiko kysyä apua asiantuntijoilta?

• Anonyymi

Totta kai Purra jatkaa rasistisia puheitaan. Eihän hallituksen itselleen asettama rasismia koskeva nollatoleranssi koske persuministereitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ihana kun Honkasalokin noin tarkasti seuraa ja lukee kaikki viestit, mitä fiksut kirjoittelevat... Harmi vaan, kun omassa päässään, löytää kaikesta kirjoitetusta jotain rasistista... onko ihan normaalia? Kannattaisiko kysyä apua asiantuntijoilta?

Turha on Raaka-Riikka Purraa puolustella. Johan tuon kielenkäytön on.on huomannut koko Suonenkansa, jotka petti. Valheella istuu misteriaitiossa, kuten kaikki muutkin jotka
        valehtelivat ääniä haaliessaan.
        Parempi kun kyselet vaan itse apua asiantuntijoilla. Älä tule tänne ketään neuvomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai Purra jatkaa rasistisia puheitaan. Eihän hallituksen itselleen asettama rasismia koskeva nollatoleranssi koske persuministereitä.

Riikka Purra valehteli suorassa tv-lähetyksessä, johon hänet pakoitettiin pyytämään anteeksi kirjoituksiaan.
        Siinä olivat sanaa mieltä rasistisen kirjoituksen loppumaan.

• Anonyymi

Kyllä oli a-studiossa kovan luokan vihervasemmistolainen vieras tämä punapaitainen krimimologi Maria M.

• Anonyymi

Honkasalo ja Biaudeu ovat äärivasen vihreitä ja hyvin vaarallisia henkilöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha on Raaka-Riikka Purraa puolustella. Johan tuon kielenkäytön on.on huomannut koko Suonenkansa, jotka petti. Valheella istuu misteriaitiossa, kuten kaikki muutkin jotka
        valehtelivat ääniä haaliessaan.
        Parempi kun kyselet vaan itse apua asiantuntijoilla. Älä tule tänne ketään neuvomaan.

Vihervasemmisto leikkasi Suomen lapsilta ja vanhuksilta kun oli hallituksessa 2011-2015 .

• Anonyymi

Massamaahanmuutolla on sanottu olevan rikastava vaikutus,
      näin maahanmuuton kannattajat ovat itse puhuneet.

• Anonyymi

Älä lässytä ja puolustelet Purraa!

• Anonyymi

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa suvakit siivotkaa jälkenne!

• Anonyymi

Purralla alkanu psyykkiset ongelmat

• Anonyymi

Ja ketut. Kertoo Purran suuresta itsekkyydestä rasismilla höystettynä.

• Anonyymi

Onneksi ei niin pahat kuin sinulla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ketut. Kertoo Purran suuresta itsekkyydestä rasismilla höystettynä.

V-mainen ja ilkeä ihminen, eli rasisti ja narsisti.
        Neljä vuotta haukku edellistä hallitusta. Ei olisi itse pystynyt ottamaan vastuuta Korosta eikä Ukrainan sodasta. Nyt jo vastuun kantaminen tuntuu ylivoimaiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ei niin pahat kuin sinulla...

Taitaa olla paha varmaan, että sinulla ja idolillasi.

• Anonyymi

Mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsisi.

• Anonyymi

Kerran rasisti aina rasisti, tämä pitää paikkansa myös Riikka Purran kohdalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran rasisti aina rasisti, tämä pitää paikkansa myös Riikka Purran kohdalla.

ja Honkasalon kohdalla... hän näkee rasismia sielläkin missä sitä ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reto-Riikalla on rasismia vaikka muille jaettavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vähän hörhö höperö.

• Anonyymi

Purra on ottanut sellaisen asenteen tässä pestissä että ei kyllä ole kehumista. Rasisti paistaa läpi. Ylimielinen ja kovasti on päähän noussut tämä pesti. Ei suostu tapaamaan ay väkeä ja suustaan päästelee taas noita sammakoitaan. Eikö tuollekin olisi käyttöä tuolla maailmalla kuten Marinille jotta pääsisimme Purrasta eroon. Kun Orpo ei voi tuolle mitään niin näköjään kansan täytyy puhua. Hän on itse sitoutunut hallitusohjelmaan mutta noudattaa sitä itselle parhaimmalla tavalla. On kyllä kysyttävä että onko kaikki inkkarit kanootissa.

• Anonyymi

Kyllä Venäjällä oltaisiin varmasti kiinnostuttu Purran palveluksista. Tulisi varmasti todella hyvin toimeen itse Putlerin kanssa, koska hänkin on kansalliskonservatiivinen nationalisti kuten Purrakin ja jakaa Purran kanssa näkemyksen täydellisesti ay-liikkeestä.

• Anonyymi

Mellakka alkaa olemaan alkamistaan vailla.

• Anonyymi

Mitähän mellakkaa sinä nyt olet järjestämässä? Kenties oppositiopuolueita vastaan, jotka yrittivät viime eduskuntavaaleissa keplotella ja nyt kiihottavat kansaa, omilla totuuksillaan ja omat teot unohtaen, vaaleilla valittua maan hallitusta vastaan?

• Anonyymi

Eikös ne suvaitsevaistoiset, ihan itse sanoneet sillä massamaahanmuutolla olevan kulttuuria rikastava vaikutus tänne impivaaran salolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän mellakkaa sinä nyt olet järjestämässä? Kenties oppositiopuolueita vastaan, jotka yrittivät viime eduskuntavaaleissa keplotella ja nyt kiihottavat kansaa, omilla totuuksillaan ja omat teot unohtaen, vaaleilla valittua maan hallitusta vastaan?

Lieneeköhän Hitler pitänyt aikanaan saksalaisille työläisille vastaavanlaisen puolustuspuheen kuin sinä itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt olet aivan väärillä jäljillä. Kyllä ne on persut, jotka istuvat hallituksessa valehtelulla.
        Turha enää puolustetella. Kannattiko valehdella vaaliteltoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne suvaitsevaistoiset, ihan itse sanoneet sillä massamaahanmuutolla olevan kulttuuria rikastava vaikutus tänne impivaaran salolle.

Mitä täällä kyselet. Jos et ole ihan varma niin ota asiasta lisää tietoa. PERSUT ON TAKIN KÄÄNTÄJIÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän massarikastuttamisen hedelmistä olemme saanet nauttia vuodesta 2015 lähtien jonka persut ja kokkareet Sipilän kepuleiden johdolla meille järjesti. 35000 !!!

• Anonyymi

saatana minä muistan ovat rikkaus ja voimavara 😠 euro tulee kahtena 😠
      olin aina valehtelevien pappien kimpussa , mutta tällaisesta valheesta palaa pahemmin hihat 😠😠😠

• Anonyymi

Kanssasi samaa mieltä, oppositio pitäisi saada vastuuseen teoistaan... syyttää uutta hallitusta sellaisesta, jonka ovat itse aiheuttaneet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanssasi samaa mieltä, oppositio pitäisi saada vastuuseen teoistaan... syyttää uutta hallitusta sellaisesta, jonka ovat itse aiheuttaneet...

Kuinka se voi olla Sanna Marinin syytä, että persut valehtelevat 24/7??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellisen hallituksen oppositio Riikka Purra eli persut olisi pitänyt saada silloin jo syytteeseen. Purea haukku neljä vuotta naama punaisena. Oli kauheaa kuunneltavaa räksytystä.. Koitti hajoittaa hallitusta monet kerrat, vaikka oli Krona ja Ukrainan sota. Nyt ei itse pysty ottamaan mitään vastuuta. Kirjoittelee vaan ihme juttuja X-llä. Käy lukemassa.
        Suomessa ei koskaan ennen ollut noin huonoa hallitusta. Oikea kauhukabinetti.
        Voi Orpo parka kun lähti valehtelijoiden kanssa muodostamaan hallitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vähän hullu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vähän hullu?

pidätkö oikeistoa idiootteina nettikautena 🤔 kaiken voi tarkistaa jälkikäteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellisen hallituksen oppositio Riikka Purra eli persut olisi pitänyt saada silloin jo syytteeseen. Purea haukku neljä vuotta naama punaisena. Oli kauheaa kuunneltavaa räksytystä.. Koitti hajoittaa hallitusta monet kerrat, vaikka oli Krona ja Ukrainan sota. Nyt ei itse pysty ottamaan mitään vastuuta. Kirjoittelee vaan ihme juttuja X-llä. Käy lukemassa.
        Suomessa ei koskaan ennen ollut noin huonoa hallitusta. Oikea kauhukabinetti.
        Voi Orpo parka kun lähti valehtelijoiden kanssa muodostamaan hallitusta.

Ei kannata sääliä itse pääpiru Orpoa.

• Anonyymi

Lopettakaa jo tämä naurettava rasistihömppä! Tämänkin viestiketjun mukaan jo rivienkin välistä tulkitaan rasismia. Lapsellista touhua. Keksikää suvakit ihan oma agenda jota viedä eteenpäin.

• Anonyymi

No miksi Purra ei osaa pitää turpaansa sitten kiinni tai puhua kuin ihminen eikä mikään fasistidiktaattori?

• Anonyymi

Sinä et tällä määrää. Lapsellista oli valehdella vaaliteltoilla. Äänestäjät ei unohda.

• Anonyymi

Kirjoittaa persu pystymetsästä. Vai äkkirikastunut persu?

• Anonyymi

Taas ottaa persua kaaliin kun persujen rasismista keskustellaan.

• Anonyymi

Ne ei kestä sitä. Siksi täällä kirjoittelevat ihan tyhmiä kannanottojaan. Se on totta, että tämä hallitus jakaa kansan kahtia.

• Anonyymi

Tiesin ettei Purra pysty lopettamaan rasistisia kirjoituksiaan.

• Anonyymi

Rasisti-Riikan maanisuus on jo sillä tasolla, että pystyykö edes pätevin manaaja häntä enää auttamaan?

• Anonyymi

Kaikki sen tiesi, että valehteli. Orpo vaan uskoi.

• Anonyymi

Missä se "natsipelle" luuraa, joka kaappasi koko puolueen.

• Anonyymi

Ihmettelin puistossa kävellessäni, kun näin miehen takamuksen pystyssä ja pää maahan työnnettynä. Orpohan se siellä ol piilossa.

• Kuten jo jossakin viestiketussa kirjoitin,Purra sekä persut ylipäätään eivät voi luopua aidosti rasismista,sillä se on koko puolueen suosion ydin.

Ilman persujen ns.''maahanmuuton kriittisyyttä'' (= vastaisuutta,rasismia) persujen suosio tulee laskemaan oleellisesti,siitä on Purran sanomisesta kyse.Pelko suosion hiipumisesta,rajujen leikkausten vuoksi.,jotka kohdistuvat heidän kanattajiinsa.

• Anonyymi

Ai tosiasioden sanominen ääneen on rasismia ? mitäs mieltä olet sinimustista ? tulevat persujen tilalle , jos persut jatkavat vasemmiston valheiden tiellä !!!

Tosiasiat eivät ole rasismia vaan tosiasioita , mutta niiden ääneen sanominen on rasismia 🤣

• Anonyymi

Suomessa ainoat jotka yrittävät edes olla rehellisiä on oikeuslaitos ja lääkärit 🤔

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      176
      2792
    2. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      155
      1839
    3. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      124
      1608
    4. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      262
      1469
    5. Miten tämä

Päättyy sitä pohdin
      Ikävä
      94
      1220
    6. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      80
      1210
    7. Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona

Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata
      Ikävä
      59
      1099
    8. Kuhmon pikku s. Matket

Eikö. Osata päivää sanoa / tervehtiä.
      Kuhmo
      29
      1083
    9. Haluaisin, että oisit jotenkin minun elämässä

Tuntuu, että olet sielunkumppanini.
      Ikävä
      47