Näyttää Linda Sundelin ex Sonntag löytäneen uuden ukon itselleen. Mut ei siinä sehän on vaan hyvä et jengi rakastuu..
Porvoon kaunotar l
44
3679
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa ihanaa kun aikuiset löytävät toisensa ja jakavat keskenään omat intohimonsa. Ja Linda puhjennut kukkaan selkeästi. Onnea heille molemmille.
- Anonyymi
❤️ kaunista on seurata tämän parin yhteistä elämää. Kaikkea hyvää heille ja olette esimerkki monelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️ kaunista on seurata tämän parin yhteistä elämää. Kaikkea hyvää heille ja olette esimerkki monelle.
Upean miehen on Linda löytänyt ja on helppoa säteillä tuossa rinnalla. Olen ❤️ onnellinen puolestanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upean miehen on Linda löytänyt ja on helppoa säteillä tuossa rinnalla. Olen ❤️ onnellinen puolestanne.
When two people convey love like they give themselves hope at the same time. They still share the common work and everyday life clearly. Good luck to them and love❤️
- Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau mikä mies Lindalla😘. Upeita olette kumpikin. 🥰
- Anonyymi
Vaihtaisin Lindan kanssa edes hetkeksi paikkaa💋💌. Mies joka näemmä osaa ilmaista tunteitaan ja arvostaa naista, kuten kuuluukin. Komea kaveri ja iso 💋 molemmille. Itse toivon saavani kokea vielä vastaavaa kuin Linda🙏.
- Anonyymi
Bong❤️🧐 uusperhe Hamarin Seolla lounaalla ja onnellisilta vaikutti kaikki.
- Anonyymi
Lindasta henkii nyt rakkauden tunteen ja on hän sen ansainnut. Rakkauttaa tirskuaa heidän postauksista ja myös kyliltä kuultuna. Oikein isosti onnea molemmille ja kesää venaillen.
- Anonyymi
Mega makee pariskunta ja salilla kiva käydä🏋♂️. Monta vuotta ollut ko. salin asiakas ja nyt sali Porvoon parhaaksi noussut. Ootte symppiksiä molemmat ja onnea elämäänne💞
- Anonyymi
Kenen kanssa styylaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa styylaa?
Ei hirveen vaikee rasti kun seuraa niiden molempien somea. Rakastuneilta vaikuttaa ja sille isot luckit😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa styylaa?
Lindan mukaan suhteessa on ja sen vahvisti mulle kun rehveille pyysin🤣. Marko on uuden äijän nimi eli varmaan sen uus partneri salilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lindan mukaan suhteessa on ja sen vahvisti mulle kun rehveille pyysin🤣. Marko on uuden äijän nimi eli varmaan sen uus partneri salilla..
Onks muka niin uskollinen😎
- Anonyymi
Onpa ihanaa heidän löytää oikea elämänkumppani rinnallensa. Se on suurin lahja mitä todellisuudessa me jokainen aikuinen tarvitsemme. Olette näyttävä ja rakkautta säihkyvä pari. Uskokaa ja jakakaa rakkauttanne toisillenne päivästä seuraavaan. Luottamus ja kunnioitus kantakaa vierellänne. Ihana seurata Teidän tarinaa❤️
- Anonyymi
Rakastakaa ja huolehtikaa toisistanne. Sen verran voi sanoa että sovitte upeasti toisillenne. Komea on kaverisi Linda❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastakaa ja huolehtikaa toisistanne. Sen verran voi sanoa että sovitte upeasti toisillenne. Komea on kaverisi Linda❤️🔥
Samat sanat ja upeita olette😍. Usko, toivo ja rakkaus olkoon kanssanne🙏
- Anonyymi
Juhannusta olleet viettämässä yhdessä perheenä Loviisassa. Ihana seurata heitä somessa💖
- Anonyymi
Linda pidähän murustasi hyvää huolta🤗. Ihanan miehen kyllä olet löytänyt ja sukat pyörii jalassa Teitä ihaillessa. Super kesää teille💕
- Anonyymi
Samaa mieltä ja kyllä tuollainen ihanuus olisi minullekin sallittu🥂❤️
- Anonyymi
Hitto et ootte todella kauniita ja teistä säteilee rakkaus sekä arvostus toisianne kohtaan. Ps. Vilpittömästi onnellinen yksin eläjä💓
- Anonyymi
Molemmat näemmä politiikassa myös mukana.
lindasundelin fi ja markoheikka.fi sivujen mukaan on yhteiset ajatukset myös politiikan osalta. Aikaan saava pariskunta👌💪 - Anonyymi
Jag är verkligen glad att Linda hittade rätt person vid sin sida. Och ja, din nya man har också fått en unik kvinna vid sin sida. Trampa er väg till lycka tillsammans
- Anonyymi
Jag har träffat dem båda och jag beundrar hur de utstrålar bra känsla med varandra. Linda har blivit sitt sanna jag och avkoppling klär henne ännu vackrare. Det tidigare förhållandet var inte bra för henne och det har vi Lindas vänner fått höra. Nu är det ett nöje att se hur mänskliga relationer kan göra skillnad. Ett underbart och uppskattande par har fötts i Borgå. Lycka till till er båda 💖
- Anonyymi
Ootte parhaita Linda ja Marko❤️❤️
- Anonyymi
Kaunista seurata Teitä❤️. Ihana kun on mies joka osaa huomiota osoittaa.
- Anonyymi
skönhet och stilighet uttrycker dig. Var glada när ni har varandraskönhet och stilighet uttrycker dig. var glada när ni har varandra💕
- Anonyymi
Ihana yrittäjäpariskunta. Linda❤️Marko olette auttaneet paljon ja kiitollinen siitä. RAKKAUTTA TEILLE.
- Anonyymi
Super ihania ootte ja halaukset molemmille. Näytätte niin iloisilta aina että itsekkin tulee hyvälle tuulelle. Salilla olen saanut nauttia myös hyvästä palvelustanne. Kiitos ihanat🤗😍
- Anonyymi
Rakastavaiset näyttää olevan komalla Marvellassa❤️
*love story" jatkuu ja ihania olette🥰- Anonyymi
Linda näyttää oikeesti rakastuneelta ja siitä olen todella iloinen aidosti. Tuon tunteen haluaisi kaikki meistä❤️
- Anonyymi
Ei sit muuta kun naimisiin..😁
- Anonyymi
Näyttivät vierailleen Strömforsin joulumarkkinoilla perheenä. Lindan somessa päivityksiä. Rakkautta on ja kaikkea hyvää heille.
- Anonyymi
Niin ihku toi Lindan uusi mies, kun osoittaa tosissaan rakkauttaan naistaan kohtaan. Harvinaista on nykymaailmassa ja komea mies vielä 😘❤️🔥
- Anonyymi
Upea yrittäjäpariskunta ja rakkautta teille❤️. Salinne on niin mum henkireikä.
- Anonyymi
Minun myös ja kiva tunnelma aina salilla. Södejä olette💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun myös ja kiva tunnelma aina salilla. Södejä olette💕
Tulin parin vuoden jälkeen takaisin salille ja olihan ihanan lämmin henkinen fiilis heti. Linda niin super 🩷. Marko myös jätti heti mukavan kuvan eli onnea salille sekä parisuhteelle.
- Anonyymi
Ihana Linda ja Marko🥰. Uusimaassa aidosti tunteet Linda ilmaisee ja helppo löytää myös itseltä samoja ikään liittyviä remppoja. Me mimmit silti pärjätään.
- Anonyymi
Kivoja ja positiivisia ootte molemmat. Mun silmissä sovitte niin kauniisti toistenne vierelle. Onnea Linda ja kiitos kun avaat meille naisille arkojakin asioita. Saat ne kuulostamaan niin luonnolliselta.
- Anonyymi
Kyllä Linda ja Marko ovat ihan parhaita. Sain heiltä eilen ruusun naistenpäivän kunniaksi. Tämä ele lämmitti niin paljon ettei ilon kyynel ollut kaukana. Kiitos ihanat 🤗❤️
- Anonyymi
Saatte jompi kumpi ääneni. Vaikea vaan valita teistä toinen😄
- Anonyymi
Näyttää suhde pelaavan hyvin ja kyl oon tosi ilonen siit. Lindan tarinat ex suhteesta ei kyl mitään iloa tuottavia ollut. Hyvä et nyt oikee mies rinnalla.
- Anonyymi
Rakastavaiset nähty Tallinnassa ja en viitsinyt häiritä. Samassa hotellissa oltiin ..
- Anonyymi
Ihana pariskunta, jotka sulautuvat toisiinsa kuin pilvet ja taivas. Molemmat auringon alla. Rakastakaa ! Olette ansainneet toisenne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3551436- 741415
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3121191Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461107Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht33935Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231914vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40845Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20827Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804