Älykkäät vuodetuotteet

🥰🛏☕ Mainos kutsuu testaamaan. Kaipauksen pää tyynyllä, siinä olisi kaksi älykästä päällekkäin. Olispa kiva testailla hänen kanssaan.

En voi sille mitään, että olen hiukan epäluuloinen ihmisten suhteen. En uskalla suoraan alkaa kommunikoimaan vastaantulijan kanssa, jos olen epävarma onko kyse oikeasta henkilöstä.

Tai no, voi se nykyaikana olla turvallistakin, ettei käy niinkuin sille naiselle, joka väkisin pussasi miestä omenassa ja vielä tunki kielenkin suuhun!

17

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.S. Mainoksessa lukeekin "vuode tuotteet", vaistomaisesti kirjoitin itse tuon yhteen, kun minusta se on yhdyssana niinkuin vuodevaatteetkin.

      • Anonyymi

        No onhan se yhdyssana, sen korvenmiehenkin kielioppi ymmärtää. Taitaa nuo yhdyssanat olla nykyajan ylioppilaille ihan vieras käsite. Luulisi sen jo kielikorvakin kuulla. Nyky lehtijutut ihan täynnä just näitä virheitä ja ne usein jopa koomisia. Ihan oikein olet kirjoittanut ja mielestäni muutkin jutut ovat aika oikeaa asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se yhdyssana, sen korvenmiehenkin kielioppi ymmärtää. Taitaa nuo yhdyssanat olla nykyajan ylioppilaille ihan vieras käsite. Luulisi sen jo kielikorvakin kuulla. Nyky lehtijutut ihan täynnä just näitä virheitä ja ne usein jopa koomisia. Ihan oikein olet kirjoittanut ja mielestäni muutkin jutut ovat aika oikeaa asiaa.

        Meillä oli koulussa ohje, että jos sanojen väliin sopii -kin liite, niin ne kirjoitetaan erikseen. Toisessa Finlayson mainoksessa tuo olikin yhdyssana. Luulisi, että mainoksen lyhyet tekstit kirjoitettaisiin oikein! Paitsi yhdyssanat niin mua ärsyttää puhekielessä "viiva". 1-2 ei ole "yksi viiva kaksi" vaan yhdestä kahteen.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­N­y­­­m­­­f­­­o­­­m­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kaikki on nykyään niin älykästä, silti missään ei ole mitään järkeä.

      • Sepäs se ja kauppaa tehdään houkuttelemalla ihmiset näihin äly tuotteisiin. Nukuttiinhan sitä ennenkin ilman älykkäitä vuodetuotteita. Enne oli täkit paksuja ja painavia pumpulitäytteellä. Nyt on keksitty hieno tuote nukkumiseen, nimittäin painopeitto. Sekin pitää jokaiselle olla omansa, koska suositellaan 10-15% omasta painosta. Seuraavaksi siihenkin keksitään vielä jotakin älyä. Varmaan tuutulaulun soitto tai heijaus!


    • Miten täällä joku on pystynyt muokkaamaan mun profiilia? Aika outoa.

      • Anonyymi

        Onko sinulla mies tunne, että profiiliasi on ns myllätty? Luulis olevan yleisempi ilmiö mitä lukuisiin profiileihisi tulee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla mies tunne, että profiiliasi on ns myllätty? Luulis olevan yleisempi ilmiö mitä lukuisiin profiileihisi tulee

        En ole sinun miehesi. Enkä muutenkaan mies. Eikä mulla ole muita profiilejakaan. Mulla ei ole mitään tekemistä sun deluusiosi kanssa. Suosittelen kehittävämpiä harrrastuksia.

        Ja joo profiilistani oli poistunut sinne kirjoittamani kuvaus ja profiilikuva. Lisäsin ne takaisin.


    • Anonyymi

      Siis hetkinen. Niinkö siellä ompussa kävi?

      • En tiedä oliko just sillä kertaa käynyt noin, mutta nainen oli aiemmin ahdistellut miestä ja pussannut väkisin niin, että tunki kielensä miehen suuhun. Luin tämän jostakin, en ollut silminnäkijänä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En tiedä oliko just sillä kertaa käynyt noin, mutta nainen oli aiemmin ahdistellut miestä ja pussannut väkisin niin, että tunki kielensä miehen suuhun. Luin tämän jostakin, en ollut silminnäkijänä.

        Minä suorastaan haaveilen että kaivattuni tekis mulle niin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä suorastaan haaveilen että kaivattuni tekis mulle niin :)

        Kaikki eivät pidä siitä jos tunkee liian lähelle heti. Enkä minä ainakaan nyt tykkää mistään vieraista kielistä suussani. Se on kyllä liikaa!


    • Anonyymi

      Tursula Von Lakana.

      • 😅 Ei sentään von der Leyen😅


    • En tykkää yhtään hämärässä ajosta. 19 jälkeen kun tulin kaupasta, niin metsäkauris juoksi tien yli kymmenen metrin päässä. Olin just aikeissa kaasuttaa, niin jalka siirtyi äkkiä jarrulle. Ei siinä ehtinyt ajatella peräpäästä ohittamista, kun kaikki kävi niin äkkiä. Onneksi tällä kertaa kauris juoksi tien yli, eikä jäänyt keskelle tietä ihmettelemään niinkuin joskus on käynyt.

      Sukulaisella kun on älyvolvo, niin sen kanssa ei tarvitse ajatella mitään. Volvo oli iskenyt jarrut pohjaan, kun hirvi pyyhälti tien yli. Mutta elukka tuli silloin niin läheltä, että upouusi auto meni lunastuskuntoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4902
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      288
      3019
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1607
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    Aihe