Eli SIIVIKON "Se vaan Ropottaa" SISU on julkaissut uuden arvosteluvideon Robota puunajokärristä!
Katsokaapa kaikki ja vertailkaa vanhoihin.
LOISTAVA UUSI VIDEO:
28
432
Vastaukset
- Anonyymi
Hoo hoo hoo katselee yötkin kateena. Haa haa haaa.
- Anonyymi
Seurataan.
- Anonyymi
Ropota on etopeli!
- Anonyymi
No johan ompi kärri!
- Anonyymi
Leikkikalu... ei jatkoon!
- Anonyymi
hyvää kontenttia, mielenkiinnolla seurataan
- Anonyymi
Stop stop turha hypetys, ei saanut ukko ropotoillansa talonsa kattoa koolattua SUORAKSI ennen peltien laittoa, ei riittänyt Taito, kuvitteli että pelti peittäisi valtavat heitot 😮😂😂😂 NÄLÄN OPETTAMA TYÖKALU MANNEKIINI. 🙈🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂 Oikea 🐵💩 kasa.
- Anonyymi
Erittäin hyvin argumentoitu. 👏👏👏
- Anonyymi
Ei oo ihme jos töistään on potkut suannu, sähkäri,,,, 🤣🤣🤣👏👏👏
- Anonyymi
Erittäin hyvä tuote esittelijä.✌️✌️✌️✌️
- Anonyymi
Seurataan suurella mielenkiinnolla Sisun edesottamuksia koska hoh, hoon ruikutuksista on mennyt maku.
- Anonyymi
Erittäin hyvin kommentoitu!!
- Anonyymi
Suurta heittoa on nähtävissä ja kuultavissa hoh, hoon valituksissa. Ouluun tehopesuun ruikuttaja!! Pirtu pesu!!
- Anonyymi
Mainiota argumentointia!! Kannatetaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainiota argumentointia!! Kannatetaan!!
Häh
- Anonyymi
Mielenkiintoinen video!
- Anonyymi
Siivikon Sisun ketjut suosittuja!
- Anonyymi
Miehekästä puhetta! Kannatetaan
- Anonyymi
Hyvä kärri!
Onko tullut uusia viteoita? - Anonyymi
Suurella mielenkiinnolla seurataan Se vaan ropottaa paita päällä ja rinta rottingilla. Hoh, hoo...
- Anonyymi
Hieno on kärri!
- Anonyymi
Onko kärrit jo kaupoissa? Vai loppuneetkin jo?
- Anonyymi
Kevyesti kulkivat koivutukit!
- Anonyymi
Mistä ropotkärryjä saa Lapualla? Minä otan yhyren heti. Vielä ei oo mettääkää mutta yhyren otan soon jämpti näin.
- Anonyymi
Kaikki jaksot katsottu!
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Hyvä oli esittely!
Kiitos Sisu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119148
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265818- 584803
- 984759
- 723776
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743443- 513386
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502792- 432671