Oli niin vaikeaa? Ei vaan kertakaikkiaan tullu mitään vaikka kumpikin tykkäs niin paljon... Jännitystä pelkoa ja epäluuloa toista kohtaan sitäkö se oli! Älkää olko ihmiset pelkureita niinkuin itse olin... Menetin elämäni rakkauden sen takia...
Miksi meidän juttu
38
1477
Vastaukset
- Anonyymi
Epävarmuus ja epäröinti on pilannut monta potentiaalista suhdetta.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Puhumattomuus tärkeistä tai yleensäkin asioista pilaa monta suhdetta.
- Anonyymi
Niinpä. Pitäs uskaltaa olla rehellinen
- Anonyymi
Oon pahoillani. 😞
- Anonyymi
Oltaisiinko oltu hiukan liian nuoria, tai ainakin minä olin. Oli tosi vaikea luovia niissä olosuhteissa... Ei ollut mitään omaa paikkaa missä keskittyä suhteen ylläpitoon, kaikella sillä tavalla mitä suhteeseen kuuluu...
Varmaan vaikeaa miehenä ymmärtää kun itse tottunut siihen että ympärillä veljet pyörii..
Minä olisin tarvinnut jonkun oman rauhallisen paikan meille.
No, kuten ilmaisin. Tämä tuskin oli minulle kuitenkaan. Joskus vaan olosuhteet estävät vaikka rakkautta riittäisikin. Ei se tunne toki ole mihinkään kadonnut vieläkään. - Anonyymi
Sitä se varmaan oli mut mä olisin halunnu olla sun kanssa mutta sä möhlit koko jutun joka ikinen kerta
9kk päästä olen isä lapselleni en oikein malta odottaa ja hyvä isä olenkin ja rakastava- Anonyymi
Onnea vaan tulevalle isälle!
Et varmaan ole se vanhempi mies jolle tämä viimeisin kirjoitus tarkoitettu..
Vai oletko tulossa vanhoilla päivillä isäksi vielä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea vaan tulevalle isälle!
Et varmaan ole se vanhempi mies jolle tämä viimeisin kirjoitus tarkoitettu..
Vai oletko tulossa vanhoilla päivillä isäksi vielä?Al Pacino tuli vasta isäksi 83-vuotiaana. Että mikä nyt onkin sitten vanha ja vanha isäksi.
-Sivusta
- Anonyymi
Hups ei ollut mulle. Kun ei sentään elämän rakkaudesta ollut kyse. Oops. sivusta
- Anonyymi
Siis minä en ole hänen elämän rakkaus... jäi huomiotta 😁
- Anonyymi
Aloitus toi heti mieleen itseni ja kaivattuni ns. "suhteen" tai tunteiden tunnistamisen tai... no jonkin tulkinnan. Mitään konkreettista ei tapahtunut mutta välit meni väkinäisiksi ja puhumattomiksi, silloin kun toistuvasti kohdattiin. En ole hetkeen häntä nähnyt ja en tiedä tulenko näkemään mutta se ei poista murehtimista. Voiko hän hyvin, toivottavasti. Kunhan avauduin.
- Anonyymi
Ihan vain ghoustas tai blokkas kun kiinostus lopahti .
Nykyaina enää selitellä vaan vain katotaan kun savuna ilmaan .
Jätetään ihmiset vaan kaikkien ajatusten ja kysymysten ja tunteiden kanssa kun nallit kalliolle
Sopii kyllä olla huolissaan katoavasta keskustelutaidoista...
- Anonyymi
Tykkään naisesta ja haluan olla hänen kanssaan. Mutta miksi hän haluaisi minut ? Kysymys, johon palaan aina uudelleen. m>n
- Anonyymi
Meillä on kemiaa ja haluaisin tutustua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on kemiaa ja haluaisin tutustua.
Kiitos vastauksesta. Samoin naisen kanssa. m>n
- Anonyymi
Kuin suoraan omasta elämästäni. Ikävä on vieläkin sinua nainen.
- Anonyymi
Etkö vielä voi saada häntä?
- Anonyymi
Estänyt ei halua.
- Anonyymi
Ei se riitä että tykkää. Se pitää kertoa sille toiselle että hänkin tietää.
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa toista vähätellä, jättää huomioida, antaa huomiota muille, olla välinpitämätön jne.
Tällä tavoin varmistaa että toisellee tulee olo ettei ole osallinen elämääsi.
Johtopäätösten teko on siten helppoa. - Anonyymi
Olen punninnut tätä, en ole sinulle edes leikkikalu, olen ilmaa. Olin sinulle liikaa. Too much kaikkee ja sinä et halua ongelmia. Niinhän sanoit ihan face to face.
- Anonyymi
Tämä juttu on
Rakkaus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä juttu on
RakkausSitten olisi kiva että kertoisit sen. Nyt ei nimittäin tunnu siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten olisi kiva että kertoisit sen. Nyt ei nimittäin tunnu siltä.
Miten mies jaksat vedättää porukkaa väittelemällä itsesi kanssa? Mietin mitä se muka tuo psykologisessa mielessä
- Anonyymi
Kouluaikoina oli aina ankeata ja sydän hyppäs aina kurkkuun kun näki. Ankeata ollut kokoajan sen jälkeenkin yhteiskunta pitää siitä huolen.
- Anonyymi
Ap pysdäitko ikinä miettimään oikeasti muita vaihtoehtoja onilliselle teidän tarinassa lopulle ?
Tai sitä mitä se sun ihastus voisi pahimillaan olla?
Ihastuneena on taipumusta tarkastella asiaa ja kohdetta ja suhteen syytä ja tarvetta todella kapeasti ja asioita kaunistellen.
Kun sitä tutustumista pitäisi malttaa tehdä ja syventää pidempään ...epämukavuuttakin sietäen ...
Ja todella paljon kysekllen ja keskuskustellen.
Ja luokse tai asaan palaten ja sitoutuen ...
Ei niin et kun huomaa ekan epäkohdan ihastuksesta et vaihdetaan uus kohde.
Ei semmoisesta tuu mitään...
Ja muuten miettiä omaa joustavuutta jos tuleekin ikävämpiä juttuja vastaan siitä ihmisestä mitä odotti ja toivoi
Samoin mietitko koskaan missä asiassa te kaksi olisitte oleet hyvä tiimi ?
Mikä se yhdistävä asia just teillä olisi ollut?
Pelkkä seksisyy
Tai himotus ei rakenna pitkää liittoa vaikka sillä vetovoimalla onkin osansa että kiinostus ja kipinä ja halu olla yhdessä pysyy ...
Pohdmpa vain .
Naiselta - Anonyymi
Jos toista ihmistä rakastaa, silloin on keskinäistä kemiaa ja yhdistäviä asioita löytyy aivan varmasti, kun tutustuu toisiinsa.
Oikea rakkaus ei vähästä lannistu. - Anonyymi
Onko kauankin aikaa?
- Anonyymi
Tämä viesti voisi jopa olla minulle. Minä olen lestadiolainen ja toinen ei niin ei tuo tarina olisi toiminut.
- Anonyymi
Et ole menettänyt vielä mitään. Otapa rohkeasti yhteyttä häneen
- Anonyymi
Minun ja miehen juttu tyssäsi siihen että mies ei halunnut "sitoutua" suhteeseen. Hän on hyvin introvertti ja viettää paljon aikaa pelejö pelaillen. Tein monta kertaa selväksi ettei minua häiritse hänen pelailunsa kerta se on sitä mitä hän tykkää tehdä vapaa-ajallaan. Oltiin monta kuukautta ( 8) epämääräisessä suhteessa jossa harrastettiin seksiä, puasailtiin ja mies vielä kutsui minua hellittelynimillä ym. mitä yleensä tapahtuukin kun seurustellaan. Tunteeni alkoi lämmetä todella tätä miestä kohtaan ja olin niin onnellinen että on joku vihdoin jonka kanssa voi käpertyä sohvalle katsomaan leffaa, jutella ja viettää hauskaa iltaa baarissa. No tämä kaikki loppui sitten vähitellen siihen ettei mies lämmennyt ajatukselle kun mainitsin seurustelusta, haluaa kuulemma saada asiat järjestykseen elämässään, no ei siinä vielä mitään, ymmärsin. Vähitellen seksikin jäi pois. Pahoittelin häntä jos hänestä tuntui että kiirehdin asioita, otetaan rauhassa. No, viimeisin ikävä ja musertava käänne oli se että mies totesi kesken ravintola-illan että hän ei halua nyt seurustella eikä sitoutua ja saattaa kyllä käydä treffeillä jos tulee sellainen vastaan . Olen niin musertunut että olin taas jälleen kerran joku laastari tai hetken hupijuttu. Toisin sanoen mies ei halua sitoutua suhteeseen koska haluaa käydä vapaasti deittailemassa muita naisia ja mahdollisesti panemassakin. En ole enää viestitellyt tämän miehen kanssa ja ilmaisin hänelle kyllä selvästi että minulla on liikaa tunteita häntä kohtaan että pystyisin olla vain ystäviä. Tunsin itseni niin onnelliseksi ja rakastuneeksi että hetken jo aloin suunnitella perustavani perheen tämän ihmisen kanssa ja hän vielä itsekin kyseli (ehkä sitten vitsillään) että koskas hommataan vauva. No onneksi en lasta hänen kanssaan hommannut, olisi vain voinut tokaista että ei hän ole seurustelusuhteessa ja olisin todennäköisesti ollut YHna sen jälkeen. Mietin vain millainen ihminen tekee noin? Leikittelee monia kuukausia toisen tunteilla ja sitten kun löytyykin se parempi niin kylmästi vielä tokaistaan että hänellä on oikeus mennä treffeille. Ja tälläisen ihmisen takia olen itkenyt silmät päästäni monta päivää. Ehkä tunnen enemmän surua siitä että minua hyväksikäytettiin noin törkeästi mutta tunnen silti ikävää tätä miestä kohtaan ja niitä ihania hetkiä joita me vietimme. Olen 27 ja tulen jatkossakin pysymään yksinään mielummin kuin leikittelyn kohteena feikkisuhteessa. ;(
- Anonyymi
Juu varmasti nuo voi vaikuttaa. Epävarmuus toisen tilanteesta, ei näe toista missään, ujous jne. Pitäisi ehkä vain törmätä toisen kanssa ja puhua, jos meinaa, että etenee. Ei sen kummempaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859